Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tuplarokotettu, enkä aio osallistua kolmannelle kierrokselle.

Vierailija
11.12.2021 |

Miten muilla tuplarokotetuilla? Olen tehnyt harkintaa viime viikkoina kolmannen rokotteen ottamisen suhteen ja olen kääntynyt sille kannalle etten aio ottaa enempää tehosteannoksia. Tilastojen valossa näyttää siltä, että rokotuksilla ei ole merkittävää vaikutusta taudin leviämiseen ja kuolemien ehkäisyssä. Maat joissa rokotekattavuus on noussut on myös kuolemantapaukset kasvaneet. Tilastoissa on selvä ristiriita. Tämä on oma riskianalyysini ja aion jatkaa normaalia elämääni ilman tehosteannoksia. Kaksi vuotta on kulunut ja se on merkittävän pitkä ajanjakso yhden ihmisen elämässä.

Kommentit (824)

Vierailija
581/824 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanat eivät riitä kertomaan tuntemani halveksunnan määrää AP.n kaltaisia ihmisiä kohtaan. Ei ole kyse siitä että otatko kolmannen kierroksen vaan siitä milloin neljäs ja viides piikki tulevat tarjolle.

Älä ole vapaamatkustaja luuseri!

Vierailija
582/824 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako rokotusannosta ihminen kestää? Onko tästä jotain tutkimusta niin, että jollekin on annettu esim 1000 annosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/824 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta on ollut onni, että edetään hitaammin täällä Suomessa ja saadaan nähdä esim Israelin esimerkkiä, jossa alkaa jo viides kierros. Mun usko THL ää kohtaa on nousemassa. He eivät hätiköi ja pääsevät puntaroimaan maailman tilannetta. Ei olisi hääviä olla tutkija siellä juuri nyt. He, jos jotka kaipaisivat tsemppiä

Eipä taida olla yhtään maata, jossa rokotukset olisivat jotenkin helpottaneet koronatilannetta? Päinvastoin näyttää menevän pahemmaksi mitä enemmän rokotetaan. Tilastoja löytää jokainen joka viitsii etsiä.

:D Tässähän on hauska logiikka! Toimii muuallakin: Vaikka kuinka syksyllä lisäät lämmitystä, niin pakkanen ulkona vaan lisääntyy. Johtopäätös: Lämmityksestä ei ole hyötyä pakkaselle.

Idiootein vertauskuva ikinä..

Vierailija
584/824 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei selvästikään osaa lukea tilastoja.

Niin, hänhän ei ole esim. kuollut.

Vierailija
585/824 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta on ollut onni, että edetään hitaammin täällä Suomessa ja saadaan nähdä esim Israelin esimerkkiä, jossa alkaa jo viides kierros. Mun usko THL ää kohtaa on nousemassa. He eivät hätiköi ja pääsevät puntaroimaan maailman tilannetta. Ei olisi hääviä olla tutkija siellä juuri nyt. He, jos jotka kaipaisivat tsemppiä

Eipä taida olla yhtään maata, jossa rokotukset olisivat jotenkin helpottaneet koronatilannetta? Päinvastoin näyttää menevän pahemmaksi mitä enemmän rokotetaan. Tilastoja löytää jokainen joka viitsii etsiä.

:D Tässähän on hauska logiikka! Toimii muuallakin: Vaikka kuinka syksyllä lisäät lämmitystä, niin pakkanen ulkona vaan lisääntyy. Johtopäätös: Lämmityksestä ei ole hyötyä pakkaselle.

Idiootein vertauskuva ikinä..

Ei, vaan just naulan kantaan.

Vierailija
586/824 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös kaksi piikkiä otettuna.Tällä hetkellä en todellakaan ole ottamassa kolmatta enää. Itse otin toisen piikin vasta lokakuussa, joten ei ole edes kiirettä kolmannelle.Koronapassilla pääsee nyt teatteriin ja ruokaravintoloihin- muualle en sitä tarvitse.

Olen perusterve, eikä sukulaisissakaan ole vanhuksia joiden takia sen ottaisin.

Sitä koronapassia ei pitäisi juuri hyväksyä. Jos kaikki vaan sanoo "ok" sille niin hallitus painostaa sitä enemmän kun ne ajattelee "Jaa, tämä on kansalaisille ihan ok" Normalisoidaan siis passi. Nyt jo katsotaan miten kansa reagoi. Onneksi moni pistää vastaan. Rokotteista en sano mitään, jokainen saa valita, ottaako vai ei. 

Vierailija
587/824 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanat eivät riitä kertomaan tuntemani halveksunnan määrää AP.n kaltaisia ihmisiä kohtaan. Ei ole kyse siitä että otatko kolmannen kierroksen vaan siitä milloin neljäs ja viides piikki tulevat tarjolle.

Älä ole vapaamatkustaja luuseri!

Mitäs, jos hankkisit vaikka elämän? Keksin ainakin pari sataa halveksuttavampaa asiaa ihmisissä kuin jonkun kolmannen piikin ottamatta jättäminen.

Vierailija
588/824 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmaskin antaa riskiryhmille erinomaisen suojan vakavaa tartuntaa vastaan noin kuudeksi kuukaudeksi. Muut, olkaapa rauhassa, ei sitä kolmatta tarvitse, paitsi jos mielenterveytenne sitä vaatii.

Vierailija
589/824 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmaskin antaa riskiryhmille erinomaisen suojan vakavaa tartuntaa vastaan noin kuudeksi kuukaudeksi. Muut, olkaapa rauhassa, ei sitä kolmatta tarvitse, paitsi jos mielenterveytenne sitä vaatii.

Omikronia vastaan? Tuskinpa. 

Vierailija
590/824 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kolmas rokote, eikä ole ollut mitään ongelmia. Varmasti tätäkin alapeukutetaan, mutta antakaa minun nyt nauttia tästä turvallisuudentunteesta ja hyvää joulua vaan :) 

Vierailija
591/824 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako rokotusannosta ihminen kestää? Onko tästä jotain tutkimusta niin, että jollekin on annettu esim 1000 annosta?

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008370902.html

Ainakin kymmenen kestää ja vielä samana päivänä :D 

Vierailija
592/824 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008370902.html

Ainakin kymmenen kestää ja vielä samana päivänä :D 

Hups.. päivittyvä uutinen.

”Käsittämättömän itsekäs” mies petkutti koronarokotuksissa – sarjarokottautuja haki jopa 10 pistosta samana päivänä

Uudessa-Seelannissa on syntynyt kohu, kun paikallinen mies otti saman päivän aikana yhteensä 10 koronarokotetta. Mies oli ilmeisesti käynyt päivän mittaan useissa eri rokotuspisteissä piikeillä.

New Zealand Heraldin mukaan miehelle oli maksettu siitä, että hän otti muiden puolesta rokotteet. Hän oli käyttänyt vääriä henkilöllisyyksiä rokotuksia hakiessaan.

– Olemme hyvin huolissamme tapahtuneesta ja asiaa selvitetään, kertoi Uuden-Seelannin koronarokotusohjelman vastaava Astrid Koornneef.

Apulaisprofessori Helen Petousis-Harris kutsui miestä ”käsittämättömän itsekkääksi, mutta ei uskonut, että sarjarokottautuja olisi vakavassa vaarassa. Professorin mukaan seuraavana päivänä miehen olo voi kuitenkin olla kurja kehon yleisen vasta-ainereaktion vuoksi.

– On tiedossa, että joskus henkilöille on annettu vahingossa jopa viisinkertainen annos rokotetta sen laimennuksen yhteydessä tapahtuneen virheen vuoksi ... Tietääksemme siitä ei ole aiheutunut mitään pitkäkestoisia ongelmia, Petousis-Harris kertoi lehdelle.

Vierailija
593/824 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään kolmas rokote, eikä ole ollut mitään ongelmia. Varmasti tätäkin alapeukutetaan, mutta antakaa minun nyt nauttia tästä turvallisuudentunteesta ja hyvää joulua vaan :) 

Turvallista matkaa! Anteeksi, turvallisen tuntuista matkaa!

Vierailija
594/824 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös 2 rokotetta (ja influenssa). Aion ottaa myös kolmannen, heti kun se tulee, koska muuten tämä pandemia ei mene koskaan ohi. Luotan enemmän thl:n asiantuntijoihin ja oikeisiin tutkijoihin kuin a.p:n "tutkimuksiin" internetissä. Ei millään pahalla.

Vierailija
595/824 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli kanssa juuri 5 kk tokasta rokotteesta joten saisin kolmannen. Pakko kyllä odottaa vuoden vaihteen yli sen kanssa sillä en voi olla juuri nyt 1-3 pv pois töistä jos piikistä tulee taas oireita.

Ei kyllä huvittaisi ottaa enää yhtään piikkiä sillä edellisistäkin on vielä haittavaikutuksena kuukautiset ihan sekaisin.

Ota ota vaan, olet selvästi koronauskovainen aivopesty joka on luovuttanut aivonsa ja itsetuntonsa tyranni päättäjille ja tottelet mitä rikollisimpia käskyjä mitään kyseenalaistamatta. Ympäriltä sairastuu ja kuolee rokotettuja, mutta mikään hälytyskello ei soi, koronauskonto on uusi usko, jossa palvotaan rokotemafian jumalia kritiikittä! Menkkakierron sekoaminen on pieni uhraus näille rokotemafiajumalille! Odota siis "turvallisesti" vuodenvaihteen yli ja ota ihmeessä 3. piikki, sillä pääsee eroon koronapelosta ja voi uhrata henkensä rokotemafian jumalille. Kannattaa pyytää samalla se neljäskin, ano niin sinulle annetaan!

Vierailija
596/824 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös 2 rokotetta (ja influenssa). Aion ottaa myös kolmannen, heti kun se tulee, koska muuten tämä pandemia ei mene koskaan ohi. Luotan enemmän thl:n asiantuntijoihin ja oikeisiin tutkijoihin kuin a.p:n "tutkimuksiin" internetissä. Ei millään pahalla.

Tuota argumenttia on kuultu usein. Tarkoittaa: Luotan sokeasti auktoriteetteihin, enkä ota itse mistään selvää.

Vierailija
597/824 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen riskiryhmäläinen ja todellakin aion ottaa kolmannenkin rokotuksen. Luottakaa nyt hyvät ihmiset terveydenhuollon asiantuntijoihin eikä johonkin MV-lehden foliohattujuttuihin. Rokotteet pelastavat ihmishenkiä.

Vierailija
598/824 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli kanssa juuri 5 kk tokasta rokotteesta joten saisin kolmannen. Pakko kyllä odottaa vuoden vaihteen yli sen kanssa sillä en voi olla juuri nyt 1-3 pv pois töistä jos piikistä tulee taas oireita.

Ei kyllä huvittaisi ottaa enää yhtään piikkiä sillä edellisistäkin on vielä haittavaikutuksena kuukautiset ihan sekaisin.

Ota ota vaan, olet selvästi koronauskovainen aivopesty joka on luovuttanut aivonsa ja itsetuntonsa tyranni päättäjille ja tottelet mitä rikollisimpia käskyjä mitään kyseenalaistamatta. Ympäriltä sairastuu ja kuolee rokotettuja, mutta mikään hälytyskello ei soi, koronauskonto on uusi usko, jossa palvotaan rokotemafian jumalia kritiikittä! Menkkakierron sekoaminen on pieni uhraus näille rokotemafiajumalille! Odota siis "turvallisesti" vuodenvaihteen yli ja ota ihmeessä 3. piikki, sillä pääsee eroon koronapelosta ja voi uhrata henkensä rokotemafian jumalille. Kannattaa pyytää samalla se neljäskin, ano niin sinulle annetaan!

Israelissa kuollaan 3. piikin jälkeen:

https://is.gd/9onov1

Suomi tulee perässä hyvää vauhtia!

Suomessa on ylikuolleisuutta "vasta" reilu 10%, tarvitaan PALJON enemmän tähän kansanmurhaan! Sinun kaltaisesi ihmiset mahdollista tämän koronatyrannian ja ihmisten tappamisen ja alistamisen! Mitäpä sitä ei koronauskovainen uhraisi jumaliensa salmisen, järvisen, lehtosen, nuhanoidan ym. eteen!

Vierailija
599/824 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkorokotukset salliva laki, laki lääketieteellisestä tutkimuksesta tulee juuri voimaan tammikuussa. Sitten ei enää kysytä, otatko. Finlex. Fi laki lääketieteellisestä tutkimuksesta.

Vierailija
600/824 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkorokotukset salliva laki, laki lääketieteellisestä tutkimuksesta tulee juuri voimaan tammikuussa. Sitten ei enää kysytä, otatko. Finlex. Fi laki lääketieteellisestä tutkimuksesta.

Ei ihmistä voida pakottaa lääketieteelliseen tutkimukseen!! Herran jumala!!! Mihin Suomi on menossa? SOS!!!!!! Apua!!!! Tämä ei voi olla uusi normaali!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä