Olen tuplarokotettu, enkä aio osallistua kolmannelle kierrokselle.
Miten muilla tuplarokotetuilla? Olen tehnyt harkintaa viime viikkoina kolmannen rokotteen ottamisen suhteen ja olen kääntynyt sille kannalle etten aio ottaa enempää tehosteannoksia. Tilastojen valossa näyttää siltä, että rokotuksilla ei ole merkittävää vaikutusta taudin leviämiseen ja kuolemien ehkäisyssä. Maat joissa rokotekattavuus on noussut on myös kuolemantapaukset kasvaneet. Tilastoissa on selvä ristiriita. Tämä on oma riskianalyysini ja aion jatkaa normaalia elämääni ilman tehosteannoksia. Kaksi vuotta on kulunut ja se on merkittävän pitkä ajanjakso yhden ihmisen elämässä.
Kommentit (824)
Noo, kyseessä ei ole enää pelkkä kolman kierros vaan saatte nyt neljännen kierroksen. Ja sehän ei tule jäämään siihenkään, tulossa on vielä viides, kuudes, seitsemäs ja kahdeksas rokote. Toivon että kaikki jotka tuohon rumbaan olette lähteneet, ette saa mitään haittavaikutuksia.
Olen ottanut kaikki rokotusohjelman rokotteet, keltakuumerokotteen, hepatiittipiikit, hpv-piikit ja jopa sikalenssupiikin. Tämän mRNA piikin jätin välistä ja saan jatkuvasti kuulla olevani piikkikammoinen, rokotevastainen jne. :D
Hohhoh.
En tod. Ota kolmatta! Kroppa meni jo kahdesta sekaisin, mutta jos olisin tästä raportoinut niin varmaan ei olisi tilastoitu mihinkään.
Olen tuplarokotettu. Ekasta tuli käsi niin kipeäksi etten voinut käyttää sitä neljään päivään, luulin rokottajan mokanneen.
Tokasta sitten alkoivat järkyttävät Niagaran putous- menkat ja vasemmasta silmästä sumeni näkö,lääkärien mukaan eivät liity toisiinsa eivätkä voi johtua rokotteesta.
Mieheni kieltäytyi ensimmäisestäkään rokotteesta ja täytyy sanoa,että hän oli minua fiksumpi! 😩
Minä menen puolisoni kanssa tänään klo 10.05 ottamaan sen 3. rokotuksen.
On kulunut se 5-6 kk aika edellisestä, joten olemme jatkona siihen 511 152 määrään, joka eilen oli saanut 3. rokotuksen.
Mitä sitä turhaan itseään piikityttämään? Omikron palauttaa kiinalaisen laboratoriotekeleen kuriin ja järjestykseen; eihän viruksen kande levittäjiään listiä suurissa määrin! : D
Vierailija kirjoitti:
Noo, kyseessä ei ole enää pelkkä kolman kierros vaan saatte nyt neljännen kierroksen. Ja sehän ei tule jäämään siihenkään, tulossa on vielä viides, kuudes, seitsemäs ja kahdeksas rokote. Toivon että kaikki jotka tuohon rumbaan olette lähteneet, ette saa mitään haittavaikutuksia.
Mikä pakottaa ihmisen rumbaan muka? Kuka pakottaa neljänteen tai seitsemänteen annokseen? Saako ihminen vieroitusoireita vai mitä sä selität?
Vierailija kirjoitti:
Häh? Nyt kyllä meni ohi. T: se jolle vastasit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saannut kolme rokotetta 1xastra ja 2x pfizer. Kummastakin pfizerista kuukautiset menivät ihan sekaisin. Ekasta en tehnyt ilmoitusta fimeaan mutta nyt kyllä tämän toisen kohdalla teen.
Naisena on todella raivostuttavaa kun säännöllinen kuukautiskierto menee aivan sekaisin ja juuri kun palautuu normaliksi on aika ottaa seuraava rokote ja taas kierto sekaisin.Mika Rämetin mukaan se johtuu siitä, että olet helpottunut...
😉
No ei hän nyt ihan niinkään sanonut. Ja se stressin purkautuminen oli sen tiedon valossa todennäköisin vaihtoehto, hän toi esiin myös muita mahdollisia syitä. Nyt tiedetään kyseessä olevan immunologinen reaktio.
Miten tämä tiedetään vasta nyt, kun suuri osa ihmisistä on jo rokotettu? Eikö rokotteen pitänyt olla alun alkaenkin tutkittu ja turvallinen, kun sitä ihmisiin alettiin piikittää? Mun makuun tässä on tullut jo liikaa yllätyksiä tämän ”tutkitun” rokotteen osalta, eli en luota tähän.
2 rokotetta, kolmatta en ota. Sen sijaan ostin Pfizerin osakkeita. On muuten tuottavaa tämä rokotekiima...
Vierailija kirjoitti:
2 rokotetta, kolmatta en ota. Sen sijaan ostin Pfizerin osakkeita. On muuten tuottavaa tämä rokotekiima...
Eihän se osake ole edes raketoinut? Mitäs sä oikein höpötät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kuule noussut yli 29% tässä viimeisen 6kk aikana ja seuraava nousuaalto alkamassa, kiitos itävallan ja australian!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kuule noussut yli 29% tässä viimeisen 6kk aikana ja seuraava nousuaalto alkamassa, kiitos itävallan ja australian!
29% ? Aika kehnosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saakos teillä pietarissa edes kolmatta vielä mistään?
Kaikki tällaisia asioita pohtivat ihmiset ovat Venäjän hybridivaikuttajia? Kunnon foliohattuteoria
Heillä vain loppuu argumentit. Tuo on aina se lapsellisin viesti.
Jep. Jännää miten aikuiset ihmiset kieltäytyvät uskomasta, että fiksut, normaalit ihmiset voivat ihan perustellusti kyseenalaistaa koronarokotteen tehon ja tarpeellisuuden ainakin omalla kohdallaan, vaikka olisivatkin sitä mieltä että esimerkiksi riskiryhmille se on hyödyllinen. KAIKKI väärinajattelijat leimataan foliohatuiksi tai pietarilaisiksi. Huoh
Juu. Yhtä jännää kuin se, että nämä kriittisesti rokotteisiin suhtautuvat katsovat, että riskiryhmäläisille piikin kuitenkin voi pistää? Mutta jos ei ole perussairauksia tms niin piikkiä ei missään nimessä nykytietojen valossa. Pistää miettimään.
No esimerkiksi syöpälääkkeissä on mahdollisena haittavaikutuksena syöpä. Ne riskit kannattaa ottaa, mikäli sinulla on syöpä, josta haluaisit eroon. Terveen ihmisen ei niitä kannata ottaa.
Jokaisen lääkkeen kohdalla punnitaan riskit ja hyödyt. Ei Buranaakaan kannata syödä turhaan, se voi aiheuttaa esimerkiksi mahahaavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut minua tehosteita aika monista eri rokotteista, ja sekä lapsia että koiria käyttänyt säännöllisesti rokotettavana. En ymmärrä, miksi juuri tämän rokotteen pitäisi jotenkin riittää yhdellä/kahdella rokotteella, kun ei mikään muukaan rokote niin toimi.
Koska tämä rokote ei ole se tavanomaisen rokotteen kaltainen. Ymmärrätkö nyt enemmän?
En minä ainakaan; miten ei ole? Tietysti jokainen rokotus on erilainen koska ne on eri tauteihin, mutta jotenkin erityisesti, ehkä olisit voinut vähän valaista enemmän?
Olen saanut kolmannen rokotteen, ja otan varmaan ainakin pari vielä ennen kuin kokonaan hylkään projektin, siis otan jos pitää ottaa, en huvikseni. Olin päivän kipeä ja eihän se ole hauskaa ole vaikka menikin sitten päivässä ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakottaa ihmisen rumbaan muka? Kuka pakottaa neljänteen tai seitsemänteen annokseen? Saako ihminen vieroitusoireita vai mitä sä selität?
En ole tuo edellinen, mutta oletan, että hän tarkoittaa koronapassirumbaa.
Mulla tuli kanssa juuri 5 kk tokasta rokotteesta joten saisin kolmannen. Pakko kyllä odottaa vuoden vaihteen yli sen kanssa sillä en voi olla juuri nyt 1-3 pv pois töistä jos piikistä tulee taas oireita.
Ei kyllä huvittaisi ottaa enää yhtään piikkiä sillä edellisistäkin on vielä haittavaikutuksena kuukautiset ihan sekaisin.
Olen sairastanut koronan ekassa aallossa ja ottanut kaksi piikkiä. Minulla on neurologinen sairaus, jonka korona aktivoi.
En ole enää ottamassa lisää rokotteita. En tarvitse koronapassia mihinkään.
Kolmas rokote ei kiinnosta, koska toisen piikin jälkeen käsi oli sen verran kipeänä monta päivää. Edelleenkin rokotuskohta kipeytyy pienimmästäkin kosketuksesta vaikka piikistä on pian 5 kk.
Eli sen enempiä mukisematta teet kuten vaaditaan.
Jos vähän malttaisitte, niin pääsisitte reissuun taas ilman rokotuksia.
Nyt reissaatte Lupa tartuttaa-passilla ja piikit ottaneina.
Pöljää, erittäin lyhytnäköistä toimintaa.