Kysy mitä vain albanialaisesta kultuurista
Jospa saisin jotain negatiivisia ennakkoluuloja poistettua tai edes käännettyä ajatukset siihen suuntaan että myös positiivista löytyy. Vastaan silti rehellisesti myös negatiivisista asioista.
Kommentit (107)
Ahahahhh romanialle mene ok ? Hmmm mitäköhän ne tekee rautatientorilla koko ajan ? Kuka albanialainen on tänne suomeen tullut kerjäläisenä ? Mitäs tää star wars suomalainen kansa luule olevani ? Kyllä suomessaki koira pahoinpidellään ! Suomalaiset tykkää esittää että ne on on jumalasta seuraavan ja se et ne tiedä kaiken ! Albanialaiset ei ole laiskoja vaan nimenomaan suomalaiset ! Raksaa miehet 95% venäjälaisia,virolaisia,albanialaisia ! Useasti porukka valittaa siitä et ”en mä mitään kassan myyjä jaksaa olla ” miellummin olla kelan asiakkaana ! Puolet suomalaisista on kasvanut keskel metsässä eikä ikinä nähnyt muita ihmisiä . Tiedoksi vaan teille ”asiantuntijat” että albania taisteli islamia vastaa satoja vuotta ettei muslimit pääse Europpaan ja me tehtäisi se sama jos eurooppa tarvi meitä ! Ilman albania puolet Euroopasta puhuisi turkki joten käykää viel keran koulun penkille istumaan ! Albania anto maailmalle Teresa äidin ,mitä V*** te suomalaiset olette tehnnyt Europpaan eteen ku vaa sen et ootte 👉🏻👌🏻 Keskenään pikku mongolit.
Verikosto ei kuulu kristinuskoon.
Mulla on ollut pelikavereita monesta kulttuurista, ja Balkanin (erityisesti Kosovon Albaanien kanssa skabaillut paljon) sekä läntisen Afrikan alueelta tulevien kanssa on kulttuurit & huumori osunut parhaiten yksiin. Sitä myöden myös ko. pelit.
Onko Albanialaisessa ja Suomalaisessa tavassa keskustella, esim, jotakin samanlaista? Voi tietty myös olla, että itse oon tietämättäni erikois-ukkeli, ken tietää...
Onko Albaniassa vasemmistolaisia kiljukännääjiä?
Huonot kokemukset. Mulla oli opiskelija, poltti röökiä tiuhaan, ja leveili asioilla. Kertoi myös, että jos joku tulee hänelle aukomaan päätä, hän soittaa isälleen ja enot yms. Tulevat hieman kouluttamaan.
Nykyisessä työpaikassa kaksi albanialaista työkaverina, ovat vielä sisaruksia keskenään. Kiroillaan, pelleillään, puhutaan omaa kieltä asiakkaiden kuullen. Samat kaksi sankaria käyvät ryöväämässä talon keittiöstä elintarvikkeita, ja mässäävät ilmaiseksi. Onneksi jäivät kiinni, mutta sanktiota ei tullut, kun tuota keittiötä ei voi valvoa 24h,tiedä vaikka jatkuisi vielä. Kun annat palautetta, kiroillaan ja lopetetaan tervehtiminen.
Vierailija kirjoitti:
Verikosto ei kuulu kristinuskoon.
Mee kertoon romaneille.
Albanialaiset vetoavat usein ex-kommunismiin maansa huonoja oloja selitellessään. Kommunismi oli Romaniassakin ja sota ex-Jugoslaviassa. Silti erityisesti Romanialla menee ok.