Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiltin käytös saatetaan ymmärtää väärin

Vierailija
06.03.2025 |

Kiltin käytös saatetaan ymmärtää väärin?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko avata ajatustasi vähän?

Vierailija
2/18 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin palstalla havaittua, että kilttejä yritetään mustamaalata ja vääristellä asiat. Minä uskon että on kilttejä ja kannustan kaikkia kiltteyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko avata ajatustasi vähän?

Avaatteko motivaationne vainoamiselle?

Jätetään tämä tähän

Vierailija
4/18 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali aikuinen ihminen ei käytä sanoja tuhma, ilkeä, kiltti, pimppi, peppu. Ne ovat lasten lässytyssanoja, aikuisilla on näihin oikeat termit. 

Vierailija
5/18 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on taas vammaista menoa

Vierailija
6/18 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin palstalla havaittua, että kilttejä yritetään mustamaalata ja vääristellä asiat. Minä uskon että on kilttejä ja kannustan kaikkia kiltteyteen.

Kokeilisit anaaliseksiä jonkun taitavan miehen kanssa. 

Vierailija
7/18 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali aikuinen ihminen ei käytä sanoja tuhma, ilkeä, kiltti, pimppi, peppu. Ne ovat lasten lässytyssanoja, aikuisilla on näihin oikeat termit. 

no näytäppäs sinä nyt isona poikana/tyttönä esimerkkiä kuinka aikuinen puhuu

mikä on esim kiltti "aikuisten" kielellä

Vierailija
8/18 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltin käytös, eli se kiltteys, saatetaan tulkita siten, että tuo kiltti henkilö on myös hyväntahtoinen hölmö.

Itse näytän pieneltä, kiltiltä tädiltä ja siksi minulta on helppo esim. pyytää kadulla rahaa tai muutoin lähestyä hyötymistarkoituksessa.

No, todellisuudessa noudatan Mustanaamion periaatetta: Hyvä hyville, paha pahoille. :D

Vierailija
9/18 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Ja joissakin paikoissa tehdään tahallaan niin, on joku muu systeemi, odotus.

Vierailija
10/18 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltin käytös, eli se kiltteys, saatetaan tulkita siten, että tuo kiltti henkilö on myös hyväntahtoinen hölmö.

Itse näytän pieneltä, kiltiltä tädiltä ja siksi minulta on helppo esim. pyytää kadulla rahaa tai muutoin lähestyä hyötymistarkoituksessa.

No, todellisuudessa noudatan Mustanaamion periaatetta: Hyvä hyville, paha pahoille. :D

:D

Vierailija
11/18 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no vaikka tämä "hyväntahtoinen hölmö". Miksi hyväntahtoisuus on hölmöyttä, huono asia? Pahantahtoisuusko sitten on viisasta ja hyvä asia? Toki joo, niinhän se taitaa olla, että suuri osa ihmisistä on kusipäisiä hyväksikäyttäjiä jotka pyrkivät hyötymään hyväntahtoisista ihmisistä, ja samalla pitävät heitä hölmöinä, kun onnistuvat.

Vierailija
12/18 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta on tämä. Jos kiltti ei osaa sanoa ei, niin se ei tarkoita sitä, että vastaus olisi kyllä.

Vierailija
13/18 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kiltti koko ikäni.

Pinnistelin ollakseni vastaamatta ilkeyksiin, ja kiukku vain kasvoi. Nyt olen äkkiä ihan eri ihminen, enkä siedä paskaa keneltäkään.

Etteikö ihminen muutu, hah.

Vierailija
14/18 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilisit anaaliseksiä jonkun taitavan miehen kanssa. 

Tarkoitatko kiltin miehen kanssa?

Vierailija
15/18 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on karmea kokemus siitä, että deittimies piti minua kilttinä, millainen olenkin. Tapasin nelikymppisen miehen nettideiteillä. Juttelimme myös puhelimessa ennen tapaamista. Juttelu soljui normaalisti. Puhelun loppupuolella hieman summasin keskustelua ja totesin aivan lopuksi, että olemme molemmat vapaita ja lapsettomia. Siihen mies totesi, että kyllä hänellä on lapsia. Pieni kello soi päässäni ja kysyin, milloin mies oli eronnut. Hän ei heti vastannut ja häkellyin ja hiljaisuuden katkaistakseni ehdotin (typerää), että oliko hän eronnut niihin aikoihin, kun muutti pk-seudulle. Siihen hän vastasi kyllä. Olin kävellyt ansaan. Tapasimme, mies oli miellyttävä, minusta hän totesi, että vaikutin KILTILTÄ. Se tarkoitti hänelle sitä, että minua saattoi höynäyttää. Aloitimme tapailun ja minulle selvisi vasta kuukausien kuluttua, että miehellä oli vaimo Tampereella. Kilttinaisen kohtaloa. 

Vierailija
16/18 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on karmea kokemus siitä, että deittimies piti minua kilttinä, millainen olenkin. Tapasin nelikymppisen miehen nettideiteillä. Juttelimme myös puhelimessa ennen tapaamista. Juttelu soljui normaalisti. Puhelun loppupuolella hieman summasin keskustelua ja totesin aivan lopuksi, että olemme molemmat vapaita ja lapsettomia. Siihen mies totesi, että kyllä hänellä on lapsia. Pieni kello soi päässäni ja kysyin, milloin mies oli eronnut. Hän ei heti vastannut ja häkellyin ja hiljaisuuden katkaistakseni ehdotin (typerää), että oliko hän eronnut niihin aikoihin, kun muutti pk-seudulle. Siihen hän vastasi kyllä. Olin kävellyt ansaan. Tapasimme, mies oli miellyttävä, minusta hän totesi, että vaikutin KILTILTÄ. Se tarkoitti hänelle sitä, että minua saattoi höynäyttää. Aloitimme tapailun ja minulle selvisi vasta kuukausien kuluttua, että miehellä oli vaimo Tampereella. Kilttinaisen kohtaloa. 

aidot ekstrovertit näyttää pärjäävän aina helpolla

Vierailija
17/18 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hups, meni väärään. noh

Vierailija
18/18 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi