Onko sinulla salainen numero ja/tai salaiset osoitetiedot?
Mulla on salattu kaikki mahdollinen, puhelinnumero, osoitetta ei saa mitään kautta ja auton rekisterinumeron avulla tulee vain nimi, eli sitäkään kautta ei saa osoitetta tai edes paikkakuntaa.
Syy: En vain halua että kuka vain voi onkia osoitetietoni tai numeroni helposti. Se riittää että kaverit ja sukulaiset tietää tietoni. Kukaan ulkopuolinen ei numeroani tai osoitettani tarvitse. Tottakai viranomaisilla ja virastoilla on tietoni, mutta tarkoitankin tässä nyt yksityishenkilöitä.
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 23:53"]
Muuten kaikki on salattu mutta puhelinnumeroa ei koska silloin ei numeroani näytetä soittajalle.
[/quote]
Kyllä se salainenkin numero näkyy soittajalle ellet ole laittanut puhelimen asetuksista että piilota numero.
Miten soittaja osaa soittaa jos ei tiedä numeroa?
Miten saan puhelimeni salaiseksi esim fonectalta? Jotkut ohjeet löysi elisan sivuilta miten saisi liittymän saliseksi mutta kirjauduttuani oma elisaan ohjeidenmukaisia valikkoja ei löytynyt.
Kaikki on salattu, lastensuojelun sosiaalityöntekijä ei ota riskejä.
On kahdenlaisia "salaisia" liittymiä. Varsinainen salainen numero on sellainen, että sitä ei välitetä vastaanottajalle, vaan se näkyy tuntemattomana numerona, vaikka tekisit kännykällesi mitkä temput.
Sitten on ei-salaisia numeroita, joiden osalta on sopimuksessa kielletty liittymän haltijan tietojen luovuttaminen. Niinpä numero näkyy vastaanottajalla, mutta vastaanottaja ei saa numerotiedustelusta selville kenen numero se on. Tässä tapauksessa numeron näkymisen voi toki myös estää oman puhelimen asetuksista. Mun vanhassa nokialaisessa se tehdään kohdassa Asetukset > Puheluasetukset > Oman numeron lähetys > Ei Käytössä
Ei, mulla ei ole tarvetta. Mutta miehellä on, turvallisuussyistä koska on poliisilaitoksella töissä.
Puhelinnumero näkyy mutta sen perusteella ei löydä tietoja. Auton rekkarin perusteella tulee vain nimi. Nämä salaukset riittää. T. Yläkoulun ope, joka ei asu työssäkäyntipaikkakunnalla
Neuvokaa minua! Mistä trafin sivuilta löytyy osoitetiedot salaisiksi, haluaisin muuttaa ne.
Kyllä meillä on lähes kaikki salattu. Meillä on kolmas numero jota annetaan muille kun oikeesti tutuille jne.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 09:33"]Ei ole mitään salaista, miksi olisikaan????
[/quote]
Mulla on hullun eksän vuoksi.
Mulla on kaikki salaista. Ei tule soittoja puhelinmyyjiltä eikä kaikenmaailman runkuilta. Eikä dumpatut treffit kiertele korttelin ympäri.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 09:33"]Ei ole mitään salaista, miksi olisikaan????
[/quote]
Mulla on hullun eksän vuoksi.
[/quote] meillä hullujen naisten jne takia.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 17:47"]
Miten saan puhelimeni salaiseksi esim fonectalta? Jotkut ohjeet löysi elisan sivuilta miten saisi liittymän saliseksi mutta kirjauduttuani oma elisaan ohjeidenmukaisia valikkoja ei löytynyt.
[/quote]
Jos sulla on Saunalahden liittymä niin: Kirjaudu OmaElisaan > Valitse vasemmasta valikosta liittymä, jonka haluat muuttaa salaiseksi tai julkiseksi > Valitse ylävalikosta Sopimus > Sivun alareunasta kohta Liittymän julkisuus.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2015 klo 17:57"]
Ei, mulla ei ole tarvetta. Mutta miehellä on, turvallisuussyistä koska on poliisilaitoksella töissä.
[/quote]
Eli miehesi osoitteen saa selville sinun tietojesi avulla. Kätevää.
Minulla ei ennen ollut (olen joskus huvikseni kokeillut etsiä itseäni numerolla fonectasta) ja löysin tietoni. Oikeudessa tietoni kuitenkin määrättiin salassapidettäviksi 60 vuodeksi.
Luulin yllämainitun salassapidon tarkoittavan vain asiakirjoja, mutta niimpä vain hävisi osoite ja numerotiedotkin. Tosin hyvä niin.
Mulla on salaisena kaikki mahdollinen. Ihan vain siitä syystä, että olen ruokakaupassa töissä ns. narkkialueella. Joka päivä joudun soittelemaan poliisille milloin mistäkin syystä, yleensä siitä, kun tavaraa pöllitään. Kun mulla on vieläpä erikoinen etunimi, joka komeilee työpaidassa, niin yhteystietojen kaivaminen ei vaadi juurikaan aikaa eikä vaivaa. Oman ja lapsen turvallisuuden kannalta on parempi ku narkit tietää musta vaan sen etunimen.
Muuten kaikki on salattu mutta puhelinnumeroa ei koska silloin ei numeroani näytetä soittajalle.