Olen 27-vuotias nainen, enkä ole koskaan ollut kesällä töissä. Kysyttävää?
Kommentit (23)
ap, oletko syksyisin koskaan ollut töissä?
Tarkoitatko ns. kesätöissä? Vai todellako niin, ettet ole ollut ikinä kesäkuukausina (touko, kesä, heinä, elo) työssä? En ymmärtänyt.
Miksi kesällä pitäisi olla töissä? En minäkään ole ollut. Enkä tule olemaan. Ikää 40.
Tämä palsta on täynnä väkeä, joka ei ole ikinä ollut töissä sen paremmin kesäisin kuin talvisinkaan, joten harvalla taitaa olla sulta mitään kysyttävää...
Minä olen 45 v ja olen ollut kesällä töissä elämäni aikana ehkä viitenä kesänä.
Olet näköjään kuitenkin ollut töissä, joten kesä ei valitettavasti pelasta mitään.
Mitä työttömiä tää palsta on täynnä!
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 12:27"]Mitä työttömiä tää palsta on täynnä!
[/quote]
Kotiäitejä kenen miehet elättää:) niin ja työttömiä
Oletko opettajan sijainen, koulunkäynnin avustaja tmv tai päiväkodissa sijaisena?
Mä oon 26-vuotias ja olen ollut viimeksi 10 vuotta sitten kesällä lomalla. Jospa joskus pääsis... Tämmöstä se on opiskelijalla ja myöhemmin työttömällä. Talvet työttömänä ja kesät töissä sijaisena. Opiskelijana työtä koko vuoden ympäri.
Mä olen ollut viimeiset 20 vuotta joka kesä töissä, kiitos itsekkäiden lapsiperheiden joiden pitää saada aina parhaat lomakuukaudet.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 12:32"]
Mä olen ollut viimeiset 20 vuotta joka kesä töissä, kiitos itsekkäiden lapsiperheiden joiden pitää saada aina parhaat lomakuukaudet.
[/quote]
Vittuakos menet töihin. Turhaan sä siitä muita syyttelet.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 12:32"]Mä olen ollut viimeiset 20 vuotta joka kesä töissä, kiitos itsekkäiden lapsiperheiden joiden pitää saada aina parhaat lomakuukaudet.
[/quote]
Miksi suostut? Näistä asioista voi aina keskustella . Jos ei niin vaihtaisin työpaikkaa
Ap kysyy onko kysyttävää, eikä sitten vastaa kysymyksiin :D Nolouden huippu!
Ei ketään kiinnosta, joten ei kysymyksiäkään. Ota tästä alapeukku vaivanpalkaksi.