Jos voisit tehdä nyt ihan mitä vain, niin mitä tekisit?
Kommentit (36)
Laittaisin silmät kiinni ja heräisin keväällä. Masentaa tää pitkä pimeys.
Harrastaisin villiä seksiä mieheni kanssa häälomallamme.
Tai pelkkä seksi ihan missä vain riittäisi. Mies on ulkomailla ja hirveä ikävä, en tykkää nukkua yksin.
Laihtuisin 20 kiloa ja ostaisin läjäpäin vaatteita koossa xs-s.
Lomalle Tahitiin. Ottaa niin Suomen kylmyys ja pimeys päähän.
Haluaisin mennä Kokkolaan. Miehen laiva on siellä lastauksen takia. Tuskin kukaan on ikinä halunnut mennä Kokkolaan yhtä paljon kuin minä nyt.
Juttelisin äitini kanssa.
Äiti kuoli kolme vuotta sitten.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 19:43"]
Kiitäisin taksilla eurojackpot-voitto taskussani elämäni naista pannen kohti lentokenttää, jossa odottaisi lentokone maailmanympärimatkan ensimmäistä lentoa varten. :)
[/quote]
Sama, paitsi sitä naista en ehkä panis. Tai tuossa tilanteessa..tiiä vaikka innostuisinkin..;)
Mä lähtisin seksilomalle rakastajani kanssa jonnekin kauas kauas, missä voitaisiin olla julkisesti yhdessä.
[quote author="ExoPol" time="25.01.2015 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 19:43"]
Kiitäisin taksilla eurojackpot-voitto taskussani elämäni naista pannen kohti lentokenttää, jossa odottaisi lentokone maailmanympärimatkan ensimmäistä lentoa varten. :)
[/quote]
Sama, paitsi sitä naista en ehkä panis. Tai tuossa tilanteessa..tiiä vaikka innostuisinkin..;)
[/quote]
Et panis. Se on mun.-AP
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 20:02"]
Mä lähtisin seksilomalle rakastajani kanssa jonnekin kauas kauas, missä voitaisiin olla julkisesti yhdessä.
[/quote]
Eli Kokkolaan sinäkin.. :D
Tekisi mieli jotakin, jossa on puolukkaa.
Lentäisin mökille Espanjaan miehen kanssa. V*tuttaa tämä pimeys ja kylmyys. Mökillä sentään olisi tällä hetkellä lähes 20 astetta plussan puolella. Mutta eipä lennetä ei, koska loma on vasta parin viikon päästä. :(
Voittaisin lotossa miljoonan, eikä tarvitsisi ikinä enää mennä töihin, ihana ajatus!
Runkkaisin tsekki huorien kasvoille hurjan panosession päätteeksi ja lähtisin jätskille.
Soittaisin pomolle etten tuu huomenna töihin ja ajaisin sitten taksilla poikaystävän luokse harrastamaan seksiä.
Palaisin 5 vuotta ajassa taaksepäin.