-10kg laihdutettu - mielipiteitä! (kuva)
Olen siis noin puolessa vuodessa onnistunut laihduttamaan noin kymmen kiloa. Lähtöpaino oli 66 kiloa, eikä siitä valitettavasti ole kuvia. Kuten kaikki laihduttajat/kiinteyttäjät tietää, omille tuloksilleen sokeutuu. Pyydänkin siis nöyrästi, että kertoisitte mielipiteenne tämänhetkisestä kunnosta. Kenties vielä muutamia kiloja pois? Salilla hankkimaan vielä lisää lihaksia (vaikka voin ylpeänä kertoa, että on niitä vähän hankittukin!)? Antakaa palaaa :)
Ps. pahoittelen kuvien huonoa kuvakulmaa yms. Aika vaikeaa oli itse napata, enkä ihan kehdannut ketään tuttuakaan pyytää kuvaamaan
Kommentit (80)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 15:02"]
Ei kiloakaan enää. Lihaksiin vähän jäntevyyttä, niin sulla on unelmakroppa valmiina
[/quote]
Minkälaista treeniä neuvoisit tekemään jatkossa? :)
ap
Toivottavasti saat pidettyä painon tuossa. Mikään ei ole kamalampaa kuin takaisin vanhoihin mittoihin lihominen.
Mitä tästä nyt päättelisimme? Yksi sanoo että täydellinen vartalo. Toinen sanoo että liian laiha. Kolmas sanoo että kyykätä voisit enemmän. Ja neljäs sanoo että hartioita kaipaisi lisää. Viides sanoo että vieläkin voisit vähän laihduttaa.
Joten mitä teemme? Jatkammeko sitä päättymätöntä toisten mielipiteiden ja hyväksymisen perässä juoksemista kuten tähänkin asti, vai räjäytämmekö itsemme ulos tästä maailmasta jossa pitää antaa toisten mielipiteiden vaikuttaa omaan hyvinvointiin ja katsomme sitä peilikuvaamme syvälle silmiin ja sanomme, että sinä muuten kelpaat ihan just tuommoisena kuin olet?
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:58"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:57"]
Kyykkyä niin vitusti lisää. Ylävartalo näyttää hyvältä.
[/quote]
Okei, onko jotenkin epätasapainoinen? Hassua, olen oikein panostanut alakroppaan, höh.
ap
[/quote]
Ei, mutta naisella näyttää hyvältä, jos on reisissä ja pyllyssä paukkua. Ei tarvitse pelätä, että saisit ikinä liikaa lihaksia alavartaloon.
t: 39
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:52"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:50"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:36"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:32"]
Kyllä minä vielä laihduttaisin hieman, mutta toisaalta naismakuni on hyyvin hoikka. Jos olet itse tyytyväinen, älä tee mitään, mutta mikäli siltä tuntuu, tiputa ihmeessä vaikka viiteenkymmeneen kiloon! :)
[/quote]
Älä hitossa tiputa viitenkymmeneen!!
[/quote]
Ap sanoi olevansa 169cm ja nyt paino 56 kg. Ei siinä mitään tiputettavaa enää ole. Vaaka joutaa varastoon ja ehkä hartiat kaipaisi treeniä...
[/quote]
Hartiat kaipaisi treeniä? Haluutko sellaset leveät miehekkäät hartiat naiselle??
[/quote]
Taidat olla itsekin nainen? Ensinnäkin, hartiat ei merkittästi levene, vaikka asuisit salilla. Luusto vaikuttaa paljon enemmän. Toisekseen, mikään treenimäärä, -tapa tai laji ei tee naiselle miehekkäitä lihaksia. Steroideilla saa kurottua umpeen "ne pienet erot" joita naisessa ja miehessä on. Ei pihvillä, ei body pumpilla tai millään muullakaan luonnollisella.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 15:09"]
Mitä tästä nyt päättelisimme? Yksi sanoo että täydellinen vartalo. Toinen sanoo että liian laiha. Kolmas sanoo että kyykätä voisit enemmän. Ja neljäs sanoo että hartioita kaipaisi lisää. Viides sanoo että vieläkin voisit vähän laihduttaa.
Joten mitä teemme? Jatkammeko sitä päättymätöntä toisten mielipiteiden ja hyväksymisen perässä juoksemista kuten tähänkin asti, vai räjäytämmekö itsemme ulos tästä maailmasta jossa pitää antaa toisten mielipiteiden vaikuttaa omaan hyvinvointiin ja katsomme sitä peilikuvaamme syvälle silmiin ja sanomme, että sinä muuten kelpaat ihan just tuommoisena kuin olet?
[/quote]
Ihanasti sanottu!
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 15:09"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:52"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:50"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:36"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:32"]
Kyllä minä vielä laihduttaisin hieman, mutta toisaalta naismakuni on hyyvin hoikka. Jos olet itse tyytyväinen, älä tee mitään, mutta mikäli siltä tuntuu, tiputa ihmeessä vaikka viiteenkymmeneen kiloon! :)
[/quote]
Älä hitossa tiputa viitenkymmeneen!!
[/quote]
Ap sanoi olevansa 169cm ja nyt paino 56 kg. Ei siinä mitään tiputettavaa enää ole. Vaaka joutaa varastoon ja ehkä hartiat kaipaisi treeniä...
[/quote]
Hartiat kaipaisi treeniä? Haluutko sellaset leveät miehekkäät hartiat naiselle??
[/quote]
Taidat olla itsekin nainen? Ensinnäkin, hartiat ei merkittästi levene, vaikka asuisit salilla. Luusto vaikuttaa paljon enemmän. Toisekseen, mikään treenimäärä, -tapa tai laji ei tee naiselle miehekkäitä lihaksia. Steroideilla saa kurottua umpeen "ne pienet erot" joita naisessa ja miehessä on. Ei pihvillä, ei body pumpilla tai millään muullakaan luonnollisella.
[/quote]
Näin olen minäkin ymmärtänyt. Kyselijän kanssa kuitenkin ole samaa mieltä siinä, että miksi haluaisin lihaksikkaammat hartiat? Minusta sirot hartiat ovat kauniit. Mitä hartioiden treenaamisella saa? Pyöreämmät olkalihakset?
ap
Mahtavaa, mullakin ois tuollanen kroppa tavotteena! Joskus sellanen olikin, sitten pääsin lihomaan... Mun tarttis pudottaa ehkä sellaset 6kg ja vaihtaa rasvaa lihakseen aika reippaasti. Mun silmään näyttää, ettei sun tarvitse enää kuin pitää kuntoa yllä :)
Ei olisi pitänyt katsoa kuvia. Nyt panettaa.
Mies
No ei kyllä kovin hyvä saavutus ole, jos on laihduttanut -10 kg :( 10 kg jo olisi.
Jatka salilla käymistä mutta ei tarvitsee laihduttaa. Sinulla on ihannekroppa! Muotoja ja lihaksia, muttet ole mikään järkäle:)))
Oispa itellä samanlainen :D
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 14:32"]Kyllä minä vielä laihduttaisin hieman, mutta toisaalta naismakuni on hyyvin hoikka. Jos olet itse tyytyväinen, älä tee mitään, mutta mikäli siltä tuntuu, tiputa ihmeessä vaikka viiteenkymmeneen kiloon! :)
[/quote]
50 kg 168 cm on jo rajusti alipainoinen
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 15:45"]
Jatka salilla käymistä mutta ei tarvitsee laihduttaa. Sinulla on ihannekroppa! Muotoja ja lihaksia, muttet ole mikään järkäle:))) Oispa itellä samanlainen :D
[/quote]
Eihän tuossa mitään muotoja ole. Pienet rinnat, littana pylly, ei lantiota. Katsokaa JLo'ta jos haluatte muotoja.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 15:58"]
Jatka salilla käymistä mutta ei tarvitsee laihduttaa. Sinulla on ihannekroppa! Muotoja ja lihaksia, muttet ole mikään järkäle:))) Oispa itellä samanlainen :D
[/quote]
Eihän tuossa mitään muotoja ole. Pienet rinnat, littana pylly, ei lantiota. Katsokaa JLo'ta jos haluatte muotoja.
[/quote]
Minusta aika kaunis vyötärö-lantio-suhde.
Näytät upealta, ei enempää kiloja pois.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 15:58"]
[/quote]
[/quote]
No, ne kun on niitä asioita, joille ei vaan mahda mitään.
ap
Tosi hyvältä näyttää! Taidat olla vielä melko nuori? Nauti tuosta bikinivartalosta, olet tosi timmissä kunnossa.
Olet hoikka joten ei todellakaan tarvitse ja kannata enää laihduttaa. Tosin et kyllä alunperinkään ollut ylipainoinen tai luultavasti edes pullea. Huolestuttavan monella menee laihdutus ns. yli. Älä laihduta enää.
Mä niin toivon että nämä "tiputa viiteenkymppiin" on trolleja. I don't want to live on this planet anymore...
Ap, hieno suoritus ja näytät oikeesti törkeen hyvältä!