-10kg laihdutettu - mielipiteitä! (kuva)
Olen siis noin puolessa vuodessa onnistunut laihduttamaan noin kymmen kiloa. Lähtöpaino oli 66 kiloa, eikä siitä valitettavasti ole kuvia. Kuten kaikki laihduttajat/kiinteyttäjät tietää, omille tuloksilleen sokeutuu. Pyydänkin siis nöyrästi, että kertoisitte mielipiteenne tämänhetkisestä kunnosta. Kenties vielä muutamia kiloja pois? Salilla hankkimaan vielä lisää lihaksia (vaikka voin ylpeänä kertoa, että on niitä vähän hankittukin!)? Antakaa palaaa :)
Ps. pahoittelen kuvien huonoa kuvakulmaa yms. Aika vaikeaa oli itse napata, enkä ihan kehdannut ketään tuttuakaan pyytää kuvaamaan
Kommentit (80)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 16:09"]
Tosi hyvältä näyttää! Taidat olla vielä melko nuori? Nauti tuosta bikinivartalosta, olet tosi timmissä kunnossa.
[/quote]
Kiitos, noh, ei ne kolmekymppiset vielä ihan nurkan takana ole, mutta kaksikymmpisistä on vähän aikaa.
ap
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 16:13"]
Kiitos ap! Nyt sain motivaatiota jatkaa laihdutusta! Olen saman pituinen kuin sinä ja painan nyt 63 kg. Painoin pari vuotta sitten 57 kg ja nyt taas muistan miksi laihduttaa; näytin juuri samalta kuin sinä :)
[/quote]
Kiva kuulla! :) Nyt vaan ykkönen silmään ja menoksi!
ap
Olisi kiva nähdä kuva lähtötilanteesta.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 16:30"]
Olisi kiva nähdä kuva lähtötilanteesta.
[/quote]
Ei valitettavasti ole... itsekin haluaisin!
ap
Hyvännäköinen olet :) Olen samanpituinen ja laihdutin pari vuotta sitten 25kg, painoin 57kg. Nyt kun katsoo niitä kuvia niin olen kyllä jo vähän liian laiha, kasvot ihan kuopalla ja solisluut törröttää. Voi olla että ikäkin vaikuttaa, olen jo yli 30v. Tykkään paljon enemmän itselläni tästä 65kg painosta. Mielestäni sullakaan ei ole yhtään laihdutettavaa enää, tietty kannattaa silti salilla edelleen käydä että kroppa pysyykin tuollaisena. Alipainon puolella harva oikeasti näyttää hyvältä.
Mun mielestä kiloja voisi sulla olla muutama enemmänkin mutta muuten näyttää tosi hyvältä.
Hyvältä näyttää. En laihduttaisi enää grammaakaan. Nyt vain pidät tuon, se on just hyvä!
Löysin tämän keskustelun ja pakko sanoa, että hieno suoritus! Itsellä suunnilleen sama urakka edessä, tosin tavoitepaino 52.
Oi, voikun saisin saman tuloksen aikaan! Sama lähtöpaino täälläkin. Pitää varmaan viimein ottaa itseäni niskasta kiinni.
Kivan näköinen kroppa, well done!
Kävi hauskasti, äsken pääsi ripulit housuun ja nyt on pilalla noi pökät :/ ap
Kannattaa keskittyä nyt tuossa painossa pysymiseen. Mulle on aina tuntunut helpolta laihdutus jostain 63 kilosta tuonne 56-57 kiloon (niin, sanon "aina" koska on tullut jojoiltua monta kertaa) mutta siinä pysyminen on vain niin hankalaa. Ikääkin tosin on paljon sua enemmän. Vähitellen olen alistunut siihen että helpompi on pysyä 59-60 kilossa, saa vähän herkutellakin.
Sulla on kaunis kroppa, ethän vaan enempää laihduta!
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 17:17"]
[/quote]
Mikä hitto sinun ongelmasi on?
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 17:17"]
[/quote]
En tiedä liekö tarpeetonta mainita, mutta tämä siis ei ollut ap
Kiitos kovasti kaikille jotka kehuivat ja antoivat neuvoja! :) Salille siis matkani käy
oikea ap
Näyttää tosi hyvältä ! Älä enää pudota, vaan salilta lihaksia ja jäntevyyttä kroppaan :)
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 17:17"]
[/quote]
En tiedä liekö tarpeetonta mainita, mutta tämä siis ei ollut ap
Kiitos kovasti kaikille jotka kehuivat ja antoivat neuvoja! :) Salille siis matkani käy
oikea ap
[/quote]
Älä viiti, mä oon oikea ap
Hei sun kives näkyy, kantsisko poistaa?
Kiitos ap! Nyt sain motivaatiota jatkaa laihdutusta! Olen saman pituinen kuin sinä ja painan nyt 63 kg. Painoin pari vuotta sitten 57 kg ja nyt taas muistan miksi laihduttaa; näytin juuri samalta kuin sinä :)