Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-10kg laihdutettu - mielipiteitä! (kuva)

Vierailija
17.03.2015 |

Olen siis noin puolessa vuodessa onnistunut laihduttamaan noin kymmen kiloa. Lähtöpaino oli 66 kiloa, eikä siitä valitettavasti ole kuvia. Kuten kaikki laihduttajat/kiinteyttäjät tietää, omille tuloksilleen sokeutuu. Pyydänkin siis nöyrästi, että kertoisitte mielipiteenne tämänhetkisestä kunnosta. Kenties vielä muutamia kiloja pois? Salilla hankkimaan vielä lisää lihaksia (vaikka voin ylpeänä kertoa, että on niitä vähän hankittukin!)? Antakaa palaaa :)

http://aijaa.com/4ovHSW

Ps. pahoittelen kuvien huonoa kuvakulmaa yms. Aika vaikeaa oli itse napata, enkä ihan kehdannut ketään tuttuakaan pyytää kuvaamaan 

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, hieno suoritus :)

Vierailija
2/80 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä kiloja pois, näyttää melkein täydelliseltä vartalolta! Jatka toki salilla käymistä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä näytät :)

Vierailija
4/80 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti! Oliko helppoa? Onko vinkkejä? Pitäis munkin aloittaa laihdutus heti kun parantuu. Lähtöpaino mullakin n.66

Vierailija
5/80 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät hyvältä! Minun makuuni ei tarvitsisi enää mitään tehdä. Voi kun itsekin onnistuisin! 66kg lähtöpaino ja kymmenisen kiloa tavoitteena saada pois.

Vierailija
6/80 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:52"]

Ei missään nimessä kiloja pois, näyttää melkein täydelliseltä vartalolta! Jatka toki salilla käymistä :)

[/quote]

Oletko sitä mieltä? Tietysti hirveä houkutus olisi vielä ne muutamat kilot nipistää pois, koska itse on niin vaikeaa huomata sitä muutosta omassa vartalossa...

ap

Vierailija
7/80 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää tosi hyvältä. Mulla melkein sama lähtöpaino, ja olisin tosi onnellinen jos näyttäisin tuolta 10kg myöhemmin. En vain näyttäisi johtuen raskausarvista.

Vierailija
8/80 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä kroppa, lähestulkoon täydellinen! :) Itse tavoittelen samanmoista... mutta matkaa vielä ainakin 20 kg :O

Pidä nyt paino tuossa, pysyvässä painonhallinnassakin on meinaan pidemmän päälle ihan tarpeeksi haastetta (itse olen epäonnistunut siinä useamman kerran, laihtua "osaan" mutta se painonhallinta tavoitepainossa tökkii..) Tsemppiä sinulle siihen! :)

Vierailija
9/80 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno suoritus ja hyvältä näyttää :) Ei mun mielestä tarvii enää tiputtaa yhtään kiloa, ainakaan noiden kuvien perusteella. Kuinka pitkä olet?

Vierailija
10/80 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä olet? En pudottaisi enää yhtään.

Minä olen pudottanut 9 kuukaudessa kohta 30 kiloa, vielä on 20 kiloa matkaa tavoitteeseen. Hyvä sinä!

Vierailija
11/80 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot nuori vielä. Älä hätäile, kyllä kerkeet laihduttamaan myöhemmin, sitten kun todella on aihetta. Mutta tosi nätti kroppa sulla on nyt. Onnea!

Vierailija
12/80 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:53"]

Hienosti! Oliko helppoa? Onko vinkkejä? Pitäis munkin aloittaa laihdutus heti kun parantuu. Lähtöpaino mullakin n.66

[/quote]

Kiitos! Alku oli vaikeaa, sitä ei voi kiistää. Mutta kyllä ne koko ajan pienemmät vaa'annumerot alkoivat motivoimaan kummasti. Myös vartalo tottuu uuteen ruokavalioon ja pitää siitä; jos nyt yritän syödä samalla lailla kuin ennen, maha menee sekaisin ja olo on todella huono. Tulen täyteen pienemmistä annoksista. Eli siis sanoisin, että aluksi vaaditaan pinnistelyä, sitten se lähtee helposti rullaamaan! 

ap

Vierailija
13/80 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:57"]

Kuinka pitkä olet? En pudottaisi enää yhtään.

Minä olen pudottanut 9 kuukaudessa kohta 30 kiloa, vielä on 20 kiloa matkaa tavoitteeseen. Hyvä sinä!

[/quote]

Onneksi olkoon, hienoa! Tsemppiä loppumatkalle. Olen 169cm pitkä. 

ap

Vierailija
14/80 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pudota enää ainakaan. Hieno suoritus ja kroppa :)

Vierailija
15/80 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:58"]

Sä oot nuori vielä. Älä hätäile, kyllä kerkeet laihduttamaan myöhemmin, sitten kun todella on aihetta. Mutta tosi nätti kroppa sulla on nyt. Onnea!

[/quote]

Vai niin, näkyykö se ikäkin mun kropasta? Väittäisin, että esim. se näkyy, ettei minulla ole lapsia, mutta että ihan tarkka ikä? :)

ap

Vierailija
16/80 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut, se on nyt just eikä melkein paino kohdillaan, ei yhtään lisää eikä grammaakaa enää pois.

NAM

Vierailija
17/80 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvältä näyttää juuri nyt  mutta ÄLÄ pudota lisää koska kroppasi on just hyvä noin. Terveen näköinen ja kuitenkin vielä muotojakin vähän. Helposti alkaa näyttää liian laudalta ja surkealta eli jättäisin tuohon. 

Vierailija
18/80 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä näyttää! Kiinteä ja muodokas. Jatka samaan malliin! Ei tarvi enää kauan laihduttaa. Pidät vaan huolen ettet liho uudelleen :)

Vierailija
19/80 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on maailman nopein perseen kohotus?
Valokuva alakantista.
Terv. 172/55, ei syytä kateuteen :D

Vierailija
20/80 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kateellinen alapeukuttelee :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä