Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä on nykyää jotenki tylsää.

Vierailija
10.12.2021 |

Jotenki niin tylsää ja masentaa vaa. Töitä on ja sielä menee aika hyvä niin. Mutta sitte työajan ulkopuolella tuntuu olevan aina tätä samaa seinät ja yksinoloa.. sinkkuna on ja kaipais myös parisuhdetta eikä vain löydä ja ei kelpaa tälläsenä ku on. Kavereita myös nolla.. että aika paljo yksinoloa ja se on alkanu tosi jo käymää voimille kun ei mikää muutu

Kommentit (329)

Vierailija
181/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen moneen kertaa kysynyt naisilta ei täälä kukaa ees kirjota mulle eikä vastaa. se on itseasiassa ollut jo hyvin pitkää tätä.. tunnen olevani näkymätön.. Hki naisille.. ihmettelen että kui mä jaksan tätä elämää

Vierailija
182/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etttä tässä samassa pisteessä kokoajan.. niinku pitääkö olla sporttinen vartalo vai mitä ihmettä tää on tällästä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä ihan ilmaa.. deitti apeissa ilmaa.. ei naiset ota mitää yhteyttä.. tuntuu että ei hitto on aivan pohjalla.. on työpaikat ja kaikki se hyvä.. mikää ei vaan niinku jatkuvasti riitä

Vierailija
184/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua naisia miten te ootte noin nirsoja kertokaa suoraa???

Vierailija
185/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tätä... Älä jaksa.

Vierailija
186/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

herranjumala käyn töissä yövuoroa teen tienaan hyvin.. autoki löytyy. hieno asunto.. pitkä mies ja kyllä en oo paskanen... ja kaikkee mikää ei teille riitä

Vierailija
187/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIkää ei vaa teille riitä..? On vaa ilmaa.. sanon minä. ei haluta ees tulla juttelee missää niinku.. emmä jaksa jokasta lähestyä tuola jos ei kiinnosta.. saisivat itekki tulla juttelemaan

Vierailija
188/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että jos naiset on noin nirsoja.. niin ettikööt salilla käyvän sporttisen yritysjohtajan jolla on kallis mersu ja rahaa.. jos tuommosia naisia on niin ei ole multa pois.. ei kiinnosta ikinä tuommonen nirppanokka

Miksi rikas ostaisi mersun, kun samalla rahalla saa autonkin?

Vierailija
189/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole miestyyppiäni ollenkaan etkä ilmeisesti oikein muidenkaan naisten tyyppiä. 

Vierailija
190/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten niin en ole miestyyppiä kyllä varmasti olen..ei tarvi tommosta sanoa. Ai en ole.. olen kyllä.. lukuisia naisia olen saanut ja ollut parisuhteissa.

Vierailija
191/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna meille näyte niistä keskustelutaidoistasi niin voimme arvioida onko niissä perää vai ei. Esimerkiksi mitä mieltä olet viimeisimmästä pääministerikohusta? Mielipiteesi Suomen hävittäjähankinnoista? Oletko täyssähkö- vai hybridi- vai polttomoottoriautoilun kannalla ja miksi?

Vierailija
192/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti olen sille sopivalle.. mutta näköjään ei naiset tuu juttelee ja kiinnostu millään

Vierailija
193/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten niin en ole miestyyppiä kyllä varmasti olen..ei tarvi tommosta sanoa. Ai en ole.. olen kyllä.. lukuisia naisia olen saanut ja ollut parisuhteissa.

Se oli kauan sitten ja nyt on nyt. Miksi sitten kysyt meidän naisten mielipidettä jos et halua kuulla vastausta :D 

Vierailija
194/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole miestyyppiäni ollenkaan etkä ilmeisesti oikein muidenkaan naisten tyyppiä. 

No mikäs on sun miestyyppiä? Komea ja sporttinen :D?

Vierailija
195/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli kauan sitten ja nyt on nyt. Miksi sitten kysyt meidän naisten mielipidettä jos et halua kuulla vastausta :D 

Kauan sitten. .samanlainen olen ollut ja samalta näyttänyt.. No kyllä kysyn mielipidettä? No ei mullekkaa monet naiset oo mun tyyppisiä sori vaan

Vierailija
196/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna meille näyte niistä keskustelutaidoistasi niin voimme arvioida onko niissä perää vai ei. Esimerkiksi mitä mieltä olet viimeisimmästä pääministerikohusta? Mielipiteesi Suomen hävittäjähankinnoista? Oletko täyssähkö- vai hybridi- vai polttomoottoriautoilun kannalla ja miksi?

No ei mua sori kiinnosta tollaset... oon kyllä erilainen kun muut mutta on mussa hyviäki juttuja ja olen ihan kivan näköne mies ja nyt vakityö ja kaikki kunnos

Vierailija
197/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No toi väite nyt on kaukaa haettu kyllä monesti oon kuullut naisilta että näytän kivalta ja pituus on etu

Vierailija
198/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa nauttimaan hyvin monen miehen normaalista elämästä

Vierailija
199/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruikuttaja ei koskaan ole kenenkään tyypiä.

Vierailija
200/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

just joo... selvä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän