Elämä on nykyää jotenki tylsää.
Jotenki niin tylsää ja masentaa vaa. Töitä on ja sielä menee aika hyvä niin. Mutta sitte työajan ulkopuolella tuntuu olevan aina tätä samaa seinät ja yksinoloa.. sinkkuna on ja kaipais myös parisuhdetta eikä vain löydä ja ei kelpaa tälläsenä ku on. Kavereita myös nolla.. että aika paljo yksinoloa ja se on alkanu tosi jo käymää voimille kun ei mikää muutu
Kommentit (329)
No Allu, mikä sua sitten kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna meille näyte niistä keskustelutaidoistasi niin voimme arvioida onko niissä perää vai ei. Esimerkiksi mitä mieltä olet viimeisimmästä pääministerikohusta? Mielipiteesi Suomen hävittäjähankinnoista? Oletko täyssähkö- vai hybridi- vai polttomoottoriautoilun kannalla ja miksi?
No ei mua sori kiinnosta tollaset... oon kyllä erilainen kun muut mutta on mussa hyviäki juttuja ja olen ihan kivan näköne mies ja nyt vakityö ja kaikki kunnos
Eli et todellakaan ole minun tyyppiäni, minua nääs kiinnostaa politiikka ja yhteiskunnalliset asiat. Joku seiskaa korkeintaan lukeva amislissu olisi varmaan sinun tyyppiäsi sitten.
Suomi on tylsä ja masentava maa.
Vierailija kirjoitti:
Tietyt asiat ja nainen.. parisuhde... en halua jatkaa samanlaista elämää.. mutta eikai tälle sit vaan voi mitää jos on tälläset kortit saanu ja ei oo normaali sitte
Nyt mä sen keksin! Otappa Allu yhteyttä Tukiaisen Johannaan, siinä sinulle komia nainen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna meille näyte niistä keskustelutaidoistasi niin voimme arvioida onko niissä perää vai ei. Esimerkiksi mitä mieltä olet viimeisimmästä pääministerikohusta? Mielipiteesi Suomen hävittäjähankinnoista? Oletko täyssähkö- vai hybridi- vai polttomoottoriautoilun kannalla ja miksi?
No ei mua sori kiinnosta tollaset... oon kyllä erilainen kun muut mutta on mussa hyviäki juttuja ja olen ihan kivan näköne mies ja nyt vakityö ja kaikki kunnos
Eli et todellakaan ole minun tyyppiäni, minua nääs kiinnostaa politiikka ja yhteiskunnalliset asiat. Joku seiskaa korkeintaan lukeva amislissu olisi varmaan sinun tyyppiäsi sitten.
Joo ja et ole todellakaa mun tyyppiäni mua ei kiinnosta liian fiksut naiset.. eikä kiinnosta politiikka yhtään.. niin oliski ja semmosen haluan.
Uskokaa jo miehet että nainen ei ole ratkaisu teidän itsesäälin täyttämään elämäänne. Ensin pitää saada elämänilo takaisin, muussa tapauksessa vain saastuttaisitte myös naisenne mielen. Sitten teitä olisi kaksi kilpailemassa kummalla menee kurjemmin.
Näköjään jo sitten on ihan turhake ja ilmaa... mitää ei kiinnosta enää panostaakkaa ku ei kelpaa tälläsenä kellekkään.. antaa olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietyt asiat ja nainen.. parisuhde... en halua jatkaa samanlaista elämää.. mutta eikai tälle sit vaan voi mitää jos on tälläset kortit saanu ja ei oo normaali sitte
Täsmennä mitkä "tietyt asiat". Annas kun veikkaan: naiset, naiset ja naiset.
elämä ei ole enää tylsää kun sonnustudut vauveliin.
kato mitä porukkaa!!
No olis edes ihmisiä elämässä eikä jatkuvasti olisi näin yksin.. mutta eikai tälle voi mitään... tietyt asiat kuitenki elämässä ihan hyvin ja se hyvä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
monet muutkin.. en nyt jaksa kertoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sun kanssa sitten pitäisi pystyä keskustelemaan, niistä naisistako? Okei, kummalla on paremmat hinkit, Megan Foxilla vai Kim Kardashianilla?
Ihme että oon vaa nykyää turhautunut enempi naisiin ja vihainen ku ei niitä ollenkaa kiinnosta...!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
monet muutkin.. en nyt jaksa kertoa
Vau, olet tosiaan hyvä keskustelija. Haukotus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sun kanssa sitten pitäisi pystyä keskustelemaan, niistä naisistako? Okei, kummalla on paremmat hinkit, Megan Foxilla vai Kim Kardashianilla?
On sullaki jutut... osaan keskustella mistä vain.. naiset ei halua vain tavata minua ja soittaa minulle.. oon antanu numeronkin kukaa nainen ei ole ottanu yhteyttä ihmettelen mikä naisia vaivaa
No jatketaan tätä elämää.. en panosta enää yhtää.. lihon lisää ja syön karkkia ja ei kiinnosta.. jos oon rupsahtanut.. ei kiinnosta kuei kerta muutenkaa kelkkää omana itsenää.. ilmaa teille naisille on vaan
Jos sulle kelpaa amislissu ja haluat nimenomaan sellaisen niin mene notkumaan ammattikoulun tupakkipaikalle. Siellä on mahdollista tutustua amisneitoihin. Tuollainen pitkä könsikäs voi hyvinkin olla jonkun tytsyn mieleen siellä.
Siis ei kelpaa omana ittenää kellekkään ja on vaa nykyää ilmaa naisille.. ei niitä kiinnosta ees jutella.. ennen ei ihan ollut tilanne tämä
Kaikki miehet ja naiset nyt ei vain ole täydellisiä tunnustan että kyllä e nole täydellinen ja olen masentunut ja menettäny kaverit ja lihonut vuosia sitten.. en vaa nyt ole erilainen olen tällänen ja kaipaan parisuhdetta.. onneksi muutoksia tapahtunut parempaa suuntaa esim työpaikka.