Elämä on nykyää jotenki tylsää.
Jotenki niin tylsää ja masentaa vaa. Töitä on ja sielä menee aika hyvä niin. Mutta sitte työajan ulkopuolella tuntuu olevan aina tätä samaa seinät ja yksinoloa.. sinkkuna on ja kaipais myös parisuhdetta eikä vain löydä ja ei kelpaa tälläsenä ku on. Kavereita myös nolla.. että aika paljo yksinoloa ja se on alkanu tosi jo käymää voimille kun ei mikää muutu
Kommentit (329)
No hitto, jos olisin yksin kotona niin voisin ihan läpällä soittaakin! Mutta en halua saada niskoilleni ketään stalkkaamaan, niin en soita. Soittelisit kuitenkin takasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Allu, mikä sua sitten kiinnostaa?
Tietyt asiat ja nainen.. parisuhde... en halua jatkaa samanlaista elämää.. mutta eikai tälle sit vaan voi mitää jos on tälläset kortit saanu ja ei oo normaali sitte
Täsmennä mitkä "tietyt asiat". Annas kun veikkaan: naiset, naiset ja naiset.
Mistä sun kanssa sitten pitäisi pystyä keskustelemaan, niistä naisistako? Okei, kummalla on paremmat hinkit, Megan Foxilla vai Kim Kardashianilla?
On sullaki jutut... osaan keskustella mistä vain.. naiset ei halua vain tavata minua ja soittaa minulle.. oon antanu numeronkin kukaa nainen ei ole ottanu yhteyttä ihmettelen mikä naisia vaivaa
No jaa sitten mielipiteesi äskeisestä Marin-kohusta tai niistä hävittäjistä. I'm still waiting.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulle kelpaa amislissu ja haluat nimenomaan sellaisen niin mene notkumaan ammattikoulun tupakkipaikalle. Siellä on mahdollista tutustua amisneitoihin. Tuollainen pitkä könsikäs voi hyvinkin olla jonkun tytsyn mieleen siellä.
Mulle kelpaa ihan tavallinen mutta ei näytä ketää kiinnostavan eli jatketaa tätä samaa elämää minkäs teet.
Vaikuttaa siltä että et oikeasti halua mitään muutosta vaan täällä ruikuttaminen on Se Juttu. Se pitää sinut pystyssä ja antaa kiksejä.
Ei kiinnosta tommoset jutut ollenkaa sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulle kelpaa amislissu ja haluat nimenomaan sellaisen niin mene notkumaan ammattikoulun tupakkipaikalle. Siellä on mahdollista tutustua amisneitoihin. Tuollainen pitkä könsikäs voi hyvinkin olla jonkun tytsyn mieleen siellä.
Mulle kelpaa ihan tavallinen mutta ei näytä ketää kiinnostavan eli jatketaa tätä samaa elämää minkäs teet.
Vaikuttaa siltä että et oikeasti halua mitään muutosta vaan täällä ruikuttaminen on Se Juttu. Se pitää sinut pystyssä ja antaa kiksejä.
Ai mitä muutosta? Pitäs mennä salille laihduttaa.. olla joku player.. bodari.. joo ei mun juttu
Vierailija kirjoitti:
No hitto, jos olisin yksin kotona niin voisin ihan läpällä soittaakin! Mutta en halua saada niskoilleni ketään stalkkaamaan, niin en soita. Soittelisit kuitenkin takasin.
No ei kukaa halua tavata ja soittaa niin iha nsama.. ei tarvi valehdella.. soita sitte
Ainahan teillä naisilla tekosyitä.. ei kiinnosta jutella... et oo mun tyyppiä.. en halua soittaa,, en etsi miestä.. juuri noita tekosyitä kun mies ei kiinnosta :D
Ite kyllä soittaisin naiselle jos se antais numeron ja haluaisin tavata jos se haluais ite tavata mut.. mutta eipä näytä kiinnostavan joo.. huomattu jo pitkään
Vierailija kirjoitti:
Ruikuttaja ei koskaan ole kenenkään tyypiä.
Ruikuttajaksi aiheettomasti leimaava on sitä vielä vähemmän.
No mua nyt ei kiinnosta, kun tosiaan olen jo naimisissa.
No ylläri.. aina on varattu tai ei kiinnosta.. eipä tarvi joo soittaa
Eihän teitä koskaa kiinnosta mikää.. mä en jaksa enää kiinnostua kestää ja yksipuolisesti tutustua alkaa jo riittää ku toinen ei koskaa tuu ikinä vastaan.. hermot jo menny
Todellaki oon ihan hyvä tälläsenä. työpaikka auto ja hyvät tulot tulee jatkossa kun tekee yövuoroa + lisät.. lisäks näytän hyvältä oon pitkä ja ihan ok tyyppi.. ihan sama
Vierailija kirjoitti:
Ainahan teillä naisilla tekosyitä.. ei kiinnosta jutella... et oo mun tyyppiä.. en halua soittaa,, en etsi miestä.. juuri noita tekosyitä kun mies ei kiinnosta :D
Mistä sinä tuntemattomista tiedät noin hyvin että kaikki yllämainitut ovat aina ja poikkeuksetta tekosyitä? Luuletko että nainen alkaa suoraan täräyttämään jollekin random juipille että sorry, mutta et kiinnosta tippaakaan. Siinä on turpaan saanti lähellä.
No mitä sitte naiset valehtelee ja sanoo et näytän kivalta jotkut jopa että olen komea ja pitkä mies.. ei sitte soita ja kiinnostu ollenkaa... ja mä en voi käsittää miten ne on tommosia
Mua kyllä se toinen kiinnostaa ja on mun tyyppinen ulkosesti ja jopa sisäsesti niin eipä sitä toista kiinnosta.. miten ees jaksan yrittää ketää jatkossa.. kun ei mikää onnistu ja lähinnä on vaa ilmaa.. en yritä mitää enää.. otan vaa rennosti jatkossa baarissa ja kuuntelen musaa
Vierailija kirjoitti:
Todellaki oon ihan hyvä tälläsenä. työpaikka auto ja hyvät tulot tulee jatkossa kun tekee yövuoroa + lisät.. lisäks näytän hyvältä oon pitkä ja ihan ok tyyppi.. ihan sama
Vaikka olisit omasta mielestäsi huipputyyppi niin et välttämättä ole sitä muiden silmin katsottuna.
No ihan sama.. tuskin naisetki ajattelee kaikki samaa.. ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisit omasta mielestäsi huipputyyppi niin et välttämättä ole sitä muiden silmin katsottuna.
Ei muakaa jokainen nainen kiinnosta.. se on ihan selvä juttu