Elämä on nykyää jotenki tylsää.
Jotenki niin tylsää ja masentaa vaa. Töitä on ja sielä menee aika hyvä niin. Mutta sitte työajan ulkopuolella tuntuu olevan aina tätä samaa seinät ja yksinoloa.. sinkkuna on ja kaipais myös parisuhdetta eikä vain löydä ja ei kelpaa tälläsenä ku on. Kavereita myös nolla.. että aika paljo yksinoloa ja se on alkanu tosi jo käymää voimille kun ei mikää muutu
Kommentit (329)
Tuntuu että mun elämä on ohi.. miksei voi vaan päättää päiväänsä ku ei kerta kelpaa parisuhteesee koskaan
MIKÄ TEITÄ IHMISIÄ VAIVAA..? VOIS EES HELVETTI TÄNNE KIRJOTTAA??
NIIN MIKÄ IHMISET TEITÄ VAIVA.A. MÄ KIRJOTAN TÄNNE JA KUKAA EI KIRJOTA MITÄÄ
Olisko sulla taivaallinen olo jos mä pierasen sun suuhun allu? Ehkä sitten kaikki ois hyvin.
iHMISET ON TÄLLÄSIÄ.. AIVAN SAMA EMMÄ JAKSA ENÄÄ... IKUISESTI OON SINKKU,, JOSSAIN VAIHEES ITSEMURHA
MUA EI OLE EES OLEMASSA.. NUOREMPANA OLI VÄHÄN ERILAISTA ELÄMÄ NYT OON 36 V YKSINÄINEN KÄYN TÖISSÄ JA OON TIETOKONEELLA JA ISTUN YKSIN JA KATON TYHJIÄ SEINIÄ.. KUKAAN EI HALUA OLLA MISSÄÄ TEKEMISSÄ.. KUKAAN EI SOITA.. KUKAAN EI HALUA TAVATA
Ymmärrän mitä käyt läpi. Se olisi perjantai-ilta ja olen yksin kotona. Kelpaisi parisuhde. Olisipa mies, jonka kainaloon voisi kärpertyä ja samalla katsoa leffaa.
Olen yrittänyt silti oppia elämään yksin ja viettämään tarkoituksellista elämää ilman miestäki. Kaipuu on kyllä kova.
Ja oon 21 v nainen
ehkä parempi kun löytäis jotain pillereitä että saisi tappaa ittensä eikä heräisi enää.. en jaksa enää
Ota iisisti allu. Sä oot komee mies ja muutenkin iso munanen kanssa. Kyllä sulle nainen vielä löytyy. Ok hani?
NN21 kirjoitti:
Ymmärrän mitä käyt läpi. Se olisi perjantai-ilta ja olen yksin kotona. Kelpaisi parisuhde. Olisipa mies, jonka kainaloon voisi kärpertyä ja samalla katsoa leffaa.
Olen yrittänyt silti oppia elämään yksin ja viettämään tarkoituksellista elämää ilman miestäki. Kaipuu on kyllä kova.
Ja oon 21 v nainen
No tässä olis vapaa sinkkumies... mäki kaipaisin niin kovaa naista.. olis kiva ku olis nainen kainalossa katottais telkkaria.. mutta vaikeeta on nykyää olla yksin.
Onko naiset niin nirsoja.. että pitäs olla kallis urheiluauto.. kultakello kallis.. hienot vaatteet.. no voi jestas sentää.. tätätkö tää on.. mä oon tällänen.. mun mielestä naamassa ja kropassa ei vain ole mitään vikaa.. mä en sit ymmärrä naisia
Älkää vastatko tälle vammaiselle hullulle. Se lopettaa jos se ei saa huomiota.
Minkäänlaista naisen kosketusta ei saa ja seksiä.. siis neki ajat on ihan ohi.. ennen niitäki oli.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole mikään vammainen hullu.. kehtaatki tollasta väittää.. Normi ihminen joka käy töissä.
Mua oikeesti pelottaa, että tollanen hullu kulkee täällä vapaana. Isokokoinen ja täysin tasapainoton ja arvaamaton sekopää, ja vielä samassa kaupungissa. Missä paikoissa sä Allu yleensä liikut, että tietäis itse pysytellä kaukana?
Vierailija kirjoitti:
Allulle vastaaminen on turhaa, koska hänelle on vastattu jo tuhansia kertoja eikä hän ymmärrä mistään mitään. Kaikki neuvot kaikuu kuuroille korville.
Kai se sit vain pakko luovuttaa kun on tällänen ihminen.. yksinäistä elämää ja vanhenee vaa.. mitää ei ole niinku tehtävissä.. pelkkää töitä ja seiniä tuijottaa
ergtrhrthrthtrh