Elämä on nykyää jotenki tylsää.
Jotenki niin tylsää ja masentaa vaa. Töitä on ja sielä menee aika hyvä niin. Mutta sitte työajan ulkopuolella tuntuu olevan aina tätä samaa seinät ja yksinoloa.. sinkkuna on ja kaipais myös parisuhdetta eikä vain löydä ja ei kelpaa tälläsenä ku on. Kavereita myös nolla.. että aika paljo yksinoloa ja se on alkanu tosi jo käymää voimille kun ei mikää muutu
Kommentit (329)
Mikä ihmisiä vaivaa ja naisia.. hitto olen yksinäinen elämäni mulle riiitti. Töitä on vakipaikka. Mä oon sitte läski ja ruma. Ihan sama
T. Allu
Mä en jaksa totaalisesti tätä paskaa enää. En todellakaa jaksa.
Jos kerta iso maha olen läski. Ruma naamasta. Sekasin.. yksinäinen. Veloissa. Kaveriton. Nolla naisille.. ihan sama. Vois vetää viinaa ottaa niin päähn tää yksinäisyys.
Sit meen kyselee naisilta mitä vikaa mussa on.. oonko ruma ja lihava miksen kelpaa.
No, mitäs se sun terapeuttisi sanoo näihin sun juttuihisi?
Mitä sitte jos oon lihava. Ei kiinnosta. Mä en jaksa enää kerta oon naisille ilmaa
Vierailija kirjoitti:
Sit meen kyselee naisilta mitä vikaa mussa on.. oonko ruma ja lihava miksen kelpaa.
VIKA ON SUN LUONTEESSA JA KÄYTÖKSESSÄ. Siinä ei työpaikka, ulkonäkö tai laskujen maksaminen auta.
Ei mun elämässä oo mitåå oon kai hullu ja sekasin. Ei naiset halua tavata.. ei oo ksvereita.. mun elämä on pysähtyny.. exä jätti ja kaikkee
Jos kerta en ees lihavalle kelpaa.. pitäkööt kaikki tunkkinsa tässä elämässä. Oon ikuisesti yksinäinen. Mä en jaksa!!!
Siis antaa olla. En jaksa enää. Omasta mielestä en ole ruma. Mulla on mahaa ja ylipainoa ei oo ees paljon en tajua. Jos kerta naiset noin nirsoja.. kyllä mulla ennen joskus riitti naisia.. jopa työttömänä rahattomana sain naista.. nyt oon aivan kuopassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VIKA ON SUN LUONTEESSA JA KÄYTÖKSESSÄ. Siinä ei työpaikka, ulkonäkö tai laskujen maksaminen auta.
Kyllä olen silti paljon ennen saanut naisia.. enkä voi sille mitää että olen kaljuuntunut. Mun mielestä olen kivan näkönen.. mutta ei näytä mikää riittävän naisille!!!!
Vierailija kirjoitti:
Nyt Allu korkki kiinni.
Sori en juo alkoholia ja käy baareissa olen lopettanut ne.
Vierailija kirjoitti:
No, mitäs se sun terapeuttisi sanoo näihin sun juttuihisi?
Ei oikein mitään.. kaippa se tietää sen etten tule koskaa kelpaavan naisille... jännä kun nuorempana kelpasin.. selkeesti olen naisten silmiin lihava ja ruma ja yksinkertainen
Jaa no omasta mielestäni en ole ruma ja kaljuuntumiselle ei voi mitää.. ja pienesti on ylipainoa ja mahaa kun olen pitkä ei se ees näy mussa,, naiset on vaa sitte tommosia.. ottakoot palstaprinssin joka ajelee 30 tuhatta bemarilla ja on kultakello ja hienot vaatteet.. itse käytän tavallisia vaatteita ja olen tavallinen.. en muutu toisen takia... en todellakaa.. mä vaan vihaan jotenki tätä samaa elämää kokoajan
Kyllähän se on jo tullut selväksi etten kelpaa kellekkään.. vanhenen vaa kokoajan... ja en tiedä millanen pitäs olla prinssi ja komea.. mitä siis hittoa.. enkä tiedä mitä tähän sanoa.. mä en ymmärrä
MÄ EN TOTAALISESTI JAKSA ENÄÄ MITTA ON JO NIIN TÄYNNÄ.. OLEN ILMAA NAISILLE MIHIN VAAN MEEN.. KU EI KETÄÄ KIINNOSTA
yksin keskustelua se nykyää on.. ennen oli kavereita ja tapasin ihmisiä.. nyt oon tullut tälläseksi hulluksi ja sekasin.. käyn toki töissä mutta en tykkää mun elämästä yhtään.
No sitähän sen on just tätä... tuntuu ettei mua oo olemassa..
regmeprgmeporg,poerg,poerg
gergmergopmer,pog,erpog,erpog,erpo,ger
Koska sä et kelpaa edes itsellesi, miksi kelpaisit muille? Ei oo pakko laihduttaa, mutta jos siitä koko ajan valitat, mikset tee jotain? Et tajua "ihmisiä ja naisia", kun heille ei kelpaa ihminen jolla ei ole mitään tarjottavaa itsestään. Ja muutkin tekee töitä ja heillä on vaativa elämä. Uhriutuminen ei auta sua yhtään.