Elämä on nykyää jotenki tylsää.
Jotenki niin tylsää ja masentaa vaa. Töitä on ja sielä menee aika hyvä niin. Mutta sitte työajan ulkopuolella tuntuu olevan aina tätä samaa seinät ja yksinoloa.. sinkkuna on ja kaipais myös parisuhdetta eikä vain löydä ja ei kelpaa tälläsenä ku on. Kavereita myös nolla.. että aika paljo yksinoloa ja se on alkanu tosi jo käymää voimille kun ei mikää muutu
Kommentit (329)
MITÄ IHMETTÄ MUN PITÄS SANOO JA MILLANEN PITÄS OLLA.. HERRANJUMALA MÄ EN JAKSA
NO MIKÄ ON ETTEI KELLEKKÄÄ NYKYÄÄ KELPAA.. KYLLÄ NUOREMPANA OLI SUTINAA JA NAISIA.. NIINKU USKOMATONTA
Oon selkeesti jo niin masentunut tähän elämään.. en jaksa enää et oon tällänen ja yksin.. ei ole vuosiin ollut kavereita.. naiset ei halua jutella.. eikä tavata.. mussa on aika pahasti vikaa.. ihanku olisin muuttanu uudelle paikkakunnalle en tunne ketää..
JOO MITÄ TÄNNE SANOA.. VISSIIN PITÄÄ ALKAA HAKKAA IHMISIÄ ETTÄ MÄ EN JAKSA ENÄÄ.. JA KOURIMAA NAISIA VÄKISIN
tAI MIETTIMÄÄN ELÄMÄÄ MITEN TÄN PÄÄTTÄISI.. EI JAKSA ENÄÄ
no vois NY EES JOKU KIRJOTTAA TÄNNE JOTAIN MIKÄ TEITÄ IHMISIÄ VAIVAA
No mitä aattelit tehdä asialle? Alkaa liikkumaan ja syömään terveellisesti? Ulkoilemaan että saat vähän happea ja tuuletusta aivoille? Harrastamaan jotain, joka kiinnostaa sua itseäsi? Miettimään mitä tarjottavaa sulla on ihmisille, mukaanlukien myös ne naiset? Käymään terapiassa? Vai ajattelitko vain täällä huutaa yksin ja toivoa että joku rakastuu suhun näiden juttujesi perusteella ja tulee sinne sun kämpille samantien "pelastamaan" sut elämästäsi?
Ap kyllä tähän tottuu, katsele leffoja ja selaa internetissä :) Meillä on samanlaiset tilanteet ja minä nautin tästä elämäntyylistä :D
M31
Sua on neuvottu monesti mutta kun mikään ei mene jakeluun niin minkäs teet.
Että jotenki mä en jaksa enää tätä samaa kiertorataa mikää ei muutu... niinku mikää ei muutu... naisille on aivan nolla.. vaikka mitä tekis.. vaikka kui mitä töitä tekis ihan sama.. millanen ois.. ei vaa kelpaa koskaan
Vierailija kirjoitti:
Ap kyllä tähän tottuu, katsele leffoja ja selaa internetissä :) Meillä on samanlaiset tilanteet ja minä nautin tästä elämäntyylistä :D
M31
Minä en nauti.. kaivannu jo kohta 3 v kumppania ja ei mitään... ei yhtään mitään.. ei kukaa oikeestaa halua nähä ei mitää.. ei ketää kiinnostu.. minä jatkuvasti ja minä ja minä ja minä ja vielä minä kiinnostun
Sä olet liian epävakaa parisuhteeseen tällä hetkellä. Ei kukaan nainen jaksa tuollaista itsarilla uhkailijaa ja samojen asoiden jankkaajaa.
Vierailija kirjoitti:
No mitä aattelit tehdä asialle? Alkaa liikkumaan ja syömään terveellisesti? Ulkoilemaan että saat vähän happea ja tuuletusta aivoille? Harrastamaan jotain, joka kiinnostaa sua itseäsi? Miettimään mitä tarjottavaa sulla on ihmisille, mukaanlukien myös ne naiset? Käymään terapiassa? Vai ajattelitko vain täällä huutaa yksin ja toivoa että joku rakastuu suhun näiden juttujesi perusteella ja tulee sinne sun kämpille samantien "pelastamaan" sut elämästäsi?
No mitä mun pitäs.. tehdä... miks liikkua pitäs? EN KUULE ole kerinny ku teen töitä 6 päivää viikossa että on rahaa... no ei näytä silti kelpaavan kellekkää naiselle.. ei ees rumalle... No kyllä kaipaisin isoja muutoksia.. kyllä todella isoja.. tää on jatkunu jo vuosia... no en harrasta mitään..miksi pitäs laihduttaa.. miksen voi kelvata omana itsenäni en tajua ihmisiä ja naisia
Suosittelen että kaikki vain lopetamme näihin ketjuihin vastaamisen kun Allu selvästi haluaa vain huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet liian epävakaa parisuhteeseen tällä hetkellä. Ei kukaan nainen jaksa tuollaista itsarilla uhkailijaa ja samojen asoiden jankkaajaa.
EN ole.. käyn töissä ja ahkeroin ja elän normi elämää kaipaan parisuhdetta.. tasapainos elämä asun yksin hoidan omat laskut kaikki... ihmettelen vaa miksei mikää onnistu.. no olen masentunut kun ei naiset anna mitää mahdollisuuksia.. olen ilmaa deitti apeissa ja elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen että kaikki vain lopetamme näihin ketjuihin vastaamisen kun Allu selvästi haluaa vain huomiota.
En halua huomiota.. mitä mun pitäs sanoa.. elää yksinäisenä koko elämä samassa pisteessää joo ei mieluite meen hullujenhuoneelle.
EMä en halua tätä elämää jatkaa.. hittoko ei ketää tajua.. ihan sama.. lähen saunaa heido
Eutanasian eli armonkuoleman voisi mahdollisesti toteuttaa tulevaisuudessa uudenlaisessa 3d-tulostettavassa tankissa. Sarco-koneen testaus alkaa Sveitsiläisellä eutanasiaklinikalla ensi vuoden alussa.Laitteen valmistajan mukaan Sarco päättää ihmisen elämän kivuttomasti muutamassa minuutissa,. Näitä saa kohta verkkokaupasta ja pääsee tylsyyttä pakoon.
MITÄ MUN PITÄS SANOA.. MIKS OON TÄLLÄNEN KU EN HALUA OLLA.. HALUN SEURUSTELLA.. ENKÄ AINA TÄTÄ SAMAA.. EN TYKKÄÄ OLLA YKSIN JA SINKKUNA