Elämä on nykyää jotenki tylsää.
Jotenki niin tylsää ja masentaa vaa. Töitä on ja sielä menee aika hyvä niin. Mutta sitte työajan ulkopuolella tuntuu olevan aina tätä samaa seinät ja yksinoloa.. sinkkuna on ja kaipais myös parisuhdetta eikä vain löydä ja ei kelpaa tälläsenä ku on. Kavereita myös nolla.. että aika paljo yksinoloa ja se on alkanu tosi jo käymää voimille kun ei mikää muutu
Kommentit (329)
Hittoko ottaa päähän tää sinkkuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itellä kuitenki ennen niitä ollut nuorempana. Joko 2 asiaa. Maine mennyt. Koska olen paljo haukkunut naisia ja riehunut kånnissä tuola mut jo tunnetaan ja naisia ei kiinnosta. Toinen asia olen vanhentunut ja rupsahtanut lisäksi naisia ei enää kiinnosta etsiä miehiä.. viihtyvät sinkkuina.
Eli olet aivan itse aiheuttanut tilanteesi ja heikon menestyksen naisrintamalla. Ja silti kehtaat syyttää naisia nirsoiksi nirppanokiksi?!
No ehkä sitten syytän mitä sitte? Mitä mun pitäs sanoa. Edelleen olen laskenut rimaa. Mitä mun pitäs tehdä.
Ei riman laskeminen auta jos on jo hankkinut itselleen naisia kohtaan aggressiivisen eli kierrä tuo tyyppi kaukaa -miehen maineen.
Aha. No sitten luovutan ei voi mitään. Olen lihava kaljamaha mieslapsi.
Niin varmaan luovutat. Kohta täällä on taas 10 uutta ketjua joissa jankkaat ihan samaa kuin ennenkin.
Jos ei mikää riitä mikää ei riitå mulle riitti.. mulla on ollut naisia.. eipä oo enää!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itellä kuitenki ennen niitä ollut nuorempana. Joko 2 asiaa. Maine mennyt. Koska olen paljo haukkunut naisia ja riehunut kånnissä tuola mut jo tunnetaan ja naisia ei kiinnosta. Toinen asia olen vanhentunut ja rupsahtanut lisäksi naisia ei enää kiinnosta etsiä miehiä.. viihtyvät sinkkuina.
Eli olet aivan itse aiheuttanut tilanteesi ja heikon menestyksen naisrintamalla. Ja silti kehtaat syyttää naisia nirsoiksi nirppanokiksi?!
No ehkä sitten syytän mitä sitte? Mitä mun pitäs sanoa. Edelleen olen laskenut rimaa. Mitä mun pitäs tehdä.
Ei riman laskeminen auta jos on jo hankkinut itselleen naisia kohtaan aggressiivisen eli kierrä tuo tyyppi kaukaa -miehen maineen.
Niin varmaan luovutat. Kohta täällä on taas 10 uutta ketjua joissa jankkaat ihan samaa kuin ennenkin.
Anteeksi jos olen tällänen enkä kelpaa.. sitte jankutan... mitä sitte????????
Ei vaa naisille kelpaa. Ei kelpaa niin ei kelpaa ihan sama.
Jos en kerta pelkkiä vikoja niin ihan sama ku ei kelpaa.. monet silti jää yksin ku ei kelpaa.
Mulle kelpaa tavis pullukka jos minä en kelpaa niin ihan sama. Mitä mä voin sanoa.. sen että yksin mennää vuosikausia.. töitä vaan ja se siitä.
En todellakaa muutu naisen takia enkä laihduta. Oleb ylpeästi erilainen ja kaljamaha on. Iha sama.
Tottakai syytän osaa naisia ku en kelpaa heille tälläsenä omana itsenäni. Vaan mun pitäs naisten takia laihduttaa.. se on hyvin väärin ja pinnallista.
Eli lähtiskö joki nainen treffeiloe voidaa tutustua ja jutella. Voin tarjota?
Jotenki arvasin sama se on ku seinille juttelis.. eipä ne naisetkaa oo täydellisiä missejä.. ei ne voi vaatia täydellistä miestä sori naiset.. kattokaa peiliinne.. itellä on ongelmia ja ylipainoa todellaki jos en riitä tälläsenä niin ihan sama.. ollaan yksin
Oon mä silti erittäin paljo naisia saanut käyny treffeillä ja naiset on halunnu treffeille ja nähdä minut.. jotenki kaikki on nyt muuttunu.. äitiki sanoi että sulla menee hyvin nyt ku ennen on töitä ja rahaa tulee ja ei vain löydy millään tavis naista.. uskomatonta
Naiset mikä teitä vaivaa..??? Tässä vapaana mies joka kaipaa treffiseuraa tutustua naisiin.. ja ei annetaa ees mahdollisuutta todella törkeetä tommonen.. en tajua.
Joo ihan sama oikeesti ees yrittää mitää kun ei ketää kiinnosta.. sama se onko kuollut vai elossa.. seinille juttelee.. taidanpa elää yksinäisenä.. vois parturiin tänää ja vaikka kuntoilla ja jotain.. ja sitte yöksi töihin
Sitten sama meno jatkuu kk toiseen vuodesta toiseen ei pääse ees treffeille ja naisia ei kiinnosta.. ihan sama onko olemassa vai mitää.. emmä jaksa olla vuosia ilman läheisyyttä.. haen sitä läheisyyttä sit jostain maksullisesta.
Ehkä se on sitte vaa oltava ikuisesti yksin.. elettävä tätä elämää.. saapa käydä töissä ja on terve. ja hieno asunto ja autoki löytyy.. edes jotain on... ihan sama... ei kiinnosta laihduttaa.. mä en halua muuttaa itseeni halun olla tällänen ihminen ja käyn joka viikko terapiassa.
Käydää hakee sitä naisen läheisyyttä sitte maksamalla kun ei kerta mitää keinoja ole saada naista kainaloon tai suudella tai mitään.
Miten te muut ihmiset jaksatte olla yksin?
ihan sama kirjottaa mitää ketää ei ees vastaa mun viesteihin saatikaa lue.... no huomenna terapiaan ja yöksi töihin alkaa pitkä työviikko.. ainaski en oo työtön ja menee ihan hyvin.. mennään näillä elämä.