Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä on nykyää jotenki tylsää.

Vierailija
10.12.2021 |

Jotenki niin tylsää ja masentaa vaa. Töitä on ja sielä menee aika hyvä niin. Mutta sitte työajan ulkopuolella tuntuu olevan aina tätä samaa seinät ja yksinoloa.. sinkkuna on ja kaipais myös parisuhdetta eikä vain löydä ja ei kelpaa tälläsenä ku on. Kavereita myös nolla.. että aika paljo yksinoloa ja se on alkanu tosi jo käymää voimille kun ei mikää muutu

Kommentit (329)

Vierailija
301/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mun mielestä voitte painua helvettiin kaikki,, sanon suoraa ku oon tympääntyny ja turhautunut kirjottelee yksin ku seinille ja mua ei ole ees olemassa.. kumma että kuitenki oon elossa ja käyn töissä.. kyllä sielä ihmiset mulle juttelee

Vierailija
302/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on jotenki niin outoja nykyää... että ei vastata.. ei jutella missää.. ollaan vihaisia tympeitä.. suomessa on tällästä elää.. eipä saa ees kavereita.. että sitäki ihmettelen miten tää on tällästä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä oon turhake roskaa.. pitäs varmaa tehdä se itsemurha olen jo sitä miettinyt.. se on vaa mietinnässä miten sen teen.. hakkaanko ihmisen vai miten 

Vierailija
304/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä alkaan hakkaamaan ihmisiä niin saanpa edes juttuseuraa ku oon ilmaa elämässä ja ketää ei kato ees päälle jos oon jossain... kaupan kassa moikkaa... ja se on siinä.... niin ehkä alkaan väkivaltaiseksi sekopääksi ja näytän että kyllä pitkällä miehellä on voimaa.

Vierailija
305/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

rwgergergergergr

Vierailija
306/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on tylsä

Vierailija
307/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLEN SAIRAS HULLU KEHITYSVAMMAINEN MIESLAPSI KALJUUNTUNUT KALJAMAHA.. YKSINÄINEN JA 20 VIKAA.. MIELENTERVEYSONGELMIA SUN MUUTA.. MIESLAPSI JEE

Vierailija
308/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLEN TOTTUNU JO SIIHEN ETTÄ MUA ON HAUKUTTU LÄPI ELÄMÄ ENKÄ VÄLITÄ.. OON TÄLLÄNEN MIESLAPSI.. JOKA KLAIPAA PARISUHDETTA JA OON KOHTA 37 V ENKÄ KELPAA KELLEKKÄÄN.. ETTÄ EN ODOTA ENÄÄ ELÄMÄSSÄ MITÄÄ.. TOIVOTTAVASTI SAISIN JONKYU MYRKKYRUISKEEN ETTÄ PÄÄTÄN ELÄMÄNI

Vierailija
309/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHAN SAMA... MEEN KOURIMAA NAISIA... ETTÄ SAISIN SEKSIÄ JA LÄHEISYYTTÄ EI KIINNOSTA

Vierailija
310/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN VOI ENÄÄ MUUTTUA MITENKÄÄ MÄ OON TÄLLÄNEN YKSINÄINEN IHMINEN JOKA ON JO SEONNUT JA TULLUT HULLUKSI.. KUN ON LIIKAA ILMAN NAISTA

Vierailija
311/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAISET EI VASTAA VAIKKA 10 KERTAA NIILTÄ KYSYY.. NE TORJUU EI HALUA JUTELLA.. EI HALUA TAVATA.. EI HALUA MUN KAINALOON.. EI HALUA KOSKEA MINUA.. SITTEN MENNÄÄ MAKSULLISIIN KAI MULLA RAHAA ON MENNÄ

Vierailija
312/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 € ONNEKSI SAA 30 MINUUTTIA PANNA MILLAISTA NAISTA KUN HALUAA AAH MAHTAVAA

Vierailija
313/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on niin ahdistavaa, ilmasto surkea ei ihme että on paljon mtongelmia

Vierailija
314/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUOMALAISET NAISET ON MAAILMAN NIRSOMPIA JA VAIKEIMPIA KU EI KELPAA MT ONGELMAINEN KALJUUNTUNUT KALJAMAHA.. PITÄS OLLA LÄÄKÄRI.. FIKSU.. BEMARI SUN MUUTA.. PITÄKÄÄ NAISET TUNKKINNE

Vierailija
315/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PITÄKÄÄ NAISET TUNKKINNE... MIEHELLÄ EI SAA OLLA KALJAMAHAA.. PITÄÄ OLLA MENESTYNYT FIKSU JA JESTAS MITÄ NÄITÄ VAATIMUKSIA.. KUN EI MIKÄÄ RIITÄ JA KELPAA

Vierailija
316/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen ei tarvitse olla sinkku paitsi jos on nirso. Miehenä on tietty hieman hankalampaa varsinkin syrjäkylällä.

Tarttee olla sinkku ku miehet on nirsoja.

Siis sinun logiikkasi mukaan, itse en käyttäisi nirso-sanaa, koska kukaan ei ole velvollinen ottamaan minua parisuhteeseen itsensä kanssa. Makuasioita, ja se ei ole kenenkään vika jos minä en ole heidän makunsa mukainen. He eivät ole minulle velkaa mitään.

Vierailija
317/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ MÄ TÄNNE EES KIRJOTAN.. ai van turhaa.. menee vaa entistä enempi hermot ku saa yksin kirjotella seinille.. niinku monet viestit ja lukuisat erilaiset ketjut.. tää on aivan naurettavaa touhua...kai mä yritän kestää tätä yksinäisyyttä mikä on jatkunu jo vuosia

Vierailija
318/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen ei tarvitse olla sinkku paitsi jos on nirso. Miehenä on tietty hieman hankalampaa varsinkin syrjäkylällä.

Tarttee olla sinkku ku miehet on nirsoja.

Siis sinun logiikkasi mukaan, itse en käyttäisi nirso-sanaa, koska kukaan ei ole velvollinen ottamaan minua parisuhteeseen itsensä kanssa. Makuasioita, ja se ei ole kenenkään vika jos minä en ole heidän makunsa mukainen. He eivät ole minulle velkaa mitään.

Mistä sä oikein jauhat en ymmärrä...

Vierailija
319/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä silti olen pitkä yli 190 cm.. melko komea mies... mulla on hyvät kasvot.. hyvä palkkainen työ vakituinen.. autoki löytyy jonkunlainen hieno asunto.. pukeudun siististi.. mä oon ihan riittävä itelleni.. jos en kelpaa naisille se on heidän menetys... mä panostan elämässä muihin juttuihin.. en ikinä enää halua nähä naista ja seurustella.

Vierailija
320/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SUOMALAISET NAISET ON MAAILMAN NIRSOMPIA JA VAIKEIMPIA KU EI KELPAA MT ONGELMAINEN KALJUUNTUNUT KALJAMAHA.. PITÄS OLLA LÄÄKÄRI.. FIKSU.. BEMARI SUN MUUTA.. PITÄKÄÄ NAISET TUNKKINNE

A) miksi sitten et ota jonkun muun maalaista?

B) mt-ongelmaisia on vaikka kuinkapaljon parisuhteissa, kuten myös kaljuja ja kaljamahaisia

C) jos katsot parisuhteissa olevia miehiä, niin voisit yllättyä niistä postimiesten, kaupankassojen, automekaanikkojen, siivoojien ja roskakuskien määrästä.

D) bemari? Hanki se bemari, tai vaihda pissikset oikeisiin naisiin niin kelpaat omana itsenäsi.

E) olet hyvin agressiivisen oloinen, etkä vaikuta seuralta jonka kanssa olisi hyvä olla. Tästä syystä ainakaan minä en kiinnostu sinusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä