Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä on nykyää jotenki tylsää.

Vierailija
10.12.2021 |

Jotenki niin tylsää ja masentaa vaa. Töitä on ja sielä menee aika hyvä niin. Mutta sitte työajan ulkopuolella tuntuu olevan aina tätä samaa seinät ja yksinoloa.. sinkkuna on ja kaipais myös parisuhdetta eikä vain löydä ja ei kelpaa tälläsenä ku on. Kavereita myös nolla.. että aika paljo yksinoloa ja se on alkanu tosi jo käymää voimille kun ei mikää muutu

Kommentit (329)

Vierailija
261/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet herännyt sosialismin todelliseen luonteeseen. Sosialistisessa valtiossa kaikilla on yhtä tylsää, harmaata ja kurjaa. Sallittuja nautintoja ovat viini, netflix, kirpputorit, monikulttuuri ja kerrostaloasunnon tai rihkaman ostaminen. Jos joku nauttii jostain sallittujen kiinnostuksenkohteiden ulkopuolisesta asiasta, ryhmäpaine ja masinoidut somemyrskyt ilmastoahdistujineen pitävät huolen siitä, että nauttiminen loppuu.

Jos ei lopu, niin verotetaan hengiltä.

Noh noh, myös kirjastot, kävely ja pyöräily ovat sallittuja. :3

Vierailija
262/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nykyään erittäin erittäin vaikea löytää naista. Naiset ovat niin nirsoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä kuitenki ennen niitä ollut nuorempana. Joko 2 asiaa. Maine mennyt. Koska olen paljo haukkunut naisia ja riehunut kånnissä tuola mut jo tunnetaan ja naisia ei kiinnosta. Toinen asia olen vanhentunut ja rupsahtanut lisäksi naisia ei enää kiinnosta etsiä miehiä.. viihtyvät sinkkuina.

Vierailija
264/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on silti tapahtunut kun ennen naisia riitti. Nyt en toki käy baareissa et se vaikuttaa menen varmaa ens vloppuna.. nyt on asiat ihan hyvin töitä sun muuta ja ei niinku ketää nainen kiinnostu musta ja tosi outoa.

Vierailija
265/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähesty naisia kovin helposti missään.. netin kautta yrittäny mutta ei niitä oikein kiinnosta

Vierailija
266/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla et myös se vaikuttaa että olen jotenki kiltin olonen ujo eikä oo kavereita ha heikot sosiaaliset taidot että olen niin ulkopuolinen jotenki erilainen kun muut miehet ja siksi ei naisia yhtää kiinmosta

Vierailija
267/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun siististi ja silleen olen ok näkönen mutta ei naiset kiinnitä mitää huomiota enkä vain ymmärrä mitä tässä pitäs tehdä kun ei niitä kiinnosta

Vierailija
268/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä kuitenki ennen niitä ollut nuorempana. Joko 2 asiaa. Maine mennyt. Koska olen paljo haukkunut naisia ja riehunut kånnissä tuola mut jo tunnetaan ja naisia ei kiinnosta. Toinen asia olen vanhentunut ja rupsahtanut lisäksi naisia ei enää kiinnosta etsiä miehiä.. viihtyvät sinkkuina.

Eli olet aivan itse aiheuttanut tilanteesi ja heikon menestyksen naisrintamalla. Ja silti kehtaat syyttää naisia nirsoiksi nirppanokiksi?! 

Vierailija
269/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla et myös se vaikuttaa että olen jotenki kiltin olonen ujo eikä oo kavereita ha heikot sosiaaliset taidot että olen niin ulkopuolinen jotenki erilainen kun muut miehet ja siksi ei naisia yhtää kiinmosta

Oikeasti kiltti ja ujo mies ei riehu kännissä eikä hauku naisia julkisissa paikoissa, kuten sinä olet tehnyt ja moneen kertaan. 

Olet jo menettänyt maineesi siellä missä asut, muuta toiseen kaupunkiin. 

Vierailija
270/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän ihan tavallisia naisia kyllä. Joo ei vaan ymmärrä naisia.

Vierailija
271/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti kiltti ja ujo mies ei riehu kännissä eikä hauku naisia julkisissa paikoissa, kuten sinä olet tehnyt ja moneen kertaan. 

Olet jo menettänyt maineesi siellä missä asut, muuta toiseen kaupunkiin. 

Joo en riehu enää ku en ole baareissa käynyt. En muuta. Mulla on täälä hyvä asua ja vakiduuni.

Vierailija
272/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet aivan itse aiheuttanut tilanteesi ja heikon menestyksen naisrintamalla. Ja silti kehtaat syyttää naisia nirsoiksi nirppanokiksi?! 

No ehkä sitten syytän mitä sitte? Mitä mun pitäs sanoa. Edelleen olen laskenut rimaa. Mitä mun pitäs tehdä.

Vierailija
273/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sen parisuhteen silti haluaisin vielä. Iha tarpeeksi ollu jo yksin.

Vierailija
274/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no enpä sano yhtään mitää. Tänää vois vaikka salille tai tehdä jotain järkevää.

Vierailija
275/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko vaihtaa. Mulla ei ole. Olen vakavasti sairas,:jatkuva huono olo, kipu, :samoin äitini. Mies alkoholisti,, väkivaltainen. Lapsen puoliso kuoli juuri työpaikkakiusauksen uhrina, ei enää jaksanut.

Olisin kiitollinen tylsyydestä

Vierailija
276/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä läheisyyttä pitää hakee jostain muualta.

Vierailija
277/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko vaihtaa. Mulla ei ole. Olen vakavasti sairas,:jatkuva huono olo, kipu, :samoin äitini. Mies alkoholisti,, väkivaltainen. Lapsen puoliso kuoli juuri työpaikkakiusauksen uhrina, ei enää jaksanut.

Olisin kiitollinen tylsyydestä

Joo no mä en ole tollanen mies. Niin vaikea silti löytää tavis naista. En voi käsittää.

Vierailija
278/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta riskinotto tekee elämän mielekkääksi.

Vierailija
279/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä sitten syytän mitä sitte? Mitä mun pitäs sanoa. Edelleen olen laskenut rimaa. Mitä mun pitäs tehdä.

Ei riman laskeminen auta jos on jo hankkinut itselleen naisia kohtaan aggressiivisen eli kierrä tuo tyyppi kaukaa -miehen maineen. 

Vierailija
280/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää.. ei tässä ole mitää saumaa.. naiset haluaa vai älykkäitä miehiä.. en tajua. Miehen pitää olla menestynyt hki naiset todella nirsoja. Iha sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä