Elämä on nykyää jotenki tylsää.
Jotenki niin tylsää ja masentaa vaa. Töitä on ja sielä menee aika hyvä niin. Mutta sitte työajan ulkopuolella tuntuu olevan aina tätä samaa seinät ja yksinoloa.. sinkkuna on ja kaipais myös parisuhdetta eikä vain löydä ja ei kelpaa tälläsenä ku on. Kavereita myös nolla.. että aika paljo yksinoloa ja se on alkanu tosi jo käymää voimille kun ei mikää muutu
Kommentit (329)
Se on nykyään erittäin erittäin vaikea löytää naista. Naiset ovat niin nirsoja
Itellä kuitenki ennen niitä ollut nuorempana. Joko 2 asiaa. Maine mennyt. Koska olen paljo haukkunut naisia ja riehunut kånnissä tuola mut jo tunnetaan ja naisia ei kiinnosta. Toinen asia olen vanhentunut ja rupsahtanut lisäksi naisia ei enää kiinnosta etsiä miehiä.. viihtyvät sinkkuina.
Jotain on silti tapahtunut kun ennen naisia riitti. Nyt en toki käy baareissa et se vaikuttaa menen varmaa ens vloppuna.. nyt on asiat ihan hyvin töitä sun muuta ja ei niinku ketää nainen kiinnostu musta ja tosi outoa.
En lähesty naisia kovin helposti missään.. netin kautta yrittäny mutta ei niitä oikein kiinnosta
Voi olla et myös se vaikuttaa että olen jotenki kiltin olonen ujo eikä oo kavereita ha heikot sosiaaliset taidot että olen niin ulkopuolinen jotenki erilainen kun muut miehet ja siksi ei naisia yhtää kiinmosta
Pukeudun siististi ja silleen olen ok näkönen mutta ei naiset kiinnitä mitää huomiota enkä vain ymmärrä mitä tässä pitäs tehdä kun ei niitä kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Itellä kuitenki ennen niitä ollut nuorempana. Joko 2 asiaa. Maine mennyt. Koska olen paljo haukkunut naisia ja riehunut kånnissä tuola mut jo tunnetaan ja naisia ei kiinnosta. Toinen asia olen vanhentunut ja rupsahtanut lisäksi naisia ei enää kiinnosta etsiä miehiä.. viihtyvät sinkkuina.
Eli olet aivan itse aiheuttanut tilanteesi ja heikon menestyksen naisrintamalla. Ja silti kehtaat syyttää naisia nirsoiksi nirppanokiksi?!
Vierailija kirjoitti:
Voi olla et myös se vaikuttaa että olen jotenki kiltin olonen ujo eikä oo kavereita ha heikot sosiaaliset taidot että olen niin ulkopuolinen jotenki erilainen kun muut miehet ja siksi ei naisia yhtää kiinmosta
Oikeasti kiltti ja ujo mies ei riehu kännissä eikä hauku naisia julkisissa paikoissa, kuten sinä olet tehnyt ja moneen kertaan.
Olet jo menettänyt maineesi siellä missä asut, muuta toiseen kaupunkiin.
Yritän ihan tavallisia naisia kyllä. Joo ei vaan ymmärrä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti kiltti ja ujo mies ei riehu kännissä eikä hauku naisia julkisissa paikoissa, kuten sinä olet tehnyt ja moneen kertaan.
Olet jo menettänyt maineesi siellä missä asut, muuta toiseen kaupunkiin.
Joo en riehu enää ku en ole baareissa käynyt. En muuta. Mulla on täälä hyvä asua ja vakiduuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet aivan itse aiheuttanut tilanteesi ja heikon menestyksen naisrintamalla. Ja silti kehtaat syyttää naisia nirsoiksi nirppanokiksi?!
No ehkä sitten syytän mitä sitte? Mitä mun pitäs sanoa. Edelleen olen laskenut rimaa. Mitä mun pitäs tehdä.
Kyllä mä sen parisuhteen silti haluaisin vielä. Iha tarpeeksi ollu jo yksin.
Joo no enpä sano yhtään mitää. Tänää vois vaikka salille tai tehdä jotain järkevää.
Haluatko vaihtaa. Mulla ei ole. Olen vakavasti sairas,:jatkuva huono olo, kipu, :samoin äitini. Mies alkoholisti,, väkivaltainen. Lapsen puoliso kuoli juuri työpaikkakiusauksen uhrina, ei enää jaksanut.
Olisin kiitollinen tylsyydestä
Kai sitä läheisyyttä pitää hakee jostain muualta.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko vaihtaa. Mulla ei ole. Olen vakavasti sairas,:jatkuva huono olo, kipu, :samoin äitini. Mies alkoholisti,, väkivaltainen. Lapsen puoliso kuoli juuri työpaikkakiusauksen uhrina, ei enää jaksanut.
Olisin kiitollinen tylsyydestä
Joo no mä en ole tollanen mies. Niin vaikea silti löytää tavis naista. En voi käsittää.
Vasta riskinotto tekee elämän mielekkääksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä sitten syytän mitä sitte? Mitä mun pitäs sanoa. Edelleen olen laskenut rimaa. Mitä mun pitäs tehdä.
Ei riman laskeminen auta jos on jo hankkinut itselleen naisia kohtaan aggressiivisen eli kierrä tuo tyyppi kaukaa -miehen maineen.
En voi ymmärtää.. ei tässä ole mitää saumaa.. naiset haluaa vai älykkäitä miehiä.. en tajua. Miehen pitää olla menestynyt hki naiset todella nirsoja. Iha sama.
Noh noh, myös kirjastot, kävely ja pyöräily ovat sallittuja. :3