Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä on nykyää jotenki tylsää.

Vierailija
10.12.2021 |

Jotenki niin tylsää ja masentaa vaa. Töitä on ja sielä menee aika hyvä niin. Mutta sitte työajan ulkopuolella tuntuu olevan aina tätä samaa seinät ja yksinoloa.. sinkkuna on ja kaipais myös parisuhdetta eikä vain löydä ja ei kelpaa tälläsenä ku on. Kavereita myös nolla.. että aika paljo yksinoloa ja se on alkanu tosi jo käymää voimille kun ei mikää muutu

Kommentit (329)

Vierailija
241/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllä se toinen kiinnostaa ja on mun tyyppinen ulkosesti ja jopa sisäsesti niin eipä sitä toista kiinnosta.. miten ees jaksan yrittää ketää jatkossa.. kun ei mikää onnistu

Sitä samaahan se on kaikilla muillakin. Jos itse kiinnostuu niin toinen ei ja päinvastoin. Opettele elämään tämän faktan kanssa, älä ryve itsesäälissä. Luuletko todella että kaikille muille on niin helppoa löytää kumppani, no ei ole. 

Vierailija
242/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan naisia millasia ne nykyään on.. kun ei vaa kiinnostu niin ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mua nyt ei kiinnosta, kun tosiaan olen jo naimisissa.

Kiinnosti kuitenkin sen verran, että sait pungerrettua tuon möläytyksen näppäimistöltäsi?

Vierailija
244/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllä se toinen kiinnostaa ja on mun tyyppinen ulkosesti ja jopa sisäsesti niin eipä sitä toista kiinnosta.. miten ees jaksan yrittää ketää jatkossa.. kun ei mikää onnistu

Sitä samaahan se on kaikilla muillakin. Jos itse kiinnostuu niin toinen ei ja päinvastoin. Opettele elämään tämän faktan kanssa, älä ryve itsesäälissä. Luuletko todella että kaikille muille on niin helppoa löytää kumppani, no ei ole. 

No olen jo turhautunut kaipaan sitä läheisyyttä jopa seksiäki.. ja sitä ei mistää saa.. niin kai tässä muuttuu.. No ei varmaa olekkaan

Vierailija
245/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellaki oon ihan hyvä tälläsenä. työpaikka auto ja hyvät tulot tulee jatkossa kun tekee yövuoroa + lisät.. lisäks näytän hyvältä oon pitkä ja ihan ok tyyppi.. ihan sama

Vaikka olisit omasta mielestäsi huipputyyppi niin et välttämättä ole sitä muiden silmin katsottuna. 

Ei muakaa jokainen nainen kiinnosta.. se on ihan selvä juttu

Silti ruinaat täällä että mikä on kun ei naiset kiinnostu. Siis nimenomaan naiset, isompana ryhmänä. 

Vierailija
246/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne kiinnostu... sitä kanssa tässä ihmettelen

Vierailija
247/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellaki oon ihan hyvä tälläsenä. työpaikka auto ja hyvät tulot tulee jatkossa kun tekee yövuoroa + lisät.. lisäks näytän hyvältä oon pitkä ja ihan ok tyyppi.. ihan sama

Vaikka olisit omasta mielestäsi huipputyyppi niin et välttämättä ole sitä muiden silmin katsottuna. 

Ei muakaa jokainen nainen kiinnosta.. se on ihan selvä juttu

Silti ruinaat täällä että mikä on kun ei naiset kiinnostu. Siis nimenomaan naiset, isompana ryhmänä. 

Kai sinäkin nyt sen verran tarkoitat, että tuo tarkoittaa, ettei kukaan nainen kiinnostu?

-ohis

Vierailija
248/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenki on joskus kiinnostunut.. nykyää minä kiinnostun.. ja ihmettelen miten jopa on todellista.. ettei toinen tuu yhtää vastaa.. onko naiset muuttunu nirsoiksi 

Vierailija
249/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyää näkee vain kauniita meikattuja laihoja naisia.. eihän niitä tällänen pullukka kaljamaha kiinnosta ja köyhä

Vierailija
250/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että turhauttaa ja surettaa kun selkeästi parisuhdetta kaipaa eikä sitä omaa ihmistä löydy. On luonnollinen tarve haluta kumppani ja olla haluttu omana itsenään, ymmärrän täysin miksi masentaa jos siitä jää ns paitsi. Mutta katkeruus ei kyllä asiaa vie eteenpäin, se näkyy ulospäin ja heijastuu kaikesta viestinnästä. En tiedä (enkä lukenut ketjusta kuin muutaman viestin) millä tavalla naisia lähestyt. Oletko vihainen mahdollisesta aiemmasta huonosta kohtelusta tai passiivis-agressiivinen ja näytät sen?

Itse olen ehkä huono antamaan vinkkejä, kun olen jo toistakymmentä vuotta (naisena, kyllä sitäkin tapahtuu) elänyt ilman parisuhdetta. Mutta kehitä itseäsi, lue, opiskele omaksi iloksesi mitä vain kiinnostavaa, tee jotain mistä tulee hyvä mieli. Jos vain murjottaa kotona ja kiukkuaa maailmalle, joka muuten ei ole kenellekään mitään velkaa, tuskinpa olo on silloin kovin hyvä.

Vierailija
251/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en oikee uskalla lähestyä naisia.. huono itsetunto.. olen lihonut mulla on kaljamahaa ja olen kaljuuntunut.. en näytä niin komealta.. että se vaikuttaa

Vierailija
252/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän haluaa vain sporttisia miehiä joilla hyvä vartalo ja tukka päässä.-. niin nirsoja noi naiset nykyään

Vierailija
253/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en oikee uskalla lähestyä naisia.. huono itsetunto.. olen lihonut mulla on kaljamahaa ja olen kaljuuntunut.. en näytä niin komealta.. että se vaikuttaa

Olisko sille asialle jotain tehtävissä? Jos jättäisi kaljat kaupan hyllyyn ja lähtisi sen sijaan lenkille? Sehän on oma valinta, eikö? Moni mies ja nainen on aivan tavallisia tallaajia, kaljuuntuneita ja hiirulaisia, ja silti ovat parisuhteessa. Mutta jos haluaa jotakin, on sen eteen nähtävä vaivaa.

Vierailija
254/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko sille asialle jotain tehtävissä? Jos jättäisi kaljat kaupan hyllyyn ja lähtisi sen sijaan lenkille? Sehän on oma valinta, eikö? Moni mies ja nainen on aivan tavallisia tallaajia, kaljuuntuneita ja hiirulaisia, ja silti ovat parisuhteessa. Mutta jos haluaa jotakin, on sen eteen nähtävä vaivaa.

No en juo kaljaa ja olen lopettanut baarit ja alkoholin.. mutta ei näytä vaa silti kelpaavan.. niin on.. ihmettelen miksen mä kelpaa

Vierailija
255/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin että kannattaa keskittyä asioihin, joista saa iloa elämäänsä. Muuta en osaa neuvoa ikävä kyllä. Olisi hyvä päästä tuosta negatiivisuuden kehästä jotenkin ulos.

Vierailija
256/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet herännyt sosialismin todelliseen luonteeseen. Sosialistisessa valtiossa kaikilla on yhtä tylsää, harmaata ja kurjaa. Sallittuja nautintoja ovat viini, netflix, kirpputorit, monikulttuuri ja kerrostaloasunnon tai rihkaman ostaminen. Jos joku nauttii jostain sallittujen kiinnostuksenkohteiden ulkopuolisesta asiasta, ryhmäpaine ja masinoidut somemyrskyt ilmastoahdistujineen pitävät huolen siitä, että nauttiminen loppuu.

Jos ei lopu, niin verotetaan hengiltä.

Vierailija
257/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet herännyt sosialismin todelliseen luonteeseen. Sosialistisessa valtiossa kaikilla on yhtä tylsää, harmaata ja kurjaa. Sallittuja nautintoja ovat viini, netflix, kirpputorit, monikulttuuri ja kerrostaloasunnon tai rihkaman ostaminen. Jos joku nauttii jostain sallittujen kiinnostuksenkohteiden ulkopuolisesta asiasta, ryhmäpaine ja masinoidut somemyrskyt ilmastoahdistujineen pitävät huolen siitä, että nauttiminen loppuu.

Jos ei lopu, niin verotetaan hengiltä.

Maailmassa ei taida enää olla yhtään sosialistista valtiota.

Vierailija
258/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sanoisin että kannattaa keskittyä asioihin, joista saa iloa elämäänsä. Muuta en osaa neuvoa ikävä kyllä. Olisi hyvä päästä tuosta negatiivisuuden kehästä jotenkin ulos.

Eka askel voisi olla selaimen sulkeminen ja poistuminen vauva-forumilta. Tätä negatiivisempaa paikkaa saa hakea ja pitkään.

Vierailija
259/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No silti mulla menee nykyää iha kohtuu hyvin.. makselen velkoja pois. On töitä ja vähentäny alkoholin käyttöä ja myös jatkossa.. mennään näillä.

Vierailija
260/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei vain tutustu naisiin ja ei sitä läheisyyttä saa mistään.. se turhauttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme