Sinä joka haukut ja ilkeilet ihmiselle netissä
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Sano suoraan.
Jos et uskalla suoraan, ole hiljaa netissäkin.
Kerro osoitteesi, niin tulen sanomaan kun liikun siellä päin. Muuten vähän vaikea sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen samaa. Mt-hoitaja levittelee netissä asiakkaan tietoja ja keksii lisää juttuunsa, mutta minä tunnistan kuka kirjoittaa ja kenelle, ihan vain provotakseen. Missä menee raja, että pitää ottaa yhteyttä virkamieheen?
Mt hoitajalla on vaitolovelvollisuus, siinä menee raja. Poliisille mars ja hoitaja saa potkut.
Hän keksii tarinoita joissa on pieni osa totuutta. Tunnistan kuka kirjoittaa ja kenelle. Ei taida poliisin tutkintakynnys ylittyä. Minulla ylittyi kynnys ottaa enää koskaan yhteyttä yhteenkään mt-hoitajaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Sano suoraan.
Jos et uskalla suoraan, ole hiljaa netissäkin.
Kerro osoitteesi, niin tulen sanomaan kun liikun siellä päin. Muuten vähän vaikea sanoa.
Hänen hoitansa oli ala-arvoista ja tein siitä muistutuksen. Toivon, että saa potkut eikä enää ikinä pääse hoitotyöhön mihinkään. Yksi mätä omena pilaa kaikki muutkin.
Koska te olette täällä, anonyyminä, haukkumassa miehiä joita tunnutte niin vihaavan.
Enhän minä normaalia ihmistä palstanartuksi kutsuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen samaa. Mt-hoitaja levittelee netissä asiakkaan tietoja ja keksii lisää juttuunsa, mutta minä tunnistan kuka kirjoittaa ja kenelle, ihan vain provotakseen. Missä menee raja, että pitää ottaa yhteyttä virkamieheen?
Mt hoitajalla on vaitolovelvollisuus, siinä menee raja. Poliisille mars ja hoitaja saa potkut.
Hän keksii tarinoita joissa on pieni osa totuutta. Tunnistan kuka kirjoittaa ja kenelle. Ei taida poliisin tutkintakynnys ylittyä. Minulla ylittyi kynnys ottaa enää koskaan yhteyttä yhteenkään mt-hoitajaan.
Riittää, että tunnistaa eli poliisi asia. Yksityisyys ja kunnianloukkaus sekä toimialarikkomus. Vaitiolovelvollisuuden rikkomusta ei katsota todellakaan hyvällä eikä läpi sormien.
Tulit sitten alanuolittamaan sinua koskevaa kritiikkiä. Eikö vain? Hyvä jos meni perille. Hullu saa olla mutta ei tyhmä.
matkan päästä huudeltuna ja sen jälkeen nettiin häirintään, perässä ruikkivalla täytyy olla tilaa juosta karkuun.
kryptoniitille ei kyllä sekopää tullutkan huutamaan yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittää, että tunnistaa eli poliisi asia. Yksityisyys ja kunnianloukkaus sekä toimialarikkomus. Vaitiolovelvollisuuden rikkomusta ei katsota todellakaan hyvällä eikä läpi sormien.
Hän loi jonkin kauhutarinan, mikä ei ole totta. Siitä löytyy asioita mitä hoidossani on tapahtunut. En lähde sitä poliisille viemään, koska mitä ilmeisemmin tarkoitus ei ollut mustamaalaus, vaan jokin ihan muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän loi jonkin kauhutarinan, mikä ei ole totta. Siitä löytyy asioita mitä hoidossani on tapahtunut. En lähde sitä poliisille viemään, koska mitä ilmeisemmin tarkoitus ei ollut mustamaalaus, vaan jokin ihan muu.
En tiedä mistä ketjusta tai kenestä henkilöstä puhutte, mutta vaikka sitä saattaisi välillä kokea että jokin anonyymi kirjoitus koskee itseä, ei se yleensä pidä paikkaansa. Tässä maassa on kymmeniä tuhansia mt-kuntoutujia ja varmasti tuhansittain mt-hoitajia, joten todennäköisyys että kirjoitus olisi juuri sinusta - on pieni.
Vaikka itselle omat ongelmat tuntuvat hyvin henkilökohtaisilta ja epätavallisilta, eivät ne sitä usein ole laajassa mittakaavassa.
En tarkoita että olisit väärässä juuri omasta hoitajastasi: hän voi olla asiaton idiootti joka kirjoittelee nettiin asiakkaistaan, mutta haluan muistuttaa että kyse voi olla kenestä tahansa muustakin jolla asiakkaana henkilö jonka ongelmat samantyylisiä kuin sinun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mistä ketjusta tai kenestä henkilöstä puhutte, mutta vaikka sitä saattaisi välillä kokea että jokin anonyymi kirjoitus koskee itseä, ei se yleensä pidä paikkaansa. Tässä maassa on kymmeniä tuhansia mt-kuntoutujia ja varmasti tuhansittain mt-hoitajia, joten todennäköisyys että kirjoitus olisi juuri sinusta - on pieni.
Vaikka itselle omat ongelmat tuntuvat hyvin henkilökohtaisilta ja epätavallisilta, eivät ne sitä usein ole laajassa mittakaavassa.
En tarkoita että olisit väärässä juuri omasta hoitajastasi: hän voi olla asiaton idiootti joka kirjoittelee nettiin asiakkaistaan, mutta haluan muistuttaa että kyse voi olla kenestä tahansa muustakin jolla asiakkaana henkilö jonka ongelmat samantyylisiä kuin sinun.
En ole koskaan aiemmin törmännyt netissä tuollaiseen kirjoitteluun ja ajankohta oli juurikin kun lopetin huonon hoitosuhteen. Luotan tässä asiassa vaistooni.
Missä palstoilla kirjoitellaan muualla kuin täällä? Kertokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut ketjun talteen ja tarpeen vaatiessa otan poliisin yhteyttä. Myös tappouhkaus on tallessa. Jos vielä tämän jälkeen uskaltaa kirjoittaa, niin ryhdyn toimimaan. En katsele enää hetkeään tuollaista toimintaa.
Poliisi tai poliisin uhka on ainoa mikä pysäyttää nettikiusaajat.
Ei poliiseilla ole aikaa nettikirjoituksia tutkia. Ei niillä nykyisin ole aikaa mihinkään,paitsi kahville.
Vierailija kirjoitti:
Ei poliiseilla ole aikaa nettikirjoituksia tutkia. Ei niillä nykyisin ole aikaa mihinkään,paitsi kahville.
Mistä sinä sen tiedät? Tätähän voi kokeilla, jos aikaa olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset ihmiset ovat käsittämättömän lapsellisia nykyään,tirskuvat selän takana kuin pikkulikat niin naiset kuin miehetkin. Sitten tavatessa esittävät kaveria luullen ettei tuollaista kaksinaamaisuutta huomaa.
Aikuiset ihmiset ovat käsittämättömän lapsellisia, kun ottavat nokkiinsa jostain, mitä netissä kirjoitellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset ihmiset ovat käsittämättömän lapsellisia nykyään,tirskuvat selän takana kuin pikkulikat niin naiset kuin miehetkin. Sitten tavatessa esittävät kaveria luullen ettei tuollaista kaksinaamaisuutta huomaa.
Aikuiset ihmiset ovat käsittämättömän lapsellisia, kun ottavat nokkiinsa jostain, mitä netissä kirjoitellaan.
Näin puhuu aito nettikiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kirjoittelu on mustamaalaamista, on syytäkin ottaa nokkiinsa. Netissä on myös olemassa säännöt miten toimitaan. Jos niitä ei kykene noudattamaan, on parempi pysyä pois. On nettikirjoitteluista syytteitäkin nostettu ja voitettu.