Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka haukut ja ilkeilet ihmiselle netissä

Vierailija
10.12.2021 |

Miksi et sano samoja asioita päin naamaa?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon.

Vierailija
2/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole elämää, eikö se sieltä alkoholin ja huumeiden täyttämästä elämästä ja paskan ja saastaisen miniyksiön keskeltä uskalla lähtee mihinkään 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niillä kantti riitä pelkäävät että tulee nenuun.

Vierailija
4/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en uskalla.

olen hoikka, mutta pitkä. olen 189cm ja 65 kg.

tämä on minun hauskanpitoni. 

.

hymyilen aina kun kirjoitan näitä ilkeitä juttujani, siitä pitäisi kyllä tunnistaa että en oikeasti ilkeile.

en ymmärrä kun muut suuttuvat ja vetävät herneen nenään.

Vierailija
5/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon suoraan sekä netissä että livenä. 

Vierailija
6/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan ap. Turha se on itkeä, jos on itse aloittanut nälvimisen.

Vierailija
7/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että sanoo mielipiteensä tai kertoo faktoja ei ole haukkumista stä tai ilkeilyä. Toki jotkut ihmiset nyt vaan ovat idioOotteja.

Vierailija
8/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset ovat käsittämättömän lapsellisia nykyään,tirskuvat selän takana kuin pikkulikat niin naiset kuin miehetkin. Sitten tavatessa esittävät kaveria luullen ettei tuollaista kaksinaamaisuutta huomaa.

Vierailija
9/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sisäisesti tirskuva pikkulikka.

Vierailija
10/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun tuttavapiirissäni ole samanlaisia ääliöitä kuin netissä. Jos olisi, niin sanoisin heille että ovat ääliöitä ja lopettaisin yhteydenpidon.

Miksi käyt anonyymeillä roskapalstoilla, jos et pidä ihmisten haukkumisesta? Se on näiden ainoa tarkoitus.

Vierailija
11/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä voi tietää mitä kaverisi kirjoittelevat nettiin. Kyllä niitä ääliöitä on kaikilla kavereina.

Vierailija
12/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska en uskalla.

olen hoikka, mutta pitkä. olen 189cm ja 65 kg.

tämä on minun hauskanpitoni. 

.

hymyilen aina kun kirjoitan näitä ilkeitä juttujani, siitä pitäisi kyllä tunnistaa että en oikeasti ilkeile.

en ymmärrä kun muut suuttuvat ja vetävät herneen nenään.

Sulla on itsellä paha olo kun näin teet. Kai sen ymmärrät? Ei toisille ilkeily hauskanpitona ole normaalia käytöstä. 

Vierailija
13/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronarajoitukset ja suositukset päällä ni parempi nyt ilkeillä netissä eikä päin naamaa. 

Vierailija
14/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset nyt ovat sellaisia vellihousuja ei ne osaa edes auttaa kun joku kadulla apua tarvisi.tuijottavat vain typerykset.

Vierailija
15/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä voi tietää mitä kaverisi kirjoittelevat nettiin. Kyllä niitä ääliöitä on kaikilla kavereina.

Et tainnut ymmärtää pointtia. Kysymys oli, miksi en sano suoraan, vaikka ilkeilen netissä. Vastaus oli, että oikeassa elämässä en melkein koskaan törmää vastaavan tason perseilyyn kuin netissä, joten ei ole tilaisuutta eikä tarvetta sanoa suoraan. Jos olisi, sanoisin.

Vierailija
16/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen samaa. Mt-hoitaja levittelee netissä asiakkaan tietoja ja keksii lisää juttuunsa, mutta minä tunnistan kuka kirjoittaa ja kenelle, ihan vain provotakseen. Missä menee raja, että pitää ottaa yhteyttä virkamieheen?

Vierailija
17/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen samaa. Mt-hoitaja levittelee netissä asiakkaan tietoja ja keksii lisää juttuunsa, mutta minä tunnistan kuka kirjoittaa ja kenelle, ihan vain provotakseen. Missä menee raja, että pitää ottaa yhteyttä virkamieheen?

Sama tyyppi vastasi eiliseen ketjuun, jossa kirjoitin, että jatka vaan kirjoitteluasi, mutta oikeudessa tavataan, että minut pitäisi tappaa.

Vierailija
18/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama tyyppi vastasi eiliseen ketjuun, jossa kirjoitin, että jatka vaan kirjoitteluasi, mutta oikeudessa tavataan, että minut pitäisi tappaa.

Hän on puhunut koulukiusaamista vastaan, mutta on kaikista hirvein nettikiusaaja jonka tiedän.

Vierailija
19/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Sano suoraan.

Jos et uskalla suoraan, ole hiljaa netissäkin.

Vierailija
20/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on puhunut koulukiusaamista vastaan, mutta on kaikista hirvein nettikiusaaja jonka tiedän.

Kirjoittaminen alkoi siinä vaiheessa, kun lopetin hoitosuhteen ja jatkui viikon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi