Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka haukut ja ilkeilet ihmiselle netissä

Vierailija
10.12.2021 |

Miksi et sano samoja asioita päin naamaa?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset ihmiset ovat käsittämättömän lapsellisia nykyään,tirskuvat selän takana kuin pikkulikat niin naiset kuin miehetkin. Sitten tavatessa esittävät kaveria luullen ettei tuollaista kaksinaamaisuutta huomaa.

Onko tällä palstalla aikuisia? Täytyy vaihtaa toinen palsta. Terveisin 17v. ja risat. Luulin tällä on teini äipät ja iskat...?+++++++++++++++++++

Vierailija
42/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä sitten olekaan vauvatason älykyydelle jääneiden huumoripalsta?

Huumori, se on parasta huumetta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei poliiseilla ole aikaa nettikirjoituksia tutkia. Ei niillä nykyisin ole aikaa mihinkään,paitsi kahville.

Mistä sinä sen tiedät? Tätähän voi kokeilla, jos aikaa olisikin.

poliisista on kerrottu ihan julkisesti ettei heillä ole resursseja tutkia kunnianloukkauksia netissä tai kaikkia pyörävarkauksia tutkia. Siitä sen tiedän.

Vierailija
44/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kiusaaminen ja pilkkaaminen on sinusta huumoria, niin otan osaa. 

Vierailija
45/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonhan.

Vierailija
46/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei poliiseilla ole aikaa nettikirjoituksia tutkia. Ei niillä nykyisin ole aikaa mihinkään,paitsi kahville.

Mistä sinä sen tiedät? Tätähän voi kokeilla, jos aikaa olisikin.

poliisista on kerrottu ihan julkisesti ettei heillä ole resursseja tutkia kunnianloukkauksia netissä tai kaikkia pyörävarkauksia tutkia. Siitä sen tiedän.

Aivan sama. Minä ainakin nostan syytteen heti, kun minun rajani ylittyy ja se on siinä ja siinä onko se jo ylittynyt. En luota sinun tietoosi.

Vierailija
47/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on ihan hirveän herkkähipiäinen ja ottaa selkeän virheen oikaisunkin ilkeilynä ja haukkumisena. En ole livenä oikeastaan koskaan tekemisissä yhtä typerien ihmisten kanssa. Jos törmään vastaavaan tietämättömyyteen, oikaisen kyllä väärät käsitykset ihan päin naamaakin. 

Vierailija
48/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kiusaaminen ja pilkkaaminen on sinusta huumoria, niin otan osaa. 

Anonyymipalstalla ei voi olla kiusaamista. Eihän täällä tiedä, kenelle kirjoittaa, kuka on sanonut mitäkin, tai lukeeko edes kukaan näitä juttuja. 

On täysin lukijan itsensä vastuulla, kuinka paljon antaa jonkun vauvapalstan juttujen mennä ihon alle. Minulle tämä on ihan puhdasta viihdettä, ilahdun jos itse keksin tai luen jonkun muun nokkelan one-linerin.

Vierailija
49/49 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä voi tietää mitä kaverisi kirjoittelevat nettiin. Kyllä niitä ääliöitä on kaikilla kavereina.

Itse ainakin voin tunnustaa olleeni ääliö muutama (3-5 vuotta sitten), pilkkasin ja ilkuin kaikesta mahdollisesta, kielioppi, aate tai poliittinen suuntaus. Sittemmin olen yrittänyt elää ja käyttäytyä netissäkin, niinkuin tuolla ulkona oikeassa elämässä. Kaikille en voi vastata mitään nykyään, luen tai kuuntelen vain mielipiteet, ja ohitan. Toisille voin nostaa esiin tietämiäni faktoja, mutta hyväksyn sen, etten voi muuttaa välttämättä kenenkään mielipidettä.

Toisaalta toivon, etteivät eräät yrittäisi väkisin muuttaa myöskään minun mielipiteitäni.

Kunnioituksen pitää toimia molempiin suuntiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi