Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En voi olla naisen kanssa kaveri

Vierailija
16.03.2015 |

Parisuhteessa tai avioliitossakin olevat naiset flirttailee muille miehille, juttelevat "mitä kuuluu?" sun muuta. Halaavat muita miehiä, hengaavat muiden miesten kanssa. Minua ei kiinnosta noiden naisten seura, sillä kunnollinen nainen on uskollinen ainoastaan omalle miehelleen. Harva nainen osaa keskustella rationaalisesti ja järkevästi. Tälläkin palstalla huomaa, että naiset juttelee kaikesta hömpästä ja turhanpäiväsestä, eikä mistään tieteellisestä tai kiinnostavasta aiheesta. Kuuluu naisten luontoon. Minulle kehittyy seksuaalisia haluja naiseen, enkä ymmärrä feminismillä pilattuja miehiä jotka kykenee naisen kanssa kaveruuteen. Ignoraan todellakin naiset jotka yrittävät olla kavereitani.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs hienosta tieteellisestä haluaisit tällä Suomen suosituimmalla hömppäpalstalla keskustella? Ja mikä muu puheenaihe sinua kiinnostaisi? Voin luvata, että minuun sinulla ei herää seksuaalista mielenkiintoa, joten rupeapa keskustelemaan, niin minä liityn seuraasi.

Vierailija
22/27 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 15:06"]"Jaksotus näköjään petti mobiililla pelleillessä. Tiivistettynä ylempi: Seurustelin hetken mielettömän machoilian ja konservatiivisen " naiset keittiöön, miehet pelastamaan maailmaa" - miehen kanssa. Hän osoittautui itsestään erittäin epävarmaksi, hellyydenkipeäksi pöhköksi, kuka yritti hallita tunteitaan ja ympäristöään määräilemällä ja eristämällä uhkia. Suhde oli niin epätasapainossa etten jaksanut enää ja erosin. Mies ei ymmärtänyt miksi ja haikailemaan perääni." - - Ja mulla melkein pettää pokka kun ajattelen tuollaista suhdetta. Mutta oikeasti myös hieman kummastuttaa, että mitä tarvittiin, että alun alkaen aloit seurustella ao. miehen kanssa?
[/quote]

Noh. Eihän sitä toista opi vasta oikeasti tuntemaan, kuin ajan kanssa. Ensi tapaamisella mies oli erittäin komea, miellyttävä, urheilullinen, kiltti ja vaikutti todella itsevarmalta. Käyttäytyi herrasmiesmäisesti, oli kiinnostunut asioistani ja ihanan huumorintajuinen. Toi kaikki hyvät puolensa esiin ja oli erittäin hillitty. Ihastuin ja aloimme tapailla. Ensialkuun sivuutin kaikki huonot puolet, mitä pikkuhiljaa alkoi ilmestyä. Yhdessä kun oli niin ihanaa. Muutama suuttuminen silloin tällöin ei ollut niin kauheaa, toisen hemmottelu oli kivaa ja minua vain huvitti miehen uhoaminen omasta mahtavuudestaan, luulin että vitsillähän hän vain mahtailee. Sitten jouduin hetkellisesti toiselle paikkakunnalle töihin ja elimme kaukosuhteessa pari kuukautta. Tämä sai minut tarkastelemaan suhdetta uudessa valossa, kun hormonit eivät sokaisseet arviointikykyjäni 24/7. Aloin pohtimaan joitain asioita, ettei kyllä ole ihan ok...Mies alkoi näyttää avoimemmin omaa itseään ja aloin viitsimään sanoa enemmän asioista mitkä ärsyttivät minua - Mies oli pöyristynyt mielipiteistäni, ja ajatuksistani ja aloin ymmärtämään miten alkukantaisia ajatusmalleja miehellä on ja miten lapsellinen ja ehdoton hän on. Mies piti minua yhtäkkiä itsestäänselvyytenä ja heittäytyi ihan mahdottomaksi - oli aika nostaa kytkintä. Tv. Nro: 18

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 14:17"]

Parisuhteessa tai avioliitossakin olevat naiset flirttailee muille miehille, juttelevat "mitä kuuluu?" sun muuta.

[/quote]

Tapahan se on tämäkin itsetuntoaan nostaa - kuvitella, että jokainen "huomenta" ja "näkemiin" on flirttailua. :D Kaikkea sitä.

Vierailija
24/27 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tyyppi reaalimaailmassa latelisi minulle päin naamaa tuollaista skeidaa, mitä ap tänne kirjoittaa..? Ensinnäkin heräisi vahva huoli kyseisen henkilön älynlahjoista ja henkisestä tilasta. Luultavasti en näkisi vaivan arvoiseksi edes vastata mitään, vaan siinä vaiheessa, kun kulmakarvani eivät enää jaksaisi nousta yhtään ylemmäs, pyörähtäisin 180 astetta ja jatkaisin matkaani vastakkaiseen suuntaan.

Vierailija
25/27 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma ap. Puhun varmaan kaikkien av-mammojen puolesta kun sanon tämän: ei hätää, ei me naiset myöskään haluta olla sinun kaverisi. Win win situation, eikös ;)

Vierailija
26/27 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 14:58"]

Usein miehet tulkitsevat naisen ystävällisen käytöksen flirttailuksi vaikkei se sitä olisi. Ja mitä keskustelun aiheisiin tulee, naisia löytyy ihan laidasta laitaan kuten miehiäkin, toiset ovat kiinnostuneita tieteestä, toiset "hömpästä".

[/quote]

Ainakin meidän taloudessa sekä mies että nainen ovat kumpikin kiinnostuneita tieteestä JA hömpästä.

Vierailija
27/27 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TL;DR liian mutupohjaista pseudotiedettä täysin oman navan pohjalta.