Muuttaisitko yhteen miehen kanssa joka sairaan pihi?
Miesystävä on komea kuin antiikin jumala, mutta sairaan pihi :( Kun hän on minun luonani hän syö todella varastoon ja alusta asti on tehnyt selväksi että einekset eivät hänelle kelpaa. Minun luonani ei säästellä mitään... Mutta kun joskus harvoin käyn hänen luonaan, niin hän tiuskii joka valoista jotka muka jätän turhaan palamaan eteiseen ym... syö hän ei juurikaan mitään, niin että tulee pakostakin tunne että ei halua tarjota ja odottaa et lähden. Harvoin olen jotain saanut, ja se on aina pitkässä liemessä hernekeittoa. Syntymä tai joululahoja on turha odottaa. Jos jotain saan, on ne tosi noloja tyyliin; töistään saatu mainos patakinnas ym vastaavaa ilmaiseksi saatua.... Miehen kulut on pienet omiini verrattuna ja hän tienaa enemmän, että rahan vähyydestä ei todellakaan johdu. Todella ahdistavaa koska mies arvostelee myös minun rahankäyttö, että en voi ostaa hänen läsnäollessaan juuri mitään. Myöskään harrastukset ei saisi maksaa...
Kommentit (65)
Jos komea niin panona voisi pitää,ei muuna.
Ilman muuta kannattaa muuttaa yhteen, mies varmaan muuttuu anteliaammaksi.
En, koska en haluaisi elättää sellaista lokkia.
Mulle on ok välillä tarjota muillekin ja kuluni maksan itse mutta lokin kanssa ei suhde onnistu,
Tässä näkee kuinka merkittävää komeus on.
Jos mies ei olisi komea, olisi suhde jo päättynyt. Nainen ei todellakaan kyselisi palstalla kannattaako jatkaa vai ei.
Kuulostaa aivan kauhealta mieheltä. Piheys on jo ongelma sinänsä, mutta se, että kehtaa vielä syödä kaikki sun ruuat tarjoamatta itse mitään vastapainoksi. Kannattaa jättäää tuo itsekäs mieslapsi piheilemään yksikseen.
Jatkossa ap ilmoittaa että tavataan kahvilassa tai ulkona ja kumpikin maksaa omat safkansa.
Kotiin älä tuota enää päästä ja pikkuhiljaa vähennä yhteydenpitoa. Se hemmo kyllä löytää uuden lypsettävän asap.
Kannattaa ap laskea paljonko tuo suhde on tullut sulle jo maksamaan ja mitä oisit sillä rahalla saanut.
Minä asuin naisen kanssa, jonka omat rahat loppui aina tilivälin puolessa. Loppu aika mentiin minun varassa, eikä kuulemma tarpeeksi leveästi, kun multa ei koskaan raha loppunut. Eläkevakuutuskin olisi pitänyt lopettaa turhana kuluna. Loppui onneksi sekin suhde ajoissa.
Tuo voi olla sukua pakko-oireiselle häiriölle. Minkähänlainen vuorovaikutusmalli kotoa on saatu?
Täällä siis riidellään rahasta eniten Euroopassa?
https://www.op-media.fi/omat-rahat/vastakohdat-houkuttavat-myos-raha-as…
Ehkä kannattaa vielä harkita yhteen muuttoa? mikä kiire asialla on? onko miehellä kiire, koska hänen mielessään on rahansäästö?
En, tiedän jo, hän kosi, hän pihtailee lämmön kanssa, tunkee kamuinaan lämpöä ja kaiken mahdollisen. Vie roskat kunnan roskiksiin. Minun kylmä kämppäni eo riitä, valittaa kylmyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo voi olla sukua pakko-oireiselle häiriölle. Minkähänlainen vuorovaikutusmalli kotoa on saatu?
Mulla on pihi kaveri ja perhe oli aivan tavallinen neljän lapsen perhe. Ei siellä pihistelty ja äitikin oli todella avoin ja huomioonottava. Hän oli työkaverini yhdessä elämän vaiheessa. Muisti aina kaikkien synttärit ja toi jotain itsetehtyä muistamista.
Tyttäreltään ei tuommoinen olisi mitenkään onnistunut, ei todellakaan. Sehän peri multa osallistumismaksun mun omiin polttareihin. Hän oli siis kaaso. Olihan siinä kaikkea muutakin.
En muuttaisi moisen kanssa yhteen. En enää edes seurustelis. Pihit ovat rankkoja siedettäviä.
Ei se nyt ihan mahdotonta ole. Molemmat voivat oppia toisiltaan. Ajan myötä särmät hioutuvat pois. Parempi se on nuuka mies, kuin tuhlari.
Jätä itsekin tarjoamatta sapuskat. Korkeintaan jotain pientä. Jos kyselee, niin sano suoraan, että arvostat vastavuoroisuutta, että mennään nyt sun tyylillä. Siinähän sitten näet, kiinnostatko häntä vielä, vai halusiko vain käyttää hyväkseen.
Höpö höpö. Saituus vain pahenee iän myötä.
Mun entinen kun alettiin seurusteleen asu omillaan. Tuli siltä sit sanomista miten vessan paperia on alkanut kuluun hirveästi mun tullessa kuvioihin. Muisti myös sanoa miten paljon laitto kämppänsä kalusteisiin. Olin vaan, että jaha. Eipä me sitten yhdessä asuessa muuten paljo raha-asioista puhuttu. Asiallisia lahjoja se osti eikä ollut vailla vuokran puolikasta, koska minä tein ruokaostokset. Oli myös todella pieniruokainen mieheksi. Aivan varmasti kumminkin oli pihi. Näkyi esimerkiksi siten, että mitään kivaa ei ollut tottunut vapaa-ajallaan tekemään. Kävi töissä ja katseli televisiota. Ei ollut harrastuksia. Säästi asuntoa varten. Varmaan saikin ostettua säästöillään suoraan asunnon.
En iknäi alkaisi edes seurustelemaan pihin miehen kanssa. Käyn töissä, jotta voin käyttää rahaa haluamiini asioihin. Raha on tehty liikkumaan.
🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️
Ei Tuohon ulkonäkö auta!
Run like hell 👍