Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muuttaisitko yhteen miehen kanssa joka sairaan pihi?

Vierailija
16.03.2015 |

Miesystävä on komea kuin antiikin jumala, mutta sairaan pihi :( Kun hän on minun luonani hän syö todella varastoon ja alusta asti on tehnyt selväksi että einekset eivät hänelle kelpaa. Minun luonani ei säästellä mitään... Mutta kun joskus harvoin käyn hänen luonaan, niin hän tiuskii joka valoista jotka muka jätän turhaan palamaan eteiseen ym... syö hän ei juurikaan mitään, niin että tulee pakostakin tunne että ei halua tarjota ja odottaa et lähden. Harvoin olen jotain saanut, ja se on aina pitkässä liemessä hernekeittoa. Syntymä tai joululahoja on turha odottaa. Jos jotain saan, on ne tosi noloja tyyliin; töistään saatu mainos patakinnas ym vastaavaa ilmaiseksi saatua.... Miehen kulut on pienet omiini verrattuna ja hän tienaa enemmän, että rahan vähyydestä ei todellakaan johdu. Todella ahdistavaa koska mies arvostelee myös minun rahankäyttö, että en voi ostaa hänen läsnäollessaan juuri mitään. Myöskään harrastukset ei saisi maksaa...

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihin kanssa muuttaisin, mutta en sellaisen kanssa, joka ja sättii ja arvostelee minua ja tuhlaa minun rahojani ja ruokiani. Kaksinaamaisen kanssa siis en muuttaisi.

Vierailija
62/65 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuttaisi. Mies vaikuttaa siltä, että muitakin ongelmia on tiedossa kuin vain hänen pihiytensä. Itse koen tilanteesi heti ongelmallisena, ja eivätkä ehkä rajoitu mainitsemaasi pihiyteen. Varovainen olisin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokki ei saanut jäätelöään, joten siirry seuraavaan uhriin.

Vierailija
64/65 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaiset rahankäyttötavat ei sovi yhteen, joten suosittelen eroa. Olen tiukka oman rahan käytöstä ja mua on aina ärsyttänyt kädestä suuhun (ja loput pikavipillä) tyypit, joita olen tapaillut. Yleensä kun se on suhteen edetessä johtanut siihen, että lisärahoitus on alettu hakemaan mun lompakosta.

Eroa.

Vierailija
65/65 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En voi sietää jokaisen kymmensenttisen laskemista ettei vaan jää euroakaan tappiolle. Kumpaankaan suuntaan. 

Mutta balanssissa pitää kulujen olla, ihan intuitiivinen taju siitä kumman vuoro on maksaa tai kumman vuoro tällä kertaa maksaa kauppalasku. Ei tää helppoa ole mutta toinen mies peräkkäin samanlainen ja raha ei tosiaan ole se mistä kiisteltäis kun kummallakin on tuo balanssin taju. Reiluus yksinkertaisesti.