Miehen suusta:
"Onhan se nyt vähän mautonta jos äiti, etenkin pienten lasten äiti, käy baareissa. Isät on eri juttu vaikka kuinka pitäis esittää että isät ja äidit muka on samalla viivalla tässä asiassa".
Ja nyt ihmettelee miksi mökötän.
Olen 25-vuotias kahden lapsen äiti. Lapset ovat yli 1-vuotiaita, mutta alle neljä.
Kävin lauantaina ystävän kanssa baarissa, ja oli jopa kolmas kertani esikoisen syntymän jälkeen.
Mies ei käy baareissa ollenkaan, eikä hyväksy minunkaan käyvän, vaikka olen humalassa(kin) asiallinen, en riehu, huuda, petä tai nolaa itseäni. Osaan ottaa kohtuudella. On vain kuulema noloa riittämiin siinä, että tanssin siellä "sinkkujen ja pettäjien" valtakunnassa.
Kyllä, mies on vanhempi ja siksi kuvittelee että baarit ovat kuin hänen nuoruudessaan. Silloin sielä ei kuulemma käyneet kuin he, jotka kaipasivat "sellaista" seuraa.
Kommentit (39)
Taitaa mies olla itse sellainen, joka käy baarissa vain hakemassa seksiseuraa. Hyvä sinänsä, ettei nyt sitten baareissa käy. Joillekin on vaikea käsittää, että ihmiset on erilaisia ja käy eri syistä baarissa. Jotenkin vanhanaikainen ja sovinistinen käsitys hänellä naisten baari-illoista.
Tien pällä vuosikymmeniä olleena luulen tietäväni kohtuullisen hyvin, minkälaisia naisten baari-illat on: viattomia keskustelukerhoja baarin nurkassa;)
Kun ihminen kertoo, minkälainen hän on, kannattaa kuunnella.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 11:55"]
[/quote]
Miten tää liittyy tähän aloitukseen?
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 11:57"]
[/quote]
[/quote]
Ethän sinä vaaan ajattele liian kapea-alaisesti, panoraamakatseella näkee paljon enemmän.;)
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 12:10"]
[/quote]
[/quote]
Ethän sinä vaaan ajattele liian kapea-alaisesti, panoraamakatseella näkee paljon enemmän.;)
[/quote]
Et siis osaa kertoa, mitä tarkoitat.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 12:12"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En kirjoittanut tuota kommenttia.
Tuo mietelmä tarkoittaa, että kun ihmiset paljastavat todelliset asenteensa ja luonteenpiirteensä noinkin suoraan kuin aloittajan mies, kannattaa uskoa heidän olevan tosissaan ja toimia sen perusteella. Kun joku kommentoi asioita sovinistiseen sävyyn, älä oleta, ettei hän tarkoita mitä sanoo. Pidemmän päälle noin on parempi. -11
Miksi sä ap mökötät, jos mies kertoo rehellisen mielipiteensä? Sinä voit keskustella asiasta hänen kanssaan, kertoa oman mielipiteesi, ja valistaa häntä siitä, mitä siellä baarissa teet ja mitä et tee, ja ettei hänen tarvitse olla sinusta huolissaan vaikka käytkin joskus baarissa. En ymmärrä mitä riitelyn tai mökötyksen aihetta siinä on, että ajatellaan asioista eri tavalla. Miksei niistä voi jutella normaalisti? Jos ei mies ole joku täysin juntti sovinisti, joka on pistämässä sua nyrkin ja hellan väliin, niin kai se tajuaa että baarielämä on ehkä muuttunut ja/tai eri baarit ja eri ihmiset ovat erilaisia.
Ei ole mitenkään sukupuolisidonnainen asia! Kaikki "teini-iän" ylittäneet baarissa käyvät on jotenkin mauttomia!
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 12:12"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Voisitko ajatella, että käyttäisit ihan omia aivojasi:)?
Ei miehesi väärässä ole. Onhan baarissa käyminen vähän noloa! Varsinkaan kun ei osata parin jälkeen enää yhtään käyttäytyä...Mutta toki sinä olet erilainen kun muut äidit jotka pääsee pitkästä aikaa ulos... :D
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 12:15"]Miksi sä ap mökötät, jos mies kertoo rehellisen mielipiteensä? Sinä voit keskustella asiasta hänen kanssaan, kertoa oman mielipiteesi, ja valistaa häntä siitä, mitä siellä baarissa teet ja mitä et tee, ja ettei hänen tarvitse olla sinusta huolissaan vaikka käytkin joskus baarissa. En ymmärrä mitä riitelyn tai mökötyksen aihetta siinä on, että ajatellaan asioista eri tavalla. Miksei niistä voi jutella normaalisti? Jos ei mies ole joku täysin juntti sovinisti, joka on pistämässä sua nyrkin ja hellan väliin, niin kai se tajuaa että baarielämä on ehkä muuttunut ja/tai eri baarit ja eri ihmiset ovat erilaisia.
[/quote]
Mies on 43-vuotias.
Olen yrittänyt keskustella asiasta järkevästi ja vakuuttanut, etten hae seuraa baareista.
Jos haluaisin toisen miehen, en etisisi häntä baareista.
Mies järjestää vain riidan aina kun olen lähdössä viihteelle, jota teen siis harvoin.
Ap
Sovinisti pelle. En osaa auttaa. Et varmaan voi muuttaa miestäsi, katso nyt onko hänellä enemmänkin tuollaisia paskoja asenteita, jamieti jaksatko sietää niitä lopun ikääsi.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 14:07"]Sovinisti pelle. En osaa auttaa. Et varmaan voi muuttaa miestäsi, katso nyt onko hänellä enemmänkin tuollaisia paskoja asenteita, jamieti jaksatko sietää niitä lopun ikääsi.
[/quote]
Olen ollut hänen kanssaan 18-vuotiaasta asti. Tämä on ehkä hänen ainoa oikeasti rasittava piirre, joka tullut esiin vasta esikoisen ollessa reilun vuoden ikäinen. Ennen lastakin kävin baarissa vain kaksi kertaa, mutta silloin miehen kanssa.
Uskoo kyllä etten petä, mutta on kuulemma noloa jos sattuu hänen tuttunsa näkemään minut baarissa. Ajattelevat minusta kuulema heti sitä pahinta. Vaan se ei minusta ole minun tai miehen ongelma.
Noh, onneksi seuraavaan kertaan menee taas useampi kuukausi, ei tartte ukon hävetä emäntäänsä..
ap
Baarit on seuranhaku paikkoja. Selvinpäin ei ole yksikään nainen lähtenyt matkaan ja sänkyyn parin tunnin tutustumisella. Baareista niitä on lähtenyt monta.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 14:27"]Baarit on seuranhaku paikkoja. Selvinpäin ei ole yksikään nainen lähtenyt matkaan ja sänkyyn parin tunnin tutustumisella. Baareista niitä on lähtenyt monta.
[/quote]
Onhan siellä teikäläisiäkin, mutta minä osaan sanoa ei. Sitten jatkan tanssimista ystäväni kanssa ja viimeistään klo 02 ollaan jo taxissa matkalla o m i i n koteihimme o m i e n miestemme luokse.
Ap
Mies vain ja ainoastaan pelkää, että löydät sieltä nuorempaa ja salskeampaa seuraa. Ei vielä ole menetetty tapaus kuitenkaan, kun ei estä sinua lähtemästä.
Kyllä mua lapsena hävettäis jos äiti kävis kiemurtelemassa baareissa. Miehenä hävettäis jos vaimo tekis niin.