Muuttaisitko yhteen miehen kanssa joka sairaan pihi?
Miesystävä on komea kuin antiikin jumala, mutta sairaan pihi :( Kun hän on minun luonani hän syö todella varastoon ja alusta asti on tehnyt selväksi että einekset eivät hänelle kelpaa. Minun luonani ei säästellä mitään... Mutta kun joskus harvoin käyn hänen luonaan, niin hän tiuskii joka valoista jotka muka jätän turhaan palamaan eteiseen ym... syö hän ei juurikaan mitään, niin että tulee pakostakin tunne että ei halua tarjota ja odottaa et lähden. Harvoin olen jotain saanut, ja se on aina pitkässä liemessä hernekeittoa. Syntymä tai joululahoja on turha odottaa. Jos jotain saan, on ne tosi noloja tyyliin; töistään saatu mainos patakinnas ym vastaavaa ilmaiseksi saatua.... Miehen kulut on pienet omiini verrattuna ja hän tienaa enemmän, että rahan vähyydestä ei todellakaan johdu. Todella ahdistavaa koska mies arvostelee myös minun rahankäyttö, että en voi ostaa hänen läsnäollessaan juuri mitään. Myöskään harrastukset ei saisi maksaa...
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 11:31"]
Ilman muuta jos olisin homo. Löytäisinpä yhtä fiksun naisen jostakin.
[/quote]
Höpö höpö, sairaan pihit eivät halua toista pihiä kumppaniksi, koska toista pihiä ei voi riistää. Sairaan pihit syövät mielellään sisäfilettä toisen kustannuksella. Ap:nkin mies nillittää ap:n harrastusmaksuista, koska ne ovat kaikki pois rahoista, jotka ap voi käyttää miehen kestitsemiseen.
Mietinki tavatessamme että kuinka tuollainen voi olla vapaana, mutta paha vika sitten tietenkin alkoi nopeasti ilmenemäänkin :( Eka riitakin koski kahvikupposta jonka oli minulle parilla ekoilla treffeillä kahvilassa tarjonnut. Hän oli mielestään vain panostanut treffeihimme..... Silloin olin niin ihastunut että ohitin vain mielipahalla;;;
Ap.
En muuttaisi. Tuommoisen kanssa ei elämästä tule kuin pitkää piinaa.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 11:46"]Mietinki tavatessamme että kuinka tuollainen voi olla vapaana, mutta paha vika sitten tietenkin alkoi nopeasti ilmenemäänkin :( Eka riitakin koski kahvikupposta jonka oli minulle parilla ekoilla treffeillä kahvilassa tarjonnut. Hän oli mielestään vain panostanut treffeihimme..... Silloin olin niin ihastunut että ohitin vain mielipahalla;;;
Ap.
[/quote]
Joo älä tommosenkaa rupee mihinkään.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 11:25"]
Miesystävä on komea kuin antiikin jumala, mutta sairaan pihi :( Kun hän on minun luonani hän syö todella varastoon ja alusta asti on tehnyt selväksi että einekset eivät hänelle kelpaa. Minun luonani ei säästellä mitään... Mutta kun joskus harvoin käyn hänen luonaan, niin hän tiuskii joka valoista jotka muka jätän turhaan palamaan eteiseen ym... syö hän ei juurikaan mitään, niin että tulee pakostakin tunne että ei halua tarjota ja odottaa et lähden. Harvoin olen jotain saanut, ja se on aina pitkässä liemessä hernekeittoa. Syntymä tai joululahoja on turha odottaa. Jos jotain saan, on ne tosi noloja tyyliin; töistään saatu mainos patakinnas ym vastaavaa ilmaiseksi saatua.... Miehen kulut on pienet omiini verrattuna ja hän tienaa enemmän, että rahan vähyydestä ei todellakaan johdu. Todella ahdistavaa koska mies arvostelee myös minun rahankäyttö, että en voi ostaa hänen läsnäollessaan juuri mitään. Myöskään harrastukset ei saisi maksaa...
[/quote] Älä muuta. Munkin mies on pihi, mutta ei sentään hyväksikäyttäjä. On tarkka että ruuat menee puoliksi, paikkaa housunsa ja räpättää tuhlaamisesta, mutta ei veloittele kahvilalaskuja jälkikäteen, lasten asioista ei tingitä ja ostelee mulle lahjoja. Eikä yritä lihottaa lompakkoaan mun kustannuksella ja kun ollaan kylässä, syö pikemminkin varovasti kun säälii kun "toinen on pienellä eläkkeellä" ,"äläkä tuhlaa sitä vettä kun se on noilla maksussa".
Ja sun kandidaattisi on hyväksikäyttäjä. Korostin nuo kohdat juuri siksi. Jos sulle tulee joku hätä, voit olla ihan varma, että tuo ei tarjoa apua. Paitsi korkealla korolla. Minä tulin juuri eilen ulkomaanreissusta ja rahaa meni, mies räpätti ennen matkaa että "älä sitten tuhlaa blaa blaa blaa" ja niin edespäin, tänään aamulla kysy että tarttetko bussirahaa, vingutitko liikaa visaa....se nyt on vaan semmoinen, ja tiedän mistä naruista vedellä. Mutta hyväksikäyttäjää et voi muuttaa, siellä on taustalla puhdas itsekkyys. Mun miehen pihiyden taustalla on köyhä lapsuus, varovaisuus hyvinäkin aikoina ja empatia köyhää kohtaan. Olen saanut häntä paljon muutettua, mm. neuvo köyhän ei kannata ostaa halpaa paskaa, on mennyt perille. (Kun ensin käytiin hajonneiden tavaroiden kertauskurssi)
Juokse.
Öö... Mun kysymys on vaan se, että miten tuo suhde ylipäätään on edennyt siihen pisteeseen, että edes pohditaan yhteenmuuttoa?
Seurusteluun liittyy kosiskelu. Se ei tarkoita pelkästään rahan kylvämistä ympäriinsä, mutta tiettyä vieraskoreutta. Ei minkään sinkkuhernarin syömistä, jossa herne etsii toistaan...
Jos köyhäily on yhteinen tavoite, niin siinä on helmi. Mutta rahankäyttökin on sellainen taitolaji, että se pitäisi suhteuttaa omiin tuloihin, tavoitteisiin ja elämäntapaan. Tuo aloittajan kuvaama mies on hyväksikäyttäjä.
Mitä jos hommaisit sen oman lompakon? Vai meinasitko loisia miehen rahoilla?
Ap. Ehkä tämä on hänen vieraskoreuttaan ja totuus on vielä pahempi. Mies on toisinaan vilautellut yhteenmuuttoa, mutta samaan hengenvetoon on tullut "virhelista" miten mikin asia pitäis muuttaa. Et tuskin kestäis katsoa mun "tuhlailevaa elämäntyyliä".
Täti huutelee neuvonaan, että se ulkonäkö rapistuu, mutta vittumainen luonne vaan jalostuu iän myötä.
Seuraavan kerran kun hän vittuilee tökkää puukot silmään ja hirtä mies
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 12:01"]
Mitä jos hommaisit sen oman lompakon? Vai meinasitko loisia miehen rahoilla?
[/quote]
Pitkään odotin, koska lompakkomies löytää tämän ketjun ja tulihan se kommentti! Luepas, kuule, uudestaan ap:n kirjoitukset ja mieti hetki, kuka se kenen lompakolla loisii. Sisälukutaito sinulla ainakin on hukassa.
Ap:lle sama neuvo kuin monet ovat jo antaneet eli älä missään nimessä muuta yhteen. Säästäväisyys on hyve, mutta tuollaisen pihin lokkeilu tekee sinunkin elämästä yhtä helvettiä. Sivusta seurasin tuollaista parisuhdetta ja pihiys vaan paheni iän myötä.
Voiko pihiydestä opetella pois jotenkin?
Olen lukenut jostakin että jos on liian saita tai pihi niin on myös sitä tunteissaan. Eli pihtaa myös tunteita ja niiden ilmaisemista.
Ei se oikeasti mitään parisuhdetta halua. Käyttää sinua hyväkseen. Saa ilmaista ruokaa ja säännöllisesti seksiä.
Muija joutuu levittämään lompsaansa. Mies panee halvalla.
Pihi saa olla mutta ei hyväksikäyttää toista. Sen pitäis syödä yhtä vähän sun luona.