Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko joku mies kertoa miksi osa miehistä pysty sitoutumaan?

Vierailija
10.12.2021 |

Sitoutumaan siis muutaman kuukauden kestäneen tapaamisen jälkeen. Halutaan pitää status tapailuna eikä seurustelua. Sitten kun en tätä itse hyväksy, laitan suhteen poikki. Menee kuukausia ja nämä miehet alkavat viedtitellä ja kertovat että ovat miettineet minua ja plaa plaa. En vastaa viesteihin. Jos minä kerta olin heille tärkeä, miksi eivät voineet sitoutua alunperin?

Kommentit (693)

Vierailija
141/693 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin voin miehenä kertoa miten kaikki miehet toimivat, koska kaikki miehet ovat samanlaisia. Voin kuitenkin osoittaa kertomukseni vain yhdelle erityiselle naiselle, koska kaikki naiset ovat lumihiutaleita.

https://yle.fi/uutiset/3-8585547

Vierailija
142/693 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonko mä nyt huono ihminen kun en ole koskaan seurustellut? Miksi mun pitäis alkaa seurustelemaan?

Lokeroidun ikisinkkuihin ja olen kolmekymppinen mies.

Olen 23 vuotias mies ja naisilla on hirveä tarve pelastaa minut säälittävältä sinkkuelämältä. :D Kaikki on oikeasti hyvin. En ole katkeroitunut, sitoutumiskammoinen, jne. Miksi vielä tänäkin päivänä pitää puolustaa itseään, jos ei halua parisuhdetta, lapsia, omakotitaloa tai omistusasuntoa, jne...

Ja joo joo mieleni muuttuu ja minusta tulee yksinäinen ja katkera...elämässä ei ole sitä ennustettavuutta ja näinkin voi käydä, mutta murehditaan sitä sitten kun sen aika on.

Naurahdin. 23v miehenalku nyt ei ylipäätään voi vannoa vielä yhtään mitään :D Voi olla vielä15v helposti, ennen kuin alkaa kiinnostelemaan parisuhde ja ok-talo, sekä lapset. Tuon ikäinen ei todellakaan ole vielä suhteissaan katkera, kun on vasta aloittelemassa aikuiselämää :d

Hih hih, luetun ymmärtäminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/693 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos profiilisi on kirjoitusasultaan aloitusta vastaavaa en yhtään ihmettele ettei ne ihan huippu tyypit ota sinuun yhteyttä. Olet ns heikompi tasoinen nainen, jolla voi hetken pitää kivaa.

Juuri näin. Itse pyyhin elimeni tällaisten mimmien pehmoleluihin aktin jälkeen ja häippäisen jääkaapin rohmuttuani. Sinne jääköön vollottamaan, kun oktsitosiinia ei enää heru. En välitä kuin omasta hedoniastani.

🤢

Tässä tapauksessa heikompitasoinen olet kyllä sinä eikä naisparka, oli hän millainen tahansa.

Elimenpyyhkimisstrategia ei tieteellisten tutkimusten mukaan vaikuta miehen yhteisölle näkyvään tasoon.

Ainakaan yksikään nainen ei menetä sinussa yhtään mitään, ihan riippumatta siitä mikä on hänen "tasonsa" kenenkäkin mielestä.

Mutta tätäkin keskustelua lukiessa voin jälleen kerran todeta, että mitä ilmeisimmin olen väistänyt luodin kun olen elänyt koko elämäni ilman intiimejä suhteita. Jos kerran tämä mitä täältä saa lukea on niiden päällisin puoli asiallistenkin miesten todellista persoonaa.

En ole irl törmännyt tälläisiin palstapelleihin, kuin täällä pyörii. Näiden miesten "tyttöystävä" löytyy kuvaruudusta talouspaperirullan vierestä, ei oikeasta elämästä.

On siinäkin etunsa. Ei nalkutusta eikä kohtuuttomia vaatimuksia ja seksiä saa aina kun haluaa. 

Vierailija
144/693 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. 

"Nyt on vähän huono hetki sitoutua, etsin itseäni ja silleen. Eikö meillä ole ihan mukavaa näin vapaasti?"

Pistän poikki, koska itse olisin ollut kiinnostunut ihan vakavassa mielessä ja käsittänyt, että mieskin olisi. Muutaman kuukauden kuluttua mies viestittää:

"Oon ajatellut sinua koko ajan, voitaisiinko tavata." "Se oli sellaista sekavaa aikaa ja itseni etsimistä. Olin tosi ihastunut sinuun, mutta sitten siihen tuli sellainen toinen kiinnostava nainen ja siksi en voinut sun kanssa seurustella. Yritettiin sen kanssa, mutta ei se sitten kuitenkaan ollut se oikea. Olen tässä nyt miettinyt, että sinä tunnut oikealta ja sinun kanssasi tahdon yrittää nyt ihan oikeaa suhdetta."

Uskooko miehet noihin juttuihinsa ihan oikeasti.

Mulle on käynyt näin pariinkin kertaan :D Toisella kerralla mies jopa kävi tekaisemassa lapsen uuden naisen kanssa, vain erotakseen tästä samoin tein :D Sitten viestiä tulemaan minulle että mikäs meidät silloin erottikaan, kun ei ollut mitään syytä kait?  No olisikos se ollut se ettei susta enää kuulunut mitään kun löysit tämän lapsesi äidin? :D :D Että kai ne uskoo!

Vierailija
145/693 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos profiilisi on kirjoitusasultaan aloitusta vastaavaa en yhtään ihmettele ettei ne ihan huippu tyypit ota sinuun yhteyttä. Olet ns heikompi tasoinen nainen, jolla voi hetken pitää kivaa.

Juuri näin. Itse pyyhin elimeni tällaisten mimmien pehmoleluihin aktin jälkeen ja häippäisen jääkaapin rohmuttuani. Sinne jääköön vollottamaan, kun oktsitosiinia ei enää heru. En välitä kuin omasta hedoniastani.

🤢

Tässä tapauksessa heikompitasoinen olet kyllä sinä eikä naisparka, oli hän millainen tahansa.

Elimenpyyhkimisstrategia ei tieteellisten tutkimusten mukaan vaikuta miehen yhteisölle näkyvään tasoon.

Ainakaan yksikään nainen ei menetä sinussa yhtään mitään, ihan riippumatta siitä mikä on hänen "tasonsa" kenenkäkin mielestä.

Mutta tätäkin keskustelua lukiessa voin jälleen kerran todeta, että mitä ilmeisimmin olen väistänyt luodin kun olen elänyt koko elämäni ilman intiimejä suhteita. Jos kerran tämä mitä täältä saa lukea on niiden päällisin puoli asiallistenkin miesten todellista persoonaa.

En ole irl törmännyt tälläisiin palstapelleihin, kuin täällä pyörii. Näiden miesten "tyttöystävä" löytyy kuvaruudusta talouspaperirullan vierestä, ei oikeasta elämästä.

Kyllä tämä(kin) palsta on saanut minut miettimään, että ovatko ne tosielämän aidolta kiintymykseltä ja rakkaudelta vaikuttavat tapauksetkin vain jotain esitystä miehiltä. Minulla ei ole ikinä ollut miestä enkä tässä iässä enää kuvittele sellaista löytävänikään, mutta jos olisin nuori nainen, niin kyllä minusta tuntuisi, että kannattaako miehen kanssa ryhtyä minkäänlaiseen suhteeseen vai onko parempi vain pysytellä mahdollisimman kaukana. Onhan tästä tänne kirjoittanutkin useampikin nuori nainen. Eivät aio edes yrittää suhdetta mieheen, sen vuoksi mitä ovat miesten kommenteista lukeneet.

146/693 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kuulu heidän tulevaisuuden suunnitelmiin, mutta käyt ns.hätävarana kunnes se oikea löytyy..

Eli olet valitettavasti se b-vaihtoehto. Tuuria matkaan kyllä sie vielä löydät se sulle sopivan jolle oot

maailman tärkein =)

Vierailija
147/693 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisten ei pidä tätä kertoa ja miksi naisten ei pidä pistää piuhoja poikki? 😳

Vela naisista on kova pula ja heille riittäisi vientiä.

Mulla on piuhat poikki mutta mä olen jo vanha akka.

Vierailija
148/693 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tästä tänne kirjoittanutkin useampikin nuori nainen. Eivät aio edes yrittää suhdetta mieheen, sen vuoksi mitä ovat miesten kommenteista lukeneet.

En anonyymien nettikirjoitusten pohjalta tekisi mitään tulkintoja ihmisistä. Tällä foorumilla niin moni trollaa ja vitsailee.

Vierailija
149/693 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks asia on varmaan. Ne ketkä lähettelee viestejä on vain yhden asian perässä and you know it what it is. 

Näissä valoissa se ettet välitä heistä ei heiltä tavallaan mitään pois. Oot vaan ainoastaan ton kolon takia heidän mielessä ja heidän mielessä on myös muiden kolot myös 

lol

Vierailija
150/693 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loputtomiin jatkuva tapailu, roikotus ja epävarmuudessa pito kertoo vain siitä että olet mukiinmenevä nainen, parempaa odotellessa. Ajankulua ja seksiä. Ja kuuluuhan se monen mielestä ikään kuin asiaan, että on joku parisuhteen tapainen, mitä ihmisetkin muuten sanovat.

Kas, aloituksessa mainittiinkin sitoutuminen jo muutaman kk päästä. Toki sen usein tietää nopeastikin jos todella kolahtaa, mutta monelle tuo on aikaista.

Muutamassa kuukaudessa kyllä pitäisi mielestäni kyllä tietää haluaako seurustella vai ei. Jos siis yeensä seurustelusuhde on toiveissa ylipäätään. Onko tullut tarpeeksi voimakkaita tunteita ja miellyttääkö toinen tarpeeksi. Tarkoitan itse muutamalla kuukaudella tässä (3),4-7 kk. Jos ei 7kk tapailun jälkeen tiedä tykkääkö toisesta tarpeeksi edes seurustelun aloittamisen verran, niin sitten ei kyllä taida tykätä. Tietty on poikkeuksia, mutta uskaltaisin väittää, että kyllä pääsääntöisesti on näin.

En tajuu mikä halu voisi olla voida halutessaan nuss*a ympäriinsä kuukausikaupalla, jos tapailukumppanisi on suhun oikeasti ihastunut, tai ite olet ihastunut. Kyllä ihmisiä pitäisi kunnioittaa sen verran ettei tahallaan tuollaisella loukkaa. Ja jos on itsekin oikeasti ihastunut, niin ei mielestäni pitäisi olla tarvetta sellaiseen. Nykyään ei mikään saisi tuntua missään?! Pitäisi olla cool, että ei tässä mitään, tapaillaan vaan ketä vaan sekaisin kaakausikaupalla. Ei minusta ainakaan sellaiseen ole. Enkä usko että on monesta muustakaan, varsinkaan niistä, joilla on toiveissa parisuhde.

Vierailija
151/693 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niin hyvätasoisia että he saavat naisia muualtakin?

Eiks surkimukset halua heti sitoutua?

Vierailija
152/693 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja parisuhteessa sellaisen naisen kanssa jonka onnistuin saamaan. Jos tarjolle tulisi parempi nainen, ottaisin heti hänet. 

Tämän takia naiset suosiikin leukalentäjäpankkiirimiljonäärikirurgeja. Pitää ottaa mies joka saisi muitakin naisia niin tietää että mies on VALINNUT sinut. "Kiltit" tyytyjämiehet on ihan karmaisevia parisuhteissa, kuten tuosta yllä olevastakin voi päätellä. Nimim. kokemusta on, nyt naimisissa pelimiehen kanssa ja onnellinen

Vierailija
153/693 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvaa miestä kiinnostaa aidosti perheen perustaminen, kodin sisustaminen, naisen sukulaisilla vierailu, omien menojen jättäminen, pariskuntaillalliset ja kaikenlainen statustekeminen, joita naiset haluavat tai kuvittelevat haluavansa, koska muutkin.

Pysyvään parisuhteeseen miesten kanssa pääsevät ne naiset, jotka kykenevät elämään rentoa arkea ilman minkään yleismaailmallisen parisuhdesuunnitelman seuraamista. Itsenäiset, rennot naiset, jotka näkevät miehen yksilönä ja uskaltavat olla yksilöitä itse.

Perhehaaveita ei kukaan fiksu tuo esiin suhteen alussa. Vai lähtisitkö naisena innolla suhteeseen miehen kanssa, joka kertoo etsivänsä äitiä tuleville lapsilleen sen sijaan, että etsii elämänkumppania? Siinä on riski, että et tule vastaamaan toisen rakentamaa kuvaa unelmaelämän mahdollistajasta.

Minua pelottaa mennä parisuhteeseen siksi koska pelkään että nainen haluaa lapsia ja vaikka nainen olisi vela niin sen mieli voi muuttua.

Itse en lapsia halua ja tiedän että mieleni ei tule muuttumaan koskaan.

Jos olet kolmekymppinen, niin hommaa vasektomia.

Miksi? Jos minä laittaisin piuhani poikki niin eikö sitten ne naiset halua lapsia kenen kanssa treffailen?

No ne tietää, että sinun kanssa ei kannata mitään perhehaaveita elätellä. Asia kannattaa kertoa mahdollisimman pian tapailun alussa.

Miksi naisten ei pidä tätä kertoa ja miksi naisten ei pidä pistää piuhoja poikki? 😳

Vela naisista on kova pula ja heille riittäisi vientiä.

No jos nainen haluaa lapsia tai ei tiedä sitä vielä varmaksi, niin miksi ihmeessä hän teettäisi sterilisaation? Lasten hankinta on iso asia, joten suunnitelmat sen suhteen kannattaa kertoa, jos on omasta puolesta varma. Muussa tapauksessa kummaltakin menee monta vuotta hukkaan, kun ero tulee juuri lapsisuunnitelmien vuoksi.

Vierailija
154/693 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajuu mikä halu voisi olla voida halutessaan nuss*a ympäriinsä kuukausikaupalla, jos tapailukumppanisi on suhun oikeasti ihastunut, tai ite olet ihastunut. Kyllä ihmisiä pitäisi kunnioittaa sen verran ettei tahallaan tuollaisella loukkaa. Ja jos on itsekin oikeasti ihastunut, niin ei mielestäni pitäisi olla tarvetta sellaiseen. Nykyään ei mikään saisi tuntua missään?! Pitäisi olla cool, että ei tässä mitään, tapaillaan vaan ketä vaan sekaisin kaakausikaupalla. Ei minusta ainakaan sellaiseen ole. Enkä usko että on monesta muustakaan, varsinkaan niistä, joilla on toiveissa parisuhde.

Minä olen sitä mieltä, että jos on vaikeaa valita ja kiinnostaa harrastaa seksiä muiden kanssa, niin ei ole ihastunut.

Vierailija
155/693 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. 

"Nyt on vähän huono hetki sitoutua, etsin itseäni ja silleen. Eikö meillä ole ihan mukavaa näin vapaasti?"

Pistän poikki, koska itse olisin ollut kiinnostunut ihan vakavassa mielessä ja käsittänyt, että mieskin olisi. Muutaman kuukauden kuluttua mies viestittää:

"Oon ajatellut sinua koko ajan, voitaisiinko tavata." "Se oli sellaista sekavaa aikaa ja itseni etsimistä. Olin tosi ihastunut sinuun, mutta sitten siihen tuli sellainen toinen kiinnostava nainen ja siksi en voinut sun kanssa seurustella. Yritettiin sen kanssa, mutta ei se sitten kuitenkaan ollut se oikea. Olen tässä nyt miettinyt, että sinä tunnut oikealta ja sinun kanssasi tahdon yrittää nyt ihan oikeaa suhdetta."

Uskooko miehet noihin juttuihinsa ihan oikeasti.

Miehet joutuu etenemään edelleen epärehellisesti ihan vaan saadakseen seksiä.

Vierailija
156/693 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oonko mä nyt huono ihminen kun en ole koskaan seurustellut? Miksi mun pitäis alkaa seurustelemaan?

Lokeroidun ikisinkkuihin ja olen kolmekymppinen mies.

Olen 23 vuotias mies ja naisilla on hirveä tarve pelastaa minut säälittävältä sinkkuelämältä. :D Kaikki on oikeasti hyvin. En ole katkeroitunut, sitoutumiskammoinen, jne. Miksi vielä tänäkin päivänä pitää puolustaa itseään, jos ei halua parisuhdetta, lapsia, omakotitaloa tai omistusasuntoa, jne...

Ja joo joo mieleni muuttuu ja minusta tulee yksinäinen ja katkera...elämässä ei ole sitä ennustettavuutta ja näinkin voi käydä, mutta murehditaan sitä sitten kun sen aika on.

Naurahdin. 23v miehenalku nyt ei ylipäätään voi vannoa vielä yhtään mitään :D Voi olla vielä15v helposti, ennen kuin alkaa kiinnostelemaan parisuhde ja ok-talo, sekä lapset. Tuon ikäinen ei todellakaan ole vielä suhteissaan katkera, kun on vasta aloittelemassa aikuiselämää :d

No mutta sitähän tuo lainaamasi kirjoittajakin sanoi: murehditaan sitä sitten kun sen aika on. 

Olen itse 48-vuotias mies, ja innolla odottelen, milloin alkaisi lapset ja omakotitalot kiinnostamaan. Minäkin olen ajatellut murehtia niitä sitten kun sen aika on, toistaiseksi on ollut oikein hyvä elämä ilmankin. 

Vierailija
157/693 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sitä mieltä, että jos on vaikeaa valita ja kiinnostaa harrastaa seksiä muiden kanssa, niin ei ole ihastunut.

Höpsistä. Mä olen ihastunut tälläkin hetkellä kolmeen naiseen, ja käyn köyrimässä kaikkia. He ei tiedä toisistaan, eikä tarvitsekaan tietää. 

Vierailija
158/693 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvaa miestä kiinnostaa aidosti perheen perustaminen, kodin sisustaminen, naisen sukulaisilla vierailu, omien menojen jättäminen, pariskuntaillalliset ja kaikenlainen statustekeminen, joita naiset haluavat tai kuvittelevat haluavansa, koska muutkin.

Pysyvään parisuhteeseen miesten kanssa pääsevät ne naiset, jotka kykenevät elämään rentoa arkea ilman minkään yleismaailmallisen parisuhdesuunnitelman seuraamista. Itsenäiset, rennot naiset, jotka näkevät miehen yksilönä ja uskaltavat olla yksilöitä itse.

Perhehaaveita ei kukaan fiksu tuo esiin suhteen alussa. Vai lähtisitkö naisena innolla suhteeseen miehen kanssa, joka kertoo etsivänsä äitiä tuleville lapsilleen sen sijaan, että etsii elämänkumppania? Siinä on riski, että et tule vastaamaan toisen rakentamaa kuvaa unelmaelämän mahdollistajasta.

Minua pelottaa mennä parisuhteeseen siksi koska pelkään että nainen haluaa lapsia ja vaikka nainen olisi vela niin sen mieli voi muuttua.

Itse en lapsia halua ja tiedän että mieleni ei tule muuttumaan koskaan.

Jos olet kolmekymppinen, niin hommaa vasektomia.

Miksi? Jos minä laittaisin piuhani poikki niin eikö sitten ne naiset halua lapsia kenen kanssa treffailen?

No ne tietää, että sinun kanssa ei kannata mitään perhehaaveita elätellä. Asia kannattaa kertoa mahdollisimman pian tapailun alussa.

Ei todellakaan kannata heti kertoa. Paljon paremmin pääsee pukille, kun naiset luulee saavansa siementä. Kokemusta on!

Vierailija
159/693 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi vakuuttunut trollin sukupuolestakaan, koska trollihan sanoo mitä vain ärsyttääkseen kuulijoita. 

Tämä.

Vierailija
160/693 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet haluaisivat käskyttävän pomon vapaa ajalle kun töissäkin saat toteuttaa muiden käskytystä ilman omaa tahtoa. Naiset vaativat aivan järkyttävän paljon ja takasin ei anna mitään ja muutenkin nainen lähtee heti jos kaikki ei ole täydellistä vain hänelle

Kannattaa tehdä heti suhteen alussa pelisäännöt selväksi. Molemmat hoitaa omat asiansa. Olen tässä viimeaikoina pitänyt kirjaa avunpyytäjistä ja 95% heistä on naisia. Kannattaa lopettaa se auttaminen tai laskuttaa ajasta. Kun erosin niin vasta tajusin, että kuinka paljon aikaa menee kaikkiin naisen vaatimiin asioihin. Ei ole sen arvoista missään tapauksessa.