Voiko joku mies kertoa miksi osa miehistä pysty sitoutumaan?
Sitoutumaan siis muutaman kuukauden kestäneen tapaamisen jälkeen. Halutaan pitää status tapailuna eikä seurustelua. Sitten kun en tätä itse hyväksy, laitan suhteen poikki. Menee kuukausia ja nämä miehet alkavat viedtitellä ja kertovat että ovat miettineet minua ja plaa plaa. En vastaa viesteihin. Jos minä kerta olin heille tärkeä, miksi eivät voineet sitoutua alunperin?
Kommentit (693)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja parisuhteessa sellaisen naisen kanssa jonka onnistuin saamaan. Jos tarjolle tulisi parempi nainen, ottaisin heti hänet.
Mitä nykyinen naisesi sinulle käytännössä merkitsee ?
Seksiä ?
Kodinhoitaja?
Statusta ?
Taloudellista tasapainoa ?
Lähinnä ensimmäistä, mutta myös kohdat 2 ja 3 pätee jossain määrin. Kalliiksi hän kyllä tulee, minä olen meillä ainoa tienaaja. Luulen että se onkin pääasiallinen syy miksi nainen on minun kanssani.
On minullakin ollut noita "tapailumiehiä", joiden kanssa en ole halunnut mitään sen vakavampaa. Kevyttä näkemistä ja hengailua silloin tällöin. Sitten, kun kolahtaa kunnolla, niin kyllä sitä aletaan jo hyvissä ajoin puhumaan suhteen etenemisestä ja tulevaisuudesta. Sen jälkeen omalla painollaan edetään saman katon alle, hankitaan koira ja lopulta hankitaan lapsia, mennään naimisiin ja otetaan se yhteinen talolaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvaa miestä kiinnostaa aidosti perheen perustaminen, kodin sisustaminen, naisen sukulaisilla vierailu, omien menojen jättäminen, pariskuntaillalliset ja kaikenlainen statustekeminen, joita naiset haluavat tai kuvittelevat haluavansa, koska muutkin.
Pysyvään parisuhteeseen miesten kanssa pääsevät ne naiset, jotka kykenevät elämään rentoa arkea ilman minkään yleismaailmallisen parisuhdesuunnitelman seuraamista. Itsenäiset, rennot naiset, jotka näkevät miehen yksilönä ja uskaltavat olla yksilöitä itse.
Perhehaaveita ei kukaan fiksu tuo esiin suhteen alussa. Vai lähtisitkö naisena innolla suhteeseen miehen kanssa, joka kertoo etsivänsä äitiä tuleville lapsilleen sen sijaan, että etsii elämänkumppania? Siinä on riski, että et tule vastaamaan toisen rakentamaa kuvaa unelmaelämän mahdollistajasta.
Minua pelottaa mennä parisuhteeseen siksi koska pelkään että nainen haluaa lapsia ja vaikka nainen olisi vela niin sen mieli voi muuttua.
Itse en lapsia halua ja tiedän että mieleni ei tule muuttumaan koskaan.Jos olet kolmekymppinen, niin hommaa vasektomia.
Miksi? Jos minä laittaisin piuhani poikki niin eikö sitten ne naiset halua lapsia kenen kanssa treffailen?
No ne tietää, että sinun kanssa ei kannata mitään perhehaaveita elätellä. Asia kannattaa kertoa mahdollisimman pian tapailun alussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Jos minä laittaisin piuhani poikki niin eikö sitten ne naiset halua lapsia kenen kanssa treffailen?
Ei tule vahinkoja.
Tämä. Jos on kerran varma, ettei halua lapsia, niin ilman muuta kannattaa teettää vasektomia. Onhan se sitten vakiintuneessa suhteessa mukavaa, kun ei tarvitse käyttää kumia, ja irtosuhteissakin poistaa ainakin raskausriskin, vaikka taudeilta pitääkin edelleen suojautua.
Miksi joku haluaa pilata elämänsä jollain sitoutumisilla. Nykymaailmassa ei kannata enää sitoutua kuin itseensä. Kaikki muu voi olla hetkessä ohi, työpaikka, suhde, kaverit, mikä vain.
Miksi altistaa itsensä jonkin toisen armoille, koska sinut voidaan hylätä ja talloa koska vain.
Sitoudu vain itseesi ja luota vain itseesi, oli asia mikä tahansa.
Voi olla suhteessa jonkun kanssa, mutta pidä toinen sopivan etäällä, äläkä anna luikerrella lonkeroillansa liian syvälle aivoihisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvaa miestä kiinnostaa aidosti perheen perustaminen, kodin sisustaminen, naisen sukulaisilla vierailu, omien menojen jättäminen, pariskuntaillalliset ja kaikenlainen statustekeminen, joita naiset haluavat tai kuvittelevat haluavansa, koska muutkin.
Pysyvään parisuhteeseen miesten kanssa pääsevät ne naiset, jotka kykenevät elämään rentoa arkea ilman minkään yleismaailmallisen parisuhdesuunnitelman seuraamista. Itsenäiset, rennot naiset, jotka näkevät miehen yksilönä ja uskaltavat olla yksilöitä itse.
Perhehaaveita ei kukaan fiksu tuo esiin suhteen alussa. Vai lähtisitkö naisena innolla suhteeseen miehen kanssa, joka kertoo etsivänsä äitiä tuleville lapsilleen sen sijaan, että etsii elämänkumppania? Siinä on riski, että et tule vastaamaan toisen rakentamaa kuvaa unelmaelämän mahdollistajasta.
Minua pelottaa mennä parisuhteeseen siksi koska pelkään että nainen haluaa lapsia ja vaikka nainen olisi vela niin sen mieli voi muuttua.
Itse en lapsia halua ja tiedän että mieleni ei tule muuttumaan koskaan.Jos olet kolmekymppinen, niin hommaa vasektomia.
No ne tietää, että sinun kanssa ei kannata mitään perhehaaveita elätellä. Asia kannattaa kertoa mahdollisimman pian tapailun alussa.
Miksi naisten ei pidä tätä kertoa ja miksi naisten ei pidä pistää piuhoja poikki? 😳
Vela naisista on kova pula ja heille riittäisi vientiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja parisuhteessa sellaisen naisen kanssa jonka onnistuin saamaan. Jos tarjolle tulisi parempi nainen, ottaisin heti hänet.
Seksiä ?
Kodinhoitaja?
Statusta ?
Taloudellista tasapainoa ?Lähinnä ensimmäistä, mutta myös kohdat 2 ja 3 pätee jossain määrin. Kalliiksi hän kyllä tulee, minä olen meillä ainoa tienaaja. Luulen että se onkin pääasiallinen syy miksi nainen on minun kanssani.
Eli teistä kumpikaan ei rakasta toista? Hieno elämä kummallakin. Turhaa ajanhaaskuuta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä ?
Kodinhoitaja?
Statusta ?
Taloudellista tasapainoa ?Lähinnä ensimmäistä, mutta myös kohdat 2 ja 3 pätee jossain määrin. Kalliiksi hän kyllä tulee, minä olen meillä ainoa tienaaja. Luulen että se onkin pääasiallinen syy miksi nainen on minun kanssani.
Eli teistä kumpikaan ei rakasta toista? Hieno elämä kummallakin. Turhaa ajanhaaskuuta!
Jos se heillä toimii, niin miksi ei? Kai tässä maassa saa järkiliitossakin olla jos tykkää. Rakkaus on muutenkin niin ailahtelevaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos profiilisi on kirjoitusasultaan aloitusta vastaavaa en yhtään ihmettele ettei ne ihan huippu tyypit ota sinuun yhteyttä. Olet ns heikompi tasoinen nainen, jolla voi hetken pitää kivaa.
Juuri näin. Itse pyyhin elimeni tällaisten mimmien pehmoleluihin aktin jälkeen ja häippäisen jääkaapin rohmuttuani. Sinne jääköön vollottamaan, kun oktsitosiinia ei enää heru. En välitä kuin omasta hedoniastani.
🤢
Tässä tapauksessa heikompitasoinen olet kyllä sinä eikä naisparka, oli hän millainen tahansa.
Elimenpyyhkimisstrategia ei tieteellisten tutkimusten mukaan vaikuta miehen yhteisölle näkyvään tasoon.
Ainakaan yksikään nainen ei menetä sinussa yhtään mitään, ihan riippumatta siitä mikä on hänen "tasonsa" kenenkäkin mielestä.
Mutta tätäkin keskustelua lukiessa voin jälleen kerran todeta, että mitä ilmeisimmin olen väistänyt luodin kun olen elänyt koko elämäni ilman intiimejä suhteita. Jos kerran tämä mitä täältä saa lukea on niiden päällisin puoli asiallistenkin miesten todellista persoonaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat sitoutua? Haluat itsekkyydessäsi etuoikeuden ihmiseen ja itsellesi mielenrauhan. Statuksen?
Kyllähän seurustelulla tietyllä lailla saa"etuoikeuden" toiseen ja antaa sen itseensä. Seurustelu tarkoittaa mielestäni sitä, että tykkää ja arvostaa toista niin paljon, että haluaa antaa toisilleen tämän etuoikeuden. Voi alkaa oikeasti jakaa elämää toisen kanssa syvemmällä tasolla, luottaa siihen että toinen välittää. ja on mahdollista myös suunnitella enemmän yhteistä tulevaa.
Nykyään taitaa olla tällainen välimuoto syntynyt, että halutaan tapailla tietyllä lailla jotenkin löyhästi sitoutuneesti? Että on sovittu ettei olla muitten kanssa, muttei myöskään seurustella. Mun mielestä tämä on hieman outo käsite, sillä ennen tuokin tarkoitti seurustelua. Mitä eroa on seurustelulla ja tapaululla "yksinoikeudella"?
Ja mitä tulee statukseen ja itsekkyyteen, niin jos ihminen on sellaisen perään, niin sitä se on seurusteli tai ei. Eli ei siis sinällään liity kyllä mielestäni seurusteluun tai sinkkuuteen, vaan lähinnä ihmisen luonteeseen.
Tapailussa ei suunnitella mitään yhteistä tulevaisuutta. Tapaillaan vaan niin kauan kun on mukavaa. Seurustelu on jo vakavampaa ja halutaan yhteinen tulevaisuus.
Käydään tyyliin kahvilla, syömässä tai elokuvissa yhdessä. Sängyssä ei kannata tapailla ketään.
Vierailija kirjoitti:
Itse en lapsia halua ja tiedän että mieleni ei tule muuttumaan koskaan.
Kannattaa käydä vasektomiassa, niin asia taputeltu.
Minä ainakin tykkään sitomisleikeistä. Mitä julmempia, sen kiihottavampia. Soitatko minulle, ap?
M35
Tietenkin voin miehenä kertoa miten kaikki miehet toimivat, koska kaikki miehet ovat samanlaisia. Voin kuitenkin osoittaa kertomukseni vain yhdelle erityiselle naiselle, koska kaikki naiset ovat lumihiutaleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos profiilisi on kirjoitusasultaan aloitusta vastaavaa en yhtään ihmettele ettei ne ihan huippu tyypit ota sinuun yhteyttä. Olet ns heikompi tasoinen nainen, jolla voi hetken pitää kivaa.
Juuri näin. Itse pyyhin elimeni tällaisten mimmien pehmoleluihin aktin jälkeen ja häippäisen jääkaapin rohmuttuani. Sinne jääköön vollottamaan, kun oktsitosiinia ei enää heru. En välitä kuin omasta hedoniastani.
🤢
Tässä tapauksessa heikompitasoinen olet kyllä sinä eikä naisparka, oli hän millainen tahansa.
Elimenpyyhkimisstrategia ei tieteellisten tutkimusten mukaan vaikuta miehen yhteisölle näkyvään tasoon.
Ainakaan yksikään nainen ei menetä sinussa yhtään mitään, ihan riippumatta siitä mikä on hänen "tasonsa" kenenkäkin mielestä.
Mutta tätäkin keskustelua lukiessa voin jälleen kerran todeta, että mitä ilmeisimmin olen väistänyt luodin kun olen elänyt koko elämäni ilman intiimejä suhteita. Jos kerran tämä mitä täältä saa lukea on niiden päällisin puoli asiallistenkin miesten todellista persoonaa.
En ole irl törmännyt tälläisiin palstapelleihin, kuin täällä pyörii. Näiden miesten "tyttöystävä" löytyy kuvaruudusta talouspaperirullan vierestä, ei oikeasta elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin voin miehenä kertoa miten kaikki miehet toimivat, koska kaikki miehet ovat samanlaisia. Voin kuitenkin osoittaa kertomukseni vain yhdelle erityiselle naiselle, koska kaikki naiset ovat lumihiutaleita.
😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonko mä nyt huono ihminen kun en ole koskaan seurustellut? Miksi mun pitäis alkaa seurustelemaan?
Lokeroidun ikisinkkuihin ja olen kolmekymppinen mies.Olen 23 vuotias mies ja naisilla on hirveä tarve pelastaa minut säälittävältä sinkkuelämältä. :D Kaikki on oikeasti hyvin. En ole katkeroitunut, sitoutumiskammoinen, jne. Miksi vielä tänäkin päivänä pitää puolustaa itseään, jos ei halua parisuhdetta, lapsia, omakotitaloa tai omistusasuntoa, jne...
Ja joo joo mieleni muuttuu ja minusta tulee yksinäinen ja katkera...elämässä ei ole sitä ennustettavuutta ja näinkin voi käydä, mutta murehditaan sitä sitten kun sen aika on.
Naurahdin. 23v miehenalku nyt ei ylipäätään voi vannoa vielä yhtään mitään :D Voi olla vielä15v helposti, ennen kuin alkaa kiinnostelemaan parisuhde ja ok-talo, sekä lapset. Tuon ikäinen ei todellakaan ole vielä suhteissaan katkera, kun on vasta aloittelemassa aikuiselämää :d
Vierailija kirjoitti:
En ole irl törmännyt tälläisiin palstapelleihin, kuin täällä pyörii. Näiden miesten "tyttöystävä" löytyy kuvaruudusta talouspaperirullan vierestä, ei oikeasta elämästä.
En olisi vakuuttunut trollin sukupuolestakaan, koska trollihan sanoo mitä vain ärsyttääkseen kuulijoita.
Joo.
"Nyt on vähän huono hetki sitoutua, etsin itseäni ja silleen. Eikö meillä ole ihan mukavaa näin vapaasti?"
Pistän poikki, koska itse olisin ollut kiinnostunut ihan vakavassa mielessä ja käsittänyt, että mieskin olisi. Muutaman kuukauden kuluttua mies viestittää:
"Oon ajatellut sinua koko ajan, voitaisiinko tavata." "Se oli sellaista sekavaa aikaa ja itseni etsimistä. Olin tosi ihastunut sinuun, mutta sitten siihen tuli sellainen toinen kiinnostava nainen ja siksi en voinut sun kanssa seurustella. Yritettiin sen kanssa, mutta ei se sitten kuitenkaan ollut se oikea. Olen tässä nyt miettinyt, että sinä tunnut oikealta ja sinun kanssasi tahdon yrittää nyt ihan oikeaa suhdetta."
Uskooko miehet noihin juttuihinsa ihan oikeasti.
Ei tule vahinkoja.