Voiko joku mies kertoa miksi osa miehistä pysty sitoutumaan?
Sitoutumaan siis muutaman kuukauden kestäneen tapaamisen jälkeen. Halutaan pitää status tapailuna eikä seurustelua. Sitten kun en tätä itse hyväksy, laitan suhteen poikki. Menee kuukausia ja nämä miehet alkavat viedtitellä ja kertovat että ovat miettineet minua ja plaa plaa. En vastaa viesteihin. Jos minä kerta olin heille tärkeä, miksi eivät voineet sitoutua alunperin?
Kommentit (693)
Vaihtoehtoja voi olla kaksi:
- Sitoutuminen pelottaa.
- Sitoutuminen tarkoittaisi sitä, ettei enää saisi vapaasti yrittää iskeä muita naisia.
Toki jokin marginaalisempikin syy saattaa olla, mutta se yleensä tuodaan esiin (muutto toiseen maahan, terminaalivaiheen sairaus, muu iso ongelma).
Samat jutut kuin sitoutumiskammoisilla naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Eihän otsikosta saa mitään selvää.
Sori, kirjoitin puhelimella nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kiire? Olitko pakkaamassa kamojasi kun laitoit homman poikki vai mikä motiivi ketjulle?
Samasta syystä kuin sitoutumiskammoisilla naisilla.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kiire? Olitko pakkaamassa kamojasi kun laitoit homman poikki vai mikä motiivi ketjulle?
Länkyti länkyti
Joo miesten pitäisi vain sanoa, että joo seurustellaan ja elää kuin ennenkin sitten. Vai oletko yhteen muuttamassa samantien?
Lapsuudenkodin esimerkki. Perheitä, joissa on nainen on ainoa huoltaja on paljon, päiväkodinhenkilökunta on naisia ja peruskoulussa tilanne on kuta kuinkin sama. Pojat viettävät suurimman osan valveilla olo ajastaan naisten kanssa ja heiltä puuttuu miehenmalli ja auktoriteetti jota kunnioittaa.
Miten se teidän tapaileminen muuttuisi, kun seurustellaan?
Vierailija kirjoitti:
Joo miesten pitäisi vain sanoa, että joo seurustellaan ja elää kuin ennenkin sitten. Vai oletko yhteen muuttamassa samantien?
No en ole. Minulla tulee tuosta monen kuukauden tapailusta arvoton olo. Tuntuu, että miehet odottaa jotain parempaa. En halua olla mikään paremman puutteessa -ihminen.
Sukupuolet ei enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen, eikä parisuhde ole enää mikään ihanne ja normi vaan suhteet voi olla mitä monimuotoisempia. Häviäjiä on ne, jotka vielä sen perinteisen parisuhteen haluaisi.
Mikä kiire naisilla on julkistaa omistus status mieheen? Some tykkäykset vai mikä kun kauhee kiire aina virallistaa kuinka nainen omistaa miehen. Parisuhde on ainoastaan naisen tahdon toteutusta varten, ei siinä ole miehellä mitään sananvaltaa kun kaikki tehdään niin kuin nainen haluaa
Miksi haluat sitoutua? Haluat itsekkyydessäsi etuoikeuden ihmiseen ja itsellesi mielenrauhan. Statuksen?
Vierailija kirjoitti:
Mikä kiire naisilla on julkistaa omistus status mieheen? Some tykkäykset vai mikä kun kauhee kiire aina virallistaa kuinka nainen omistaa miehen. Parisuhde on ainoastaan naisen tahdon toteutusta varten, ei siinä ole miehellä mitään sananvaltaa kun kaikki tehdään niin kuin nainen haluaa
Mulla tulee ainakin turvaton olo tapailusta. Miksi olla yhdessä jos ei voi katsoa yhdessä tulevaisuuteen?
Kun sai kerran, niin toiveissa on saada toisenkin kerran. Ei siinä muusta ole kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ole. Minulla tulee tuosta monen kuukauden tapailusta arvoton olo. Tuntuu, että miehet odottaa jotain parempaa. En halua olla mikään paremman puutteessa -ihminen.
No miksi et ole itsellesi parempaa seuraa? Miksi haet sitä miehiltä? Ehkä he aistivat sinun epätoivon.
No, jos profiilisi on kirjoitusasultaan aloitusta vastaavaa en yhtään ihmettele ettei ne ihan huippu tyypit ota sinuun yhteyttä. Olet ns heikompi tasoinen nainen, jolla voi hetken pitää kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee ainakin turvaton olo tapailusta. Miksi olla yhdessä jos ei voi katsoa yhdessä tulevaisuuteen?
Varmasti tulee, kun käytät toista ihmistä tulevaisuutesi rakennusmiehenä! Miksi kiirehtiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajankuluksi. Kuten yllä sanottiin parisuhde ei ole enää mikään normi vaan tapailla voi tavattoman monesta muustakin syistä. Voisit itsekin ottaa vastuuta jo ekoilla treffeillä ja kertoa miksi sinä tapailet.