Voiko joku mies kertoa miksi osa miehistä pysty sitoutumaan?
Sitoutumaan siis muutaman kuukauden kestäneen tapaamisen jälkeen. Halutaan pitää status tapailuna eikä seurustelua. Sitten kun en tätä itse hyväksy, laitan suhteen poikki. Menee kuukausia ja nämä miehet alkavat viedtitellä ja kertovat että ovat miettineet minua ja plaa plaa. En vastaa viesteihin. Jos minä kerta olin heille tärkeä, miksi eivät voineet sitoutua alunperin?
Kommentit (693)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on hyvä esimerkki miksi en itse sitoudu, yli 20 sivua jossa naiset vaativat mieheltä ja takaisin antaa ainoastaan luvan tehdä jatkossakin naiselle asioita. Naiset vaativat aivan järkyttävän paljon ja siittä ei saa mitää kiitosta, ainoastaan lisä vaatimukset koska "olen nainen ja minun kuuluu saada tekemättä itse mitään"
Hyvä. Ei kannatakaan alkaa parisuhteeseen jos ajattelee siitä noin.
Pakkohan se on ajatella noin, naiset tekevät asioita ainoastaan itselle josta voi mies hyötyä. Miehen pitää tehdä naiselle josta vain nainen hyötyy. Onhan se tässäkin ketjussa monta kertaa sanottu että miehen pitää viedä nainen milloin minnekkäkin mutta yksikään nainen ei sano vievänsä miestä jonnekin. Ihan jokainen haluaisi etuja itselleen mutta ainoastaan nainen voi vaatia mieheltä antamatta mitään takaisin
Kannattaa ottaa itselleen epäitsekäs nainen, mutta sellaiset lienevät harvinaisia sinkkunaisissa. Epäitsekkäälle naiselle henkisesti helpompi tarjota, kun jatkuvasti ei tule mieleen "yrittääköhän tuo nainen taas hyötyä minusta".
Eipä miehille kelpaa sellaiset naiset, jotka käyttävät aikansa ja rahansa muuhun kuin oman ulkonäön puunaamiseen. Sellaisille tälläkin palstalla vaan naureskellaan ja kerrotaan, miten ulkomailla naiset ovat niin naisellisia.
Palstamiehet ovat sanoneet moneen kertaan ettei naisen tarvitse käyttä ulkonäkönsä puunaamisen rahaa, vaan vaivaa.
Vaivaa sillä tavalla että perse olisi pyöreämpi kuin vatsa.
Naiset itse haluavat käyttää rahaa, koska herkuttelusta luopuminen ei hotsita.
No otetaan vaikka miesten vakiovaatimus eli pitkät hiukset. Minulla ei riitä rahat, aika eikä jaksaminen hoitaa hiuksia niin paljon, mitä ne pitkinä vaativat. Jos parilla on lapsia, niin mies voi helposti järjestää naiselle aikaa sen pyöreän perseen hankkimiseen. Mies hoitaa kodin ja lapset muutama iltana viikossa, niin nainen pääsee salille kyykkäämään.
Veikkaan, että 90% miehistä kyllä hoitaa kotiasioita pari kertaa viikossa sen aikaa, kun nainen on treenaamassa. Moni paljon useamminkin. Syöminen ja terveelliset elämäntavat on kuitenkin se enemmän vaikuttava asia.
Jos nyt jotkut puolipitkät hiukset edes olisi, niin ei kai niiden hoito mitään ylivoimaista voi olla?
Ei hoida. Miehet on ehkä kotona lasten kanssa, mutta naisen pitää tehdä ruuat valmiiksi ja sitten siivota jäljet, kun tulee takaisin. Sellaista miestä ei olekaan, joka tekee ihan kaiken, mitä pitää.
Kyllä nämä puolipitkiksi kasvaa, mutta itse en pidä päätä myöten liruna meneviä, latvasta hamppuuntuneita hiuksia kauniina. Mutta mitäpä minä miesten mielipiteistä tiedän.
Itse teen kotitöitä paljon mutta se ei kumppanille kelpaa joka puhuu sen jälkeen muille että en tee mitään. Tarkoitatko tuolla "tekee mitä pitää" juuri sitä ainoaa oikeaa tapaa tehdä asioita joka nyt vaan sattuu olemaan juuri se miten nainen on aina tehnyt ja siitä ei joustetaan?
Tekee mitä pitää. Mikä tuossa on epäselvää? Antaa lapsille iltapalan, siivoaa jäljet, hoitaa lasten iltatoimet ja laittaa lapset ajallaan nukkumaan. Jos lapset on saaneet illalla puuroa, sitä ei korvata suklaalla eikä hampaidenpesua jätetä välistä, kun iskää ei huvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on hyvä esimerkki miksi en itse sitoudu, yli 20 sivua jossa naiset vaativat mieheltä ja takaisin antaa ainoastaan luvan tehdä jatkossakin naiselle asioita. Naiset vaativat aivan järkyttävän paljon ja siittä ei saa mitää kiitosta, ainoastaan lisä vaatimukset koska "olen nainen ja minun kuuluu saada tekemättä itse mitään"
Pakkohan se on ajatella noin, naiset tekevät asioita ainoastaan itselle josta voi mies hyötyä. Miehen pitää tehdä naiselle josta vain nainen hyötyy. Onhan se tässäkin ketjussa monta kertaa sanottu että miehen pitää viedä nainen milloin minnekkäkin mutta yksikään nainen ei sano vievänsä miestä jonnekin. Ihan jokainen haluaisi etuja itselleen mutta ainoastaan nainen voi vaatia mieheltä antamatta mitään takaisin
Kannattaa ottaa itselleen epäitsekäs nainen, mutta sellaiset lienevät harvinaisia sinkkunaisissa. Epäitsekkäälle naiselle henkisesti helpompi tarjota, kun jatkuvasti ei tule mieleen "yrittääköhän tuo nainen taas hyötyä minusta".
Eipä miehille kelpaa sellaiset naiset, jotka käyttävät aikansa ja rahansa muuhun kuin oman ulkonäön puunaamiseen. Sellaisille tälläkin palstalla vaan naureskellaan ja kerrotaan, miten ulkomailla naiset ovat niin naisellisia.
Palstamiehet ovat sanoneet moneen kertaan ettei naisen tarvitse käyttä ulkonäkönsä puunaamisen rahaa, vaan vaivaa.
Vaivaa sillä tavalla että perse olisi pyöreämpi kuin vatsa.
Naiset itse haluavat käyttää rahaa, koska herkuttelusta luopuminen ei hotsita.
No otetaan vaikka miesten vakiovaatimus eli pitkät hiukset. Minulla ei riitä rahat, aika eikä jaksaminen hoitaa hiuksia niin paljon, mitä ne pitkinä vaativat. Jos parilla on lapsia, niin mies voi helposti järjestää naiselle aikaa sen pyöreän perseen hankkimiseen. Mies hoitaa kodin ja lapset muutama iltana viikossa, niin nainen pääsee salille kyykkäämään.
Mihin se aika menee?
Naisilla ei ole koskaan aikaa itsensä kunnossa pitämiseen, jos puhe on kuntosalista.
Jos puhe olisi kauneushoidosta tai shoppailusta (mieluiten siten että mies maksaa), aikaa olisikin.
Itse en tunne kuin pari naista, jotka käyvät kauneushoidoissa. Hieronta ei ole kauneushoitoa. Shoppailustakaan ei moni tuttavani tykkää yhtään, en minäkään. Miehet ei maksa vaimojensa shoppailuja, korkeintaan puolet ruokakauppaostoksista.
Miksi muuten tarvitaan salivuoro, omaa aikaa, kalliit jumppatrikoot ja sen päälle herkuttelua tai muuta palkitsemista?
Mulla on painot kotona. Se riittää.
Tässä ehkä törmätään siihen millaisia pääosa naisista on. Parisuhteessa kiinnostaa elintason nostaminen ja etenkin mukavuudet, ja sitten se pariskunnan sosiaalinen status ettei sukulaislapselle voi mitään parin kympin lahjaa ostaa vaan pitää ostaa se satkun ettei sukulaiset mieti että onko nuo köyhiä.
Naiset jotka vetää kotona sen painotreenin, lähtee miehen kanssa harrastamaan ja vähät välittää pikku sotkusta...ei sitten haluakaan parisuhdetta. Näiden naisten kanssa parisuhde voisi olla miehenkin kannalta hyvä diili.
Joo, totta kai nainen kokopäivätyön lisäksi hoitaa kodin ja lapset ja siinä imuroinnin sivussa huitaisee punttitreenit, jotta voi sitten lähteä miehen kanssa harrastamaan. Taatusti on miehelle hyvä diili, mutta onko naiselle? Ei taida olla.
Miksi siis valitatte ettei mies sitoudu
Hullukaan halua TUOLLAISEEN mieheen sitoutua. Kunnollisiakin on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä useimmiten alkaa kiinnostaa viinan kittaaminen, urheilun katselu ja pelaaminen, jos hyvää naista ei ole saatavilla.
Monelle alkaa naisesta huolimatta.
Silloin mies on joutunut tekemään liian isoja kompromisseja.
Oikein joutunut.
On se. Kova paikka. Kantaa omasta elämästä vastuu.
Se se on hurjaa. Ei se kun katsoo kymmenettä kertaa maanteiden pelastajaa tai kuningasrapupyytäjää. Mut pääseehän siinä sohvalla helpommalla. Ja on akkakin kenelle vi*tuilla omaa pahaa oloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteen plussat ja miinukset:
Miinukset:
- seksiä, harvemmin
- naisen ulkonäkö, huonompi (rakkauskilot, homssuisuus)
- naisen luonne, huonompi. Tapaillessa sai nähdä naisen kun tämä oli hauskimmillaan, parisuhteessa tulee ne kiukkukaudet ja muut mököttämiset
- enemmän kotitöitä, omassa kämpässä ei tarvinnut siivota jatkuvasti
- enemmän rahanmenoa jo yhteisten juhlien ja muun takia, kaikki ruuista lahjoihin piti toteuttaa kalliimmin pariskuntana
- enemmän mukavuuspainotteisia menoja joista nainen piti, vähemmän aktivitetteja joista miehenä pidän
- vähemmän kavereiden näkemistä, ja se aika ei korvautunut seksillä tai hauskanpidolla vaan lisätyöllä esimerkiksi kämpän tai juhlien eteen
- vähemmän ylimääräistä rahaa. Teoriassa olisi pitänyt olla enemmän, mutta koskaan ei ollut. Jonnekin rahat menivätPlussat:
-
Onhan siitä se (iso) hyöty, että naisystävä aktivoi sinut takaisin elämään. Muuten olisit syrjäytynyt ja sinnittelisit elämässä minimivaatimuksilla.
pl. muutamat komeat rentut, naista ei saa ennen kuin on aktivoitunut elämässä.
Eihän uusi nainen tiedä miehen historiaa. Suurin syrjäytyneistä miehistä pystyy tarvittaessa vähän aikaa olemaan aktiiviinen, mutta jos ei ole hyvää syytä olla aktiivinen pidempään, niin mies taantuu takaisin syrjäytymistilaan, koska se on vaivattomampaa.
Ai että syrjäytynyt mies tapaa naisen ja hankkii saman tien työpaikan, kaveripiirit ja harrastuksia ennen kuin nainen ehtii huomaamaan mitään?
En oikein usko.
Mitä! Etkö usko naisten ihmeitä tekevään parisuhteen voimaan?
Miksipä en uskoisi?
Mutta ei se syrjäytynyt mies pysty järjestämään päivässä/viikossa elämänsä sellaiseksi että pystyisi feikkaamaan "aktiivista". siitähän tuossa oli puhe.
Lahjakas alisuoriutuja saa sellaiset asiat kuten asunnon siivouksen, hankkii parhammat vaatteet, alkaa tehdä enemmän töitä ym. nopeasti kuntoon jos on tarjolla hyvä nainen. Muuten on vaikea motivoitua aktiiviseksi.
Voi herranjumala sentään, oikeesti miehen elämä on siis yhtä pskassa rypemistä, ellei tarjolla ole ”hyvää naista”? Mitä luuuuuuusereita!
Miehiä useimmiten alkaa kiinnostaa viinan kittaaminen, urheilun katselu ja pelaaminen, jos hyvää naista ei ole saatavilla.
Näin oon myös kuullut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteen plussat ja miinukset:
Miinukset:
- seksiä, harvemmin
- naisen ulkonäkö, huonompi (rakkauskilot, homssuisuus)
- naisen luonne, huonompi. Tapaillessa sai nähdä naisen kun tämä oli hauskimmillaan, parisuhteessa tulee ne kiukkukaudet ja muut mököttämiset
- enemmän kotitöitä, omassa kämpässä ei tarvinnut siivota jatkuvasti
- enemmän rahanmenoa jo yhteisten juhlien ja muun takia, kaikki ruuista lahjoihin piti toteuttaa kalliimmin pariskuntana
- enemmän mukavuuspainotteisia menoja joista nainen piti, vähemmän aktivitetteja joista miehenä pidän
- vähemmän kavereiden näkemistä, ja se aika ei korvautunut seksillä tai hauskanpidolla vaan lisätyöllä esimerkiksi kämpän tai juhlien eteen
- vähemmän ylimääräistä rahaa. Teoriassa olisi pitänyt olla enemmän, mutta koskaan ei ollut. Jonnekin rahat menivätPlussat:
-
Onhan siitä se (iso) hyöty, että naisystävä aktivoi sinut takaisin elämään. Muuten olisit syrjäytynyt ja sinnittelisit elämässä minimivaatimuksilla.
pl. muutamat komeat rentut, naista ei saa ennen kuin on aktivoitunut elämässä.
Eihän uusi nainen tiedä miehen historiaa. Suurin syrjäytyneistä miehistä pystyy tarvittaessa vähän aikaa olemaan aktiiviinen, mutta jos ei ole hyvää syytä olla aktiivinen pidempään, niin mies taantuu takaisin syrjäytymistilaan, koska se on vaivattomampaa.
Ai että syrjäytynyt mies tapaa naisen ja hankkii saman tien työpaikan, kaveripiirit ja harrastuksia ennen kuin nainen ehtii huomaamaan mitään?
En oikein usko.
Mitä! Etkö usko naisten ihmeitä tekevään parisuhteen voimaan?
Miksipä en uskoisi?
Mutta ei se syrjäytynyt mies pysty järjestämään päivässä/viikossa elämänsä sellaiseksi että pystyisi feikkaamaan "aktiivista". siitähän tuossa oli puhe.
Lahjakas alisuoriutuja saa sellaiset asiat kuten asunnon siivouksen, hankkii parhammat vaatteet, alkaa tehdä enemmän töitä ym. nopeasti kuntoon jos on tarjolla hyvä nainen. Muuten on vaikea motivoitua aktiiviseksi.
Voi herranjumala sentään, oikeesti miehen elämä on siis yhtä pskassa rypemistä, ellei tarjolla ole ”hyvää naista”? Mitä luuuuuuusereita!
Noinhan naiset väittävät. PItääkö se paikkansa? Ei tarvitse, mielikuva on tärkein.
Naisilla on jokin harhaluulo ettei mies pärjää yksinään. SIlti opiskeluaika ja itsenäisen elämän ensimmäiset kymmenen vuotta sujuvat oikein mallikkaasti.
Naiset nyt kuvittelevat olevansa jotenkin korvaamattomia joita ilman ei pärjää mutta todellisuus on että ainoa asia mihin mies naista nykyaikana tarvitsee on lisääntyminen kaiken muun pystyy hoitamaan itse. Ei kylläkään naisten määrittelemällä tavalla ja naisten ehdoilla mutta kuitenkin
Veikkaisin ettei mies vain ole riittävän kiinnostunut/rakastunut. Umpirakastunut mies kyllä sitoutuu. Kokemusta on momemmista.
N41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä vikaa oli urheilun katselemisessa ja pelaamisessa?
Se on kaikki pois naisen huomioimisesta ja palvelemisesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein joutunut.
Se se on hurjaa. Ei se kun katsoo kymmenettä kertaa maanteiden pelastajaa tai kuningasrapupyytäjää. Mut pääseehän siinä sohvalla helpommalla. Ja on akkakin kenelle vi*tuilla omaa pahaa oloa.Toisessa vaakakupissa miehellä oma aika ja että voi tehdä mitä haluaa. Toisessa vaakakupissa on kuinka paljon on valmis tekemään asioista, jotta nainen on tyytyväinen. Tähän vaikuttaa kuinka hyvä nainen on.
Aika paljon kertoo se että urheilun katsominen ja pelaaminen on naisten silmissä luuseritouhua.
Ja sitten kysellään miksei parisuhde kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein joutunut.
Se se on hurjaa. Ei se kun katsoo kymmenettä kertaa maanteiden pelastajaa tai kuningasrapupyytäjää. Mut pääseehän siinä sohvalla helpommalla. Ja on akkakin kenelle vi*tuilla omaa pahaa oloa.Toisessa vaakakupissa miehellä oma aika ja että voi tehdä mitä haluaa. Toisessa vaakakupissa on kuinka paljon on valmis tekemään asioista, jotta nainen on tyytyväinen. Tähän vaikuttaa kuinka hyvä nainen on.
Ihmetyttää tuo käsite ”hyvä nainen”. Mitä ihmettä se tarkoittaa? Ymmärrän kyllä hyvän parisuhteen, että kemiat pelaa ja arvot ovat balanssissa. Mutta että miehen pitää saada ”hyvä nainen”, ennen kuin elämä on mallillaan? Omituista…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä muistan tästä ketjusta miesten kommentteja, joiden mukaan miehet ei halua matkoille, ravintolaan, sukulaisten kissanristiäisiin tai yhtään minnekään. Sen lisäksi iso ongelma tuntui olevan se, että naiset mielellään haluaisivat miehen mukaan noihin.
heh... ongelma on noissa se että nainen pyrkii päättämään matkakohteen, ravintolan ja sukulointikin osuu päällekäin sattumalta just sinne mihin mies on 6kk aikaisemmin saanut sovittua menonsa kavereiden kanssa.
Mistä syystä se mies ei heti puukattuaan poikien kanssa menoa kirjannut sitä yhteiseen kalenteriin eli kertonut siitä mammalle kotona?
Tietysti se on kerrottu. Eihän mamma muuten osaisi kolme viikkoa aikaisemmin buukata siihen vierailua.
Käykö sinulle useinkin noin, että vaimo järjestää jonkun sukulaisreissun just sinun kaveritapaamisen päälle?
Sattumalta näin on käynyt useamman kerran. Samaten moni on sitten perunut tulonsa vedoten "parisuhdekiireisiin".
Etkö ole kertaakaan sanonut vaimollesi, että olet sanonut hänelle ettei tuo viikonloppu sovi sinulle? Kiinnostaisi kuulla enemmänkin sinun ja kavereittesi parisuhteista, sen verran erikoisia ne tuntuvat olevan.
Ikävä kyllä Suomalaiset naiset on niin itsekeskeisiä että jos mies ei tee niin kuin nainen haluaa riita ja sota on varma joka kestää niin kauan että nainen saa tahtonsa läpi
Haistappa yleistävä, naisia vihaava palstasika paska.
"Vihalla ansaitset ainoastaa vihaa takaisin" En vihaa kaikkia naisia, ainoastaan sinun kaltaisia katkeria vihaajia
30 sivua keskustelua ja vieläkään yksikään nainen ei ole kyennyt selittämään miten mies hyötyy parisuhteesta jos tapailusuhdekin on saatavilla.
Miksiköhän muuten nämä naisettomat miehet saa niin paljon huomiota kun mitä ilmeisimmin suurin osa miehistä ovat pariutuneet?
Antaapa heidän olla. Tämän keskustelun jälkeen ei liene epäselvää miksi ovat sinkkuja ja syystäkin saavat olla.
Vierailija kirjoitti:
30 sivua keskustelua ja vieläkään yksikään nainen ei ole kyennyt selittämään miten mies hyötyy parisuhteesta jos tapailusuhdekin on saatavilla.
Tämä.
On kuultu mitä naiset haluavat (ja se onkin pitkä lista) ja kuinka miehet ovat luusereita kun eivät tarjoa naiselle kaikkea mitä tämä haluaa.
Mutta mitä parisuhde tarjoaa miehelle?
Joku selitteli kodin siisteydestä, mutta kotityöthän menee 50-50 ja nainen päättää mikä määrä siivoamista on tarpeeksi. Se on negatiivinen asia miehen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein joutunut.
Ihmetyttää tuo käsite ”hyvä nainen”. Mitä ihmettä se tarkoittaa? Ymmärrän kyllä hyvän parisuhteen, että kemiat pelaa ja arvot ovat balanssissa. Mutta että miehen pitää saada ”hyvä nainen”, ennen kuin elämä on mallillaan? Omituista…
Suurin osa miehistä joutuu tyytymään naiseen, joka on mahdollista saada tai muuten jää kokonaan ilman. Hyvä nainen on sellainen, jonka mies oikeasti haluaa. Läheskään kaikki miehet eivät saa sellaista naista, jonka haluaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän muuten nämä naisettomat miehet saa niin paljon huomiota kun mitä ilmeisimmin suurin osa miehistä ovat pariutuneet?
Antaapa heidän olla. Tämän keskustelun jälkeen ei liene epäselvää miksi ovat sinkkuja ja syystäkin saavat olla.
Miesten haluttomuus sitoutua on todellinen ongelma 35+ ikäluokassa.
Nuorilla lähinnä suosittujen kavereiden haluttomuus sitoutua. Vanhempana melko tavallisetkin miehet välttelevät sitoutumista, kun on kokemusta avioliitosta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä huomio. Lienee naisten turvallisuushakuisuutta koko parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon kertoo se että urheilun katsominen ja pelaaminen on naisten silmissä luuseritouhua.
Ja sitten kysellään miksei parisuhde kiinnosta?
Tiputit (tarkoituksella?) pois viinan kittaamisen. Se yhdistettynä jatkuvaan urheilun tollottamiseen ja pelaamiseen ei kyllä ole kuuminta hottia naisten silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä muistan tästä ketjusta miesten kommentteja, joiden mukaan miehet ei halua matkoille, ravintolaan, sukulaisten kissanristiäisiin tai yhtään minnekään. Sen lisäksi iso ongelma tuntui olevan se, että naiset mielellään haluaisivat miehen mukaan noihin.
heh... ongelma on noissa se että nainen pyrkii päättämään matkakohteen, ravintolan ja sukulointikin osuu päällekäin sattumalta just sinne mihin mies on 6kk aikaisemmin saanut sovittua menonsa kavereiden kanssa.
Mistä syystä se mies ei heti puukattuaan poikien kanssa menoa kirjannut sitä yhteiseen kalenteriin eli kertonut siitä mammalle kotona?
Tietysti se on kerrottu. Eihän mamma muuten osaisi kolme viikkoa aikaisemmin buukata siihen vierailua.
Käykö sinulle useinkin noin, että vaimo järjestää jonkun sukulaisreissun just sinun kaveritapaamisen päälle?
Sattumalta näin on käynyt useamman kerran. Samaten moni on sitten perunut tulonsa vedoten "parisuhdekiireisiin".
Etkö ole kertaakaan sanonut vaimollesi, että olet sanonut hänelle ettei tuo viikonloppu sovi sinulle? Kiinnostaisi kuulla enemmänkin sinun ja kavereittesi parisuhteista, sen verran erikoisia ne tuntuvat olevan.
Ikävä kyllä Suomalaiset naiset on niin itsekeskeisiä että jos mies ei tee niin kuin nainen haluaa riita ja sota on varma joka kestää niin kauan että nainen saa tahtonsa läpi
Haistappa yleistävä, naisia vihaava palstasika paska.
"Vihalla ansaitset ainoastaa vihaa takaisin" En vihaa kaikkia naisia, ainoastaan sinun kaltaisia katkeria vihaajia
Kiitos, sitä samaa sinne. 😘
Nyt meillä on fiksu mies asialla tässä. Tällaista kannattaa tapailla epäitsekkään pyyteettömästi, saa kaunista kohtelua osakseen.
Ei kun ai niin, tämähän olikin jo parisuhteessa sen tyrannisoivan pirtihirmun kanssa.