Voiko joku mies kertoa miksi osa miehistä pysty sitoutumaan?
Sitoutumaan siis muutaman kuukauden kestäneen tapaamisen jälkeen. Halutaan pitää status tapailuna eikä seurustelua. Sitten kun en tätä itse hyväksy, laitan suhteen poikki. Menee kuukausia ja nämä miehet alkavat viedtitellä ja kertovat että ovat miettineet minua ja plaa plaa. En vastaa viesteihin. Jos minä kerta olin heille tärkeä, miksi eivät voineet sitoutua alunperin?
Kommentit (693)
Vierailija kirjoitti:
Miehenä en koe tarpeelliseksi sitoutua täysillä naiseen joka itse panostaa vain puoliksi.
Kuink apanostat tapailun aikana miehiin? Miksi meidän pitäisi haluta juuri Sinut? Kuinka erotut eduksesi satojen muiden naisten joukosta?
Sivusta, mutta ap ei kai ole mitenkään panostamassa ”teihin miehiin” kollektiivina vaan nimenomaan haluaisi keskittyä siihen yhteen. Käsittääkseni hän ei ole ilmaissut mitään kiinnostusta sinuun tai ”teihin”, kuten itse itseäsi tituleeraat, joten voit mainiosti jatkaa valkkaamista niiden satojen muiden joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saa seksiä edes kohtuullisesti niin ei ole mitään syytä sitoutua naiseen. Yleensä ne ongelmat alkaa paljastua vasta sitoutumisen jälkeen. On kontrollifriikkejä, pihtareita ja riitelijöitä. Naiset on oikeasti usein monella tavalla vaikeita.
Saako tuolla strategialla pidettyä sitä samaa naista kovinkin pitkään?
Miksi joku haluaisi pitää naista kovin pitkään?
Onhan siinä isompi vaiva, kun haluaa seksiä seuraavan kerran?
Siihen riittää välillä oma käsikin. Ei naiset nyt niin erikoisia ole.
Voit itse miettiä onko miehen muna sen arvoista jos mies on väkivaltainen, kontrolloiva hullu joka vaatii että koti rakennetaan hänen, ja vain hänen ehdoillaan mutta sinun rahoillasi. Sitten se sama mies säännöstelee koska antaa sulle munaa. Jos ei ole viikko sujunut kuten hän haluaa niin kylmää kylkeä on tarjolla. Sitten kun ihmettelet asiaa hän voi todeta että sä oot niin huono panemaan, vaikka todellisuudessa ongelma oli siinä että verho oli vinossa.
Mieti tarkkaan haluaisitko tuollaista miestä.
Miksi miehet haluaisivat naisen?
Siksi, että normaalit naiset eivät ole tuollaisia, mitä kuvailit. Normaalit naiset tuovat miehen elämään lisäarvoa, eivät suinkaan vähennä sitä. On miehiä, jotka arvostavat kumppanuutta ja asioiden jakamista sekä tietävät myös sen, että seksi tuntuu paljon paremmalta silloin, kun siinä on myös tunteet mukana.
Normaali: tavanomainen, yleinen.
Valitettavasti normaalit naiset ovat juuri tuollaisia.
Luulen, että sinulla ei ole kokemusta normaaleista naisista. Et itsekään kuulosta normaalilta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Jos minä laittaisin piuhani poikki niin eikö sitten ne naiset halua lapsia kenen kanssa treffailen?
Ei tule vahinkoja.
Tämä. Jos on kerran varma, ettei halua lapsia, niin ilman muuta kannattaa teettää vasektomia. Onhan se sitten vakiintuneessa suhteessa mukavaa, kun ei tarvitse käyttää kumia, ja irtosuhteissakin poistaa ainakin raskausriskin, vaikka taudeilta pitääkin edelleen suojautua.
No ei todellakaan kannata. Kyllä vasektomiassa on isommat riskit elämänlaadun huonontumiseen kuin vaikka koronarokotteessa. Tulisipa miehille joku järkevä vaihtoehto, siitä vasalgelistäkään ei tainnut sitten tulla mitään.
Ei ole. Tiesitkö että vasektomia on nykyään todella yleinen toimenpide? Miehiä leikataan jo enemmän kuin naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Jos minä laittaisin piuhani poikki niin eikö sitten ne naiset halua lapsia kenen kanssa treffailen?
Ei tule vahinkoja.
Tämä. Jos on kerran varma, ettei halua lapsia, niin ilman muuta kannattaa teettää vasektomia. Onhan se sitten vakiintuneessa suhteessa mukavaa, kun ei tarvitse käyttää kumia, ja irtosuhteissakin poistaa ainakin raskausriskin, vaikka taudeilta pitääkin edelleen suojautua.
No ei todellakaan kannata. Kyllä vasektomiassa on isommat riskit elämänlaadun huonontumiseen kuin vaikka koronarokotteessa. Tulisipa miehille joku järkevä vaihtoehto, siitä vasalgelistäkään ei tainnut sitten tulla mitään.
Kyllä kannattaa laittaa piuhat poikki jos ei aidosti lapsia halua. Riskit on mitättömät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos profiilisi on kirjoitusasultaan aloitusta vastaavaa en yhtään ihmettele ettei ne ihan huippu tyypit ota sinuun yhteyttä. Olet ns heikompi tasoinen nainen, jolla voi hetken pitää kivaa.
Juuri näin. Itse pyyhin elimeni tällaisten mimmien pehmoleluihin aktin jälkeen ja häippäisen jääkaapin rohmuttuani. Sinne jääköön vollottamaan, kun oktsitosiinia ei enää heru. En välitä kuin omasta hedoniastani.
🤢
Tässä tapauksessa heikompitasoinen olet kyllä sinä eikä naisparka, oli hän millainen tahansa.
Elimenpyyhkimisstrategia ei tieteellisten tutkimusten mukaan vaikuta miehen yhteisölle näkyvään tasoon.
Ainakaan yksikään nainen ei menetä sinussa yhtään mitään, ihan riippumatta siitä mikä on hänen "tasonsa" kenenkäkin mielestä.
Mutta tätäkin keskustelua lukiessa voin jälleen kerran todeta, että mitä ilmeisimmin olen väistänyt luodin kun olen elänyt koko elämäni ilman intiimejä suhteita. Jos kerran tämä mitä täältä saa lukea on niiden päällisin puoli asiallistenkin miesten todellista persoonaa.
En ole irl törmännyt tälläisiin palstapelleihin, kuin täällä pyörii. Näiden miesten "tyttöystävä" löytyy kuvaruudusta talouspaperirullan vierestä, ei oikeasta elämästä.
Kyllä tämä(kin) palsta on saanut minut miettimään, että ovatko ne tosielämän aidolta kiintymykseltä ja rakkaudelta vaikuttavat tapauksetkin vain jotain esitystä miehiltä. Minulla ei ole ikinä ollut miestä enkä tässä iässä enää kuvittele sellaista löytävänikään, mutta jos olisin nuori nainen, niin kyllä minusta tuntuisi, että kannattaako miehen kanssa ryhtyä minkäänlaiseen suhteeseen vai onko parempi vain pysytellä mahdollisimman kaukana. Onhan tästä tänne kirjoittanutkin useampikin nuori nainen. Eivät aio edes yrittää suhdetta mieheen, sen vuoksi mitä ovat miesten kommenteista lukeneet.
Tunnen paljonkin nuoria ihmisiä, ja heillä on ihan normaalit hyvinvoivat parisuhteet. Kukaan heistä ei kyllä vietä aikaansa lueskelemalla sontaa typerillä keskustelupalstoilla, että se ehkä heitä sitten yhdistää.
Ikään kuin ihmiset koskaan paljastaisivat, että he lukevat aktiivisesti av:tä tai yl:ää.
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolet ei enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen, eikä parisuhde ole enää mikään ihanne ja normi vaan suhteet voi olla mitä monimuotoisempia. Häviäjiä on ne, jotka vielä sen perinteisen parisuhteen haluaisi.
Ei liity aapeehen, mutta kun miehet tietävät että esimerkiksi seksi vähenee aika suurella todennäköisyydellä kun suhde etenee ja vakiintuu. Seksipalstalla monta ketjua aiheesta, ja se yleisin vastaantulo ainakin tällä palstalla on, että niin se menee ja get over it.
Mutta kun miehet aika usein yhdistävät läheisyden ja seksin, ja jotkut vielä haluavat näitä sen oman rakkaansa kanssa.
Niin kuka haluaa jatkaa suhdetta kovin pitkälle, jos siitä on kuitenkin seurauksena se turhautuminen ja kaikenlaisten pelien pelaaminen?
Ap:lle, anna niille niin paljon kuin haluavat, jos ne sillä vakiintuisivat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat sitoutua? Haluat itsekkyydessäsi etuoikeuden ihmiseen ja itsellesi mielenrauhan. Statuksen?
Niinno… miksi haluan sitoutua. Haluan turvallisen kumppanin. Olen jo väsynyt ja tarpeeksi nähnyt itsekseni. On paljon jaettavaa. En tarvitse enää vain omaa tilaa.
Veikkaan, aapee, että ne miehet jotka eivät halua sitoutua, ovat vielä menovaiheessa. Jossain vaiheessahan se useimmille tulee, se tunne, että tätä lajia riittää ja haluaa sitoutua.
Sehän on kasvuprosessi.
Ei kaikilla tule sillä samalla kellonlyömällä.
Ja jotkut jopa harkitsee asiat itsekseen ja pohtii. Jokainen kypsyys kuitenkin oman tahtiin.
Siitä ei kannata loukkaantua tai ottaa itseensä, että missä vaiheessa kukin on.
Kyllähän saa tutustua ja seurustella, niissä me opitaan elämää.
Ja ne on elämää.
Oltu naimisissa 11 vuotta. Ei me ”suunnitella tulevaisuutta” sen pidemmälle, kuin koskaan aikaisemminkaan. Ei se yhdessä olo tosiasiassa muutu statuksen myötä. Se perustuu vapaaehtoisuuteen. Tosiasiassa kumpikin voi puuhata aika paljon toisen selän takana - jos haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Siitä on tutkimuksiakin tehty, että nainen , joka elää yksin , pärjää yksinelävää miestä paremmin. Nainen, vanhetessaankin, käy kulttuuririennoissa, liikkuu harrasteryhmissä, tapaa ystäviään, syö terveellisemmin. Yksinelävä mies , useimmin kuin nainen, kaventaa elinpiiriään ja huonontaa elintapojaan. Eli miehelle itseasiassa olisi eduksi olla parisuhteessa, nainen pärjää kyllä itsellisenäkin.
Tässä valossa on jotenkin ihmeellistä se, että nimenomaan naiset haluavat parisuhteen ja miehet pelkkää seksiä, vaikka heidän elämänsä olisi parempaa juuri toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos profiilisi on kirjoitusasultaan aloitusta vastaavaa en yhtään ihmettele ettei ne ihan huippu tyypit ota sinuun yhteyttä. Olet ns heikompi tasoinen nainen, jolla voi hetken pitää kivaa.
Juuri näin. Itse pyyhin elimeni tällaisten mimmien pehmoleluihin aktin jälkeen ja häippäisen jääkaapin rohmuttuani. Sinne jääköön vollottamaan, kun oktsitosiinia ei enää heru. En välitä kuin omasta hedoniastani.
🤢
Tässä tapauksessa heikompitasoinen olet kyllä sinä eikä naisparka, oli hän millainen tahansa.
Elimenpyyhkimisstrategia ei tieteellisten tutkimusten mukaan vaikuta miehen yhteisölle näkyvään tasoon.
Ainakaan yksikään nainen ei menetä sinussa yhtään mitään, ihan riippumatta siitä mikä on hänen "tasonsa" kenenkäkin mielestä.
Mutta tätäkin keskustelua lukiessa voin jälleen kerran todeta, että mitä ilmeisimmin olen väistänyt luodin kun olen elänyt koko elämäni ilman intiimejä suhteita. Jos kerran tämä mitä täältä saa lukea on niiden päällisin puoli asiallistenkin miesten todellista persoonaa.
En ole irl törmännyt tälläisiin palstapelleihin, kuin täällä pyörii. Näiden miesten "tyttöystävä" löytyy kuvaruudusta talouspaperirullan vierestä, ei oikeasta elämästä.
On siinäkin etunsa. Ei nalkutusta eikä kohtuuttomia vaatimuksia ja seksiä saa aina kun haluaa.
Tuo saattaa riittää "seksiksi" vain, jos ei tiedä oikeasta seksistä mitään.
Naiset tunnetusti tietää kaiken hyvästä seksistä. Vuosia saman miehen kanssa sängyssä, enkä ole koskaan saanut orgasmia.
Sulla on kyllä todella erikoisia käsityksiä seksistä.
Käsityksiä syntyy asioista, joihin törmää joko kirjoitettuna tai kerrottuina.
Eli toisen käden tietoa.
Sanotko ettei naisiin kannata tällä palstalla luottaa? Kun he kertovat omista kokemuksistaan?
Voiko tämäkin ketju tarinoineen olla miesv ihaa ja paskapuhetta?
Kuka muu kuin ääliö kuvittelee, että yksittäisen ihmisen kokemukset ovat koko sukupuolta koskeva totuus?
Vierailija kirjoitti:
Miten se teidän tapaileminen muuttuisi, kun seurustellaan?
Tässä kuvitellaan, että mies menettää sen jälkeen oman tahtonsa ja tekee, mitä nainen käskee. Kun pidetään seurustelu tapailun, ei nainen voi määrätä kaikesta eikä kiristää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤢
On siinäkin etunsa. Ei nalkutusta eikä kohtuuttomia vaatimuksia ja seksiä saa aina kun haluaa.
Tuo saattaa riittää "seksiksi" vain, jos ei tiedä oikeasta seksistä mitään.
Naiset tunnetusti tietää kaiken hyvästä seksistä. Vuosia saman miehen kanssa sängyssä, enkä ole koskaan saanut orgasmia.
Sulla on kyllä todella erikoisia käsityksiä seksistä.
Käsityksiä syntyy asioista, joihin törmää joko kirjoitettuna tai kerrottuina.
Eli toisen käden tietoa.
Ei se ole toisen käden tietoa lukea esim palstamamman tekstiä tai tyttöjen illoissa kuunnella Sirkkua. Kyllä hän ihan itse kertoo omassa seksielämästään.
Edelleenkään et ole itse ollut kokevana osapuolena tilanteessa, joten et voi Sirkun kertomuksella perustella sitä, että oma käsi on parempaa kuin kahden ihmisen välinen seksi.
Voi toki. Kaikki miehet tietää tuon faktan.
-ohis
Ihan totta? Ovatko miehet sitten tyhmiä vai tyhmiä, kun silti väkisin hinkuavat kahden ihmisen välistä seksiä, vaikka se oma käsi olisi niin helppo ja kaiken aikaa tarjolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolet ei enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen, eikä parisuhde ole enää mikään ihanne ja normi vaan suhteet voi olla mitä monimuotoisempia. Häviäjiä on ne, jotka vielä sen perinteisen parisuhteen haluaisi.
Ei liity aapeehen, mutta kun miehet tietävät että esimerkiksi seksi vähenee aika suurella todennäköisyydellä kun suhde etenee ja vakiintuu. Seksipalstalla monta ketjua aiheesta, ja se yleisin vastaantulo ainakin tällä palstalla on, että niin se menee ja get over it.
Mutta kun miehet aika usein yhdistävät läheisyden ja seksin, ja jotkut vielä haluavat näitä sen oman rakkaansa kanssa.
Niin kuka haluaa jatkaa suhdetta kovin pitkälle, jos siitä on kuitenkin seurauksena se turhautuminen ja kaikenlaisten pelien pelaaminen?
Kyllä siinä on miehelle peiliin katsomisen paikka mikäli se seksi vähenee samassa suhteessa kuin suhde vanhenee.
Siis ihan oikeasti, huolehditko että naisesi nauttii myös? Saako naisesi yhtä paljon osakseen kuin sinä saat?
Ja turha on inistä että meidän naisten tulee pitää kertoa mitä halutaan koska kun se paloletku on sylkenyt lastinsa maailmalle niin aika turhauttavaa on siinä kohtaa enää yrittää kertoa että hei olisin halunnut... Ai toinen kierros? Sopisi kyllä mut mites se mies? Sopiikse se sille ja toisekseen sillä on merkitystä mitä mies paloletkullaan tekee. Jos se jyystö on miehestäkin puuduttavaa niin niin se on myös naisen mielestä.
Joten seksi on vain tekosyy sitoutumattomuuteen. Laiskuus on syy.
Onhan se helpompaa etsiä uusi kuin opetella ja laittaa itsensä alttiiksi opetellessaan naista mistä se tykkää.
Ja kyllä, 3 kuukauden päästä on jämähdetty jyystämään tietyllä tavalla. Eli vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä on tutkimuksiakin tehty, että nainen , joka elää yksin , pärjää yksinelävää miestä paremmin. Nainen, vanhetessaankin, käy kulttuuririennoissa, liikkuu harrasteryhmissä, tapaa ystäviään, syö terveellisemmin. Yksinelävä mies , useimmin kuin nainen, kaventaa elinpiiriään ja huonontaa elintapojaan. Eli miehelle itseasiassa olisi eduksi olla parisuhteessa, nainen pärjää kyllä itsellisenäkin.
Tässä valossa on jotenkin ihmeellistä se, että nimenomaan naiset haluavat parisuhteen ja miehet pelkkää seksiä, vaikka heidän elämänsä olisi parempaa juuri toisin päin.
Kyllä mun kokemuksen mukaan se on mies, joka alkaa yhteen muutosta haaveilla. Jotkut hyvinkin nopeasti. Itselleni sopii paremmin treffailu eri osoitteista käsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kuvitellaan, että mies menettää sen jälkeen oman tahtonsa ja tekee, mitä nainen käskee. Kun pidetään seurustelu tapailun, ei nainen voi määrätä kaikesta eikä kiristää miestä.
Juu. Tuollaisten kannattaa sanoa ihan suoraan ettei ole tuosta syystä halukkaita seurustelemaan. Tietenkin siinä käy sitten niin ettei kukaan halua edes tapailla noin tolloa tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän se eilinen Valtteri 45v kertoi ohjelmassa 5 miestä viikossa.
Toki on olemassa jyrääviä naisia ja jostain syystä juurikin tuohon tyyppiin miehet helposti ihastuu.
Vai miten muutoin täällä on monta ketjua siitä kun tavallinen nainen on ilman miestä kun ei vaan kelpaa? Me ei olla framilla, sirkuteta ja olla hauskoja. Nämä naiset kelpaa miehille ja sit se dominoivuus ei olekaan hyvä vaikka ihan vapaaehtoisesti olette sellaisen itsellenne valinneet.
Hiljainen ei kelvannut kun ette edes huomanneet sen olemassa oloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mun munasarjat on poistettu syöpäriskin vuoksi niin ei tarvitse tulevan miehen pelätä raskautumisriskiä.
Miksi luulet että kelpaisit miehille?
Pari sivua sitten joku mies väitti, että vela-naisista on valtava kysyntä. Ihan sama asia on se, että nainen ei voi saada lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä on miehelle peiliin katsomisen paikka mikäli se seksi vähenee samassa suhteessa kuin suhde vanhenee.
Siis ihan oikeasti, huolehditko että naisesi nauttii myös? Saako naisesi yhtä paljon osakseen kuin sinä saat?Ja turha on inistä että meidän naisten tulee pitää kertoa mitä halutaan koska kun se paloletku on sylkenyt lastinsa maailmalle niin aika turhauttavaa on siinä kohtaa enää yrittää kertoa että hei olisin halunnut... Ai toinen kierros? Sopisi kyllä mut mites se mies? Sopiikse se sille ja toisekseen sillä on merkitystä mitä mies paloletkullaan tekee. Jos se jyystö on miehestäkin puuduttavaa niin niin se on myös naisen mielestä.
Onhan se helpompaa etsiä uusi kuin opetella ja laittaa itsensä alttiiksi opetellessaan naista mistä se tykkää.
Ja kyllä, 3 kuukauden päästä on jämähdetty jyystämään tietyllä tavalla. Eli vaihtoon.
Ei ole ihan noin yksinkertaista.
Sinun luulisi naisena tietävän että poikkeuksetta teillä on parisuhteelle muitakin toiveita kuin kiva yhdessäolo. Pian aletaan toivoa unelmakotia siellä uudella Haavelaakson asuntoalueella, matkoilla olisi kiva käydä, vähän herkutella ja nauttia palvelusta.
Vähintäänkin koti pitää saada tiptop-kuntoon ja vähän mukavuuksia päälle.
Jos naisen toiveet eivät toteudu, vaisto sanoo ettei kotipesä ole miehen kanssa 100% kunnossa eikä seksiä (lisääntyminen) harrasteta.
Koska miehenllä ei ole vastaavia vaatimuksia, on helpompaa olla sitoutumatta. Seksi saa kun nainen toivoo sitoutumista eikä mies ole vielä nalkissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan oikeasti, huolehditko että naisesi nauttii myös? Saako naisesi yhtä paljon osakseen kuin sinä saat?Ja turha on inistä että meidän naisten tulee pitää kertoa mitä halutaan koska kun se paloletku on sylkenyt lastinsa maailmalle niin aika turhauttavaa on siinä kohtaa enää yrittää kertoa että hei olisin halunnut... Ai toinen kierros? Sopisi kyllä mut mites se mies? Sopiikse se sille ja toisekseen sillä on merkitystä mitä mies paloletkullaan tekee. Jos se jyystö on miehestäkin puuduttavaa niin niin se on myös naisen mielestä.
Ja kyllä, 3 kuukauden päästä on jämähdetty jyystämään tietyllä tavalla. Eli vaihtoon.Ei ole ihan noin yksinkertaista.
Sinun luulisi naisena tietävän että poikkeuksetta teillä on parisuhteelle muitakin toiveita kuin kiva yhdessäolo. Pian aletaan toivoa unelmakotia siellä uudella Haavelaakson asuntoalueella, matkoilla olisi kiva käydä, vähän herkutella ja nauttia palvelusta.
Vähintäänkin koti pitää saada tiptop-kuntoon ja vähän mukavuuksia päälle.
Jos naisen toiveet eivät toteudu, vaisto sanoo ettei kotipesä ole miehen kanssa 100% kunnossa eikä seksiä (lisääntyminen) harrasteta.
Koska miehenllä ei ole vastaavia vaatimuksia, on helpompaa olla sitoutumatta. Seksi saa kun nainen toivoo sitoutumista eikä mies ole vielä nalkissa.
Hyvin sanottu veliseni.
Tuossa on toinenkin asia.
Kun tapaillaan, nainen olettaa miehen hyväksyvän sen ettei tämän arkiminä ole yhtä laittautunut ja hauska kuin se nainen jota tapaillaan. Mies tietää hyvin että tapaillessa hän saa parhaat puolet naisesta, parisuhtessa mukaan astuu vaativuus, neuroottisuus kämpän siisteyden kanssa, miehen velvoitteet, jne.
Nainen puolestaan olettaa että mies on arjessakin se sama prinssi kuin tapaillessa, kun mies pyrkii saamaan mitä eniten haluaa. Koska näin ei tietenkään ole miehenkään tapauksessa, nainen pettyy. Ja kuten naiset itse sanovat, ellei arki mene toiveiden mukaisesti, ei huvita seksikään.
Miksi mies haluaisi työleirille kun palkan saa pitäytymällä tapailussa?
Itselleni olisi iiiiso red flag, jos mies ehdottaisi yhteen muuttoa heti alkumetreillä. Vailla äitiä, piikaa tai kukkaroa, tai sitten on luonnevikainen sitouttaja-alistaja. Voi toki olla ihan kunnon heppukin, kuten sulla ilmeisesti oli, mutta niin epätodennäköinen skenaario että jättäisin väliin.