Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaatko ostaa kuukautissuojia, jos kassalla on mies?

Vierailija
16.03.2015 |

Miten on, kehtaatteko marssia kassalle side-/ tamponipaketti kourassa, jos hihnan takana istuukin miesmyyjä? Itse valikoin aina naiskassan.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, olihan tää nyt provo tai jonkun 12-vuotiaan aloittama ketju?? Naisilla on kuukautiset, tsihihii, voi jukra kun on noloa! Huoh.

Joo, kehtaan ostaa kuukautissuojia, kondomeja, liukkaria, ihan mitä vaan normi kaupasta saa, ihan kenen tahansa kassalta. Menee elämä aika vaikeaksi, jos tällaiset arkipäiväiset jutut hävettää.

Vierailija
42/55 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 07:12"]

Miten on, kehtaatteko marssia kassalle side-/ tamponipaketti kourassa, jos hihnan takana istuukin miesmyyjä? Itse valikoin aina naiskassan.

[/quote]Pelkäätkö, että mieskassa oivaltaa että sullahan on pillu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 07:12"]

[/quote]

kysy siltä ensin onko se käynyt biologian tunneilla

Vierailija
44/55 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa. 

Mies kassa saattaisi kuvitella minun olevan jo sukukypsässä iässä. 

Vierailija
45/55 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 09:26"]En kehtaa. 

Mies kassa saattaisi kuvitella minun olevan jo sukukypsässä iässä. 
[/quote]
Niinpä. Ja voi vaatia sua vaimoksi.

Vierailija
46/55 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olin kerran kuolla häpeästä. Just olin saanut ostokset hihnalle (valittu naiskassa) niin eikös siihen tullut miesmyyjä ja sanoi sille kassalle, että kahvihuoneessa on munkit tarjolla. Niin se nainen lähti sit vissiin hiplaamaan munkkeja ja se mies alkoi piipata mun ostoksia. Ni en ehtinyt sitä sidepakettia siitä piilottaa mihinkään. Oli vielä Vuokkoset, Always Ultran olis vielä ehkä jollain tapaa kestänyt.

Vierailija
47/55 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä mitään. Voin käydä yleisessä vessassakin paskalla.

Vierailija
48/55 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies saa hoitaa kaikki intiimit kauppa-asiat riippumatta kassatyöntekijän sukupuolesta.

Vierailija
49/55 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa en ole koskaan ennen edes miettinyt kehtaisinko vai en, koska en ole varmaankaan ikinä ajatellut siinä olevan mitään kehdattavaa tai hävettävää. Ostan ostokseni aina ihan miltä kassalta vaan, oli ostosten seassa sitten tamponeita, siteitä, vessapaperia, kondomeja ja joskus on ollut raskaustestikin. Miksi ihmeessä häpeäisin, jos ostan jotain itselleni tarpeellista?
T. N24

Vierailija
50/55 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä...Jos kassalla istuu selkeä homo, niin sitten hävettää ehkä enemmän. Ajattelen automaattisesti, että nyt hän varmaan tuntee vielä suurempaa inhoa naisia kohtaan (kuukautisverineen jne.).

Häpeän tosin homojen seurassa myös enemmän ulkonäkövirheitäni ja mautonta pukeutumistani enemmän kuin tavismiesten seurassa. Joo-o tällainen olen. :(

Vierailija
51/55 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 10:47"]

Meillä mies saa hoitaa kaikki intiimit kauppa-asiat riippumatta kassatyöntekijän sukupuolesta.

[/quote]

oikeesti?

Vierailija
52/55 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun 12v:nä oli kauhean noloa ostaa niitä yhtään miltään kassalta.

Nyt itse kaupan kassalla töissä, ja voin sanoa että ei meistä ketään noi tavis-tavarat paljoa kiinnosta. Jos joku ostais vaikka pelkkiä banaaneja ja kortsuja samaan aikaan, voisin jopa kahvitauolla naurahtaa.

Vierailija
53/55 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 10:54"]Riippuu miehestä...Jos kassalla istuu selkeä homo, niin sitten hävettää ehkä enemmän. Ajattelen automaattisesti, että nyt hän varmaan tuntee vielä suurempaa inhoa naisia kohtaan (kuukautisverineen jne.).

Häpeän tosin homojen seurassa myös enemmän ulkonäkövirheitäni ja mautonta pukeutumistani enemmän kuin tavismiesten seurassa. Joo-o tällainen olen. :(
[/quotemi[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 10:54"]Riippuu miehestä...Jos kassalla istuu selkeä homo, niin sitten hävettää ehkä enemmän. Ajattelen automaattisesti, että nyt hän varmaan tuntee vielä suurempaa inhoa naisia kohtaan (kuukautisverineen jne.).

[/quot[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 10:54"]Riippuu miehestä...Jos kassalla istuu selkeä homo, niin sitten hävettää ehkä enemmän. Ajattelen automaattisesti, että nyt hän varmaan tuntee vielä suurempaa inhoa naisia kohtaan (kuukautisverineen jne.).

[/quote]

Oo kiltti ja sano et tää on vitsi? Miksi kuvittelet että homot vihaa naisia?

Vierailija
54/55 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ostin tampooneita ja nakkeja samaan aikaan. En muuta. Se hävetti. :D

Vierailija
55/55 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni aina nolottaa kaupassa, jos korissa ei ole tamponeja. Kelailen päässäni, että nyt varmaan kaikki kuvittelee mun olevan raskaana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän