Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Turhautunut miehen haluttomuuteen

Vierailija
09.12.2021 |

Otsikossa oikeastaan tärkein. Olen niin hiton turhautunut siihen, että olen taas suhteessa, jossa miehellä on heikko libido. Edellinen pitkä suhteeni päättyi osaksi samaan ongelmaan. Ja ennen kuin ihmiset ehtivät heittää kommentteja ”laiduta”, niin olen vähintäänkin normaalipainoinen, liikun enemmän tai vähemmän säännöllisesti. Sekä nykyinen että edellinen kumppani viehättyivät ensisijaisesti ulkonäöstäni ja saan paljon kehuja muiltakin, eli siitäkään ei ole kiinni. Yritämme vielä lasta, neuvolassa ohjeistivat harrastamaan seksiä 1-2 kertaa viikossa, jotta homma onnistuisi ja senkin takia tuntuu niin turhauttavalta, kun toinen ei halua. Jos nyt onnistun raskautumaan, toivon että seksuaaliset haluni häviävät sen myötä täysin. Ei jaksa enää tämmöistä kärvistelyä, kun itse haluan toista ja toisen halut loistaa poissaolollaan. Tiedän, että syy ei ole minussa, mutta väkisinkin tämä vaikuttaa itsetuntoon ja tunnen itseni epäviehättäväksi.

Ja en tiedä mitä hain tällä aloituksella, halusin vain purkaa turhautumista ja surua…

Kommentit (181)

Vierailija
141/181 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen haluton silloin kun nainen ei ole haluttava.

Nainen ei ole haluttava jos se on ruma tai jos se haisee pahalle.

Vierailija
142/181 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko minä? Mies ei olisi raskautta yrittäessäkään halunnut kovin usein (joka toinen tai joka kolmas päivä oli liikaa). Lapsen synnyttyä seksiä ei ole ollut kertaakaan. En kehtaa myöntää sitä edes itselleni. Hän on hyvä isä ja osoittaa hellyyttä, halii pussaa ja kaikkea, mutta seksi ei ole edes suhteen alussa ollut hänelle tärkeää. Miesten haluttomuudesta pitäisi puhua enemmän.

Niin pitäisi. Miesten ja naisten. Tuoda keskusteluun nykyistä enemmän se, että kaikille seksi ei ole erityisen tärkeää, vaikkei aseksuaali olisikaan.

Miesten haluttomuus on marginaalinen ongelma. Siitä puhutaan jo oikeastaan aivan liikaa suhteessa siihen, miten vähän naisten haluttomuudesta puhutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/181 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tunteen täysin. Itselläni sama kuvio, eksän kanssa erottiin ja viimeisen vuoden aikana seksiä ei ollut kertaakaan. Nykyisessä suhteessa asiat ovat olleet paremmin, mutta... viime kuukausina haluttomuus on tullut meidänkin suhteeseen ja nimenomaan miehen osalta.

Olen huomannut että miehen haluttomuus ja tauko seksistä tai sen vähyys on vaikuttanut omiinkin haluihin, ja kun parin kuukauden tauon jälkeen harrastettiin seksiä niin siihen oli tosi iso kynnys ja se tuntui jotenkin vieraalta kun oli ehtinyt tottua seksittömyyteen. Tiedän että 2kk tauko ei ole sama kuin vuosien tauko, mutta vaikuttaa yllättävän paljon kuitenkin.

Tuon kerran jälkeen ollaan kerran yritetty sekstailla mutta töiden ym. kiireiden takia ei ollut oikein fiilistä kummallakaan. Ja nyt viimeisen viikon aikana ei olla tehty mitään seksiin viittaavaa enkä ole itsekään asiaa ajatellut. Tietyllä tapaa ehdin jo tottua seksittömyyteen tai siihen että sitä on kerran kuussa ehkä, joten jotenkin hankala taas haluta seksiä enemmän ja useammim.

Haluaisin kyllä seksielämämme taas kuntoon ja periaatteessa siihen uskonkin, mutta toisaalta ihan luontevaa näinkin. Ehkä tämä on joku ohimenevä vaihe joka väistyy vaikkapa keväällä pimeän talven jälkeen. En vaan haluaisi että seksi katoaa kokonaan... Tällaisia ajatuksia tähän iltaan. Ja meillä ei ole lapsia, suunnitelmissa kyllä.

En tiedä kuinka pitkään olet ollut parisuhteessasi, mutta itse olen ollut melkein 20 vuotta. Tähän mahtuu pidempiä ja lyhyempiä seksittömiä kausia. Tyypillistä niille on, että sen jälkeen seksin aloittaminen on vaikeampaa molemmille osapuolille. Itse koen sen nimenomaan sinä paljon puhuttuna parisuhdetyönä, että tietoisesti alkaa taas haluamaan toista. Päättää, että yrittää, panostaa ja antaa aikaa. Yleensä se siitä hiljalleen taas lähtee kulkemaan. Minulle ainakaan seksittömän parin viikon jälkeen seksi ei tule itsestään, vaan sitä joutuu työstämään.

Kivasti kirjoitettu, kiitos tsemppaavasta viestistä. Me olemme olleet 5 vuotta, joten kiva saada näkökulmaa pidemmästä suhteesta.

Vierailija
144/181 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karu totuus on, että miehen halut on vahvasti riippuvaisia naisen seksikkyydestä ja naisen seksikkyys heikkenee voimakkaasti iän myötä. Voisin lyödä vetoa, että jos olisit 20 v kuuma nuori nainen, niin miehesi haluaisi seksiä sinun kanssa joka ilta.

Turha tästä loukkaantua, koska halut ovat todella vahvasti riippuvaisia biologiasta. Miehesi ei halua, että hän on haluton. Hän ei vain voi mitään sille, että on haluton.

Pötyä. Haluttoman miehen halut voivat väliaikaisesti palautua jos eteen tuodaan uusi ja houkutteleva nainen mutta se ei ratkaise sitä perusongelmaa. Sama mies on hetken päästä taas haluton kun se nainen ei olekaan mitään uutta.

Ne oikeasti halukkaat miehet eivät menetä halujaan aina vähän ajan päästä eivätkä he tarvitse jatkuvasti uutta stimulaatiota. Ne halukkaan miehen halut jatkuvat vaikka sitten ihan saman naisen kanssa vaikka vuosikymmeniä.

Halukkuudessa on eroja, jotkut miehet nussivat vaikka vaikka naapurin ajokoiraa pahemmassa puutteessa. Mutta on älyllistä epärehellisyyttä väittää, etteikö ulkonäöllä olisi vaikutusta haluihin. Kyllä on, ainakin miehillä. Tätä naisten on aivan turha lähteä kiistämään.

Miesten halut ovat isolta osin riippuvaisia naisen seksikkyydestä. Sanovat naiset mitä sanovat.

Vierailija
145/181 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karu totuus on, että miehen halut on vahvasti riippuvaisia naisen seksikkyydestä ja naisen seksikkyys heikkenee voimakkaasti iän myötä. Voisin lyödä vetoa, että jos olisit 20 v kuuma nuori nainen, niin miehesi haluaisi seksiä sinun kanssa joka ilta.

Turha tästä loukkaantua, koska halut ovat todella vahvasti riippuvaisia biologiasta. Miehesi ei halua, että hän on haluton. Hän ei vain voi mitään sille, että on haluton.

Pötyä. Haluttoman miehen halut voivat väliaikaisesti palautua jos eteen tuodaan uusi ja houkutteleva nainen mutta se ei ratkaise sitä perusongelmaa. Sama mies on hetken päästä taas haluton kun se nainen ei olekaan mitään uutta.

Ne oikeasti halukkaat miehet eivät menetä halujaan aina vähän ajan päästä eivätkä he tarvitse jatkuvasti uutta stimulaatiota. Ne halukkaan miehen halut jatkuvat vaikka sitten ihan saman naisen kanssa vaikka vuosikymmeniä.

Halukkuudessa on eroja, jotkut miehet nussivat vaikka vaikka naapurin ajokoiraa pahemmassa puutteessa. Mutta on älyllistä epärehellisyyttä väittää, etteikö ulkonäöllä olisi vaikutusta haluihin. Kyllä on, ainakin miehillä. Tätä naisten on aivan turha lähteä kiistämään.

Miesten halut ovat isolta osin riippuvaisia naisen seksikkyydestä. Sanovat naiset mitä sanovat.

Iso tekijä on myös aikuisviihde.

Sitä on nykyisin niin helposti saatavilla, ja sitä käyttävät miltei kaikki miehet, jotka omistavat älypuhelimen.

Osa miehistä vaan tyydyttää halut aikuisviihteen avulla ja jää siihen koukkuun. Tämä on trendi, joka tulee todennäköisesti kasvamaan entisestään.

Japanin soshoku danshi -miehet on hyvä esimerkki, tosin siellä miesten haluttomuuteen liittyvät vahvasti myös kulttuuriset odotukset miesten taloudellisen elättäjän roolista.

Vierailija
146/181 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli ap, kyllä viimeistään vaihdevuodet vievät halukkuutesi.

Vierailija
147/181 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen kyllä mies. Ja edelleen väitän että se miehen "perushalukkuus" eli siis libidon voimakkuus ei muutu vaikka eteen tuotaisiin miss maailma. Se erityisen haluttava nainen voi hetkellisesti nostaa sen pienemmänkin halukkuuden nousuun mutta ei se muuta sitä perusasetelmaa mihinkään.

Mies jossa on matala libido, tarvitsee aina uudestaan ja uudestaan sitä voimakasta stimulaatiota pystyäkseen haluamaan samaan aikaan kuin se halukkaampi mies säilyttää halukkuutensa paljon tasaisemmin. Toki hänkin kiihottuu paljon hyvin kauniista naisesta mutta se halukkuus ei laske yhtä nopeasti tai yhtä alas kuin haluttomammalla miehellä.

Vierailija
148/181 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin ulkonäöllä on vaikutusta haluihin. Mutta nythän kyse on siitä että osalla miehistä tavallinen perusnätti nainenkaan ei ole riittävän hyvin näköinen että miehen halut säilyisivät. Ja se on kyllä melkoinen ongelma. Harvalle miehelle kun riittää niitä missejä tai fitnesmalleja.

Vierailija
149/181 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihemtyttää kyllä että miten ne aikanaan savupirteissä asuneet, ryysyissä kulkeneet, huonohampaiset ja riisitaudin riuduttamat naiset saivat kymmenenkin lasta aikaan jos niiden miehet vaativat naiselta suurta seksikkyyttä?

Vierailija
150/181 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on haluton niin kannattaa katsoa peiliin.

Kyllä mies haluaa seksiä kauniin naisen kanssa todella paljon eli onko sinun ulkonäkö muuttunut kuinka paljon? Millainen miehen asema ja rooli on suhteessa?

Toki voi olla että sillä miehellä on testot alhaiset tai joku piilevä sairaus.

Vierailija
151/181 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mies haluaa seksiä kauniin naisen kanssa todella paljon eli onko sinun ulkonäkö muuttunut kuinka paljon? Millainen miehen asema ja rooli on suhteessa?

Aivan samoin jos nainen on haluton niin miehen kannattaa ensiksi katsoa peiliin. Sekä konkreettisesti että kuvainnollisesti.

Vierailija
152/181 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan samoin jos nainen on haluton niin miehen kannattaa ensiksi katsoa peiliin. Sekä konkreettisesti että kuvainnollisesti.

Tässä ketjussa puhutaan miesten/miehen haluttomuudesta.

Vierailija
153/181 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi täällä haukutaan miehiä haluttomuudesta. Meillä oli aikanaan niin, että mies halusi seksiä paljon harvemmin kuin minä, vaikka olin ihan sievä, pukeuduin nätisti ja olin normaalipainoinen/hoikka. No, siitä tyyliin 8 vuotta eteenpäin painan yli 20kg enemmän, koska olen raskaana, ja normaalistikin painoa yli 10kg enemmän, että ollaan ihan siinä ylipainon rajalla muutenkin, en paljoa jaksa sheivailla, rinnat on repsahtaneet imetyksen myötä ja oma kiinnostus seksiin on olematon, niin nyt sitä ukkoa kyllä kiinnostaa :D Vaikka en siis tosiaankaan ole enää miehen(kään) silmissä samalla lailla viehättävä kuin nuorena.

Ei sitä seksiä ole tosiaankaan montaa kertaa viikossa, mutta tyyliin muutaman kerran kuussa vs. silloin vuosia sitten saattoi olla 1-2kk taukoakin. Mies vaan pelasi. Pelaa nykyäänkin, mutta aina silloin tällöin hoksaa, että sen puolison kanssa voisi tehdä jotain muutakin kuin nukkua. Paha vain, ettei itseä kiinnosta, koska seksin laatu on laskenut niin, etten nauti siitä oikein ollenkaan. Orgasmia en ole saanut vuosiin, mutta annan kuitenkin, ettei tarvitse ukon nalkuttaa. Helpommalla pääsee kun sen takaliston nostaa pystyyn ja antaa painaa, ja sitten jatkaa omia juttujaan. Joskus kyllä kieltäydyn ihan sillä, että jos saan 1-vuotiaan esikoisen kanssa omaa aikaa koko päivässä vain 45min, niin en tosiaankaan uhraa siitä varttia seksiin, mistä en saa mitään, eli jos mies haluaa seksiä, niin saa järjestää minulle aikaa tehdä niitä asioita, joista oikeasti tulee hyvä mieli.

Sitten ap:lle voisi sanoa, että miehen halut voi olla matalammat nimenomaan sen lapsen yrittämisen takia, että vaikka haluaisi lapsen, niin asettaahan se tiettyyn kuukauden aikaan touhuaminen jonkun verran paineita sille, että pitäisi haluta silloinkin kun ei kiinnosta.

Vierailija
154/181 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaihtaa.

Ja muuten en miehenä ymmärrä näitä anaalin vonkaajia? Kukaan nainen kenen kanssa olen jutellut ei siitä tykkää. Pitäiskö näiden miesten kokeilla toisia miehiä kun anaalia haluavat?

Kyllä p illu on parasta:)

M40

Vierailija
155/181 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nainen, joka tietää mitä haluaa? Sellainen, joka näkee kiinnostavan miehen ja tekee aloitteen? Tällä taktiikalla eli itse lähestymällä olen huomannut saavani miehiä, joilla ei ole seksi päällimmäisenä mielessä. Kun taas olen alkanut suhteeseen miesten kanssa, jotka itse ovat aktiivisesti lähestyneet minua ja tehneet aloitteen, ovat miehet olleet seksihulluja.

Onko aiempienkin miesten haluttomuus muuten alkanut, kun on alettu puhua lapsista? Jos moni nainen kertoo haluttomuutensa syyksi sen, että mies tuntuu haluavan vain seksiä, niin en usko että miehenkään haluja juuri herättää tuntea, että nainen haluaa vain lapsen.

Vierailija
156/181 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa on ap:lle satanut paskaa niskaan, asialla pääasiassa olleet ovat mahdollisesti jotenkin parisuhdeasioissa katkeroituneet. Haukutaan naista hyväksikäyttäjäksi vaikka hän sanoo rakastavansa miestään, jopa siinä määrin, että haluaisi omien halujensa poistuvan. Minä koen häntä kohtaan myötätuntoa ja kehotan yhdessä miehensä kanssa etsimään ongelmaan myönteistä ratkaisua, mihin onkin muutamissa viesteissä viitattu. Miehensä työstressi varmasti ajaa mm. testosteronitasoja alaspäin. Ap, kuvailemasi mies on muilta ominaisuuksiltaan sellainen, että älä päästä häntä karkuun. Terveisin eräs aviomies jo lähes parin vuosikymmenen ajan.

Vierailija
157/181 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa haluttomia miehiä. On vain huonoja naisia sänkykumppaneina.

Väännetäänpä rautalangasta: Ei kukaan viitsi yhden majavan takia runkoa kaataa.

Olet huono sängyssä. So simpe.

Mies41

Vierailija
158/181 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysä alapää?

Tai miehellä löysä yläpää?

Vierailija
159/181 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin näköjään saatiin tästäkin 0-tason "ongelmasta" liekkiketju aikaiseksi...

Aidosti haluttomia miehiä on enintään 1/1000

Vierailija
160/181 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin näköjään saatiin tästäkin 0-tason "ongelmasta" liekkiketju aikaiseksi...

Aidosti haluttomia miehiä on enintään 1/1000

Höpöhöpö, tosin moni peittelee impotenssiaan tuolla.