Turhautunut miehen haluttomuuteen
Otsikossa oikeastaan tärkein. Olen niin hiton turhautunut siihen, että olen taas suhteessa, jossa miehellä on heikko libido. Edellinen pitkä suhteeni päättyi osaksi samaan ongelmaan. Ja ennen kuin ihmiset ehtivät heittää kommentteja ”laiduta”, niin olen vähintäänkin normaalipainoinen, liikun enemmän tai vähemmän säännöllisesti. Sekä nykyinen että edellinen kumppani viehättyivät ensisijaisesti ulkonäöstäni ja saan paljon kehuja muiltakin, eli siitäkään ei ole kiinni. Yritämme vielä lasta, neuvolassa ohjeistivat harrastamaan seksiä 1-2 kertaa viikossa, jotta homma onnistuisi ja senkin takia tuntuu niin turhauttavalta, kun toinen ei halua. Jos nyt onnistun raskautumaan, toivon että seksuaaliset haluni häviävät sen myötä täysin. Ei jaksa enää tämmöistä kärvistelyä, kun itse haluan toista ja toisen halut loistaa poissaolollaan. Tiedän, että syy ei ole minussa, mutta väkisinkin tämä vaikuttaa itsetuntoon ja tunnen itseni epäviehättäväksi.
Ja en tiedä mitä hain tällä aloituksella, halusin vain purkaa turhautumista ja surua…
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marginaalinen ongelma naisilla. Kyllä se on lähestulkoon aina mies, joka saa kärsiä naisen haluttomuudesta.
Olet väärässä. Nykyään miehissä on aivan yhtä paljon haluttomia kuin naisissa.
Tilastot varmaan löytyy helposti kun ilmoitat asiasta tuollaisella itsevarmuudella.
Tilastoista on tiivistelmää mm. kirjassa Why men don't want sex. Ole hyvä ja lue itse.
Tilastoja lköytyy myös kirjasta "women are lying fucktards" jotka kumoavat tilastosi.
Ole hyvä ja päivitä tietosi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei selvästikään halua lasta. Edes riskiä siitä.
Etenkin, jos mies on "hyvä isä", niin ilmeisesti hänellä jo on niitä?
Tuskin on niin idari, että suoraan puhumisen sijasta (jätin ehkäisyn pois yhteisestä päätöksestä) aikoo pidättäytyä seksistä koko lopun ikänsä.
Ap
Se on pieni hinta siitä, jos ei tarvitse olla yksin. Sitä paitsi kun vähän aikaa pelataan, ei niitä lapsia enää tule.
Luuletko sinä todella, että minä tähän jään katsomaan pitkäksikin aikaa sitä, että seksiä ei olisi ollenkaan, jos tuo on taustalla? En sentään niin vanha ole, että tässä olisi hedelmällistä aikaa vain muutamia kuukausia, puhutaan vuosista. Ei kai kukaan ihminen ihan oikeasti yritä taktikoida tärkeissä ihmissuhteissa tuolla tavalla? Tuolla tavallahan menettää ihan kaiken, myöskin läheisten arvostuksen.
Ap
Itse taktikoit saadaksesi miehesi siittiöitä, koska hän olisi "hyvä isä", ja jos ei ala muutamassa kuukaudessa irrota, niin luiskaan koko äijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on niin idari, että suoraan puhumisen sijasta (jätin ehkäisyn pois yhteisestä päätöksestä) aikoo pidättäytyä seksistä koko lopun ikänsä.
Ap
Se on pieni hinta siitä, jos ei tarvitse olla yksin. Sitä paitsi kun vähän aikaa pelataan, ei niitä lapsia enää tule.
Luuletko sinä todella, että minä tähän jään katsomaan pitkäksikin aikaa sitä, että seksiä ei olisi ollenkaan, jos tuo on taustalla? En sentään niin vanha ole, että tässä olisi hedelmällistä aikaa vain muutamia kuukausia, puhutaan vuosista. Ei kai kukaan ihminen ihan oikeasti yritä taktikoida tärkeissä ihmissuhteissa tuolla tavalla? Tuolla tavallahan menettää ihan kaiken, myöskin läheisten arvostuksen.
Ap
Ei mitään väliä, koska menet ja etsit taas ihan samanlaisen tapauksen.
Ei juolta ap, halusi häviävät kyllä kun työnnät tarpeesi taka-alalle.
Niin miehetkin joutuvat tekemään täyttäessään 15
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Jos tästä suhteesta eroan eikä lasta ole tämän miehen kanssa, hankkiudun hedelmöityshoitoon ja hommaan lapsen yksin. Pystyn kyllä elämään yksinkin, ellei parisuhteet ole sellaisia, jotka antavat enemmän kuin ottavat. Tiedän sen, koska edellisen eron jälkeen viihdyin ihmeen hyvin yksin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Oksettavaa. Naiset haluavat miehistä vain seksiä.
Missä läheisyys?
Epäilen sarkasmia tämän kommentin takana, mutta läheisyyttä saan kyllä, siitä ei ole nyt kyse. Läheisyyttä saa myös esim. ystäviltä, sisaruksilta, koiralta ja isovanhemmilta. Parisuhteessa odotan saavani muutakin kuin läheisyyttä, vaikka toki läheisyys on vähintäänkin yhtä tärkeä asia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Itse taktikoit saadaksesi miehesi siittiöitä, koska hän olisi "hyvä isä", ja jos ei ala muutamassa kuukaudessa irrota, niin luiskaan koko äijä.
Jos todella pelkästään taktikoisin ilman puhdasta rakastumista ja valtavaa vetovoimaa miestäni kohtaan, niin kyllä minä niitä hyviä isäehdokkaita löytäisin muualtakin. Jos siis taktikoisin ja pystyisin olemaan suhteessa, jossa en tunne minkäänlaisia romanttisia tunteita miestä kohtaan. Olisin itseasiassa taktikoinut jo aikapäiviä sitten.
Mutta provo se oli tämäkin. Ja silti vastaan :D.
Ap
Miksi olet tekemässä sen kanssa lasta? Ero tosta kuitenkin tulee lopulta. Jos seksielämä on noin huonolla tolalla jo nyt, niin ei se lapsella ainakaan parane.
Vierailija kirjoitti:
Naisille pitäisi ihan oikeasti kehittää jokin tapa mitata emättimen tiukkuus seksin aikana. Lisäksi olisi hyvä olla BMI:n tapainen systeemi, millä ilmaistaan ulkoinen viehätysvoima. Eikä sekään pahitteeksi olisi, jos naisella olisi vaikka iltapäivästä lähtien koiran haukkupannan tapainen juttu kaulassa, joka antaisi aina mojovan sähköiskun, kun alkaa naljailla miehelleen.
Väljä emätin, ylipaino ja vaikea luonnevika naisella, niin kyllähän se kuulemma vaikuttaa viisarin värähtämiseen aika oleellisesti.
Katkera impotentti avautuu 😂
Pistä yv:tä niin järjestetään asiat kuntoon 😃
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tunteen täysin. Itselläni sama kuvio, eksän kanssa erottiin ja viimeisen vuoden aikana seksiä ei ollut kertaakaan. Nykyisessä suhteessa asiat ovat olleet paremmin, mutta... viime kuukausina haluttomuus on tullut meidänkin suhteeseen ja nimenomaan miehen osalta.
Olen huomannut että miehen haluttomuus ja tauko seksistä tai sen vähyys on vaikuttanut omiinkin haluihin, ja kun parin kuukauden tauon jälkeen harrastettiin seksiä niin siihen oli tosi iso kynnys ja se tuntui jotenkin vieraalta kun oli ehtinyt tottua seksittömyyteen. Tiedän että 2kk tauko ei ole sama kuin vuosien tauko, mutta vaikuttaa yllättävän paljon kuitenkin.
Tuon kerran jälkeen ollaan kerran yritetty sekstailla mutta töiden ym. kiireiden takia ei ollut oikein fiilistä kummallakaan. Ja nyt viimeisen viikon aikana ei olla tehty mitään seksiin viittaavaa enkä ole itsekään asiaa ajatellut. Tietyllä tapaa ehdin jo tottua seksittömyyteen tai siihen että sitä on kerran kuussa ehkä, joten jotenkin hankala taas haluta seksiä enemmän ja useammim.
Haluaisin kyllä seksielämämme taas kuntoon ja periaatteessa siihen uskonkin, mutta toisaalta ihan luontevaa näinkin. Ehkä tämä on joku ohimenevä vaihe joka väistyy vaikkapa keväällä pimeän talven jälkeen. En vaan haluaisi että seksi katoaa kokonaan... Tällaisia ajatuksia tähän iltaan. Ja meillä ei ole lapsia, suunnitelmissa kyllä.
En tiedä kuinka pitkään olet ollut parisuhteessasi, mutta itse olen ollut melkein 20 vuotta. Tähän mahtuu pidempiä ja lyhyempiä seksittömiä kausia. Tyypillistä niille on, että sen jälkeen seksin aloittaminen on vaikeampaa molemmille osapuolille. Itse koen sen nimenomaan sinä paljon puhuttuna parisuhdetyönä, että tietoisesti alkaa taas haluamaan toista. Päättää, että yrittää, panostaa ja antaa aikaa. Yleensä se siitä hiljalleen taas lähtee kulkemaan. Minulle ainakaan seksittömän parin viikon jälkeen seksi ei tule itsestään, vaan sitä joutuu työstämään.
Pakkoko lapsi on tehdä tuon miehen kanssa? Tai no, jotkuthan tekee ihan kelle vaan tuntemattomallekin... että tiedätpähän ainakin kuka on isä. Ehkä mies ei haluakaan saada lasta? Sen varaan ei ainakaan kannata laittaa, että halut sammuisi raskaana. Jos yhtäön siedät itseäsi ja miestäsi ja on seksuaalisia haluja niin raskaana halut voi hyvinkin kasvaa potenssiin 10. Meillä useampi lapsi ja seksihaluttomuutta ei ole ollut itsellää missään vaiheessa paitsi muutama viikko synnytysten jälkeen (suurinosa tostakin ajasta tissit oli ne armottoman kipeät). Jos haluat seksiä vain tullaksesi raskaaksi niin silloin ne halut varmaan lakkaa kun pulla on uunissa. Mut tosiaan, miksi niin moni eroaa pikkulapsiaikana.... kun ei voinut erota ennemmin kun ei muuten olis saatu sitä lasta ehkä koskaan. Näköjään näin.
Teillä ei vain ole samanlainen libido.
Vauvantekokone siis lakkoilee........
Olet esineellistänyt miehen ja varmaan sen seksinkin, onko asennot ennalta mietitty ja laitatko jalat ylös sitten?
Ei kukaan mies halua olla siitossonni.
Miehesi käytös ja regointi haluttomuudella on NORMAALIA.
Saattaa tietysti olla että hänellä aito ja läsnäoleva kumppani joka haluaa miestä itseää, jos ei ole jo, niin saattaa hyvin pian ollakin. Tai sitten hän istuu jo nettiviihteen ääressä, jossa ei ole suorituspaineita kuten sinun kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Onko mies noin muuten energinen ja aikaansaava? Vai kaiken kaikkiaan haluton ja väsynyt? Millainen mies on muuten fysiikaltaan? Onko ylipainoa? Millaiset elintavat?
Multa on mennyt paljon kommentteja ohi, sivusto ei oo latautunut kunnolla tms. Väsynyt on, aikalailla kaiken suhteen ja tiedän sen, että tämä vaikuttaa myös. Olen omalta osaltani pyrkinyt tekemään kaikkeni, että arki on helpompaa ja siinä olisi vähemmän stressiä. Teen kotona enemmän asioita ja autan miestä sellaisissa jutuissa, missä pystyn. Yritän piristää miestä tekemällä asioita, mistä hän pitää: tuon kaupasta ylläreitä jne.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Jos tästä suhteesta eroan eikä lasta ole tämän miehen kanssa, hankkiudun hedelmöityshoitoon ja hommaan lapsen yksin. Pystyn kyllä elämään yksinkin, ellei parisuhteet ole sellaisia, jotka antavat enemmän kuin ottavat. Tiedän sen, koska edellisen eron jälkeen viihdyin ihmeen hyvin yksin.
Ap
Kato nyt, siementä sä oot siis vain vailla.
Ja todistit juuri itse että sen saa ilman miestäkin. Äsken sä väitit ettei onnistu.
Hyvä tyttö, nyt voit painua helvettiin täältä valittamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille pitäisi ihan oikeasti kehittää jokin tapa mitata emättimen tiukkuus seksin aikana. Lisäksi olisi hyvä olla BMI:n tapainen systeemi, millä ilmaistaan ulkoinen viehätysvoima. Eikä sekään pahitteeksi olisi, jos naisella olisi vaikka iltapäivästä lähtien koiran haukkupannan tapainen juttu kaulassa, joka antaisi aina mojovan sähköiskun, kun alkaa naljailla miehelleen.
Väljä emätin, ylipaino ja vaikea luonnevika naisella, niin kyllähän se kuulemma vaikuttaa viisarin värähtämiseen aika oleellisesti.
Katkera impotentti avautuu 😂
Ketjussa on kyllä vain yksi katkera ulì ja se on ap 😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tunteen täysin. Itselläni sama kuvio, eksän kanssa erottiin ja viimeisen vuoden aikana seksiä ei ollut kertaakaan. Nykyisessä suhteessa asiat ovat olleet paremmin, mutta... viime kuukausina haluttomuus on tullut meidänkin suhteeseen ja nimenomaan miehen osalta.
Olen huomannut että miehen haluttomuus ja tauko seksistä tai sen vähyys on vaikuttanut omiinkin haluihin, ja kun parin kuukauden tauon jälkeen harrastettiin seksiä niin siihen oli tosi iso kynnys ja se tuntui jotenkin vieraalta kun oli ehtinyt tottua seksittömyyteen. Tiedän että 2kk tauko ei ole sama kuin vuosien tauko, mutta vaikuttaa yllättävän paljon kuitenkin.
Tuon kerran jälkeen ollaan kerran yritetty sekstailla mutta töiden ym. kiireiden takia ei ollut oikein fiilistä kummallakaan. Ja nyt viimeisen viikon aikana ei olla tehty mitään seksiin viittaavaa enkä ole itsekään asiaa ajatellut. Tietyllä tapaa ehdin jo tottua seksittömyyteen tai siihen että sitä on kerran kuussa ehkä, joten jotenkin hankala taas haluta seksiä enemmän ja useammim.
Haluaisin kyllä seksielämämme taas kuntoon ja periaatteessa siihen uskonkin, mutta toisaalta ihan luontevaa näinkin. Ehkä tämä on joku ohimenevä vaihe joka väistyy vaikkapa keväällä pimeän talven jälkeen. En vaan haluaisi että seksi katoaa kokonaan... Tällaisia ajatuksia tähän iltaan. Ja meillä ei ole lapsia, suunnitelmissa kyllä.
En tiedä kuinka pitkään olet ollut parisuhteessasi, mutta itse olen ollut melkein 20 vuotta. Tähän mahtuu pidempiä ja lyhyempiä seksittömiä kausia. Tyypillistä niille on, että sen jälkeen seksin aloittaminen on vaikeampaa molemmille osapuolille. Itse koen sen nimenomaan sinä paljon puhuttuna parisuhdetyönä, että tietoisesti alkaa taas haluamaan toista. Päättää, että yrittää, panostaa ja antaa aikaa. Yleensä se siitä hiljalleen taas lähtee kulkemaan. Minulle ainakaan seksittömän parin viikon jälkeen seksi ei tule itsestään, vaan sitä joutuu työstämään.
Miksi joudut työstämään jos sinulla on normaalit seksihalut? Vai onko niin että seksi ei olekaan tyydyttävää ja palvelee lähinnä kumppania etkä koe saavasi siitä paljoakaan?
Joku nainen kerran teki syrjähypyn ja huomasi ettei joutunut yhtään työstämään niitä haluja.
Onko kumppanin kosketus kohdallaan, sehän on siitäkin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tekemässä sen kanssa lasta? Ero tosta kuitenkin tulee lopulta. Jos seksielämä on noin huonolla tolalla jo nyt, niin ei se lapsella ainakaan parane.
Kakaran jälkeen naisilta katoaa halut joten ei sillä sitten niin väliä.
Toki onhan se ikävää jos miestä ei pysty kiristämään seksillä.
Miten sen runkkaamisen utelu sua auttaa? Auttaa raskaaksitulemista miten?
Ei runkkaaminen ja yhdyntä ole automaattisesti toisiaan poissulkevia. "Huh, se runkkaa, siksi meillä ei ole seksiä."
Syy siihen olisi kiinnostavampi, koska sun ongelmasi on se, että miehesi ei laske siemeniään sinuun. Ja se tosiaan on vain sinun ongelmasi, ei miehesi.