Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon aivan helvetin raivona!

Vierailija
15.03.2015 |

Isäni ilmoitti eilen että he ovat menneet naisystävänsä kanssa kihloihin. Joo ei siinä mitään, mutta kun isäni on 60 ja nainen 35!! Mitä seuraavaksi??? Kenties lapsi vai naimisiinmeno? Ai helvetti mä olen raivona tästä. Vihaan sitä ämmää koska se rikkoi meiän perheen. Isälläni on oikeus onneen mutta olis nyt saatana valinnu edes oman ikäsen eikä mun ikästä!!!

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:47"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:42"]Isäni ilmoitti eilen että he ovat menneet naisystävänsä kanssa kihloihin. Joo ei siinä mitään, mutta kun isäni on 60 ja nainen 35!! Mitä seuraavaksi??? Kenties lapsi vai naimisiinmeno? Ai helvetti mä olen raivona tästä. Vihaan sitä ämmää koska se rikkoi meiän perheen. Isälläni on oikeus onneen mutta olis nyt saatana valinnu edes oman ikäsen eikä mun ikästä!!! [/quote] Onko sillä iällä lopulta väliä jos isäsi on onnellinen? [/quote] Ei varmaan sinänsä, mutta odotan tässä sitä että mitä jos tämä nainen haluaakin lapsia?? Hänellä ei niitä ole nimittäin ja kohta kyllä aika loppuu.

[/quote]

Jos, niin kyllä se sitten helpottaa, kun saat söpön pikkusisaruksen syliin :) t. Saman kokenut!

Vierailija
2/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:47"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:42"]Isäni ilmoitti eilen että he ovat menneet naisystävänsä kanssa kihloihin. Joo ei siinä mitään, mutta kun isäni on 60 ja nainen 35!! Mitä seuraavaksi??? Kenties lapsi vai naimisiinmeno? Ai helvetti mä olen raivona tästä. Vihaan sitä ämmää koska se rikkoi meiän perheen. Isälläni on oikeus onneen mutta olis nyt saatana valinnu edes oman ikäsen eikä mun ikästä!!! [/quote] Onko sillä iällä lopulta väliä jos isäsi on onnellinen? [/quote] Ei varmaan sinänsä, mutta odotan tässä sitä että mitä jos tämä nainen haluaakin lapsia?? Hänellä ei niitä ole nimittäin ja kohta kyllä aika loppuu.

[/quote]

Jos, niin kyllä se sitten helpottaa, kun saat söpön pikkusisaruksen syliin :) t. Saman kokenut!
[/quote]

En aio olla sitten missään tekemisissä. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:50"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:47"] [quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:42"]Isäni ilmoitti eilen että he ovat menneet naisystävänsä kanssa kihloihin. Joo ei siinä mitään, mutta kun isäni on 60 ja nainen 35!! Mitä seuraavaksi??? Kenties lapsi vai naimisiinmeno? Ai helvetti mä olen raivona tästä. Vihaan sitä ämmää koska se rikkoi meiän perheen. Isälläni on oikeus onneen mutta olis nyt saatana valinnu edes oman ikäsen eikä mun ikästä!!! [/quote] Onko sillä iällä lopulta väliä jos isäsi on onnellinen? [/quote] Ei varmaan sinänsä, mutta odotan tässä sitä että mitä jos tämä nainen haluaakin lapsia?? Hänellä ei niitä ole nimittäin ja kohta kyllä aika loppuu. [/quote] Jos, niin kyllä se sitten helpottaa, kun saat söpön pikkusisaruksen syliin :) t. Saman kokenut! [/quote] En aio olla sitten missään tekemisissä. AP

[/quote]

Olet kyllä todella outo ihminen. Kylmä. :(

Vierailija
4/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iske kuuskybänen pappa ja vie se näytille isukillesi. 

Vierailija
5/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:47"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:42"]Isäni ilmoitti eilen että he ovat menneet naisystävänsä kanssa kihloihin. Joo ei siinä mitään, mutta kun isäni on 60 ja nainen 35!! Mitä seuraavaksi??? Kenties lapsi vai naimisiinmeno? Ai helvetti mä olen raivona tästä. Vihaan sitä ämmää koska se rikkoi meiän perheen. Isälläni on oikeus onneen mutta olis nyt saatana valinnu edes oman ikäsen eikä mun ikästä!!!
[/quote]
Onko sillä iällä lopulta väliä jos isäsi on onnellinen?
[/quote]

Ei varmaan sinänsä, mutta odotan tässä sitä että mitä jos tämä nainen haluaakin lapsia?? Hänellä ei niitä ole nimittäin ja kohta kyllä aika loppuu.
[/quote].

Miten se sinun elämääsi vaikuttaa vaikka hankkisivatkin lapsia? Isäsi elämä ja isäsi ratkaisut. Aloitus on kuin teinin kirjoittama

Vierailija
6/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu ettei Ap ole sinut itsensä kanssa.

Vierailija
7/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:06"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:47"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:42"]Isäni ilmoitti eilen että he ovat menneet naisystävänsä kanssa kihloihin. Joo ei siinä mitään, mutta kun isäni on 60 ja nainen 35!! Mitä seuraavaksi??? Kenties lapsi vai naimisiinmeno? Ai helvetti mä olen raivona tästä. Vihaan sitä ämmää koska se rikkoi meiän perheen. Isälläni on oikeus onneen mutta olis nyt saatana valinnu edes oman ikäsen eikä mun ikästä!!! [/quote] Onko sillä iällä lopulta väliä jos isäsi on onnellinen? [/quote] Ei varmaan sinänsä, mutta odotan tässä sitä että mitä jos tämä nainen haluaakin lapsia?? Hänellä ei niitä ole nimittäin ja kohta kyllä aika loppuu. [/quote]. Miten se sinun elämääsi vaikuttaa vaikka hankkisivatkin lapsia? Isäsi elämä ja isäsi ratkaisut. Aloitus on kuin teinin kirjoittama

[/quote]

Itse olet joku saatanan "ikä on vain numero!!1" lapsellinen pelle!

Vierailija
8/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän vuoksi mua pelottaa tavata miesystäväni lapset, jotka ovat itseäni muutaman vuoden nuorempia. Pelkään juuri tällaista teinimäistä jalan polkemista ja välien katkaisulla uhkailua. Voisitko ap vastata siihen, että mitä se on sulta pois, miten isäsi elää? Vaikka hankkisikin vielä lapsia? Ja pliis jokin vähän älyllisemmin perusteltu vastaus kuin "hyi yäk ällöä!!!". Itse ainakin haluan omien vanhempieni olevan ennen kaikkea onnellisia.

Vierailija
9/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Muuhun en kommentoi, mutta sai-ras-ta jos tekee nyt lapsen. Aivan törkeää ja väärin lapselle. Jo 18vllä 60-vuotias isä olisi vanha pappa, mutta jos 60v vääntää happamalla spegullaan kakaran maailmaan niin siinä tekee valtavan karhunpalveluksen lapselleen.
Lapsi joutuisi häpeämään vanhusta koulussa, urheilu ja muu bondailu olisi joltain 70v seniililtä poissuljettu vaihtoehto, 78-vuotias varmaan opettaisikin lastaan ajamaan kun itsellä ei edes saisi olla korttia? Koko elämän joutuisu pelkäämään isän kuolemaa, ja viimeistään opiskeluaikoina olisi se paukku edessä. Lukio-ja opiskeluelämä sais kivan lisämausteen kun joutuisi huolehtimaan papparaisesta oman kasvamisen sijaan. No, ainakin olisi juteltavaa ruuhkavuosia viettävien naisten kanssa!

Vierailija
10/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän AP! Itseä ällöttää suhteet joissa ikäero niin suuri että on niinkuin lapsensa kanssa. 

Vierailija
11/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:19"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:11"] [quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:42"] Isäni ilmoitti eilen että he ovat menneet naisystävänsä kanssa kihloihin. Joo ei siinä mitään, mutta kun isäni on 60 ja nainen 35!! Mitä seuraavaksi??? Kenties lapsi vai naimisiinmeno? Ai helvetti mä olen raivona tästä. Vihaan sitä ämmää koska se rikkoi meiän perheen. Isälläni on oikeus onneen mutta olis nyt saatana valinnu edes oman ikäsen eikä mun ikästä!!! [/quote] Eli jos isäsi kihlattu olisi isäsi ikäinen, et vihaisi häntä etkä nimittäisi häntä perheenrikkojaksi? Vai mitä naisen iällä on perheen rikkomisen kanssa tekemistä?   [/quote] Jos hän olisi eri ikäinen olisi tilanne kaikkinensa eri. [/quote] Miten niin eri? Olisiko isäsi ikäinen nainen siis jotenkin vähemmän perheenrikkoja kuin tämä nuorempi on?   [/quote] No jos isäni olisi häneen haksahtanut avioliittonsa aikana niin perheenrikkoja olisi vanhempikin nainen. Mutta ei tarvitsisi ainakaan pelätä saavansa sisaruksia enempää.

[/quote]

Mistä sinä tiedät että tämä nainen edes haluaa lapsia? Entä jos hän onkin vapaaehtoisesti lapseton eikä ole kiinnostunut lisääntymään? Vihaisitko häntä sittenkin hänen ikänsä vuoksi?

Vierailija
12/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:22"]Joo. Muuhun en kommentoi, mutta sai-ras-ta jos tekee nyt lapsen. Aivan törkeää ja väärin lapselle. Jo 18vllä 60-vuotias isä olisi vanha pappa, mutta jos 60v vääntää happamalla spegullaan kakaran maailmaan niin siinä tekee valtavan karhunpalveluksen lapselleen.
Lapsi joutuisi häpeämään vanhusta koulussa, urheilu ja muu bondailu olisi joltain 70v seniililtä poissuljettu vaihtoehto, 78-vuotias varmaan opettaisikin lastaan ajamaan kun itsellä ei edes saisi olla korttia? Koko elämän joutuisu pelkäämään isän kuolemaa, ja viimeistään opiskeluaikoina olisi se paukku edessä. Lukio-ja opiskeluelämä sais kivan lisämausteen kun joutuisi huolehtimaan papparaisesta oman kasvamisen sijaan. No, ainakin olisi juteltavaa ruuhkavuosia viettävien naisten kanssa!
[/quote
Saan tähän runsaasti alapeukkuja, mut sori, itse pappaisän lapsena tiedän sen olevan raskasta. Ei ole isää vaan isosisä. Vähän vois miettiä.

Vierailija
13/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Kysymys siitä, miten tämä kaikki vaikuttaisi sinun elämääsi, jäi kuitenkin vastaamatta :)

T.83

Vierailija
14/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:11"]Juuri tämän vuoksi mua pelottaa tavata miesystäväni lapset, jotka ovat itseäni muutaman vuoden nuorempia. Pelkään juuri tällaista teinimäistä jalan polkemista ja välien katkaisulla uhkailua. Voisitko ap vastata siihen, että mitä se on sulta pois, miten isäsi elää? Vaikka hankkisikin vielä lapsia? Ja pliis jokin vähän älyllisemmin perusteltu vastaus kuin "hyi yäk ällöä!!!". Itse ainakin haluan omien vanhempieni olevan ennen kaikkea onnellisia.
[/quote]
No mitäs iskit papan. Oisit miettiny.

Vierailija
15/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:17"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:08"]

Eli jos isäsi kihlattu olisi isäsi ikäinen, et vihaisi häntä etkä nimittäisi häntä perheenrikkojaksi? Vai mitä naisen iällä on perheen rikkomisen kanssa tekemistä?

[/quote]

Sehän tässä taas katkeria palstamammoja ärsyttääkin, kun jälleen kerran nuorempi nainen on vienyt voiton.

[/quote]

Kyllä näin on. :) vanhat av-akat pelkää olevansa pian  itse samassa liemessä nääs. sitä sitten yritetään  tällasia liittoja mustamaalata! 
[/quote]

Jokainen vanhenee

Vierailija
16/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän raivosi. Toi on tosi järkyttävää. Kannattaa sun tosiaan sanoa sille muijalle, että entäs jos käy mikkoset. Kyllähän jotakin vikaa on naisessa, joka pystyy olevaan isänsä ikäisen miehen kanssa. Tuommonen ikäero on aivan liikaa.

Vierailija
17/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:29"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:11"]Juuri tämän vuoksi mua pelottaa tavata miesystäväni lapset, jotka ovat itseäni muutaman vuoden nuorempia. Pelkään juuri tällaista teinimäistä jalan polkemista ja välien katkaisulla uhkailua. Voisitko ap vastata siihen, että mitä se on sulta pois, miten isäsi elää? Vaikka hankkisikin vielä lapsia? Ja pliis jokin vähän älyllisemmin perusteltu vastaus kuin "hyi yäk ällöä!!!". Itse ainakin haluan omien vanhempieni olevan ennen kaikkea onnellisia.
[/quote]
No mitäs iskit papan. Oisit miettiny.
[/quote]

Olen suhteessa mieheni, en hänen aikuisten lastensa kanssa :)

Vierailija
18/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:22"]Joo. Muuhun en kommentoi, mutta sai-ras-ta jos tekee nyt lapsen. Aivan törkeää ja väärin lapselle. Jo 18vllä 60-vuotias isä olisi vanha pappa, mutta jos 60v vääntää happamalla spegullaan kakaran maailmaan niin siinä tekee valtavan karhunpalveluksen lapselleen.
[/quote
Saan tähän runsaasti alapeukkuja, mut sori, itse pappaisän lapsena tiedän sen olevan raskasta. Ei ole isää vaan isosisä. Vähän vois miettiä.
[/quote]
Ilman sitä pappaa sua ei olisi. Kenties niin olisikin parempi?

Vierailija
19/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on tosi vaikeaa ymmärtää miten kolmekymppinen ottaa kuusikymppisen. Taitaa nainen olla kullankaivaja.

Vierailija
20/108 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:17"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:08"]

Eli jos isäsi kihlattu olisi isäsi ikäinen, et vihaisi häntä etkä nimittäisi häntä perheenrikkojaksi? Vai mitä naisen iällä on perheen rikkomisen kanssa tekemistä?

[/quote]

Sehän tässä taas katkeria palstamammoja ärsyttääkin, kun jälleen kerran nuorempi nainen on vienyt voiton.

[/quote]

Kyllä näin on. :) vanhat av-akat pelkää olevansa pian  itse samassa liemessä nääs. sitä sitten yritetään  tällasia liittoja mustamaalata! 
[/quote]

Jokainen vanhenee
[/quote] Toki vanhenee, mutta 10 vuoden ikäeron vielä ymmärrän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän