Olen ajatellut kadota vaimon ja lasten elämästä
En jaksa enää heistä välittää, jätän raskaanaolevan vaimoni ja lapseni ja lähden pois mitään sanomatta...
Kommentit (31)
Jätä nyt ainakin joku viesti ettei soittele poliiseita sun perään.
Älä katoa! Lapset rakastavat sinua ja vaimosi myös. Olet heille tärkeä ja sinä voit paremmin heidän kanssaan kuin ilman heitä.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 18:55"]
En jaksa enää heistä välittää, jätän raskaanaolevan vaimoni ja lapseni ja lähden pois mitään sanomatta...
[/quote]
Miksi? Miksi et välitä edes omista lapsistasi, jotka olet itse siittänyt, he kantavat sinun geenejäsi, ja ovat täysin sinun vastuullasi? Mitä pahaa syntymätön lapsesi on sinulle tehnyt että hänet hylkäät? Sitä hän ja muut lapsesi tulevat miettimään lopun ikäänsä, varmasti myös heidän lapsensa.
Mitä sä pelkäät kun et uskalla erota? Tai hakea apua muuten.. et sä itseäsi karkuun pääse, ja aika kiero pitää olla että voi itselleen valehdella tekevänsä oikean ratkaisun. Olihan p rovo??
Häivy heti, lapselle on satavarmasti parempi, ettet ole hänen elämässään.
Itsekäs paska. Sanot että lähdet ja maksat elarit.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:04"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 18:55"]
[/quote]
Miksi? Miksi et välitä edes omista lapsistasi, jotka olet itse siittänyt, he kantavat sinun geenejäsi, ja ovat täysin sinun vastuullasi? Mitä pahaa syntymätön lapsesi on sinulle tehnyt että hänet hylkäät? Sitä hän ja muut lapsesi tulevat miettimään lopun ikäänsä, varmasti myös heidän lapsensa.
[/quote]
En vain jaksa enää. kaikki asiat pakkautuu päälle enkä jaksa eikä oikein edes kiinnosta niitä hoitaa enää vaikka meidän koko elämä on niistä kiinni... olen miettinyt asiaa jo pidempään...
Oletko sä lähdössä kodista vai koko maailmasta?
Mene lääkäriin. Miten hemmetissä se eukko tuli yleensä raskaaksi jos olet miettinyt häipymistä pidempään? Olisko pitänyt vähän ajatella ajoissa?
Miksi et voi edes kertoa että haluat erota ja tulet lähtemään päivänä x?
Pelkuri.
Kanna vastuusi niin kuin mies.