Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ajatellut kadota vaimon ja lasten elämästä

Vierailija
14.03.2015 |

En jaksa enää heistä välittää, jätän raskaanaolevan vaimoni ja lapseni ja lähden pois mitään sanomatta...

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:44"]

En voi itse kovin hyvin eikä vaimoni ja lapsenikaan voi kovin hyvin. En vain jaksa asialle tehdä mitään joten lähden pois heidän elämästään ja myös tästä maailmasta mitään sanomatta...

[/quote]

Et lähde!

Haet apua!

Kerrot vaimolle, mahdollisesti myös ystävillenne, lääkärille ja lähisukulaisille, ettet jaksa ja TARVIIT apua!

Ei ole häpeä pyytää apua. On hirvittävän väärin kaikkia, myös itseäsi kohtaan, jos edes mietit tästä maailmasta poistumista! Tajuatko? Se ei ole ratkaisu! Sinulle on aivan varmasti parempiakin ratkaisuja ja apua olemassa. Lopeta heti tuollaisten ajatusten ruokkiminen mielessäsi! Ala miettiä niitä pieniä hyviä asioita, joita ON elämässänne. Niitä on aivan varmasti! Vaikutat masentuneelta.  On olemassa lääkkeitä, jotka nostavat mielialaa niin, ettet enää piehtaroi ajatuksissasi pohjamudissa. Sinä olet ainutlaatuinen ja vaimosi rakastaa sinua, koska on halunnut kanssasi lapsia, ja nyt tämän viimeisimmänkin, jota odottaa Sinulle! Lapsesi rakastavat sinua. Päätä sinä rakastaa heitä! Tee luja päätös ja mieti sitä, kun mieleen tunkee pahat ajatukset. Halaile ja pidä vaimoasi ja lapsiasi lähelläsi, kerro, että rakastat heitä. TUNTEET SEURAAVAT TEKOJA! Pian oikeasti tunnet rakkautta ja huomaat, että elämähän on hieno lahja kaikkine eri sävyineen! Jos tietäisit, mitä kaikkea olen itse saanut elämässäni kokea, arvelisin sinun ajattelevan omaa elämääsi helpommaksi. Sen voin sinulle sanoa, että kovassa paineessa jalostuvat timantit. Älä pelkää olla siinä oman elämäsi ahjossa. Sinua hiotaan siinä kuin timanttia ja karkeita särmiä hiotaan pois.

Vierailija
2/31 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista. Näin pahoinko joku oikeasti voi voida.. Hirvittää lapsen puolesta. Puolustuskyvytön ja syytön ja aikamoinen taakka tulevaisuudessa kannettavana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yrittänyt hakea apua?

Vierailija
4/31 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, tämä trolli on varmaan saanut innoituksensa siitä eilisiltaisesta ja tämän aamuisesta ketjusta, jossa jonkun mies oli kadonnut. Ja tämän myötä huomasin että vietän ihan liikaa aikaa täällä palstalla. Että kiitos siitä! :)

Vierailija
5/31 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitanko sulle heti apua sinne?

Vierailija
6/31 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae masennuslääkkeet

Vierailija
7/31 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 18:55"]

Olen ajatellut kadota vaimon ja lasten elämästä

En jaksa enää heistä välittää, jätän raskaanaolevan vaimoni ja lapseni ja lähden pois mitään sanomatta...

[/quote]

Ookke. Varaapa aika vasektomiaan niin ei sitten enää käy niin, että joutuisit pakenemaan vastuuta, jota et nähtävästi kykene ja halua kantaa.

Vierailija
8/31 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele niitä pieniä lapsia, jotka vilpittömästi kaipaavat sinua. Kuinka heille voi selittää että isi ei enää tule kotiin? Itku tulee kun edes ajattelen tilannetta :( 

Vierailija
9/31 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selvästi masentunut. Hommaa itsesi lääkäriin mahdollisimman pian ja kerro koko uupumuksesi ja väsymisesi. Kerro myös se, että vaimosi ei voi hyvin. Uskon, että saat ja saatte koko perhe apua.

Vierailija
10/31 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules nyt heikki! Eli ap. Olen asentanut koneelle trackerin, joten tiedän että puhut täällä. Eikö voisi asioita hoitaa vaikka pariterapiassa? Lapsia ei saa hylätä ja avioero on hylkäys.

Vierailija
11/31 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä puolisosi jaksaminen? Nainenhan sen raskaimman osuuden hoitaa perheestä yleensä. Ottaako noin voimille kun vaan pitäisi töissä käydä ja perhettään rakastaa. No kaikkia ei ole tarkoitettu perheelliseksi. On hiukka liian myöhästä katua kun sonnat on jo housussa. Be a man. Onko liikaa pyydetty.

Vierailija
12/31 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita sitten edes poliiseille vaikka, ei ainakaan hukata heidän resurssejaan turhaan yhden idiootin etsimiseen.

Vierailija
13/31 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:16"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:04"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 18:55"]

[/quote]

Miksi? Miksi et välitä edes omista lapsistasi, jotka olet itse siittänyt, he kantavat sinun geenejäsi, ja ovat täysin sinun vastuullasi? Mitä pahaa syntymätön lapsesi on sinulle tehnyt että hänet hylkäät? Sitä hän ja muut lapsesi tulevat miettimään lopun ikäänsä, varmasti myös heidän lapsensa.

[/quote]

En vain jaksa enää. kaikki asiat pakkautuu  päälle enkä jaksa eikä oikein edes kiinnosta niitä hoitaa enää vaikka meidän koko elämä on niistä kiinni... olen miettinyt asiaa jo pidempään...

[/quote]

Kyllä pitää selitys olla, ja mielummin helvetin hyvä. Tuo ei ole mikään selitys. Kuten jo sanottiin hae apua. Puhu vaimolle. Sä voit lähteä jos haluat, mutta ei ilman mitään sanomatta, se on pelkurimaista ja liian epäreilua perheelle. Jos olet kerran miettinyt sitä pidempään, niin miksi et ole hakenut apua?

Vierailija
14/31 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten lähdet, jos siltä tuntuu. Jos mielesi joskus muuttuu niin palaat takaisin mikäli sinut otetaan vastaan.
Parempi ehkä olisi, että ensin keksit jonkun tekosyyn olla poissa jonkun aikaa, että voit miettiä asiaa rauhassa.

Vierailija
15/31 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:14"]

Itsekäs paska. Sanot että lähdet ja maksat elarit.

[/quote]

Lompakkoloisen vinkki nro 1.

Vierailija
16/31 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:29"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:14"]

Itsekäs paska. Sanot että lähdet ja maksat elarit.

[/quote]

Lompakkoloisen vinkki nro 1.

[/quote]

Kuka loisii kenen lompakolla? Mies vaan siittää kakaroita ja jättää ne akan hoidettavaksi ja muitten elätettäväksi?

Vierailija
17/31 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi itse kovin hyvin eikä vaimoni ja lapsenikaan voi kovin hyvin. En vain jaksa asialle tehdä mitään joten lähden pois heidän elämästään ja myös tästä maailmasta mitään sanomatta...

Vierailija
18/31 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:44"]En voi itse kovin hyvin eikä vaimoni ja lapsenikaan voi kovin hyvin. En vain jaksa asialle tehdä mitään joten lähden pois heidän elämästään ja myös tästä maailmasta mitään sanomatta...
[/quote]
Entä jos vaimo ei jaksa jonain päivänä tai hänelle tapahtuu jotain, ja lapset tarvitsevat sinua? Entä jos silloin olisitkin kunnossa ja jaksaisit?
Itse olen siinä tilanteessa ettei minua tarvita, mutta roikun siltä varalta elämässä kiinni että jonain päivänä olen tarpeellinen.

Vierailija
19/31 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tymintä, mitä koskan voit tehdä! Mieti, mikä suru ja ikävä heille tulee, kun eivät tiedä sinusta mitään, mihin olet kadonnut!!

Vierailija
20/31 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein. Se ,että olet joutunut Pyhän Vulvan uhriksi, ei tarkoita etteikö sinulla voisi olla jossain uusi , parempi elämä : )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan