Trinny ja Susannah on taineet lukea vauvapalstaa.
Katselin pitkästä aikaa uusimpia Trinny ja Susannah stailaa ohjelmaa ja tuli mieleen, että ne ovat tainneet lukea kritiikkiä täältä, sillä eivät puristelleet niiden naisten rintoja enää niin pahasti ja meno oli muutenkin rauhallisempaa kuin puettavia oli vain 3. Täällähän oli joku aika sitten ehkä vuosi sitten tai jotakin niin kritiikkiä jossakin ketjussa juuri noista asioista.
Kommentit (6)
Tämä ohjelma oli kai Tanskasta minkä katsoin. Ihmettelin heti, että ikö ne stailaa kuin 3 vaan eikä ne heti kadulla rynnänneet ryntäisiin kiinni enää.
Ne tekee tota sarjaa pakosta, ovat itse myöntäneet mm.Daily-lehdessä, että pakko tehdä jotta saa asuntolainat maksettua ja lapset elätettyä. Siksi varmaan lopputulos onkin niin huonoa. Kaikille vaan joko a) räikeä liian pieni kotelomekko, tämä valinta tehdään varsinkin jos kyseessä ylipainoinen tyyppi tai b) housut + 80-luvulta revitty vyönhirvitys + kirkuva liivi/jakku/takki + sitten a ja b-vaihtoehdoille naamaan vahva meikki ja kaameita kasarityyppisiä muovisia koruja joita saa kirppikseltä markalla.
Ja eikun lavalle pyörimään tökerön näköisesti yleisön "hurratessa". Välillä tulee mieleen että onko ne vaan katkeroituneita briteissä menettämästään maineesta ja tekevät piruuttaan ihan jäätäviä "stailauksia" pohjoismaissa ku ei täällä kukaan näytä tajuavan onko joku neonvihreä paljettitakki enemmän läppä kuin muotia. Sitten mua huvittaa kun ne sanoo niille perunanenäisillee läskeille persjaloille kuinka "you are so beautiful" ja saa taas yhden talorästin hoideltua hyväuskoisten pönttöjen avulla :D
Se Trinnyhän on ihan oikeasti valmis ihan mihin vain. Kuten seukkaamaan sen Nigella Lawsonia kuristaneen vanhan Saatchi-ukon kanssa. Niin maireasti käyvät syömässä joka viikko siinä samassa ravintelissa, jossa kuristaminen tapahtui, ja niin kivasti vielä vitsailee toisen naisen kokemasta väkivallasta maailmalle. Yököttää tuo narttu.
Minä varmasti jo ihan refleksinä löisin kun yhtäkkiä kadulla nuo kävisi rintoihin kiinni.
Eikö ne ole Ruotissa nyt? Ehkä Ruotsalaiseen konseptiin sopii paremmin tietty konservatiivisuus kun Tanskaan?