Noloin tilanteesi ylipainon takia?
Tuttavapariskunta oli tehnyt kylppäriremontin. Wc-pöntön liima oli kuulema lähes kuivunut. Olivat itse jo käyttäneet sitä, mutta kehottivat istumaan varovasti. Noh, niinhän siinä kävi, että koko pönttö rojahti nurin ja etureuna halki. Voi jumalauta kun hävetti! Nyt alkaa dieetti! Onko muilla läskeillä ollut noloja tilanteita?
Kommentit (924)
Noloin kokemus itsellä oli se kun entisen heilan kanssa majoituttiin hotelliin ja ajateltiin hyödyntää huoneen ammetta. Voisi luulla hetken olevan täynnä romantiikkaa kun kahdestaan menimme altaaseen, eikö?
Siitä oli kuulkaa romantiikka ja seksikkyys kaukana, kun molemmat koettavat äheltää ylös vesien loiskuessa ammeesta :'D
Ihan kyyneleet silmissä sai nauraa näille! Tulee kyllä samalla jotenkin lohdullinen olo, kun tajusi, että muillekin sattuu ja tapahtuu. Muutama näistä tilanteista kuulosti vähän liiankin tutulta. :')
Jouduttiin pysähtymään pienen Nissanin kanssa, kun iskunvaimentimet olivat pohjassa. Ehkä olivat kuluneet, mutta minä jouduin siirtymään toiselle puolelle, koska painan yli 150 kg. Meitä oli vanhassa autossa viisi.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:09"]
Tämä tapahtui viimekesänä. Painoin 115kg (nyt olen laihduttanut).
heinäkuu oli ihan sairaan kuuma ja mulla valu hiki persvakoa myöten. Menin sit postiin ja läski vaan tirisi. Mitä lyhyemmäksi jono kävi, sitä paremmin tajusin et multa lähtee kohta taju. Pääsin vihdoin asioimaan ja multa ihan oikeesti tippu otsalta hiki allekirjoitettavien lappujen päälle. Nolotti ihan kamalasti kun kassatyöntekijät tuijotti kauheen tuomitsevasti. Taju alkoi lähteä ja mulle iski paniikki. Sanoin kassatädille et oon raskaana ja heikottaa :D toivat mulle äkkiä tuolin, paperia ja vettä. Päällä mulla oli maksimekko mikä peitti makkarat niin et vale oli ihan uskottava.
Moikka tutuille jos tunnistatte! ;)
[/quote]
Ei se vale ole uskottava jos on posket joista voisi paistaa pihvit. Parempi kuitenkin näin. Tai periaatteessa ei, jos pelkkä asiointi saa tajun kankaalle, niin lienee parempi tehdä asialle jotain. Siis jotain muutakin kuin valehdella kanssa ihmisille.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 15:46"]En tiedä onko tämä nyt ihan ketjuun soveltuva kommentti, mutta kirjoitan kuitenkin. En siis ole ylipainoinen, mutten mikään keijukainenkaan. Paino 63kg ja pituutta 165cm. Miespuolinen työkaveri päätti "ojentaa" töissä, kun leikkimielisesti naljailimme toisillemme. Nosti siis ilmaan niin että mahani oli hänen olkapäällään ja pääni roikkui alaspäin. Eipä tässä muuten mitään, koska olimme tosi hyviä työkavereita, mutta hän ei pitänyt minua ilmassa kuin muutaman sekunnin, laski maahan ja parahti että "herran jestas sä olet painava!!!". Silloin hävetti ja suututti lujaa.
[/quote]
Pyh, heikko miespäs. ;)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:51"]
Minua on monta kertaa onniteltu tulevasta perheenlisäyksestä
[/quote]minä olin jo synnyttänyt kun puolituttu kaupassa kysyi että eikös se laskettu aika ole pian?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:40"]
Ei kai tämä meinaa upota. Lisää näitä. :D
[/quote]
On niin painavaa tekstiä, että helposti painuu ketju upoksiin... :)
Juuri tänään tapauhtui kaupassa: kumarruin ottamaan hyllystä tuotetta ja lihavalla ahterillani tönäisin takanani olleen korkean vessapaperipaketti-tornin nurin. Varmaan ainakin 10 pakettia levisi pitkin lattiaa. Itseäni oikeastaan vain nauratti uutta tornia kasaillessani, mutta esiteini tyttäreni piiloutui hyllyjen taakse häpeissään.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:58"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:15"]Harrastimme mieheni kanssa seksiä ja siinä kiihkoissani vahingossa "hyppäsin" mieheni päälle vähän turhan rajusti. Aikeenani oli siis ratsastaa, mutta ne aikeet katkesivat miehen järkyttävään ulvaisuun. Penis oli ilmeisesti jotenkin "nyrjähtänyt" ja mies joutui syömään vahvoja kipulääkkeitä melko pitkään sen jälkeen. :( En saanut seksiä ainakaan seuraavaan kahteen kuukauteen sen jälkeen. :( [/quote] Läski ei saanu seksiä :( oi voi :( [/quote] Onko pakko tulla ilkkumaan, jos joku kertoo vertaistukikeskustelussa jotain? [/quote] On koska tuo koko tarina kuulosti :(-hymiöineen niin tyhmältä. Eli on pakko.
[/quote]
Ole hyvä :) :) :) ja jos et nyt ymmärrä, niin tyhmyydestä ) :) :)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:16"]Housuni ratkesivat pyllystä matkalla töihin. Rips vain!
En ehtinyt kotiin vaihtamaan ehjiä housuja, vaan töissä vaivihkaa teippasin housut jeesusteipillä kuntoon.
Häpeän määrä oli kohtuullisen suuri.
[/quote]
Eikä! :D Uusi muoti on syntynyt. ;-)
Tapasin sattumalta yläasteelta tutun tytön joka oli aina vähätellyt kaikesta. Olin lihonnut hirveästi ja totesi kovaan ääneen: "oot niin lihonnut etten ollut tuntea!"
Kiitti.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 17:07"]
Gynellä oli huomattavia vaikeuksia papakokeen ottamisessa. Epäilen syyksi ylipainoa, mutta lääkäri fiksusti piti suunsa kiinni asiasta...
[/quote]
Apua, mullekin on käynyt noin, kahdesti, enkä ole ikinä osannut ajatella, että se voisi johtua ylipainosta! Miten ylipaino vaikuttaa tähän?
Oisko tuo papa-kokeen vaikeus siinä, että kehon oma massa litistää sisätiloja yksinkertaisesti niin paljon enemmän ,että instrumenteilla on hankala sinne työntyä oikeaan paikkaan?
Päätettiin kesällä mennä kaveriporukalla soutelemaan ja kalastamaan. Siinä 4 henkeä veneessä ja minä päädyin istumaan sinne veneen päätyyn. Mukavaahan se oli, mutta kyllä se pisti hieman mietityttämään, kun se minun puoleni uppoutui aikalailla veteen ja toinen pää oli koholla :D
Toki näitä klassisia tilanteita on käynyt myös, mm. paidat jääneet rintojen kohdalta kiinni. One sizeä ei kannata muuten edes yrittää vetää päällensä jos ylipainoa on edes vähän.
Ihana ketju!
Pakko kuitenkin kommentoida että ihan normipainoisena olen saanut puutarhatuolin rikki istumalla. Exän kapistus sai oikein mustelman rakkauden tekemisestä ;D että tekevälle sattuu.
Nyt reippaasti ylipainoisena ei mitään ihmeempää, samat hommat. Ilman mustelmaa :D Ja jaksan kävellä portaat kuudenteen kerrokseen ja jopa jumpalla riehua. Yritän päästä normaalipainoon taas.
Noloin tilanne oli kun menin kertomaan hyvin lihavalle teinille, että minihameensa oli noussut takaa ylös. Siis kunnolla ylös, koko takalisto kalsareineen paljaana. Onneksi hällä oli mummokalsarit, eikä stringit.
Itselle ulkomailla (maassa jossa pieniä ihmisiä) hoitajat päivitteli isoon ääneen painoani. Olin merkinnyt 89kg ja yksi tuli sanomaan, että olen merkinnyt väärän mittayksikön, tämä on varmaan paunoissa. Sanoin, että ei kyllä se ihan kiloissa on. Sitä sitten päivittelivät 5 hoitajan toimesta keskellä käytävää. Olin kyllä viimeisilläni raskaana, mutta kuitenkin.
En tiedä onko tämä nyt ihan ketjuun soveltuva kommentti, mutta kirjoitan kuitenkin. En siis ole ylipainoinen, mutten mikään keijukainenkaan. Paino 63kg ja pituutta 165cm. Miespuolinen työkaveri päätti "ojentaa" töissä, kun leikkimielisesti naljailimme toisillemme. Nosti siis ilmaan niin että mahani oli hänen olkapäällään ja pääni roikkui alaspäin. Eipä tässä muuten mitään, koska olimme tosi hyviä työkavereita, mutta hän ei pitänyt minua ilmassa kuin muutaman sekunnin, laski maahan ja parahti että "herran jestas sä olet painava!!!". Silloin hävetti ja suututti lujaa.