Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloin tilanteesi ylipainon takia?

Vierailija
13.03.2015 |

Tuttavapariskunta oli tehnyt kylppäriremontin. Wc-pöntön liima oli kuulema lähes kuivunut. Olivat itse jo käyttäneet sitä, mutta kehottivat istumaan varovasti. Noh, niinhän siinä kävi, että koko pönttö rojahti nurin ja etureuna halki. Voi jumalauta kun hävetti! Nyt alkaa dieetti! Onko muilla läskeillä ollut noloja tilanteita?

Kommentit (924)

Vierailija
241/924 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 12:40"]

[...] Eri asia, jos on vaikka jalka paketissa, mutta kyllä ihmisen pitäisi pystyä kiipeämään muutamat portaat, ei se ole mikään vaativa liikuntasuoritus!

[/quote]

Voi olla taustalla joku sairauskin. Esim. dysautonomian takia pelkkä pystyyn nouseminen voi saada pulssin tuplaantumaan ja olon kauheaksi. T. portaissa nolostuva dysautonoomikko

Vierailija
242/924 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 19:52"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 07:43"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:26"]

Mä sain miesten vaatteet Töölön sairaalassa. Muuten ihan samanlaiset, isommat vain kooltaan ja naisten sairaalakamppeet oli muistaakseni marjapuuron väriset ja miesten siniset. Eli kaikki muut sitten kyllä tiesi, että olin miesten vaatteissa. Jouduin myös itse työntämään sänkyni leikkaussaliin tippapullossa kiinni jo ollessani, mikä tuntui kyllä oikeesti vähän liioittelulta, kun hoitsuja oli 2 ja mun paino oli siihen aikaan kumminkin alle 100 kg, jossain 90 kg kieppeillä.

[/quote]

Eihän tuo ole mahdollista, koska ennen leikkausta annetaan esilääkitys ja sen jälkeen ei kyllä saa enää missään käyskennellä. 

[/quote]

Ehkä riippuu esilääkkeestäkin. Itse olen kyllä saanut kerran kävellä leikkaussaliin itse :) (en ylipainoinen, mutta aika nuori silloin, ehkä ajattelivat että kivempaa :D)

[/quote]

Hieman OT, mutta luin "esileikeistäkin"... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/924 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 vuotias ja painan 85. Monta kertaa olen saanut onnitteluja tulevasta vauvasta :D Itsekin heitän ystävien ja perheenjäsenien kanssa läppää että viidennellä kuulla olen.

Vierailija
244/924 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin terassituoli tuntui todella ahtaalta, kun istahdin siihen. Pelotti että tuoli nousee mukana, kun nousen ylös. Nolotti. En ole edes mikään hirveä norsu ja olin haaveillut samanlaisista tuoleista, mutta jäi sit ostamatta. Olen kyllä laihtunut, mutta en vielä ihannepainossani.

Vierailija
245/924 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
246/924 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
247/924 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 07:02"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 08:12"]

Oisko tuo papa-kokeen vaikeus siinä, että kehon oma massa litistää sisätiloja yksinkertaisesti niin paljon enemmän ,että instrumenteilla on hankala sinne työntyä oikeaan paikkaan?

[/quote]

Olin kerran PAPA-kokeessa. Mukana lääkäri, 3 hoitajaa mahaa ja jalkoja pitelemässä ja lopulta vielä kolmaskin lääkäri, kun ei saatu. Synnytyksessä sitten oli vielä enemmän sakkia.

t. BMI 48.
[/quote]

Miten noin läski ämmä on saanut lapsia tai edes seksiä..
[/quote]

Siinä sulle onkin ihmeteltävää :) Miten noin hapan ja typerä ihminen on oppinut lukemaan?

Vierailija
248/924 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 19:21"]

Kummallista, että niin monen mielestä nämä ovat hauskoja juttuja. 

Minusta on surullista ja ahdistavaa olla lihava ja kohdata sen myötä ikäviä tilanteita. Uskoisin, että näiden "hupaisien tarinoiden" taustalla on paljon masennusta ja häpeää, jota yritetään peittää huumorilla. 

Mutta, jos itseironia ja komiikan löytäminen tilanteista yhtään auttaa kestämään, niin hyvä kai sitten. 

Itse en pysty!

[/quote]

Jos yhtään lohduttaa, niin minulle on sattunut myös monet näistä tilanteista, vaikka olen normaalipainoinen. Olen rikkonut tuolin, ainakin kaksi sänkyä, housut ovat revenneet takamuksista ja olen niin kömpelö välillä, että olen tiputellut tavaroita kaupassa peffallani. Ovathan ne jälkikäteen ajateltuna hassuja tilanteita kuitenkin. 

Minusta on muuten todella outoa, jos sairaaloissa ja terveysasemilla ei ole käytettävissä isommille ihmisille sopivia vaatteita ja verenpainemittareita yms. Sen ymmärrän, jos johonkin 600-kiloisiin ei ole varauduttu kaikkialla, mutta joku 100-kiloinen on nykyään aika normaali, halusivat ihmiset sitä hyväksyä tai eivät.

Tsemppiä kaikille, ihanaa että huumorintajua riittää! 

Vierailija
249/924 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
250/924 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hauska ketju, mutta minusta on jo hälyyttävää jos ei mahdu magneettiputkeen yms. Jossain jenkeissä on aina niitä juttuja, että menee hemmetisti rahaa kun joudutaan investoimaan isompiin laitteisiin ja tarvikkeisiin sairaalassa, mutta jos suomessakin ollaan menossa samaan suuntaan...

Vierailija
251/924 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kysyi joku isohko tyttö joskus, miten voin syödä joka viikko vaikka karkkipussin lihomatta. Menin vähän vaikeaksi, kun mietin, että saatan syödä sen lisäksi suklaata, pizzaa, sipsiä... Normaalipainoinen olen aina ollut , mutta pitäisi rajoittaa

Vierailija
252/924 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 07:02"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 08:12"]

Oisko tuo papa-kokeen vaikeus siinä, että kehon oma massa litistää sisätiloja yksinkertaisesti niin paljon enemmän ,että instrumenteilla on hankala sinne työntyä oikeaan paikkaan?

[/quote]

Olin kerran PAPA-kokeessa. Mukana lääkäri, 3 hoitajaa mahaa ja jalkoja pitelemässä ja lopulta vielä kolmaskin lääkäri, kun ei saatu. Synnytyksessä sitten oli vielä enemmän sakkia.

t. BMI 48.
[/quote]
Apua...

Vierailija
253/924 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 16:59"]Tuttavapariskunta oli tehnyt kylppäriremontin. Wc-pöntön liima oli kuulema lähes kuivunut. Olivat itse jo käyttäneet sitä, mutta kehottivat istumaan varovasti. Noh, niinhän siinä kävi, että koko pönttö rojahti nurin ja etureuna halki. Voi jumalauta kun hävetti! Nyt alkaa dieetti! Onko muilla läskeillä ollut noloja tilanteita?
[/quote]Itselläni ei ongelmia mutta ystäväni peppu jäi joskus suureen nahkatuoliini kiinni. Toinen ystäväni hihkui olevansa vain isoluinen ja väitti kaikkien kuullen mahtuvansa samoihin housuihin kuin minä. Hän on lihava, minä en. Myötähäpeä suuri molempien kohdalla! :(

Vierailija
254/924 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:37"]Sain sairaskohtauksen kotonani ja minulle soitettiin ambulanssi. Hissitön talo ja neljäs kerros. Ambulanssimiehet joutuivat soittamaan palokunnan apuun kantohommiin. Lopulta kesti kaksi tuntia päästä sairaalaan...
[/quote]
Vetää sanattomaksi

Vierailija
255/924 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun ite on hoikka ja miehiä riittää, jos mukana ylipainoinen kaveri niin ei käy flaxi :( Tai kun käy, niin pitää lopettaa touhu, kun en halua kaveriakån jättää yksin tms.

Vierailija
256/924 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
257/924 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin huvipuistossa.
Jonotin yhteen härveliin yksin, mua edellä oli pariskuntia tai kaveruksia. Härvelissä oli yks paikka vapaana jonkun yksinäisen miehen vieressä ja härvelin ohjaaja huusi että "yks mahtuu kyytiin".

Koska olin yksin, ja edelläni olevan halusivat mennä parina härveliin, sain mennä jonon ohi.

Hävetti sairaasti kun yritin ahtautua siihen penkkiin, en vaan mahtunut :( kävelin nolona pois.

Vierailija
258/924 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain miesten vaatteet Töölön sairaalassa. Muuten ihan samanlaiset, isommat vain kooltaan ja naisten sairaalakamppeet oli muistaakseni marjapuuron väriset ja miesten siniset. Eli kaikki muut sitten kyllä tiesi, että olin miesten vaatteissa. Jouduin myös itse työntämään sänkyni leikkaussaliin tippapullossa kiinni jo ollessani, mikä tuntui kyllä oikeesti vähän liioittelulta, kun hoitsuja oli 2 ja mun paino oli siihen aikaan kumminkin alle 100 kg, jossain 90 kg kieppeillä.

[/quote]

Eihän tuo ole mahdollista, koska ennen leikkausta annetaan esilääkitys ja sen jälkeen ei kyllä saa enää missään käyskennellä. 

[/quote]

Ehkä riippuu esilääkkeestäkin. Itse olen kyllä saanut kerran kävellä leikkaussaliin itse :) (en ylipainoinen, mutta aika nuori silloin, ehkä ajattelivat että kivempaa :D)

Vierailija
259/924 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 19:52"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jep, minä ainakin 2 v takaperin kävelin ihan itse esilääkkeen otettuani saliin ja kävin pissallakin vielä siinä välissä.

Vierailija
260/924 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!