Noloin tilanteesi ylipainon takia?
Tuttavapariskunta oli tehnyt kylppäriremontin. Wc-pöntön liima oli kuulema lähes kuivunut. Olivat itse jo käyttäneet sitä, mutta kehottivat istumaan varovasti. Noh, niinhän siinä kävi, että koko pönttö rojahti nurin ja etureuna halki. Voi jumalauta kun hävetti! Nyt alkaa dieetti! Onko muilla läskeillä ollut noloja tilanteita?
Kommentit (924)
Ihania! Nauratti ja lohdutti monet tekstit. Jossain näin kyselyn, hesari?, että oletko jotain jättänyt tekemättä, että miten elämä muuttuu jos on lihava...
Ja se tulee salakavalasti, vaikka aina on ollut muodikas, mutta ennen lapsia liikkui enemmän ja oli voimaa. Tuttuja: Mansetti ei mahdu, lintsin turvakaari on tiukka, lentokoneen pöytä ahdistaa, kanoottiin ei mahdu, ratikassa ahdasta kun istuu vierekkäin, lapsen kanssa ei pysty juokseen, ei mahdu keinuun, ei voi mitään armyjumppaa enää kokeilla kun ei pääse ylös nopeesti, joigassa ottaa maha kiinni, housut hankautuu rikki sisäreisistä, kuorsaa, kasvaa karvoja kasvoihin ja kaulaan, ei kehtaa syödä tai puhua paljoa syömisestä, ei mahdu kivasti suihkukaappeihin, ja yleensä vaan harmittaa kun ei oo niin ryhdikäs kun ennen.... Xl
Ja siis muodokas! Miksei muodikaskin.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:56"]
Jouduin Linnanmäellä lähtemään koneesta pois kun turvakaari ei mennyt kiinni.Lantio mahtui siihen istuimeen , mutta mun törkeän isot rinnat ja maha estivät turvakaaren alas painamisen. Hävetti ja miltei itketti ääneen. Painoa 100 kg.
[/quote]
Apua! Voi sua! Toi on yks mun ikipeloistani Lintsillä. Mistä klaitteesta oli kysymys?
terv. 110 kg ja H-kuppi
Tuosta portaiden nousujutusta tuli mieleeni eräs nolo tapaus. Olin itse vältellyt aiemmin portaita, mutta kun päätin laihduttaa, aloin myös töissä kulkemaan portaita. Portaiden nousu oli mulle niin luontevaa, etten tullut ajatelleeksi, että joku muu ei niistä selviydy (vaikka siis aiemmin en niitä itsekään käyttänyt).
Kerran sitten kierrätin töissä vierasryhmää, joista yksi oli melko pyöreä. Juoksutin vieraita portaita ylösalas, ja vasta kierroksen loputtua tajusin, kuinka puhki tämä yksi oli; naama loisti punaisena eikä puhe kulkenut. Kyllä mua hävetti, etten ollut tajunnut.
T. Itsekin laihduttanut
Kun aloin seurustelemaan avokkini kanssa, olin jo silloin 10kg ylipainoinen mutta kummasti ne leffaillat ja ravintolaillalliset yhdistettynä e-pillereihin ja liikkumattomuuteen saivat minut lihomaan vielä lisää ja olin pahimmillani varmasti yli 90kg (en käynyt silloin vaa'alla, vasta kun olin laihduttanut jo reilun kuukauden uskaltauduin vaa'alle ja silloin se näytti 85kg), pituutta siis 166cm. Noh, mentiinpä sitten yksi kesä soutelemaan pienelle lammelle, sillä poikaystäväni halusi virvelöidä. Vene oli isäni ja setäni yhteinen puuvene, jolla kävivät katiskoja katsomassa lammella. Minä tartuin airoihin ja kerkesin juuri soutaa lammen keskelle ja poikaystävä heittää virvelin ensimmäisen kerran kun kuului valtava RÄTS ja veneen penkki allani rysähti keskeltä lyttyyn ja minä huomasin istuvani veneen pohjalla. Hävetti niin paljon ja kun näin poikaystäväni naaman, joka alkoi vääntyä säikähtäneen hämmästyneestä hymyyn ja nauruun, huusin vain naama punaisena ET NAURA! joka vain lisäsi poikaystäväni huvittuneisuutta. Kyyneleet silmissä soudin veneen äkkiä takaisin rantaan poikaystävän pidätellessä naurua ja siihen jäi soutelut sekä virvelöinnit. Näin jälkikäteen pystyn nauramaan asialle, mutta sinä kesänä ei paljoa naurattanut kun kesähittinä vielä oli se "Soudellaan"-biisi.. Aina sen soidessa radiossa poikaystäväni kysyi "Otettasko virvelöintireissu uusiksi?" sillä tiesi minun "suuttuvan" asian muistelusta. Nyt tosiaan vain nauran asialle, on se varmasti ollut vaikea tilanne poikaystävälleni pidättää naurua kun toinen veneen pohjalta naama punaisena yrittää vääntäytyä ylös ja huutaa ET NAURA! :D
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 00:17"]
[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 14:12"]
Hikosin niin paljon tuolilla istuessa kylässä että kaveri kysyi kuka tähän pissasi..
[/quote]
Todella kuvottavaa. kuinka usein sä peseydyt?
[/quote]
Ajattelitko, että kun käy suihkussa, niin se estää hikoilun? Lapseni (170cm/50kg) on kova hikoilemaan, mutta ei se suihku sitä hikoilua estä.
Ei käynyt mulle vaan entiselle naapurille joka väitti ettei ole lihava..
Tämä täti siis tykkäsi rohmuta kaikki marjat pensaista, niin ettei muille jäänyt mitään. Eihän siinä muuten mitään mutta meni nekin pensaat pilalle kun täti rullasi koko painollaan pensaaseen katkoen kaikki oksat, jopa metallituet taipuivat. Ahne pjaskiainen kehtasi syyttää muita kuolleista pensaista, vaikka tiesi itsekin että omalla painollaan tappoi pensaat!
Painoin ennen melkein 100 kg. Olin lomamatkala aurinkokohteessa ja koska oli kuuma ja hiki koko ajan käytin hametta mitä en muuten tehnyt. Reiden hankasivat niin paljon yhteen että tuli kamalat hiertymät sisäreisiin ja oli kipeetä kävellä. Hoitajana rakaisin tehtävän sillä että kiinnitin haavakalvon sisäreisiin mikä helpotti kipua huomattavasti eikä läpinäkyvä kalvo haitannut ulkonäöllisesti. Siinä sitten bikinit päällä rannasta tullessa (rantahuivi lanteille solmittuna) piti vilkuttaa söpölle "rantapojulle" kun huivi tippui ja reisien välissä lepattaa tuulessa mun vaivalla kiinnitetyt kalvot, että hävetti!
Tämä ei sattunut omalle kohdalle mutta olin näkemässä tilanteen. Tunisian lomamatkalla osallistuin perheeni kanssa dromedaarisafarille. Mentiin pitkin ja poikin oliivilaaksossa ja karavaania veti pieni aasi. Joku suomalainen nainen (paino varmaan 120 kg) halusi välttämättä ratsastaa tällä aasiparalla. Lopputulos oli että aasi kompastui ja kaatui naamalleen ja jäi jumiin sen naisen alla, ei tainut naisenkaan olo olla tapahtuman jälkeen niin mukava koska hän päätyi pää edellä kaktusryökkiöön aaseineen. Yritin siinä sitten dromedaarin selässä olla nauramatta.
Tämä tapahtui lapsena. En ollut mikään kamala läski mutta siskoon ja kavereihin verrattuna olin pullukka, he kaikki olivat laihoja jopa.
Olin kaverin isovanhempien luona tämän kaverin kanssa (n. 11v). Siellä oli kiikut (omakotitalon pihassa), sellaiset heppoiset, liekö itse tehty köydestä, jossain puussa tms kiinni, en muista kunnolla. No, siinä kaverin kanssa kiikuttiin ja minä rämähdin alas.. :( ja voitte uskoa että tuon ikäinen tietää jo mistä johtui että kiikku hajosi. Kyllä hävetti. Mutta onneksi kaveri ja isovanhemmat ja kaverin isä suhtautuivat asiaan siten että en ainakaan muista että olisivat nolanneet minua sen enempää. Pisteet heille! (tiedän nykypäivänä muutamankin tyypin jotka saattais vastaavassa tilanteessa kovaan ääneen puuskuttaa lapsen isosta koosta tai muuta mukavaa..)
Ei ehkä noloin,mutta oudoin...olin sängyllä alushoususilteen kännykällä,jossain vaiheessa pudotin kännykän syliini ja kohta lähdin keittiöön. Kännykkä oli kulkenut koko matkan reisien välissä enkä huomannut.ihmettelin vaan minne se katosi.
Terv. Vähän ehkä rasvaa reisissä
Oltiin vesipuistossa etelän matkalla. Siellä oli sellainen vesiliukumäki, jossa mennään niillä rinkeleillä. Mäki on pitkä, sellainen villivirta ja välissä aina allas ennen seuraavaa mäkeä. Altaasta piti nostaa itsensä pienen reunan yli. Jäin siihen renkaaseen jumiin ja tukin koko saatanan mäen. Kymmenen espanjalaismuksua teki aaltoja kun kaks allaspoikaa yritti kiskasta mut sen laidan yli, ite nauroin niin hysteerisenä ystävättären kanssa, et meinas pissa tulla:D olihan vesiseikkailua kerrakseen..... Onneks on hyvä itsetunto ja mustaakin mustempi huumorintaju ;)
Ylä-asteen steppilautatunnilla lautani katkesi kesken tunnin. Opettaja koitti lohduttaa, että yksi taisi olla jo ennestään vähän rikki...
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 10:45"]
Ei ehkä noloin,mutta oudoin...olin sängyllä alushoususilteen kännykällä,jossain vaiheessa pudotin kännykän syliini ja kohta lähdin keittiöön. Kännykkä oli kulkenut koko matkan reisien välissä enkä huomannut.ihmettelin vaan minne se katosi. Terv. Vähän ehkä rasvaa reisissä
[/quote]
Anteeks kuinka? Miten tämä on mahdollista, eiks tuossa tule jo fysiikan lait vastaan?
Tämä tapahtui viimekesänä. Painoin 115kg (nyt olen laihduttanut).
heinäkuu oli ihan sairaan kuuma ja mulla valu hiki persvakoa myöten. Menin sit postiin ja läski vaan tirisi. Mitä lyhyemmäksi jono kävi, sitä paremmin tajusin et multa lähtee kohta taju. Pääsin vihdoin asioimaan ja multa ihan oikeesti tippu otsalta hiki allekirjoitettavien lappujen päälle. Nolotti ihan kamalasti kun kassatyöntekijät tuijotti kauheen tuomitsevasti. Taju alkoi lähteä ja mulle iski paniikki. Sanoin kassatädille et oon raskaana ja heikottaa :D toivat mulle äkkiä tuolin, paperia ja vettä. Päällä mulla oli maksimekko mikä peitti makkarat niin et vale oli ihan uskottava.
Moikka tutuille jos tunnistatte! ;)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 11:08"][quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 10:
[/quote]
Anteeks kuinka? Miten tämä on mahdollista, eiks tuossa tule jo fysiikan lait vastaan?
[/quote]
No ei ilmeisesti koska tämä tapahtui,uskot tai et.mulla on aina ollut yhteenhankaavat reidet enkä voi käyttää esim hameita kuin hetken ilman että olen haavoilla.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 06:54"]
Tuosta portaiden nousujutusta tuli mieleeni eräs nolo tapaus. Olin itse vältellyt aiemmin portaita, mutta kun päätin laihduttaa, aloin myös töissä kulkemaan portaita. Portaiden nousu oli mulle niin luontevaa, etten tullut ajatelleeksi, että joku muu ei niistä selviydy (vaikka siis aiemmin en niitä itsekään käyttänyt).
Kerran sitten kierrätin töissä vierasryhmää, joista yksi oli melko pyöreä. Juoksutin vieraita portaita ylösalas, ja vasta kierroksen loputtua tajusin, kuinka puhki tämä yksi oli; naama loisti punaisena eikä puhe kulkenut. Kyllä mua hävetti, etten ollut tajunnut.
T. Itsekin laihduttanut
[/quote]
Minusta tuossa ei ole mitään syytä olla nolona. Eri asia, jos on vaikka jalka paketissa, mutta kyllä ihmisen pitäisi pystyä kiipeämään muutamat portaat, ei se ole mikään vaativa liikuntasuoritus!
Oikeesti mun sisko on lihava mutta ei oo joutunut noloihin tilanteisiin t.42kg luuranko sisko
Tää on musta aika ikävä juttu... :( Olin joku 13v ja äitini kanssa kaupassa. (Äitini on oikeasti yli sen 200kg. Todella iso nainen siis.)
Kaupassa oli 2 noin 8-10v poikaa...jotka seurasivat meitä ja nauroivat kuollakseen ja alkoivat ottamaan kännykkäkameroillaan kuvia äidistäni... :( Mulle tuli TOSI paha mieli äidin puolesta... mutta,ei tarvinnut kauaa oloaan tuntea ikäväksi kun äiti otti ja raivostui pojille :"D
Äiti otti tosta poikaa takista kiinni ja naama punasena huusi pojalle ihmisten kunnioittamisesta ja ilman lupaa kuvaaminen on ankarasti väärin. Mitäköhän poikien vanhemmat ajattelee jos,saisivat tietää heidän touhuistaan...yms,yms. Poika kauhuissaan katsoi äitiäni ja lupasi poistaa kuvat. Äiti etsi toisenkin pojan käsiinsä ja katsoi vieressä että poistivat kuvat puhelimistaan. Pyysivät kovasti anteeksi ja poistuivat kaupasta.
En ole ikinä hävennyt äitiäni ja eipä tule mieleen mitään muita noloja tai ikäviä kokemuksia! :) tuon kauppareidsun jälkeen olin äidistäni suorastaan ylpeä!! :D
Up