Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jee, mieheni kaveri vieläkin meillä

Vierailija
13.03.2015 |

Eilen oltiin ryyppäämässä ja edelleen ollaan meidän kotona. Neljältä kaksi ympärikännistä ääliötä kömpi vaihteeksi kotiin mut herättäen. Kolistelu keittiössä ei toki lainkaan haitannut, makkaroiden keittäminen umpihumalassa on tosi hyvä idis! Tietenkään mua ei haitannut yhtään, herroilla kun ei ollut luentoa mutta mullapa oli niin luonnollisesti myös mun pitää pysyä hereillä!

Kun tulin kotiin, siellä mua kohtasi hellyyttävän tuttu näky. Haiseva, tunkkainen huone, sälekaihtimet kiinni, likaisia astioita ja pitsalaatikkoja lattialla. He viettivät kalsarikännikrapulapäivää. Niin kuin jo ainoastaan tänä vuonna ovat tehneet jo joka ikinen viikonloppu. Mitä järkeä mieheb kaver(e)illa olisi lähteä kotiinsa ennen illan ryyppysessiota, kuitenkin herätään vasta 12 maissa, syödäön kaappi tyhjäksi ja sitten pikkuhiljaa alkaakin olla aika lähteä aloittelemaan illan ryyppytapahtumaan.

Mulle luonnollisesti jää jälkien siivous. Mies: "Mitä väliä, mä siivoon sunnuntaina! Et vaan anna tän häiritä. Lopeta nyt toi saatanan nillittäminen, miks sun pitää aina olla pilaamassa mun fiilis?"

Onneksi pääsin tänne töihin rentoutumaan. On ihanaa, kun töistä ja koulusta palautuminen onnistuu omassa kodissa, omassa rauhassa. Eikun hei ei, pääsenkin emännöimään manchildeja vuodesta toiseen. Mä en vaan voi olla, jos meillä on kotona vieraita. Oon niin poikki, että aloin äsken itkemään.

Kommentit (160)

Vierailija
61/160 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisitko hyvästä ystävästä kämppistä? Opiskelet, käyt töissä. Mitä miehesi tekee? Millä rahalla hän ryyppää? Ethän vaan koskaan anna hänelle rahaa? Jos hän töissä, maksaako enemmän kuin puolet kaikesta? Kuka maksaa ryyppyporukan ruuat ja juomat? Laske kaikki yhteen, saatat yllättyä kuinka paljon helpommalla ja halvemmalla pääset ilman tuollaista porukkaa.

Vierailija
62/160 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 15:03"]Saisitko hyvästä ystävästä kämppistä? Opiskelet, käyt töissä. Mitä miehesi tekee? Millä rahalla hän ryyppää? Ethän vaan koskaan anna hänelle rahaa? Jos hän töissä, maksaako enemmän kuin puolet kaikesta? Kuka maksaa ryyppyporukan ruuat ja juomat? Laske kaikki yhteen, saatat yllättyä kuinka paljon helpommalla ja halvemmalla pääset ilman tuollaista porukkaa.
[/quote]
Voi ei. Senkin ovela anonyymi av-mamma. On sulla kyky haistaa asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/160 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 15:03"]Saisitko hyvästä ystävästä kämppistä? Opiskelet, käyt töissä. Mitä miehesi tekee? Millä rahalla hän ryyppää? Ethän vaan koskaan anna hänelle rahaa? Jos hän töissä, maksaako enemmän kuin puolet kaikesta? Kuka maksaa ryyppyporukan ruuat ja juomat? Laske kaikki yhteen, saatat yllättyä kuinka paljon helpommalla ja halvemmalla pääset ilman tuollaista porukkaa.
[/quote]
[/quote]
Miehen perhe supervarakas. Ei käy töissä mutta opiskelee. Elää siis sillä.
Mä en oo ikinä maksanut yhtäkään juomaa. Mutta jääkaapin täytän yleensä aina mä. Ja se puputetaan. Eli niin.

Vierailija
64/160 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 15:03"]Saisitko hyvästä ystävästä kämppistä? Opiskelet, käyt töissä. Mitä miehesi tekee? Millä rahalla hän ryyppää? Ethän vaan koskaan anna hänelle rahaa? Jos hän töissä, maksaako enemmän kuin puolet kaikesta? Kuka maksaa ryyppyporukan ruuat ja juomat? Laske kaikki yhteen, saatat yllättyä kuinka paljon helpommalla ja halvemmalla pääset ilman tuollaista porukkaa.
[/quote]
[/quote]
Miehen perhe supervarakas. Ei käy töissä mutta opiskelee. Elää siis sillä.
Mä en oo ikinä maksanut yhtäkään juomaa. Mutta jääkaapin täytän yleensä aina mä. Ja se puputetaan. Eli niin.
[/quote]
Ap tunnistettu!

Vierailija
65/160 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät kaverit on harvassa... 

Vierailija
66/160 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 15:08"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 15:03"]Saisitko hyvästä ystävästä kämppistä? Opiskelet, käyt töissä. Mitä miehesi tekee? Millä rahalla hän ryyppää? Ethän vaan koskaan anna hänelle rahaa? Jos hän töissä, maksaako enemmän kuin puolet kaikesta? Kuka maksaa ryyppyporukan ruuat ja juomat? Laske kaikki yhteen, saatat yllättyä kuinka paljon helpommalla ja halvemmalla pääset ilman tuollaista porukkaa. [/quote] Voi ei. Senkin ovela anonyymi av-mamma. On sulla kyky haistaa asioita. [/quote] Miehen perhe supervarakas. Ei käy töissä mutta opiskelee. Elää siis sillä. Mä en oo ikinä maksanut yhtäkään juomaa. Mutta jääkaapin täytän yleensä aina mä. Ja se puputetaan. Eli niin.

[/quote]

No jotain positiivista, että ei rahasta puutetta. Ja jos rakkauttakin riittää niin pelastettavaa vielä on. Välittääkö hän oikeasti kuitenkaan sinusta? Se nyt pitää vakavasti keskustella kun teot eivät täsmää. Onko mies jo tullut kotiin? Kokemuksen syvällä rintaäänellä voi todeta, että ei se mies välttämättä muutu, vaikka kävisi jo neljättäkymppiä. Punnitse ja harkitse tarkkaan kannattaako suhteessa jatkaa ja mitä voit jatkossa sietää. Tätä se elämä tulee olemaan vuosikymmenestä toiseen. Itse valitsin miehen lähes vastaavassa tilanteessa. Plussat voittivat miinukset, mutta voin sanoa, että helppoa ei ole ollut.

Vierailija
67/160 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:05"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:01"]Minulla oli samanlainen tilanne ex-avomiehen kanssa. Avomies oli supersosiaalinen tyyppi, jolle kaverit olivat kaikki kaikessa, ja monena iltana viikossa miehen kaverilauma (yleensä 4-6 miestä) tuli meille iltaisin pelaamaan pleikkaria ja lautapelejä, ja viikonloppuisin juomaan kaljaa ja muuten vaan mölyämään. Meillä oli siis laaja pelivalikoima ja asuttiin keskustassa kaikkien baarien ja yökerhojen lähellä, joten kotimme olis sellainen "tukikohta". Opiskelin viikot, ja tein koulun ohella töitä 2-4 iltaa viikossa, eli vapaa-aikaa ei pahemmin ollut. Töistä tullessani olin väsynyt, ja halusin vain syödä jotain, käydä suihkussa ja vaihtaa pyjaman päälle, eli olla mukavasti kotona. No vähän on vaikeaa olla mukavasti kun sonnilauma on syönyt jääkaapin tyhjäksi ja ölisee ja mölisee olohuoneessa joka yö ainakin kahteentoista asti! Tämä toistui ainakin viitenä iltana viikossa. Viimeinen niitti oli se, kun mies lähti vanhempiensa luo viikonlopuksi toiselle paikkakunnalle. Ajattelin että ihanaa, vihdonkin saan olla viikonlopun yksin ja rauhassa. Noh, tulin perjantaina töistä kotiin ja menin suihkuun. Yhtäkkiä kuulin, kun ulko-ovi avataan avaimella. Puin kylpytakin päälle ja menin katsomaan että mitä tapahtuu, ja kauhukseni huomasin miehen kaverilauman astelevan sisään. Päässä kilahti ja rupesin huutamaan että mitä helvettiä te täällä teette. Kävi ilmi, että avomies oli antanut heille vara-avaimemme, jotta he voivat viettää iltaa meillä myös miehen poissaollessa! Puin päälleni ja menin ystäväni luo yöksi. Soitin miehelle ja sanoin että nyt riitti. Ymmärrän kyllä, että ystävät ovat ihmiselle tärkeitä, ja tottakai heitä saa tuoda kotiimme, mutta tuo viimeinen tempaus vaan meni sen verran yli, että en jaksanut enää tuota touhua katsella. [/quote] Siis mitä helvettiä ne tuli tekemään ilman miestäsi?

[/quote]

Noo siis oleskelemaan meillä! Kuten sanoin, meillä oli laaja video- ja lautapelivalikoima ja asuttiin keskustassa baarien lähellä, joten kämppämme oli täydellinen etko- ja jatkopaikka heidän mielestään.
[/quote]
Siinähän sua ois varmaan naurattanu jos ois kello kolme yöllä rapistellut kämppään ja sä yksin kotona. Meet sydän kurkussa katsomaan kuka on tunkeutunut sun himaan ja näät vaan miehiä pimeässä. Ois varmaan ollu kivaa!

Vierailija
68/160 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap turvassa?

Vierailija
69/160 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nai jonkun niistä kanssa. Niin minä tein. Mies suuttu, välit meni kaveriin, loppu se meillä ravaaminen. Ajan kanssa kaverinkin kanssa ihan viileän asialliset välit.

Vierailija
70/160 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:54"]Kaverin äiti tulee tunnin päästä. Mies vastasi.
Sanoi, luuletko et voit alistaa mua känninen ämmä, rähiset just niinku perus suomihorot, susta on tullu päivä päivältä vastenmielisempi joten onko ylläri että panin ******? on halunnut pettää kauan jne. oon ruma ja luuletko että olis koko ajan kavereiden kaa jos oisin kaunis
[/quote]

Nyt alkaa kuulostaa provolta.

Vierailija
71/160 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa?

Vierailija
72/160 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten voit?

Vierailija
73/160 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:09"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:05"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:01"]Minulla oli samanlainen tilanne ex-avomiehen kanssa. Avomies oli supersosiaalinen tyyppi, jolle kaverit olivat kaikki kaikessa, ja monena iltana viikossa miehen kaverilauma (yleensä 4-6 miestä) tuli meille iltaisin pelaamaan pleikkaria ja lautapelejä, ja viikonloppuisin juomaan kaljaa ja muuten vaan mölyämään. Meillä oli siis laaja pelivalikoima ja asuttiin keskustassa kaikkien baarien ja yökerhojen lähellä, joten kotimme olis sellainen "tukikohta". Opiskelin viikot, ja tein koulun ohella töitä 2-4 iltaa viikossa, eli vapaa-aikaa ei pahemmin ollut. Töistä tullessani olin väsynyt, ja halusin vain syödä jotain, käydä suihkussa ja vaihtaa pyjaman päälle, eli olla mukavasti kotona. No vähän on vaikeaa olla mukavasti kun sonnilauma on syönyt jääkaapin tyhjäksi ja ölisee ja mölisee olohuoneessa joka yö ainakin kahteentoista asti! Tämä toistui ainakin viitenä iltana viikossa. Viimeinen niitti oli se, kun mies lähti vanhempiensa luo viikonlopuksi toiselle paikkakunnalle. Ajattelin että ihanaa, vihdonkin saan olla viikonlopun yksin ja rauhassa. Noh, tulin perjantaina töistä kotiin ja menin suihkuun. Yhtäkkiä kuulin, kun ulko-ovi avataan avaimella. Puin kylpytakin päälle ja menin katsomaan että mitä tapahtuu, ja kauhukseni huomasin miehen kaverilauman astelevan sisään. Päässä kilahti ja rupesin huutamaan että mitä helvettiä te täällä teette. Kävi ilmi, että avomies oli antanut heille vara-avaimemme, jotta he voivat viettää iltaa meillä myös miehen poissaollessa! Puin päälleni ja menin ystäväni luo yöksi. Soitin miehelle ja sanoin että nyt riitti. Ymmärrän kyllä, että ystävät ovat ihmiselle tärkeitä, ja tottakai heitä saa tuoda kotiimme, mutta tuo viimeinen tempaus vaan meni sen verran yli, että en jaksanut enää tuota touhua katsella. [/quote] Siis mitä helvettiä ne tuli tekemään ilman miestäsi?

[/quote]

Noo siis oleskelemaan meillä! Kuten sanoin, meillä oli laaja video- ja lautapelivalikoima ja asuttiin keskustassa baarien lähellä, joten kämppämme oli täydellinen etko- ja jatkopaikka heidän mielestään.

[/quote]

Miten ihmeessä et ottanut avainta ja heittänyt heitä ulos? Lähdit itse pois?

Vierailija
74/160 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:33"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Siinä tilanteessa vaan vitutti niin paljon, että halusin päästä asunnosta pihalle mahdollisimman äkkiä!

Vierailija
75/160 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:57"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:33"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Siinä tilanteessa vaan vitutti niin paljon, että halusin päästä asunnosta pihalle mahdollisimman äkkiä!

[/quote]Olisit vaan sanonut, että hei mä asun täällä ja tänne ei nyt tulla. 

Vierailija
76/160 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:01"]

Minulla oli samanlainen tilanne ex-avomiehen kanssa. Avomies oli supersosiaalinen tyyppi, jolle kaverit olivat kaikki kaikessa, ja monena iltana viikossa miehen kaverilauma (yleensä 4-6 miestä) tuli meille iltaisin pelaamaan pleikkaria ja lautapelejä, ja viikonloppuisin juomaan kaljaa ja muuten vaan mölyämään. Meillä oli siis laaja pelivalikoima ja asuttiin keskustassa kaikkien baarien ja yökerhojen lähellä, joten kotimme olis sellainen "tukikohta".

Opiskelin viikot, ja tein koulun ohella töitä 2-4 iltaa viikossa, eli vapaa-aikaa ei pahemmin ollut. Töistä tullessani olin väsynyt, ja halusin vain syödä jotain, käydä suihkussa ja vaihtaa pyjaman päälle, eli olla mukavasti kotona. No vähän on vaikeaa olla mukavasti kun sonnilauma on syönyt jääkaapin tyhjäksi ja ölisee ja mölisee olohuoneessa joka yö ainakin kahteentoista asti! Tämä toistui ainakin viitenä iltana viikossa.

Viimeinen niitti oli se, kun mies lähti vanhempiensa luo viikonlopuksi toiselle paikkakunnalle. Ajattelin että ihanaa, vihdonkin saan olla viikonlopun yksin ja rauhassa. Noh, tulin perjantaina töistä kotiin ja menin suihkuun. Yhtäkkiä kuulin, kun ulko-ovi avataan avaimella. Puin kylpytakin päälle ja menin katsomaan että mitä tapahtuu, ja kauhukseni huomasin miehen kaverilauman astelevan sisään. Päässä kilahti ja rupesin huutamaan että mitä helvettiä te täällä teette. Kävi ilmi, että avomies oli antanut heille vara-avaimemme, jotta he voivat viettää iltaa meillä myös miehen poissaollessa!

Puin päälleni ja menin ystäväni luo yöksi. Soitin miehelle ja sanoin että nyt riitti. Ymmärrän kyllä, että ystävät ovat ihmiselle tärkeitä, ja tottakai heitä saa tuoda kotiimme, mutta tuo viimeinen tempaus vaan meni sen verran yli, että en jaksanut enää tuota touhua katsella.

[/quote]

Siis MITÄ mä just luin??? Ei jumalauta. 

Mutta mä en tajua, miksi lähdit itse pois omasta kotoasi? Olisit heittänyt apinalauman pihalle ja jos eivät olisi lähteneet suosiolla, niin poliisit paikalle! Olis myös voinut hillitä vähän tyyppien halua hengata teillä jatkossa. Miksi naiset alistuu tällaiseen jatkuvasti? Täällä on näitä vastaavanlaisia juttuja vähän väliä. Vituttaa ja surettaa!

Ap, mikä tilanne?

Vierailija
77/160 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,toivottavasti kaikki hyvin.Älä huoli,ei täällä sua kukaan ole tunnistanut eikä voi sun ip osoitteen perusteella sua tulla kyttäämään.Ne tyypit jotka sitä osaa tehdä ei pyöri vauva.fi sivustolla lauantai-iltana..

Nyt laitat ukon kiertoon,maailmassa on mukaviakin miehiä!Oma opiskelijakämppä(tyttösolutkin on yleensä mukavia) ja varmasti selviät!!Ystävien ja perheen tukea ja vaikka täältä palstaltakin.Älä enää tuhlaa sekuntiakaan ukkoon,ihan täys kusipää!!

Vierailija
78/160 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli samanlainen tilanne ex-avomiehen kanssa. Avomies oli supersosiaalinen tyyppi, jolle kaverit olivat kaikki kaikessa, ja monena iltana viikossa miehen kaverilauma (yleensä 4-6 miestä) tuli meille iltaisin pelaamaan pleikkaria ja lautapelejä, ja viikonloppuisin juomaan kaljaa ja muuten vaan mölyämään. Meillä oli siis laaja pelivalikoima ja asuttiin keskustassa kaikkien baarien ja yökerhojen lähellä, joten kotimme olis sellainen "tukikohta".

Opiskelin viikot, ja tein koulun ohella töitä 2-4 iltaa viikossa, eli vapaa-aikaa ei pahemmin ollut. Töistä tullessani olin väsynyt, ja halusin vain syödä jotain, käydä suihkussa ja vaihtaa pyjaman päälle, eli olla mukavasti kotona. No vähän on vaikeaa olla mukavasti kun sonnilauma on syönyt jääkaapin tyhjäksi ja ölisee ja mölisee olohuoneessa joka yö ainakin kahteentoista asti! Tämä toistui ainakin viitenä iltana viikossa.

Viimeinen niitti oli se, kun mies lähti vanhempiensa luo viikonlopuksi toiselle paikkakunnalle. Ajattelin että ihanaa, vihdonkin saan olla viikonlopun yksin ja rauhassa. Noh, tulin perjantaina töistä kotiin ja menin suihkuun. Yhtäkkiä kuulin, kun ulko-ovi avataan avaimella. Puin kylpytakin päälle ja menin katsomaan että mitä tapahtuu, ja kauhukseni huomasin miehen kaverilauman astelevan sisään. Päässä kilahti ja rupesin huutamaan että mitä helvettiä te täällä teette. Kävi ilmi, että avomies oli antanut heille vara-avaimemme, jotta he voivat viettää iltaa meillä myös miehen poissaollessa!

Puin päälleni ja menin ystäväni luo yöksi. Soitin miehelle ja sanoin että nyt riitti. Ymmärrän kyllä, että ystävät ovat ihmiselle tärkeitä, ja tottakai heitä saa tuoda kotiimme, mutta tuo viimeinen tempaus vaan meni sen verran yli, että en jaksanut enää tuota touhua katsella.

Vierailija
79/160 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:01"]Minulla oli samanlainen tilanne ex-avomiehen kanssa. Avomies oli supersosiaalinen tyyppi, jolle kaverit olivat kaikki kaikessa, ja monena iltana viikossa miehen kaverilauma (yleensä 4-6 miestä) tuli meille iltaisin pelaamaan pleikkaria ja lautapelejä, ja viikonloppuisin juomaan kaljaa ja muuten vaan mölyämään. Meillä oli siis laaja pelivalikoima ja asuttiin keskustassa kaikkien baarien ja yökerhojen lähellä, joten kotimme olis sellainen "tukikohta".

[/quote]
Siis mitä helvettiä ne tuli tekemään ilman miestäsi?

Vierailija
80/160 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]