Jee, mieheni kaveri vieläkin meillä
Eilen oltiin ryyppäämässä ja edelleen ollaan meidän kotona. Neljältä kaksi ympärikännistä ääliötä kömpi vaihteeksi kotiin mut herättäen. Kolistelu keittiössä ei toki lainkaan haitannut, makkaroiden keittäminen umpihumalassa on tosi hyvä idis! Tietenkään mua ei haitannut yhtään, herroilla kun ei ollut luentoa mutta mullapa oli niin luonnollisesti myös mun pitää pysyä hereillä!
Kun tulin kotiin, siellä mua kohtasi hellyyttävän tuttu näky. Haiseva, tunkkainen huone, sälekaihtimet kiinni, likaisia astioita ja pitsalaatikkoja lattialla. He viettivät kalsarikännikrapulapäivää. Niin kuin jo ainoastaan tänä vuonna ovat tehneet jo joka ikinen viikonloppu. Mitä järkeä mieheb kaver(e)illa olisi lähteä kotiinsa ennen illan ryyppysessiota, kuitenkin herätään vasta 12 maissa, syödäön kaappi tyhjäksi ja sitten pikkuhiljaa alkaakin olla aika lähteä aloittelemaan illan ryyppytapahtumaan.
Mulle luonnollisesti jää jälkien siivous. Mies: "Mitä väliä, mä siivoon sunnuntaina! Et vaan anna tän häiritä. Lopeta nyt toi saatanan nillittäminen, miks sun pitää aina olla pilaamassa mun fiilis?"
Onneksi pääsin tänne töihin rentoutumaan. On ihanaa, kun töistä ja koulusta palautuminen onnistuu omassa kodissa, omassa rauhassa. Eikun hei ei, pääsenkin emännöimään manchildeja vuodesta toiseen. Mä en vaan voi olla, jos meillä on kotona vieraita. Oon niin poikki, että aloin äsken itkemään.
Kommentit (160)
Kaverini äiti tulee nyt hakemaan mua heille. Kaverini pääse töistä yöllä.
Hävettää ihan kaikki. Ja sulle joka tunnistit, jos oikeesti tunnistit, mä oon avautunu täällä todella henkilökohtasesti. Toivon että sä kunnioittaisit sitä.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:43"]
No tuo exän paneminen on nyt sit viimeinen naula arkkuun, eikö vaan? Ota itseäsi niskasta kiinni ja mieti järjellä. Et tod voi jatkaa enää noin. Olen myös satavarma, että pärjäät taloudellisesti yksinkin. Uusi suunta elämään!
[/quote]
Ja vaikka ei ois pannutkaan, niin ei tuollainen tule pidemmän päälle kestämään. Tai ainakaan sinun mielenterveys. Ei kukaan ansaitse tuollaista kohtelua toiselta. Varmasti löydät tulevaisuudessa jonkun joka KESKUSTELEE asioista kypsästi ja KUUNTELEE myös sinunkin mielipiteitäsi asioihin.
Saako kysyä missä päin Suomea asut, jos vaikka asuttaisiin samoilla suunnilla. Haluaisin auttaa, tuollaiseen tilanteeseen en soisi kenenkään jäävän :( Itse asun Itä-Suomen suunnilla.
Kaverin äiti tulee tunnin päästä. Mies vastasi.
Sanoi, luuletko et voit alistaa mua känninen ämmä, rähiset just niinku perus suomihorot, susta on tullu päivä päivältä vastenmielisempi joten onko ylläri että panin ******? on halunnut pettää kauan jne. oon ruma ja luuletko että olis koko ajan kavereiden kaa jos oisin kaunis
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:16"]Ja Hän on suvainnut saapua kotiin. Verimielisen loukkaantuneena.
Meni eksälleen ja pani sitä. Ensin itki meidän hirveää suhdetta ja mun henkistä väkivaltaa.
Musta oikeesti tuntuu että haluaisin hypätä parvekkeelta. Oon ettiny edes jotain numeroa soittaa. Soitin äidille ja huutoitkin, hän sanoi älä oo noin dramaattinen. Mua on oikeesti nyt petetty. En ois ikinä. Tuntuu että kuolen
[/quote]
Okei. Jos tämä oli ap niin nyt järkikäteen. He hasn' t been so into you. Viikonloppujen juominen ja yökerhon pitäminen on ollut oire. Tossukka mies joka ei osaa tehdä ratkaisuja elämässään. Nyt sulla on hyvä syy tehdä palvelus sekä itsellesi että miehelle. Tiedät mikä se on.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:54"]Kaverin äiti tulee tunnin päästä. Mies vastasi.
Sanoi, luuletko et voit alistaa mua känninen ämmä, rähiset just niinku perus suomihorot, susta on tullu päivä päivältä vastenmielisempi joten onko ylläri että panin ******? on halunnut pettää kauan jne. oon ruma ja luuletko että olis koko ajan kavereiden kaa jos oisin kaunis
[/quote]
Oikeasti, mies kuulostaa ihan kauhealta!
Tsemppiä sulle, nyt lähdet, etkä todellakaan kuuntele tuollaista. Yrittää alistaa sua haukkumalla.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:54"]Kaverin äiti tulee tunnin päästä. Mies vastasi.
[/quote] Eli tuo jäbä haluaa siis vaan satuttaa sinua, kun osoitit pieniä itsenäistymisen merkkejä. Mistä noita oikein sikiää? Narsistisia piirteitä. Todellakin lähdet ja hoidat itsesi kuntoon nyt.
Ei kai tää voi olla totta, onko tommosia miehiä oikeasti olemassa! Joo ei tuossa vaiheessa enää taida juttelut auttaa, miestä ei selvästikään arvosta parisuhdettanne. Hyvä että pääset sieltä pois. :) En oikein muuta osaa, kuin toivoa että kaikki järjestyy. Onneksi et kerennyt hänelle tehdä lapsia...
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:54"]
Kaverin äiti tulee tunnin päästä. Mies vastasi. Sanoi, luuletko et voit alistaa mua känninen ämmä, rähiset just niinku perus suomihorot, susta on tullu päivä päivältä vastenmielisempi joten onko ylläri että panin ******? on halunnut pettää kauan jne. oon ruma ja luuletko että olis koko ajan kavereiden kaa jos oisin kaunis
[/quote]Toi on niin karseaa tekstiä että ilmeisesti haluaa itsekin erota. Hyvä että paljasti miten raukkamainen pelle ja kakara on ristiriitatilanteissa = kun ei silitetä päätä ja tueta jatkuvaa ryyppäämistä, ennen kuin teillä on lapsia, asuntolainaa tai ootte naimisissa.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:45"]
Kaverini äiti tulee nyt hakemaan mua heille. Kaverini pääse töistä yöllä. Hävettää ihan kaikki.
[/quote]
EI ole sinun häpeä... Tottakai kaverit auttaa, eikö vain.
Jätä se mies heti! Olin ihan samanlaisen miehen kanssaja se tulee vaan pahenemaan.. luultavasti saat vielä turpaas, jos jatkatte yhdessä. Olet jo nyt henkisesti alistettu ja jos suhde jatkuu, siulla menee loppukin mielenterveys. Voit jopa tappaa itses ja miehes. JÄTÄ SE MIES HETI!!!!! Olet onnellisin vuoden päästä, kun ymmärrät nyt erota.
Iso halaus sulle ap! Oot mielessä, tuu vielä ilmoittelemaan joskus että miten menee, jooko?
Joo tuo tulee vaan menemään pahemmaksi ja pahemmaksi. Mistä vetoa että jossain vaiheessa mies pyytelee anteeksi, pettäminen oli vitsi, oikeasti rakastaa sinua ja lupaa muuttua. Sitten taas seuraavalla ryyppykerralla pöytä kääntyy niin että sinä olet kamaluudellasi pakottanut hänet juomaan.
Jos nyt annat anteeksi, kuvio tulee vaan pahenemaan. Kerta kerralta mies tulee alistamaan sinua pahemmin ja pahemmin kun haluaa testata valtaansa ja sitä miten pitkälle voi mennä.
Nyt vaan kämppä ja uusi elämä alkuun! Tulet vielä ihmettelemään miksi jaksoit niin kauan.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 16:18"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 16:11"]Tule piipahtamaan mun luona. Kyllä minä sua piristän :) [/quote] Hihi oot ihana. Onko sunkin mies possuillut ja mieli on matala? Elämä on rankkaa. Haluan äidin syliin :( Mutta en pääse, koska 21v ja äiti neljän tunnin päässä. Buu. En kannata aikuisuutta.
[/quote]
Ei kun olen mies joka on saanut osansa samantyylisestä käytöksestä :P
Pistät nyt vaan jonkun rajan tuohon hommaan tai tehkää kompromissi. Silloin tällöin (vaikka viikonloppuisin tai silloin, kun sinulla ei ole luentoja) yökyläilyt ok (mutta seuraavana iltapäivänä vieraat voisivat suoriutua kotiinsa tai muualle). Voisivat myös välillä mennä tuon kaverinkin luokse.
Kuulostaa kamalalta :( Olen itse aika introvertti ja kaipaan yksityisyyttä, olisi älyttömän rankkaa jos meillä ramppaisi jatkuvasti miehen kavereita. Onneksi mieheni on samanlainen erakko, ei tarvi sietää yllätysryyppyporukoita. Ei kuulostaa kyllä yhtään siltä, että mies arvostaisi sinua, varmaan vitsailee kavereilleen sun selän takana, miten olet nalkuttava akka ja tiukkapipo. Jätä se sika, ansaitset parempaa.
ps. Älä enää sorru noin huonoon suhteeseen, kyllä niitä hyviä miehiä löytyy, jotka ei pidä naista vain nalkuttavana kynnysmattona ;)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 14:58"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:31"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:55"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:51"]Eiköhän olisi jo korkea aika vaihtaa osoitetta. Kuvitteletko, että se tuosta muuttuu? [/quote] Helvetti kun muuten meillä on niin hyvä suhde. Luulin löytäneeni lapsieni isän. Miten opiskeluissaan loistava, urheilullinen ja fiksu mies voi olla noin pakkomielteinen kavereistaan?
[/quote]
Moni mies ajattelee näin....Naisia on maailma täysi, hyviä kavereita on harvassa.
[/quote]
Ei se tule muuttumaan. Muutaman vuoden päästä toi sama ihana ja menestyvä mies sitoo sut itseensä sinun lapsihaaveillaan, ja sitten tarvii "omaa aikaa" raskaan työn vastapainoksi, ja kun tuo rahaa perheeseen. Miks sä tollasta katselet enää sekuntiakaan? Sä puhut vuodesta jonka olet tuota katellut, kuinka huono itsetunto sinulla on?
[/quote]
Haha :D Ai onko mulla todella huono itsetunto? Does Pope wear a funny hat?
[/quote]
Hei, en tarkoittanut loukata, netissä sitä kyllä tapahtuu ihan huomaamatta. Sori. Meinaan että ota itseäsi niskasta kiinni, hyvä veto tuoda omat kaverisi yöksi! Huomasitko mikä reaktio siitä tuli, teillä ei ole samat säännöt. Ja uskon, että olet kuitenkin perusjärkevä tapaus (viitit opiskella ja tehdä töitä, et vaikuta ajelehtivan elämässä) että sä ansaitset hyvän suhteen, jossa voit olla ilman isoja stressaamisia. =)
[/quote]
Et loukannut, mun mielestä viestissäsi ei ollut mitään loukkaavaa. Mutta tosi kiva huomata, että olet asiallinen ja mukava netissäkin. Kertoo paljon susta.
Ehkä mä oon vaan järkyttynyt, miltä mun toiminta näyttää ulospäin.
Rehellisyyden nimissä oisin voinut hoitaa homman asiallisemmin kotiin. Se saattoi myös provosoida miestä.
[/quote]
Usko pois, sinä ansaitset ja saatkin parempaa, vaikutat hauskalta tyypiltä! ;) Aikaa sulla on, mutta älä tuhlaa sitä tuossa tilanteessa kovin pitkään, opettele vaikka olemaan ihan yksin jonkun hetken. Ja sitten voit myös tuoda kaverit omaan kotiisi ihan rauhassa. =)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:45"]No oisko sun aika lopettaa sen fiiliksen pilaaminen?
[/quote]
Eli miten?
Keskusteluista ja riidoista huolimatta meidän pieni kaksio on poikkeuksetta etko-jatko-ja baarin jälkeinen sammumispaikka.
Mitä sä ehdotat? Että vaan oon hiljaa, siivoan ja teen koulutöitä muualla? Mun on pakko päästä lataamaan akkuja kotona, ilman muita ihmisiä. Mies ei tätä ymmärrä.
Nään itse kavereitani 2-4 kertaa viikosaa, mutta enimmäkseen kaupungilla, jumpassa, menoissa tms.
[/quote]
Lopetat miehesi fiiliksen pilaamisen jättämällä hänet. Muutat pois tai käsket miehen lähteä. Lapsia teillä ei kai ole? Mies ei selvästikään välitä sun hyvinvoinnistasi pätkääkään, joten miksi olet hänen kanssaan? Hän ei sinua rakasta joten sinä voit aivan hyvin lakata rakastamasta häntä. Ei pitäisi olla vaikeaa tuollaisella kohtelusta.
Alkoholistilta kuullostaa ja voin taata että meno ei tuosta ainakaan ole laantumaan päin. Ikävä kyllä.
Aikuinen mies
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:35"] [quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:31"]Selvitin IP-osoitteesi avulla kotiosoitteesi. Olemme tulossa jo äijien kanssa sinne ryyppäämään ja pelaamaan änäriä. Tuodaan toki oma pleikkari ja änäri, ei olla sikoja. Viittitkö laittaa jotain pientä purtavaa? [/quote] Hei älä. Älä oikeesti. Toi tunnistettu sai mut jo tosi hysteeriseksi mutta toivon, että on provo. En olis hakenut apua jos oisin tiennyt että mun tunnistaminen on noin helppoa. Älä. Tää ei oo yhtään hauskaa. Siis onks nyt mahdollista et jotkut randomit tulee tänne? Oikeesti? Jos tulee niin lähden menemään. Tervetuloa tänne parisuhdehelvetin keskelle. Siis mä en vaan pysty tähän [/quote]Tuo vaan vittuili, ei se mitään ole selvittänyt, sitä paitsi ip-osoite ei ole kuin kotiosoite johon marssia. Rauhoitu, ei sinne ole kukaan palstalainen tulossa.
Mikä tilanne on nyt? [/quote] Mies on hiirenhiljaa, mä puhun hysteerisesti ja itken. On koneella. Mä laitan watsappviestei ja tätä. Eihän tänne oikeesti nyt tee mitään lisää äijiä? Jos tietäisit minkälaisen reaktion sait mussa niin et ois vitsaillu Tuntuu että oon jossain psykoosissa
[/quote]
Ei ole tulossa. Tavallinen kirjoittelija ei edes näe ip-osoitettasi täällä ja vaikka näkisikin niin se ei ohjaisi luoksesi. IP osoitteet myös muuttuvat jatkuvasti. Ja esim. minun ip veisi Ruotsiin vaikka olen Suomessa.