Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jee, mieheni kaveri vieläkin meillä

Vierailija
13.03.2015 |

Eilen oltiin ryyppäämässä ja edelleen ollaan meidän kotona. Neljältä kaksi ympärikännistä ääliötä kömpi vaihteeksi kotiin mut herättäen. Kolistelu keittiössä ei toki lainkaan haitannut, makkaroiden keittäminen umpihumalassa on tosi hyvä idis! Tietenkään mua ei haitannut yhtään, herroilla kun ei ollut luentoa mutta mullapa oli niin luonnollisesti myös mun pitää pysyä hereillä!

Kun tulin kotiin, siellä mua kohtasi hellyyttävän tuttu näky. Haiseva, tunkkainen huone, sälekaihtimet kiinni, likaisia astioita ja pitsalaatikkoja lattialla. He viettivät kalsarikännikrapulapäivää. Niin kuin jo ainoastaan tänä vuonna ovat tehneet jo joka ikinen viikonloppu. Mitä järkeä mieheb kaver(e)illa olisi lähteä kotiinsa ennen illan ryyppysessiota, kuitenkin herätään vasta 12 maissa, syödäön kaappi tyhjäksi ja sitten pikkuhiljaa alkaakin olla aika lähteä aloittelemaan illan ryyppytapahtumaan.

Mulle luonnollisesti jää jälkien siivous. Mies: "Mitä väliä, mä siivoon sunnuntaina! Et vaan anna tän häiritä. Lopeta nyt toi saatanan nillittäminen, miks sun pitää aina olla pilaamassa mun fiilis?"

Onneksi pääsin tänne töihin rentoutumaan. On ihanaa, kun töistä ja koulusta palautuminen onnistuu omassa kodissa, omassa rauhassa. Eikun hei ei, pääsenkin emännöimään manchildeja vuodesta toiseen. Mä en vaan voi olla, jos meillä on kotona vieraita. Oon niin poikki, että aloin äsken itkemään.

Kommentit (160)

Vierailija
81/160 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, ap tässä. Anteeksi hiljaisuus, oon kyllä lukenut viestejä mutten ole jaksanut kirjoittaa. Ne on ollu tosi ihania. Kun on vähän enemmän voimia niin vastaan.
En oo syönyt enkä oikeestaan saanut nukuttua. En mennyt kouluun tänään. Oon saanut olla mun lapsuudenkaverin luona. Huomenna meen hakemaan kamoja ja vien niitä kaverini kämppään. Asuntoa pitäisi hakea. En oo saanut aikaseksi.
Oon haahuillut sellasessa tuskasumussa. En eläissäni olisi uskonut pettämisen sattuvan näin paljon ennenkuin osui kohdalle.
Mies oli tyynen asiallinen kaverini äitini tultua hakemaan. Hän olikin hämmentyneen oloinen, miten rauhallinen mies oli ja miten hysteerinen minä.
Mies on pyytänyt miljoona kertaa anteeksi sanomiaan asioita, ei kertaakaan pettämistä.
Sanoo rakastavansa.
Oon todella, todella surullinen.

Vierailija
82/160 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

uo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/160 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu ap?

Vierailija
84/160 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oisko sun aika lopettaa sen fiiliksen pilaaminen?

Vierailija
85/160 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos viskaat tollasen äpärän pihalle.

Vierailija
86/160 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän olisi jo korkea aika vaihtaa osoitetta. Kuvitteletko, että se tuosta muuttuu?

Vierailija
87/160 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kannata vaihtaa miestä kun hän ei selvästikkään välitä sinusta

Vierailija
88/160 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:45"]No oisko sun aika lopettaa sen fiiliksen pilaaminen?
[/quote]
Eli miten?
Keskusteluista ja riidoista huolimatta meidän pieni kaksio on poikkeuksetta etko-jatko-ja baarin jälkeinen sammumispaikka.
Mitä sä ehdotat? Että vaan oon hiljaa, siivoan ja teen koulutöitä muualla? Mun on pakko päästä lataamaan akkuja kotona, ilman muita ihmisiä. Mies ei tätä ymmärrä.
Nään itse kavereitani 2-4 kertaa viikosaa, mutta enimmäkseen kaupungilla, jumpassa, menoissa tms.

Vierailija
89/160 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:51"]Eiköhän olisi jo korkea aika vaihtaa osoitetta. Kuvitteletko, että se tuosta muuttuu?
[/quote]
Helvetti kun muuten meillä on niin hyvä suhde. Luulin löytäneeni lapsieni isän. Miten opiskeluissaan loistava, urheilullinen ja fiksu mies voi olla noin pakkomielteinen kavereistaan?

Vierailija
90/160 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:45"]No oisko sun aika lopettaa sen fiiliksen pilaaminen?
[/quote]
Eli miten?
Keskusteluista ja riidoista huolimatta meidän pieni kaksio on poikkeuksetta etko-jatko-ja baarin jälkeinen sammumispaikka.
Mitä sä ehdotat? Että vaan oon hiljaa, siivoan ja teen koulutöitä muualla? Mun on pakko päästä lataamaan akkuja kotona, ilman muita ihmisiä. Mies ei tätä ymmärrä.
Nään itse kavereitani 2-4 kertaa viikosaa, mutta enimmäkseen kaupungilla, jumpassa, menoissa tms.
[/quote]

Vaikkapa muuttamalla kivaan yksiöön!

Vierailija
91/160 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:45"]No oisko sun aika lopettaa sen fiiliksen pilaaminen?
[/quote]
Eli miten?
[/quote]
Että lähdet ja etsit jotain muuta kuin typerän kakaran.

Vierailija
92/160 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katselet tuollaista? Muuta pois ja jätä mieslapset keskenään. Kyllä ne pärjää ilman äitiään!

Vierailija
93/160 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olet ukkos valinnut eli turha valittaa.

Vierailija
94/160 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki oma asunto. Sen ei tarvitse tarkoittaa parisuhteen loppumista. Toki sitäkin voi miettiä, mutta ennen kaikkea te selvästi tarvitsette erilliset asunnot.

Vierailija
95/160 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteenne ei selväsikään ole hyvä eikä miehesi kunnioita sinua. Mahdollistat hänelle kännäämisen ja krapulapäivät kavereiden kanssa ja maksat osan asumismenoista. Varmaan harrastat "miehesi" kanssa vielä seksiäkin. Miehellehän tuo on hyvä diili! Aikuinen ymmärtää sen, että asunto on yhteinen eikä siellä voi bilettää ja sotkea jatkuvasti.

Vierailija
96/160 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:56"]Miksi katselet tuollaista? Muuta pois ja jätä mieslapset keskenään. Kyllä ne pärjää ilman äitiään!
[/quote]
En tiedä. Miehen mielestä mä nalkutan ja oon tiukkapipo tän asian suhteen. Yllättävää, että täällä tuollaisia kannanottoja.

Vierailija
97/160 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:55"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:51"]Eiköhän olisi jo korkea aika vaihtaa osoitetta. Kuvitteletko, että se tuosta muuttuu? [/quote] Helvetti kun muuten meillä on niin hyvä suhde. Luulin löytäneeni lapsieni isän. Miten opiskeluissaan loistava, urheilullinen ja fiksu mies voi olla noin pakkomielteinen kavereistaan?

[/quote]

Moni mies ajattelee näin....Naisia on maailma täysi, hyviä kavereita on harvassa.

Vierailija
98/160 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:58"]Suhteenne ei selväsikään ole hyvä eikä miehesi kunnioita sinua. Mahdollistat hänelle kännäämisen ja krapulapäivät kavereiden kanssa ja maksat osan asumismenoista. Varmaan harrastat "miehesi" kanssa vielä seksiäkin. Miehellehän tuo on hyvä diili! Aikuinen ymmärtää sen, että asunto on yhteinen eikä siellä voi bilettää ja sotkea jatkuvasti.
[/quote]
Ton sun viestin lukeminen tuntui älyttömän pahalta. Kui olisi nuijalla kumautettu keuhkoista ilmat. Ehkä kuvasit mun pelkoja, mitä en uskalla ilmaista itselleni.
Ajatus, että olisin rakkaimmalle ihmiselleni pelkkä ovimatto..
Oon aina lohduttautunut, että on vain ajattelematon.

Vierailija
99/160 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:55"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:51"]Eiköhän olisi jo korkea aika vaihtaa osoitetta. Kuvitteletko, että se tuosta muuttuu? [/quote] Helvetti kun muuten meillä on niin hyvä suhde. Luulin löytäneeni lapsieni isän. Miten opiskeluissaan loistava, urheilullinen ja fiksu mies voi olla noin pakkomielteinen kavereistaan?

[/quote]

Moni mies ajattelee näin....Naisia on maailma täysi, hyviä kavereita on harvassa.
[/quote]
:D Ei tarvitse olla hyvä kaveri päästäkseen meille. Ei tarvitse olla edes kaveri. Kaverin kaveti tai tuttu riittää.

Vierailija
100/160 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule piipahtamaan mun luona. Kyllä minä sua piristän :)