Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittikumppanin harrastukset ja mielenkiinnon kohteet?

Vierailija
10.03.2023 |

Tiedän, että on sopimatonta kysyä vieraalta ihmiseltä hänen harrastuksistaan ja mielenkiinnon kohteista, mutta onko teille kenellekään käynyt niin, että jokin kumppanin harrastuksista olisi aivan liian "turn-off" sinulle?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olisi sopimatonta kysyä deittikumppanilta harrastuksista? Eikö se nimen omaan ole tarkoitus oppia tuntemamaan se toinen ihminen?

Vierailija
2/12 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästys ja moottoriurheilu tulevat ensimmäisenä mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastukset eivät ole ollut turn off, mutta yksi deittimies työskenteli ruumishuoneella, mikä oli mulle liikaa.

Vierailija
4/12 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä olisi sopimatonta kysyä deittikumppanilta harrastuksista? Eikö se nimen omaan ole tarkoitus oppia tuntemamaan se toinen ihminen?

Tykkäisitko itse siitä että pitäisi heti ryhtyä kertomaan omista harrastuksistaan toiselle ihmiselle. Eikö siinä herkästi tule sellainen leuhkimisen maku.

Vierailija
5/12 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastukset eivät ole ollut turn off, mutta yksi deittimies työskenteli ruumishuoneella, mikä oli mulle liikaa.

Pakko se on jonkun sekin duuni tehdä. Voi luoja teitä ihmiset

Vierailija
6/12 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästys ja kalastus olisi ehdoton ei. En halua seurustella ihmisen kanssa, joka nauttii kuolemantuottamuksesta.

Vierailija
7/12 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsästys ja moottoriurheilu tulevat ensimmäisenä mieleen.

Metsästys mullakin. Seurustelin vähän aikaa miehen kanssa, joka harrasti metsästystä. Muuta harrastusta hänellä ei ollutkaan. Kuvat hänen valokuva-albumeissaan oli pelkkiä metsästyskuvia, kuolleita eläimiä jne.

Kiva kaveri muuten, mutta...

Vierailija
8/12 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on, mutta minun ei ole mikään pakko deittailla henkilöä, joka on valinnut tällaisen työkuvan. 

Vierailija
9/12 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on, mutta minun ei ole mikään pakko deittailla henkilöä, joka on valinnut tällaisen työkuvan. 

Minua ei tuo haittaisi, mutta ymmärrän kyllä, että joillekin se on turn off.

Vierailija
10/12 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäisitko itse siitä että pitäisi heti ryhtyä kertomaan omista harrastuksistaan toiselle ihmiselle. Eikö siinä herkästi tule sellainen leuhkimisen maku.

No jos se mies pitää minua liian leuhkana sen vuoksi, että tykkään neuloa villasukkia ja hoitaa puutarhaa niin sitten ei ole kyllä oikea mies mulle.

Vierailija
11/12 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojan tyttöystävä haki lukion jälkeen lapsenlikan töitä. Patologi oli lähes mahdottomuus. Lohdutin, että ei tuo ainakaan kotiin töitään.

Vierailija
12/12 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojan tyttöystävä haki lukion jälkeen lapsenlikan töitä. Patologi oli lähes mahdottomuus. Lohdutin, että ei tuo ainakaan kotiin töitään.

Tuonikäiselle lastenvahtiminen on ihan ok työtä. Tuohan kertoo, että on vastuullinen ja todennäköisesti lapsirakas henkilö kun pitää lapsista huolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä