Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jee, mieheni kaveri vieläkin meillä

Vierailija
13.03.2015 |

Eilen oltiin ryyppäämässä ja edelleen ollaan meidän kotona. Neljältä kaksi ympärikännistä ääliötä kömpi vaihteeksi kotiin mut herättäen. Kolistelu keittiössä ei toki lainkaan haitannut, makkaroiden keittäminen umpihumalassa on tosi hyvä idis! Tietenkään mua ei haitannut yhtään, herroilla kun ei ollut luentoa mutta mullapa oli niin luonnollisesti myös mun pitää pysyä hereillä!

Kun tulin kotiin, siellä mua kohtasi hellyyttävän tuttu näky. Haiseva, tunkkainen huone, sälekaihtimet kiinni, likaisia astioita ja pitsalaatikkoja lattialla. He viettivät kalsarikännikrapulapäivää. Niin kuin jo ainoastaan tänä vuonna ovat tehneet jo joka ikinen viikonloppu. Mitä järkeä mieheb kaver(e)illa olisi lähteä kotiinsa ennen illan ryyppysessiota, kuitenkin herätään vasta 12 maissa, syödäön kaappi tyhjäksi ja sitten pikkuhiljaa alkaakin olla aika lähteä aloittelemaan illan ryyppytapahtumaan.

Mulle luonnollisesti jää jälkien siivous. Mies: "Mitä väliä, mä siivoon sunnuntaina! Et vaan anna tän häiritä. Lopeta nyt toi saatanan nillittäminen, miks sun pitää aina olla pilaamassa mun fiilis?"

Onneksi pääsin tänne töihin rentoutumaan. On ihanaa, kun töistä ja koulusta palautuminen onnistuu omassa kodissa, omassa rauhassa. Eikun hei ei, pääsenkin emännöimään manchildeja vuodesta toiseen. Mä en vaan voi olla, jos meillä on kotona vieraita. Oon niin poikki, että aloin äsken itkemään.

Kommentit (160)

Vierailija
101/160 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö teille ryyppää? Löytyy viinaa.

Vierailija
102/160 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:51"]Eiköhän olisi jo korkea aika vaihtaa osoitetta. Kuvitteletko, että se tuosta muuttuu?
[/quote]
Helvetti kun muuten meillä on niin hyvä suhde. Luulin löytäneeni lapsieni isän. Miten opiskeluissaan loistava, urheilullinen ja fiksu mies voi olla noin pakkomielteinen kavereistaan?
[/quote]
Voi jumankauta. Mitä sitten kun sinä ja lapset pilaatte sen fiiliksiä? Ei tuosta ole isäksi ja sinua kunnioittavaksi mieheksi.
T.2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/160 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmotat että nyt loppuu, tää ei oo mikään miesluola, jos haluaa moista jatkaa niin se tapahtuu eri osoitteessa.

Vierailija
104/160 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 16:11"]Tule piipahtamaan mun luona. Kyllä minä sua piristän :)
[/quote]
Hihi oot ihana. Onko sunkin mies possuillut ja mieli on matala?
Elämä on rankkaa. Haluan äidin syliin :( Mutta en pääse, koska 21v ja äiti neljän tunnin päässä. Buu. En kannata aikuisuutta.

Vierailija
105/160 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 16:08"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:58"]Suhteenne ei selväsikään ole hyvä eikä miehesi kunnioita sinua. Mahdollistat hänelle kännäämisen ja krapulapäivät kavereiden kanssa ja maksat osan asumismenoista. Varmaan harrastat "miehesi" kanssa vielä seksiäkin. Miehellehän tuo on hyvä diili! Aikuinen ymmärtää sen, että asunto on yhteinen eikä siellä voi bilettää ja sotkea jatkuvasti. [/quote] Ton sun viestin lukeminen tuntui älyttömän pahalta. Kui olisi nuijalla kumautettu keuhkoista ilmat. Ehkä kuvasit mun pelkoja, mitä en uskalla ilmaista itselleni. Ajatus, että olisin rakkaimmalle ihmiselleni pelkkä ovimatto.. Oon aina lohduttautunut, että on vain ajattelematon.

[/quote]

Olen pahoillani että tuntuu pahalta. Ikävä kyllä tuo on oikeasti myös hyvin todennäköinen skenaario. Mies ei ole kasvanut aikuiseksi ja käyttää sinua. Muuta pois.

Vierailija
106/160 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:51"]Eiköhän olisi jo korkea aika vaihtaa osoitetta. Kuvitteletko, että se tuosta muuttuu?
[/quote]
Helvetti kun muuten meillä on niin hyvä suhde. Luulin löytäneeni lapsieni isän. Miten opiskeluissaan loistava, urheilullinen ja fiksu mies voi olla noin pakkomielteinen kavereistaan?
[/quote]
Ai on hyvä mies, vaikka ryyppää viikottain ja loukkaa sua yhtä usein? Sulla on aika matalat kriteerit.

Vierailija
107/160 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ajatukseni ovat puolellasi Ap. Mies on törkein idiootti, alistava sekopää. Älä kuuntele sen juttuja enää, ne eivät ole totta. Yrittää vain saada sinut valtaansa ja pidettyä lähellä jotta pääsisi loukkaamaan mahdollisimman pahasti. Hän on jo aikoja sitten halunnut viettää sinkkuelämää muttei osannut hoitaa asiaa nätisti. Keskenkasvuinen minäminämies. Tainnut aina saada kaiken haluamansa, kasvatus pahasti pielessä. Älä jää hänen äidikseen. Tsemppiä, tulet pääsemän hänestä yli!

Vierailija
108/160 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 22:00"]Kaikki ajatukseni ovat puolellasi Ap. Mies on törkein idiootti, alistava sekopää. Älä kuuntele sen juttuja enää, ne eivät ole totta. Yrittää vain saada sinut valtaansa ja pidettyä lähellä jotta pääsisi loukkaamaan mahdollisimman pahasti. Hän on jo aikoja sitten halunnut viettää sinkkuelämää muttei osannut hoitaa asiaa nätisti. Keskenkasvuinen minäminämies. Tainnut aina saada kaiken haluamansa, kasvatus pahasti pielessä. Älä jää hänen äidikseen. Tsemppiä, tulet pääsemän hänestä yli!
[/quote]

Näistä toiminta-ohjeista pitäisi tehdä muuten FAQ tms wikipedia-sivusto ihmisille, tarina on vaan aika tuttu ja valitettavan yleinen. Ap, et ole ainoa joka tuollaisesta tilanteesta on selvinnyt! Ja aika moni toivoo sinulle voimia ja hyviä asioita!

Vierailija
109/160 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina joskus AV yllättää mut iloisesti ja tää viestiketju on yksi niistä kerroista. Ihan parasta mahtavuutta, jos Ap saa näiden neuvojen ja tsemppiviestien avulla riuhtaistua itsensä irti tuhoisasta suhteesta. Tärkeää olisi pysytellä tiukkana miehen tulevien anteeksianeluiden aikana, eikä antaa vetää itseään takaisin samaan ja pahenevaan kierteeseen. 
Ilmoittele itsestäsi ap, sinulle toivotaan täällä oikeasti pelkkää hyvää :)

Vierailija
110/160 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypillinen rikkaan perheen hemmoteltu kakara, saa aina mitä haluaa ja jos joku vastustaa niin käytetään kaikki keinot että toiseen sattuu.

Suosittelisin hoidoksi tiukkaa turpaanvetoa ja alistamista, kunnes tajuaa millainen tollo on tai sitten..

Tiedä vaikka kävisi riehukaan nyrkit ojossa, kun tajuaa että edes tuo viimeisin tempaus ei saanut sinua murtumaan vaan uskallat häipyä kaverille. Itse en kyllä moista tyyppiä pitäisi kaverina. Kusipäiden kuningas taitaapi olla.

Seuraavan kerran kun seurustelua mietit:

1) viikonloppukännääjät = ei näitä, "normaali" opiskelijakin osaa olla kännäämättä joka viikko jos ei ole juoppo.

2) itsekeskeiset ja rikkaiden lapset

3) helpompi sanoa ehkä niin, että etsi mies joka on kaikkea muuta kuin tuo nykyinen.

t m31

Vierailija
111/160 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, I SEE YOU!!!!!!!!! LAITA WHATSAPPI POIS JA TÄMÄ!!

Vierailija
112/160 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 22:38"]

ap, I SEE YOU!!!!!!!!! LAITA WHATSAPPI POIS JA TÄMÄ!!

[/quote]

Vedäpä itsesi vaikka hirteen tai ainakin häivy trollaamasta.

Vierailija
113/160 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu ap??

Vierailija
114/160 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Vierailija
115/160 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tarina. Meille siisteille ja alkottomille miehille ei ole naisia tarjolla, koska ap:n kaltaiset miehet ovat jännittävämpiä tutustumisen alussa. Tasapainoinen elämä mukavan ja päihteettömän miehen kanssa ei enää ole naisilla mielessä.

Vierailija
116/160 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:09"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:05"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:01"]Minulla oli samanlainen tilanne ex-avomiehen kanssa. Avomies oli supersosiaalinen tyyppi, jolle kaverit olivat kaikki kaikessa, ja monena iltana viikossa miehen kaverilauma (yleensä 4-6 miestä) tuli meille iltaisin pelaamaan pleikkaria ja lautapelejä, ja viikonloppuisin juomaan kaljaa ja muuten vaan mölyämään. Meillä oli siis laaja pelivalikoima ja asuttiin keskustassa kaikkien baarien ja yökerhojen lähellä, joten kotimme olis sellainen "tukikohta". Opiskelin viikot, ja tein koulun ohella töitä 2-4 iltaa viikossa, eli vapaa-aikaa ei pahemmin ollut. Töistä tullessani olin väsynyt, ja halusin vain syödä jotain, käydä suihkussa ja vaihtaa pyjaman päälle, eli olla mukavasti kotona. No vähän on vaikeaa olla mukavasti kun sonnilauma on syönyt jääkaapin tyhjäksi ja ölisee ja mölisee olohuoneessa joka yö ainakin kahteentoista asti! Tämä toistui ainakin viitenä iltana viikossa. Viimeinen niitti oli se, kun mies lähti vanhempiensa luo viikonlopuksi toiselle paikkakunnalle. Ajattelin että ihanaa, vihdonkin saan olla viikonlopun yksin ja rauhassa. Noh, tulin perjantaina töistä kotiin ja menin suihkuun. Yhtäkkiä kuulin, kun ulko-ovi avataan avaimella. Puin kylpytakin päälle ja menin katsomaan että mitä tapahtuu, ja kauhukseni huomasin miehen kaverilauman astelevan sisään. Päässä kilahti ja rupesin huutamaan että mitä helvettiä te täällä teette. Kävi ilmi, että avomies oli antanut heille vara-avaimemme, jotta he voivat viettää iltaa meillä myös miehen poissaollessa! Puin päälleni ja menin ystäväni luo yöksi. Soitin miehelle ja sanoin että nyt riitti. Ymmärrän kyllä, että ystävät ovat ihmiselle tärkeitä, ja tottakai heitä saa tuoda kotiimme, mutta tuo viimeinen tempaus vaan meni sen verran yli, että en jaksanut enää tuota touhua katsella. [/quote] Siis mitä helvettiä ne tuli tekemään ilman miestäsi?

[/quote]

Noo siis oleskelemaan meillä! Kuten sanoin, meillä oli laaja video- ja lautapelivalikoima ja asuttiin keskustassa baarien lähellä, joten kämppämme oli täydellinen etko- ja jatkopaikka heidän mielestään.

[/quote]

:OOOOO

Siis ei tiedä itkeäkö vai nauraa joidenkin moukkamaisuutta. Uskomatonta.

Vierailija
117/160 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas pitää ihmetellä miesten yksinkertaisuutta... Eikö tosiaan kukaan noista tyypeistä ryyppyporukoissa tajua, miten hankalaa tuollainen kaverin kotona ravaaminen on pariskunnan toiselle osapuolelle. Ei mitään ajatusta sille, että se nainenkin haluaisi olla joskus RAUHASSA kotona ilman mölyapinalaumaa.

138, mitä helvettiä? Täysin törkeä ja ajattelematon mies, ihan kuin yhteinen koti olisi joku miesporukan ajanviettopaikka. Eipä ne kaveritkaan paljoa ajatelleet kun luulivat, että voivat miehen luvalla vaan paukata teille milloin vain. Olisit heittänyt ne pihalle ja poliisit hakemaan jos eivät olisi käskyä totelleet.

Vierailija
118/160 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 15:19"]Tuttu tarina. Meille siisteille ja alkottomille miehille ei ole naisia tarjolla, koska ap:n kaltaiset miehet ovat jännittävämpiä tutustumisen alussa. Tasapainoinen elämä mukavan ja päihteettömän miehen kanssa ei enää ole naisilla mielessä.
[/quote]
En tiedä siisteydestä tai päihteettömyydestäsi, mutta mukava tai kunnollinen et ole. Mukavat miehet eivät riemuitse muiden ahdistuksesta tai lyö lyötyä, syytellen uhria hänen tuskastaan.
Et tiedä yhtään mitään apn suhteen alkuajoista. Et tiedä mitään itse suhteesta, missä vaiheessa mies alkoi käyttäytymään törkeästi.
Sen sijaan vietät aikaasi uhriutuen naisten keskustelupalstalla, syyttäen sinkkuudestasi koko naissukupuolta, et lainkaan itseäsi. Et ole mukava, siksi sulla ei ole naista. Lempeä pilke silmäkulmassa on miehessä maailman viehättävin piirre. Vaikka olisit näennäisen ystävällinen naisille, ei ystävällisyyteesi ole mikään syy palkita sinua seksillä. Et ole mikään pikkulapsi jonka siistiä käytöstä koko yhteiskunnan pitää ihastella.
Ja tohon väitteeseesi kantaa ottaen, onnistuit ponnistamaan ehkä maailman typerimmän väitteen. Jokaikinen ystävistäni kaipaa nimenomaan tuota, ja ovat valinneet vastaavat kumppanit.
Ikävää, että sun pitää keksiä tekosyitä sille miksi et kelpaa. Olisi itsesi kannalta helpompaa, jos tiedostaisit vian olevan itsessäsi.
ps. Ehkä jos pystyisit ponnistautumaan hetkeksi vihaideologiasi ulottamattomiin mielessäsi, ymmärtäisit kysyä itseltäsi, miksi niin monet nuoret miehet sikailevat ja käyttäytyvät rumasti muita kohtaan. Siinä tosin olisi se ongelma, että joutuisit etsimään vikaa muista kuin naisista, joten toi ei tule lähitulevaisuudessa tapahtumaan.

Vierailija
119/160 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 00:23"]Miten menee ap?
[/quote]
Tossahan se on ylempänä.

Vierailija
120/160 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia, AP. Kunhan et vaan mene antamaan anteeksi tuolle idiootille, niin elämä alkaa näyttää taas valoisalta. Kesä tulee ja uudet ihanat asiat ovat edessä päin. :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä