Jee, mieheni kaveri vieläkin meillä
Eilen oltiin ryyppäämässä ja edelleen ollaan meidän kotona. Neljältä kaksi ympärikännistä ääliötä kömpi vaihteeksi kotiin mut herättäen. Kolistelu keittiössä ei toki lainkaan haitannut, makkaroiden keittäminen umpihumalassa on tosi hyvä idis! Tietenkään mua ei haitannut yhtään, herroilla kun ei ollut luentoa mutta mullapa oli niin luonnollisesti myös mun pitää pysyä hereillä!
Kun tulin kotiin, siellä mua kohtasi hellyyttävän tuttu näky. Haiseva, tunkkainen huone, sälekaihtimet kiinni, likaisia astioita ja pitsalaatikkoja lattialla. He viettivät kalsarikännikrapulapäivää. Niin kuin jo ainoastaan tänä vuonna ovat tehneet jo joka ikinen viikonloppu. Mitä järkeä mieheb kaver(e)illa olisi lähteä kotiinsa ennen illan ryyppysessiota, kuitenkin herätään vasta 12 maissa, syödäön kaappi tyhjäksi ja sitten pikkuhiljaa alkaakin olla aika lähteä aloittelemaan illan ryyppytapahtumaan.
Mulle luonnollisesti jää jälkien siivous. Mies: "Mitä väliä, mä siivoon sunnuntaina! Et vaan anna tän häiritä. Lopeta nyt toi saatanan nillittäminen, miks sun pitää aina olla pilaamassa mun fiilis?"
Onneksi pääsin tänne töihin rentoutumaan. On ihanaa, kun töistä ja koulusta palautuminen onnistuu omassa kodissa, omassa rauhassa. Eikun hei ei, pääsenkin emännöimään manchildeja vuodesta toiseen. Mä en vaan voi olla, jos meillä on kotona vieraita. Oon niin poikki, että aloin äsken itkemään.
Kommentit (160)
Sano sille että jos peli ei muutu, muutat pois. Jos se tahtoo olla sun kanssa ja rakastaa suo, niin kyllä se muuttuu. Jos ei, löydät paremman.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:24"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:14"]Kaverit aina ekana. Muijia on maailman pullollaa, mutta hyviä kavereita todella vähissä... [/quote] Etkö oo laittanut jo aikaisemmin täysin saman viestin? Ja btw, mä en oo "muija." Olen tyttö tai nainen. Miten kukin käsittää.
[/quote]
en ole ikinä tota laittanut millekkä keskustelupalstalle... Tuot vaan on totuus, miten joku voi olla erimeiltä?
[/quote]
Ihan vaikka niin että tässä ketjussa ap on useaan kertaan kertonut että mies tuo kotiin puolituttuja, ei edes hyviä kavereita. Sinä puhut nyt siis eri asiasta kuin me muut.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:25"]Sano sille että jos peli ei muutu, muutat pois. Jos se tahtoo olla sun kanssa ja rakastaa suo, niin kyllä se muuttuu. Jos ei, löydät paremman.
[/quote] Jos se ei ole aiemmin vaivautunut tiedustelemaan armaansa mielidettä kodin käyttämisestä yömajana, niin paljonko siinä enää tarvii rautalankaa ja muutoksia odottaa? Ja entäs kun se lipsahtaa tipattoman tammikuun jälkeen takaisin. Erityisesti se, että kaveri haalii puolituttuja mukaansa, on aika iso hälytysmerkki. Sitä sakkia nimittäin maailmasta löytyy, tuo ei lopu edes siihen että lähipiiri perheytyy vaan jatkuu niin kauan kuin kivaa seuraa on
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:34"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:27"]Aika tyynesti otat tilantern! Jos mä tulisin töistä kotiin tuollaiseen tilanteeseen useamman kun kerran puolessa vuodessa niin heittäisin niskaperseotteella kaikki jäpikät pihalle. Se on sun koti! Huutaisin niin kauan et joka ikinen pitsalaatikko ja tyhjä kaljapullo on ovesta ulos, tarvittaessa demonstroin myös miten se tapahtuu. Hyi olkoon mikä miehenkuvatus sulla. Teettekö mitään yhdessä koskaan jos jätkä dokaa kaikki viikonloput? [/quote] Käydään sunnuntaisin syömässä ja leffassa :D Siinäpä se.
[/quote]
Syömässä kebua miehen krapulaan..? Älä sano, että sinä vielä maksat kaiken.
Mää juttelisin miehen kanssa tilanteesta ja kertoisin miltä tuntuu. Jos mies ei siitä huolimatta välitä, että loukkaa sua, niin ei kai siinä enää muuta vaihtoehtoa ole kuin erota. Pakkohan tommoiseen on jotkut "pelisäännöt" laittaa! Ehdottomasti miehen pitäisi ensin sulta kysyä, että sopiiko jos kaverit tulee. Eikä ne todellakaan tule joka viikonloppu. Jännä ettei miehen kaveritkaan älyä ehdottaa muuta paikkaa, varsinkin jos he asuvat yksin. Parempi kai sellaiseen kotiin on mennä, niin ei häiritse työssäkäyvien unta. Muutenkin kyllä miettisin miehen alkoholinkäyttöä, on joka viikonloppu vähän liikaa.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:25"]Sano sille että jos peli ei muutu, muutat pois. Jos se tahtoo olla sun kanssa ja rakastaa suo, niin kyllä se muuttuu. Jos ei, löydät paremman.
[/quote] Jos se ei ole aiemmin vaivautunut tiedustelemaan armaansa mielidettä kodin käyttämisestä yömajana, niin paljonko siinä enää tarvii rautalankaa ja muutoksia odottaa? Ja entäs kun se lipsahtaa tipattoman tammikuun jälkeen takaisin. Erityisesti se, että kaveri haalii puolituttuja mukaansa, on aika iso hälytysmerkki. Sitä sakkia nimittäin maailmasta löytyy, tuo ei lopu edes siihen että lähipiiri perheytyy vaan jatkuu niin kauan kuin kivaa seuraa on
[/quote]
no kyllä se vähän riippuu minkä ikäinen ko "herra" on. En puolustele, mutta ymmärtäähän sen paremmin jos on 18v kuin esim 30v
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:59"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:55"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:51"]Eiköhän olisi jo korkea aika vaihtaa osoitetta. Kuvitteletko, että se tuosta muuttuu? [/quote] Helvetti kun muuten meillä on niin hyvä suhde. Luulin löytäneeni lapsieni isän. Miten opiskeluissaan loistava, urheilullinen ja fiksu mies voi olla noin pakkomielteinen kavereistaan?
[/quote]
Moni mies ajattelee näin....Naisia on maailma täysi, hyviä kavereita on harvassa.
[/quote]
Ottamatta kantaa AP:n tapaukseen, mutta noin se vaan menee. "Helpommin löytää uuden muijan ku hyvän kaverin"
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:48"]Mää juttelisin miehen kanssa tilanteesta ja kertoisin miltä tuntuu. Jos mies ei siitä huolimatta välitä, että loukkaa sua, niin ei kai siinä enää muuta vaihtoehtoa ole kuin erota. Pakkohan tommoiseen on jotkut "pelisäännöt" laittaa! Ehdottomasti miehen pitäisi ensin sulta kysyä, että sopiiko jos kaverit tulee. Eikä ne todellakaan tule joka viikonloppu. Jännä ettei miehen kaveritkaan älyä ehdottaa muuta paikkaa, varsinkin jos he asuvat yksin. Parempi kai sellaiseen kotiin on mennä, niin ei häiritse työssäkäyvien unta. Muutenkin kyllä miettisin miehen alkoholinkäyttöä, on joka viikonloppu vähän liikaa.
[/quote] Ootte ihania kun jaksatte miettiä ja toivoa noin paljon! Jokainen päivä on voitto sille vässykälle. =D
Se olisi parempi et miehes istuu onnettomana kaikki illat kotona. Istuu siellä vain sinua varten. Täällä kaikilla on niin paljon elämää et ne tietää mistä puhua.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:25"]Sano sille että jos peli ei muutu, muutat pois. Jos se tahtoo olla sun kanssa ja rakastaa suo, niin kyllä se muuttuu. Jos ei, löydät paremman.
[/quote]
no kyllä se vähän riippuu minkä ikäinen ko "herra" on. En puolustele, mutta ymmärtäähän sen paremmin jos on 18v kuin esim 30v
[/quote] Mitä siitä 18v:n kattelemisesta sitten saa suhteessa, sen että oma koti on ihan randomien tyyppien käytössä viikonloppuisin ja joutuu sitä sietämään? Äitiähän se tarvii eikä avopuolisia.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:25"]Sano sille että jos peli ei muutu, muutat pois. Jos se tahtoo olla sun kanssa ja rakastaa suo, niin kyllä se muuttuu. Jos ei, löydät paremman.
[/quote]
[/quote] Mitä siitä 18v:n kattelemisesta sitten saa suhteessa, sen että oma koti on ihan randomien tyyppien käytössä viikonloppuisin ja joutuu sitä sietämään? Äitiähän se tarvii eikä avopuolisia.
[/quote]
joo mutta sillon on suurempi mahdollisuus että se ei tajua olevansa NIIN kusipää. ja myös suurempi mahdollisuus muuttua vielä
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 21:38"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 21:09"]Kuulostaa painajaiselta, oon niin estynyt etten pystyis yhtään hengähtää. Ymmärrän tuon vessajutun täysin!!! Ei todellakaan pysty käydä rauhassa paskalla jos seinäntakana on lauma ääliöitä kuulemassa [/quote] Ihanaa kuulla muista supervieraskoreista-semi-antisosiaalisista ihmisistä. Ei niin että vihaisin muiden ihmisten seuraa. En vaan halua niitä kotiini :D
[/quote]
Tiesin että meitä on muitakin! Mulle on naurettu... En pysty edes pissata jos on jotain tuntemattomia kuulemassa, varsinkin jos miehiä. Ja sama tuon vierailun kanssa, haluan mielummin nähdä kaverin kotona niin saa sitten itse päättää koska vierailu loppuu. Ja jos noihin ruumiineritteisiin vielä palataan niin (tää on nolo) niin pidän paperia pepun päällä toisella kädellä jos on vieraita kuulemassa, se vaimentaa mahdollisen vahinkopierun äänen. TARVIN HOITOA!!!
Ihan vakio-opiskelijaelämää ainakin, mitä itse muistan vuosikymmenten takaa. Useimmat toki rauhoittuvat, mutta varmaan joillakin meno jatkuu samanlaisena. On sulla miettimistä...
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:55"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:51"]Eiköhän olisi jo korkea aika vaihtaa osoitetta. Kuvitteletko, että se tuosta muuttuu? [/quote] Helvetti kun muuten meillä on niin hyvä suhde. Luulin löytäneeni lapsieni isän. Miten opiskeluissaan loistava, urheilullinen ja fiksu mies voi olla noin pakkomielteinen kavereistaan?
[/quote]
Älä nyt h******i soikoon ala kakaroita vääntämään tällaiselle tyypille! Kiertoon vaan. Se on kuule sillai että jos seurusteluvaiheessa on tuollaista, niin miten sä luulet äijän suhtautuvan kun kotona on se vauva jota pitäisi hoitaa ja josta pitäis ottaa vastuuta?? Se sanoo sulle:"mun täytyy päästä tuulettuun kun en mä jaksa kun lapsi huutaa ja säkään et oo niin timmis kunnos.. ja nalkutat koko ajan.." ja häipyy baarireissuilleen. Kun eihän se ota sua nytkään ollenkaan huomioon jos sulla on työt ja opiskelut ja se vetää joka viikonloppu jotain bileasemaa teidän yhteisessä kodissa?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:34"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:27"]Aika tyynesti otat tilantern! Jos mä tulisin töistä kotiin tuollaiseen tilanteeseen useamman kun kerran puolessa vuodessa niin heittäisin niskaperseotteella kaikki jäpikät pihalle. Se on sun koti! Huutaisin niin kauan et joka ikinen pitsalaatikko ja tyhjä kaljapullo on ovesta ulos, tarvittaessa demonstroin myös miten se tapahtuu. Hyi olkoon mikä miehenkuvatus sulla. Teettekö mitään yhdessä koskaan jos jätkä dokaa kaikki viikonloput? [/quote] Käydään sunnuntaisin syömässä ja leffassa :D Siinäpä se.
[/quote]
Syömässä kebua miehen krapulaan..? Älä sano, että sinä vielä maksat kaiken.
[/quote]
Oh my... Herranjumala. En oo ikinä ymmärtänyt tilannetta.
En kaikkea mutta suurimman osan. Mistä sä ton vetäsit?? Tai miten tiesit?
Ja te kaikki muut, oon lukenut jokaisen viestin, arvostan jokaikistä. En vaan yksinkertasesti tiedä mitä vastata välillä.
Mulla on tosi paha olla. Mies ei oo vieläkään tullut kotiin tai ilmoittanut itsestään.
Tää on ihan kauheeta. Se tietää, että murrun just tälläsestä. Eilen katkes kamelin selkä ja päästin kaiken ulos. Ollaan jo aikasemmin puhuttu ihan samoja asioita muttei oo ikinä kuunnellut. Nyt tuntuu, että mun pitäis soittaa ja pyytää anteeks kun ajoin ne (aamu)yöhön. Miksei voi edes ilmoittaa?
Koulu on mulle haastavaa, opiskelevan vaativaa alaa jonne pääsin sisälle "perselihaksilla" ja nyt tuntuu, että oon tyhmempi ja heikompi kuin muut + taloustilanne stressaa älyttömästi. Jos näiden päälle lätkästäis vielä yksiön kulut niin huh...
Ehkä sekin pelottaa muutossa.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:31"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:55"]
[/quote]
Moni mies ajattelee näin....Naisia on maailma täysi, hyviä kavereita on harvassa.
[/quote]
Ei se tule muuttumaan. Muutaman vuoden päästä toi sama ihana ja menestyvä mies sitoo sut itseensä sinun lapsihaaveillaan, ja sitten tarvii "omaa aikaa" raskaan työn vastapainoksi, ja kun tuo rahaa perheeseen. Miks sä tollasta katselet enää sekuntiakaan? Sä puhut vuodesta jonka olet tuota katellut, kuinka huono itsetunto sinulla on?
[/quote]
Haha :D Ai onko mulla todella huono itsetunto? Does Pope wear a funny hat?
[/quote]
Hei, en tarkoittanut loukata, netissä sitä kyllä tapahtuu ihan huomaamatta. Sori. Meinaan että ota itseäsi niskasta kiinni, hyvä veto tuoda omat kaverisi yöksi! Huomasitko mikä reaktio siitä tuli, teillä ei ole samat säännöt. Ja uskon, että olet kuitenkin perusjärkevä tapaus (viitit opiskella ja tehdä töitä, et vaikuta ajelehtivan elämässä) että sä ansaitset hyvän suhteen, jossa voit olla ilman isoja stressaamisia. =)
[/quote]
Et loukannut, mun mielestä viestissäsi ei ollut mitään loukkaavaa. Mutta tosi kiva huomata, että olet asiallinen ja mukava netissäkin. Kertoo paljon susta.
Ehkä mä oon vaan järkyttynyt, miltä mun toiminta näyttää ulospäin.
Rehellisyyden nimissä oisin voinut hoitaa homman asiallisemmin kotiin. Se saattoi myös provosoida miestä.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 14:52"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:34"] [quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:27"]Aika tyynesti otat tilantern! Jos mä tulisin töistä kotiin tuollaiseen tilanteeseen useamman kun kerran puolessa vuodessa niin heittäisin niskaperseotteella kaikki jäpikät pihalle. Se on sun koti! Huutaisin niin kauan et joka ikinen pitsalaatikko ja tyhjä kaljapullo on ovesta ulos, tarvittaessa demonstroin myös miten se tapahtuu. Hyi olkoon mikä miehenkuvatus sulla. Teettekö mitään yhdessä koskaan jos jätkä dokaa kaikki viikonloput? [/quote] Käydään sunnuntaisin syömässä ja leffassa :D Siinäpä se. [/quote] Syömässä kebua miehen krapulaan..? Älä sano, että sinä vielä maksat kaiken. [/quote] Oh my... Herranjumala. En oo ikinä ymmärtänyt tilannetta. En kaikkea mutta suurimman osan. Mistä sä ton vetäsit?? Tai miten tiesit? Ja te kaikki muut, oon lukenut jokaisen viestin, arvostan jokaikistä. En vaan yksinkertasesti tiedä mitä vastata välillä. Mulla on tosi paha olla. Mies ei oo vieläkään tullut kotiin tai ilmoittanut itsestään. Tää on ihan kauheeta. Se tietää, että murrun just tälläsestä. Eilen katkes kamelin selkä ja päästin kaiken ulos. Ollaan jo aikasemmin puhuttu ihan samoja asioita muttei oo ikinä kuunnellut. Nyt tuntuu, että mun pitäis soittaa ja pyytää anteeks kun ajoin ne (aamu)yöhön. Miksei voi edes ilmoittaa? Koulu on mulle haastavaa, opiskelevan vaativaa alaa jonne pääsin sisälle "perselihaksilla" ja nyt tuntuu, että oon tyhmempi ja heikompi kuin muut + taloustilanne stressaa älyttömästi. Jos näiden päälle lätkästäis vielä yksiön kulut niin huh... Ehkä sekin pelottaa muutossa.
[/quote]
No haet opiskelija-asuntoa. Rahatilanne on tosi huono syy kitkutella huonossa suhteessa. Poikaystäväsi vaikuttaa ihan kunnon alkoholistin alulta (jollei jo ole). Ja miten ihmeessä sulla ja hänellä on erilaiset säännöt siihen ketä voitte tuoda yhteiseen kotiinne? Hän voi raahata puolituttuja kysymättä mitään, mutta sinä et.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 14:33"]Ihan vakio-opiskelijaelämää ainakin, mitä itse muistan vuosikymmenten takaa. Useimmat toki rauhoittuvat, mutta varmaan joillakin meno jatkuu samanlaisena. On sulla miettimistä...
[/quote][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 14:33"]Ihan vakio-opiskelijaelämää ainakin, mitä itse muistan vuosikymmenten takaa. Useimmat toki rauhoittuvat, mutta varmaan joillakin meno jatkuu samanlaisena. On sulla miettimistä...
[/quote]
No just tätä pallittelen mielessäni. Onko kyse vaan meidän näkemyserosta vai oikeesti siitä, ettei mies kunnioita mua (eli syvemmästä ongelma.) Ratkeeko pelkästään sillä, että muutan pois.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 14:33"]Ihan vakio-opiskelijaelämää ainakin, mitä itse muistan vuosikymmenten takaa. Useimmat toki rauhoittuvat, mutta varmaan joillakin meno jatkuu samanlaisena. On sulla miettimistä...
[/quote][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 14:33"]Ihan vakio-opiskelijaelämää ainakin, mitä itse muistan vuosikymmenten takaa. Useimmat toki rauhoittuvat, mutta varmaan joillakin meno jatkuu samanlaisena. On sulla miettimistä...
[/quote]
No just tätä pallittelen mielessäni. Onko kyse vaan meidän näkemyserosta vai oikeesti siitä, ettei mies kunnioita mua (eli syvemmästä ongelma.) Ratkeeko pelkästään sillä, että muutan pois.
[/quote]
Hahaa!! Pallottelen :D
Oot lapanen!!!
Missä on sun kunnioitus että annat itseäsi kohdella noin. Tiedät että ainoa oikea ratkaisu on lähteä pois. Huh huh, tohon elämään kun vielä skidin tekisitte niin terve!