Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jee, mieheni kaveri vieläkin meillä

Vierailija
13.03.2015 |

Eilen oltiin ryyppäämässä ja edelleen ollaan meidän kotona. Neljältä kaksi ympärikännistä ääliötä kömpi vaihteeksi kotiin mut herättäen. Kolistelu keittiössä ei toki lainkaan haitannut, makkaroiden keittäminen umpihumalassa on tosi hyvä idis! Tietenkään mua ei haitannut yhtään, herroilla kun ei ollut luentoa mutta mullapa oli niin luonnollisesti myös mun pitää pysyä hereillä!

Kun tulin kotiin, siellä mua kohtasi hellyyttävän tuttu näky. Haiseva, tunkkainen huone, sälekaihtimet kiinni, likaisia astioita ja pitsalaatikkoja lattialla. He viettivät kalsarikännikrapulapäivää. Niin kuin jo ainoastaan tänä vuonna ovat tehneet jo joka ikinen viikonloppu. Mitä järkeä mieheb kaver(e)illa olisi lähteä kotiinsa ennen illan ryyppysessiota, kuitenkin herätään vasta 12 maissa, syödäön kaappi tyhjäksi ja sitten pikkuhiljaa alkaakin olla aika lähteä aloittelemaan illan ryyppytapahtumaan.

Mulle luonnollisesti jää jälkien siivous. Mies: "Mitä väliä, mä siivoon sunnuntaina! Et vaan anna tän häiritä. Lopeta nyt toi saatanan nillittäminen, miks sun pitää aina olla pilaamassa mun fiilis?"

Onneksi pääsin tänne töihin rentoutumaan. On ihanaa, kun töistä ja koulusta palautuminen onnistuu omassa kodissa, omassa rauhassa. Eikun hei ei, pääsenkin emännöimään manchildeja vuodesta toiseen. Mä en vaan voi olla, jos meillä on kotona vieraita. Oon niin poikki, että aloin äsken itkemään.

Kommentit (160)

Vierailija
21/160 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kiva toi mun kirjotusasu. Oon tosi pelle.

Vierailija
22/160 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mies soitti äsken ja ilahtuneena vastasin.
Olikin taskupuhelu. Taustalta kuului "Topi! Topi hei! Näytä uudestaan sun..." tyttöjen naurua ja kiljuntaa "iik älä jotainjotain tai sulla alkaa seisoo jotainjotain iik"
Vituttaa. Aikani kuuntelim ja nappasin sitten luurin kiinki. Mulkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/160 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 16:18"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 16:11"]Tule piipahtamaan mun luona. Kyllä minä sua piristän :) [/quote] Hihi oot ihana. Onko sunkin mies possuillut ja mieli on matala? Elämä on rankkaa. Haluan äidin syliin :( Mutta en pääse, koska 21v ja äiti neljän tunnin päässä. Buu. En kannata aikuisuutta.

[/quote]

Ei kun olen mies joka on saanut osansa samantyylisestä käytöksestä :P
[/quote]

Vahinkoalapeukku!

Vierailija
24/160 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit aina ekana. Muijia on maailman pullollaa, mutta hyviä kavereita todella vähissä...

Vierailija
25/160 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuaa!!!! Herranjumala!!! miten tou viesti poistetaan!!

Vierailija
26/160 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipi oli siis peitenimi. Nimi muutettu

Vierailija
27/160 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:09"]Tipi oli siis peitenimi. Nimi muutettu
[/quote]
Siis tipi eikä tipi

Vierailija
28/160 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:04"]Vai potentiaalinen tulevien lapsien isä? Viikoittain ryyppäämässä, jeah, great! Vauvan tullessa moni lapseksi jäänyt mies ei kestä arkea ja alkaa ryypätä yhä enemmän.
[/quote]
Karmee tulevaisuudenkuva

Vierailija
29/160 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa asuntoa katsomaan ja sassiin ! Niitä on ihan aikuisiakin miehiä olemassa :) kuulostat järkevältä ja vastuulliselta ,miehesi ei valitettavasti taida olla..

Vierailija
30/160 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:12"]Omaa asuntoa katsomaan ja sassiin ! Niitä on ihan aikuisiakin miehiä olemassa :) kuulostat järkevältä ja vastuulliselta ,miehesi ei valitettavasti taida olla..
[/quote]
No tällä hetkellä en oke. Huominen vuoro peruttu. Päätin pitää itsekin vähän hauskaa. Ensin syön suklaat loppuun

Vierailija
31/160 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:14"]Kaverit aina ekana. Muijia on maailman pullollaa, mutta hyviä kavereita todella vähissä...
[/quote]
Etkö oo laittanut jo aikaisemmin täysin saman viestin? Ja btw, mä en oo "muija." Olen tyttö tai nainen. Miten kukin käsittää.

Vierailija
32/160 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:55"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:51"]Eiköhän olisi jo korkea aika vaihtaa osoitetta. Kuvitteletko, että se tuosta muuttuu? [/quote] Helvetti kun muuten meillä on niin hyvä suhde. Luulin löytäneeni lapsieni isän. Miten opiskeluissaan loistava, urheilullinen ja fiksu mies voi olla noin pakkomielteinen kavereistaan?

[/quote]

Moni mies ajattelee näin....Naisia on maailma täysi, hyviä kavereita on harvassa.
[/quote]
Ei se tule muuttumaan. Muutaman vuoden päästä toi sama ihana ja menestyvä mies sitoo sut itseensä sinun lapsihaaveillaan, ja sitten tarvii "omaa aikaa" raskaan työn vastapainoksi, ja kun tuo rahaa perheeseen. Miks sä tollasta katselet enää sekuntiakaan? Sä puhut vuodesta jonka olet tuota katellut, kuinka huono itsetunto sinulla on?

Vierailija
33/160 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:31"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:55"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:51"]Eiköhän olisi jo korkea aika vaihtaa osoitetta. Kuvitteletko, että se tuosta muuttuu? [/quote] Helvetti kun muuten meillä on niin hyvä suhde. Luulin löytäneeni lapsieni isän. Miten opiskeluissaan loistava, urheilullinen ja fiksu mies voi olla noin pakkomielteinen kavereistaan?

[/quote]

Moni mies ajattelee näin....Naisia on maailma täysi, hyviä kavereita on harvassa.
[/quote]
Ei se tule muuttumaan. Muutaman vuoden päästä toi sama ihana ja menestyvä mies sitoo sut itseensä sinun lapsihaaveillaan, ja sitten tarvii "omaa aikaa" raskaan työn vastapainoksi, ja kun tuo rahaa perheeseen. Miks sä tollasta katselet enää sekuntiakaan? Sä puhut vuodesta jonka olet tuota katellut, kuinka huono itsetunto sinulla on?
[/quote]
Haha :D Ai onko mulla todella huono itsetunto? Does Pope wear a funny hat?

Vierailija
34/160 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:24"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:14"]Kaverit aina ekana. Muijia on maailman pullollaa, mutta hyviä kavereita todella vähissä... [/quote] Etkö oo laittanut jo aikaisemmin täysin saman viestin? Ja btw, mä en oo "muija." Olen tyttö tai nainen. Miten kukin käsittää.

[/quote]

en ole ikinä tota laittanut millekkä keskustelupalstalle... Tuot vaan on totuus, miten joku voi olla erimeiltä?

Vierailija
35/160 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyynesti otat tilantern! Jos mä tulisin töistä kotiin tuollaiseen tilanteeseen useamman kun kerran puolessa vuodessa niin heittäisin niskaperseotteella kaikki jäpikät pihalle. Se on sun koti! Huutaisin niin kauan et joka ikinen pitsalaatikko ja tyhjä kaljapullo on ovesta ulos, tarvittaessa demonstroin myös miten se tapahtuu. Hyi olkoon mikä miehenkuvatus sulla. Teettekö mitään yhdessä koskaan jos jätkä dokaa kaikki viikonloput?

Vierailija
36/160 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:27"]Aika tyynesti otat tilantern! Jos mä tulisin töistä kotiin tuollaiseen tilanteeseen useamman kun kerran puolessa vuodessa niin heittäisin niskaperseotteella kaikki jäpikät pihalle. Se on sun koti! Huutaisin niin kauan et joka ikinen pitsalaatikko ja tyhjä kaljapullo on ovesta ulos, tarvittaessa demonstroin myös miten se tapahtuu. Hyi olkoon mikä miehenkuvatus sulla. Teettekö mitään yhdessä koskaan jos jätkä dokaa kaikki viikonloput?
[/quote]
Käydään sunnuntaisin syömässä ja leffassa :D Siinäpä se.

Vierailija
37/160 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäsiä olette?

Mä ehdin yhden vuodenaikana opiskellessa juhlia sen, mitä tarvi, sitten on huomattavasti rauhallisempaa ollut meno, kun muutettiinvaimon kanssa yhteen.

En mää silloin 20-21-vuotiaana olisi jaksanutkaan "mäkätystä" ihan normi ryyppäämisestä. Muttase meni aika nopeaan ohi, kun asui sen vuoden yksin ennen yhteenmuuttoa.

Jos on melko tuore suhde(alle 2 v. yhdessä), anna miehes juhlia, mutta älä tee mitään sen hyväksi. Äläkä ota stressiä. Se muuttuu, jos välittää susta. Jos ei välitä, anna kenkää.

- laphilainen

Vierailija
38/160 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:31"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:55"]

[/quote]

[/quote]
[/quote]
Haha :D Ai onko mulla todella huono itsetunto? Does Pope wear a funny hat?
[/quote]
Hei, en tarkoittanut loukata, netissä sitä kyllä tapahtuu ihan huomaamatta. Sori. Meinaan että ota itseäsi niskasta kiinni, hyvä veto tuoda omat kaverisi yöksi! Huomasitko mikä reaktio siitä tuli, teillä ei ole samat säännöt. Ja uskon, että olet kuitenkin perusjärkevä tapaus (viitit opiskella ja tehdä töitä, et vaikuta ajelehtivan elämässä) että sä ansaitset hyvän suhteen, jossa voit olla ilman isoja stressaamisia. =)

Vierailija
39/160 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inb4 JÄTÄ SE SIKA

Vierailija
40/160 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hyysäät alkoholistilaumaa?